ik doe de scheren.exe nog en de luchtje.exe dan doe ik de opstap.exequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:02 schreef DaMook het volgende:
halveliter8.exe is binnen nu begin ik alweer aan hlaveliter9.exena deze ga ik opstap.exe
Mijn oma's leven beide nogquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef WEST het volgende:
[..]
mijn oma was overleden toen ik 2 wasmijn opa is overleden toen ik 9 was
mijn oma was overleden toen ik 19 wasmijn opa is overleden toen ik 19 was
en dat waren ze![]()
quote:
Nee hoor, dat redden we niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie willen per se die 400 SC's halen deze avond, of hoe zit het![]()
Enter --> dronkenmode.exequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:02 schreef DaMook het volgende:
halveliter8.exe is binnen nu begin ik alweer aan hlaveliter9.exena deze ga ik opstap.exe
Scheren.exe sla ik overquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef WEST het volgende:
[..]
ik doe de scheren.exe nog en de luchtje.exe dan doe ik de opstap.exe![]()
Mijn opa (in Duitsland) leeft nog. 81 jaar. Oma is 2 jaar doodquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn oma's leven beide nogMijn opa's zijn 13 en 8 jaar dood
Vertel...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef snopprinses het volgende:mên weekend is leuker dan ik dacht
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef snopprinses het volgende:mên weekend is leuker dan ik dacht
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe je ziet wel dat ik er al 8 op hebquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:02 schreef DaMook het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef snopprinses het volgende:mên weekend is leuker dan ik dacht
Moet lukkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie willen per se die 400 SC's halen deze avond, of hoe zit het![]()
Oke, maar op dit tempoquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nog 1 vol, aangezien deze al bijna vol is, dat moet toch te doen zijn![]()
Howwww evenquote:
nouuuuu..ik zou mn vriend niet zien dit weekendquote:
Abort zeikmode.exequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Howwww evenIk ben zeker nog niet dronken
3.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Op welke zender kom die bert visser
Tja, weet eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:07 schreef saaw het volgende:
waarom zijn jullie niet allemaal naar interessante feestjes met veel drank en sex?
stel mislukte pubers
ik kan morgen niet uitslapenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nouuuuu..ik zou mn vriend niet zien dit weekend
en nou had die toch tijd voor me gemaakt enzoen is die net de hele tijd lief hier geweest
en vanmiddag leuke dag gehad met mn beste vriendin
en mn rijles ging goed
en zometeen komt bertje vis op tv
en morgen kan ik lekker uitslapen
Ach ja dood gaan we allemaalquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn opa (in Duitsland) leeft nog. 81 jaar. Oma is 2 jaar dood
Mijn opa (in Nederland) is dood (8 jaar geleden) en mijn oma 84 leeft nog.
Ja dankquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:07 schreef saaw het volgende:
waarom zijn jullie niet allemaal naar interessante feestjes met veel drank en sex?
stel mislukte pubers
Dat niet veel sex snap ik nog wel, maar waarom dat niet veel drank?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja, weet eigenlijk niet.
Met 14 doe ik niet aan veel drank en veel sex.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef snopprinses het volgende:mên weekend is leuker dan ik dacht
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
*Over voorverwarmd en afbakbroodjes klaarlegt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |