Lebbisquote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef ook_gek het volgende:
ik heb ook even zitten kijken en ik vind het 24X niks
Zelfs op de locale tv zender TV west zijn d grappen nog leuker.
Minister verdonk geeft een geweldige uitbrander aan de ilegale die vast zitten op schiphol <-- kijk dat vind ik nou wel een leuke opmerking
Vorige week was lebbis op NL3 en dat was wel helemaal top
Ja, okay een ander gevoel voor humor kan, maar dit is gewoon zooo slecht, dit KAN je gewoon niet grappig vinden, die vent is gewoon bloed irritantquote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef BobbyB het volgende:
Misschien heb jij een ander soort humor. Mensen kunnen dubbel liggen om Freek de Jonge en dat vind ik dus totaal niet grappig.
Dan is het GOUD. Maar alleen was hij ook wel erg goed moet ik zeggen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
LebbisDie is teminste wel grappig
![]()
Alleen en ik combinatie met Janssen![]()
Nog minderquote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
och na de pauze is het toch minder..
Lijkt me stug dat iemand een positief topic heeft geopend over die chaotische mallootquote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom niet klagen in het officiele topic?
Deze show is inderdaad wel slechter dan voorgaande shows.quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, okay een ander gevoel voor humor kan, maar dit is gewoon zooo slecht, dit KAN je gewoon niet grappig vinden, die vent is gewoon bloed irritant
Ik wel ! [Fantopic] Bert Visscherquote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat iemand een positief topic heeft geopend over die chaotische malloot
Noem eens een echt goeie grap die hij maakte in het 1e kwartier danquote:Op zondag 6 november 2005 00:43 schreef Kazu het volgende:
Jezus wat een hoop Bert Visscher haters hier...
Die vent is gewoon geweldig, dat sommigen daar niks in zien ok, ik kan Youp van 't Hek wel uitkotsen en anderen vinden hem weer 'humoristisch'
Really? En je vindt die typetjes van 'm ook daadwerkelijk grappig??quote:Op zondag 6 november 2005 00:43 schreef Kazu het volgende:
Die vent is gewoon geweldig,
Dit is de klaagbaak, uilskuiken!quote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef BobbyB het volgende:
Stelletje zeikjosti's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |