--quote:De laatste voorstelling van Bert Visscher met "Nee, dan Lourdes", zal op 5 november uitgezonden worden bij de VARA op Nederland 3.
Officiële website:quote:Sinds 18 september 10.00 uur is Bert Visscher vader geworden. Mink Visscher is zijn naam en is ruim 8 pond.
We wensen Bert en Pien heel veel geluk met de kleine Visscher!
quote:
En die opmerkingen over zijn vriendin. Masterlijk.quote:
Ik vind het zo ziek om zo iemand te gaan citerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:01 schreef R_ON het volgende:
Citaten Bertje Vis:
+ "Vink een goed acteur, Tom Kroes."
+ "Kep thuis voor 50 duizend gulden een Auping bed. HE-LE-MAAL nix!"
+ "De familie mug staat al klaar met een koffer met angeltjes voor je tent. En als je er 1 vangt reincarneren ze binnen enkele seconden. Heb je nog geluk dat ze niet reincarneren in een olifant. Heb je zo een olifant op je hoooooooooooofd."
+ "Noooooooooooooouw, wat kunnen vrouwen nog meer niet!" (ow nee, da's niet Bert Visscher, maar Herman Finkers)
+ "Kweet niet wat die man in z'n veldfles had?"
+ "Shift F7....Of sta ik nu te printen?"
![]()
Ziek?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:06 schreef MainMan het volgende:
[..]
Ik vind het zo ziek om zo iemand te gaan citeren![]()
Krijg ik een beetje hans teeuwen gevoelens bij [afbeelding]
1 ding. Geweldigquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:01 schreef R_ON het volgende:
Citaten Bertje Vis:
+ "De familie mug staat al klaar met een koffer met angeltjes voor je tent. En als je er 1 vangt reincarneren ze binnen enkele seconden. Heb je nog geluk dat ze niet reincarneren in een olifant. Heb je zo een olifant op je hoooooooooooofd."
+ "Noooooooooooooouw, wat kunnen vrouwen nog meer niet!" (ow nee, da's niet Bert Visscher, maar Herman Finkers)
![]()
Als je m citeert, doe het dan wel goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:01 schreef R_ON het volgende:
Citaten Bertje Vis:
![]()
Bedanktquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
- De dvd van Nee, dan Lourdes verschijnt 3 november
- Nee, dan Lourdes zaterdag 5 november op tv, Vara Ned.3
Ja inderdaad. Snap er ook niets van. Zeker een stagiair die iets snel af moest hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer dat die website van Bert Visscher zo lelijk is. Heb echt de drang om die aan te passen
Hmm, moet binnenkort nog ergens stage lopenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Snap er ook niets van. Zeker een stagiair die iets snel af moest hebben
Stuur een mail naar hun
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |