nee een biertje drinken bij Henk (de Kroegbaas)quote:
Kom je nog wel achterquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ik ze (ondertussen) allemaal ook op dvd hebDan heeft big weinig te zeggen
Idd.quote:
Ik heb hem ook al sinds de eerste dag dat hij in de winkels lag!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
* Messenga al 2 maand fifa heeft.
Kom je me ophalen dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef WEST het volgende:
[..]
nee een biertje drinken bij Henk (de Kroegbaas)![]()
Ik 2 dagen ervoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al sinds de eerste dag dat hij in de winkels lag!
Is PES al eigenlijk al uit?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Idd.
Gister weer een Pes party...
Alleen ik zuig tegenwoordig in Pes5, die vind ik een beetje Pes onwaardig.![]()
Dus daarna weer Pes4 gedaan...en dan win ik natuurlijk weer.
en mijn oma is doodquote:
gvd ik kan die maar niet vinden op internetquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga vann8 weer even NFSU2 spelen met mijn CivicZiet er al lief uit
Moet je em kopenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef WEST het volgende:
[..]
gvd ik kan die maar niet vinden op internet![]()
Wacht tot de 25e en je hebt most wantedquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef WEST het volgende:
[..]
15 euro bij Free Record Shopquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef WEST het volgende:
[..]
Lage rating.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oké. Hier dan mijn Civic
[[url=http://img347.imageshack.us/img347/4154/civic4el.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wachten tot 2 december en je hebt een 360.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wacht tot de 25e en je hebt most wanted
Ik heb 1 opa die is dood, wel gekend. Een andere opa nooit gekend want die was em gesmeerd met n ander, 1 stiefopa nooit gekend --> zelfmoord.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
MIJN OPA'S ZIJN BEIDEN DOOD, EN IK HEB ZE NOOIT GEKEND..BEAT THAT MOTHERFUCKER!!![]()
![]()
Ja, of niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:55 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wachten tot 2 december en je hebt een 360.
zeg he ben een arme student jaquote:
Oke, jij wint.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb 1 opa die is dood, wel gekend. Een andere opa nooit gekend want die was em gesmeerd met n ander, 1 stiefopa nooit gekend --> zelfmoord.
1 oma dood, wel gekend. En die Oma Ria heb ik al jaren niet gesproken.
ZO!
![]()
Dat ik die 2 opa's nooit gekend heb wel. Dat ik die ene oma nooit meer spreek ook.quote:
mijn oma was overleden toen ik 2 wasquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb 1 opa die is dood, wel gekend. Een andere opa nooit gekend want die was em gesmeerd met n ander, 1 stiefopa nooit gekend --> zelfmoord.
1 oma dood, wel gekend. En die Oma Ria heb ik al jaren niet gesproken.
ZO!
![]()
20 maar ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, nu zijn het maar 5 posts per minuut. daarvoor echt meer dan 20 ofzo
Dat moest ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, nu zijn het maar 5 posts per minuut. daarvoor echt meer dan 20 ofzo
hoiquote:
Als ik ze ook origineel heb maken ze me weinig hoorquote:
Hey fijne (drank)avond nog en tot morgeniosquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:01 schreef WEST het volgende:
dan maak ik van de gelegenheid gebruik om voorlopig afscheid te nemen* WEST gaat zich scheren en een luchtje op spuiten en naar de kroeg
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:01 schreef WEST het volgende:
dan maak ik van de gelegenheid gebruik om voorlopig afscheid te nemen* WEST gaat zich scheren en een luchtje op spuiten en naar de kroeg
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |