Lieve schat, drink dan ook Hauf Òm.quote:
Zoete Japanse wijn is wel lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Wijn vind ik zo smerig als de pest. Hoe hebben ze het kunnen uitvinden
Precies! Amen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef saaw het volgende:
meesta drank is oke maa rik hou niet van al die zoete onzin [oa breezers maar ook bijv coebergh]
Dat nietquote:
Corpse Bridequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef Eix het volgende:
Ik zag trouwens een trailer van Doom toestraks toen ik in de bios bij Corpse Bride zat. Wat lijkt me dat een kutfilm.![]()
Wel zoete witte wijn danquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:25 schreef snopprinses het volgende:
bier en wijn is wel ok
Wowquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat niet
Een Mitsubitshu Pajero Sport
[afbeelding]
Bij de 2e meiden (alleen wonend dus zonder ouders) waar ik nog op bezoek moet drinken ze ook alleen maar wijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
dan koop jij witte zoete wijn. Niet dat ik dan bij jou langskom
Heb je m gezien? Hij draaide volgens mn vader alleen in Weert, dus naar de Euroscoop geweest in Belgie.quote:
Mwah kan ook nogquote:
wanneer nou weer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef _moder8or_ het volgende:
En jawel, ik word genegeerd door Imberr
ik ga alleen maar naar de euroscoopquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Heb je m gezien? Hij draaide volgens mn vader alleen in Weert, dus naar de Euroscoop geweest in Belgie.![]()
Leuk hequote:
Maar ik hou er echt niet vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij de 2e meiden (alleen wonend dus zonder ouders) waar ik nog op bezoek moet drinken ze ook alleen maar wijnGelukkig lus ik het ook anders zou ik er nooit heen gaan
Oftewel wijn drinken kan zeker wel ok zijn
Nu. Ik zei. Dat jij mij niet snel tezien krijgt, als je me uitnodigd om wijn te drinkenquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:32 schreef saaw het volgende:
* saaw zingt heel hard en vals mee met hanson - mmmbop
ooh. Maar ik heb ook bier enzo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nu. Ik zei. Dat jij mij niet snel tezien krijgt, als je me uitnodigd om wijn te drinken
Ik ga of naar Foroxity in Sittard, hoewel dat een kutbios is en naar de Euroscoop. Euroscoop is de mooiste vind ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik ga alleen maar naar de euroscoopveel goedkoper en betere zalen
kweet niet waar die draait, heb em nog niet gezien
Later DaMookquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
Mensen ik ben wegNog even op stap
Tot over hooguit 4 uurtjesDan ben ik er iig weer
![]()
![]()
Aan de mannen
en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aan de vrouwen
Daag Mookiequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
Mensen ik ben wegNog even op stap
Tot over hooguit 4 uurtjesDan ben ik er iig weer
![]()
![]()
Aan de mannen
en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aan de vrouwen
Dan zul je dus nooit bij lekkere meiden die opzich zelf wonen iets gaan drinkenquote:
dan ga ik em nog bekijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ga of naar Foroxity in Sittard, hoewel dat een kutbios is en naar de Euroscoop. Euroscoop is de mooiste vind ik.![]()
Maar twas een geweldige film!![]()
Hoezo kutbios?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ga of naar Foroxity in Sittard, hoewel dat een kutbios is en naar de Euroscoop. Euroscoop is de mooiste vind ik.![]()
Maar twas een geweldige film!![]()
Doeggquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga ook even wegIemand bij zijn huis afzetten
Maasmechelen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan ga ik em nog bekijken
welke euroscoop ga je in belgië?
Nja de minerva hier in maastricht is best te doen..maar tis altijd zo druk en die zalen zijn zo vies altijd
Euroscoop heb je zachte stoelen, veel beenruimte (al heb ik daar nooit zo'n last van) en vet goedkoop
doewjquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga ook even wegIemand bij zijn huis afzetten
Ja goed.. de muren zijn stom. Ookal hangen er wel veel posters enzo..quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Maasmechelen.![]()
En @ Imberr: Foroxity heeft geen sfeer, tis een veels te kale biosscoop. Maasmechelen is veel mooier. Foroxity heeft wel goed geluid en beeld, en ook de stoelen zijn wel ok.![]()
Ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja goed.. de muren zijn stom. Ookal hangen er wel veel posters enzo..Maar who cares
![]()
oeh maasmechelen heeft die mooie grotequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Maasmechelen.![]()
En @ Imberr: Foroxity heeft geen sfeer, tis een veels te kale biosscoop. Maasmechelen is veel mooier. Foroxity heeft wel goed geluid en beeld, en ook de stoelen zijn wel ok.![]()
Ja, stuk of tien zalen hebben die.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oeh maasmechelen heeft die mooie grote
ook leuk café erbij!
ik ga altijd in Lanaken, net iets dichterbij ;p
ik ben nog nooit naar een film geweest daar, wel 1 keer wat gaan drinken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, stuk of tien zalen hebben die.Maar bij de Kassa schoot het toch op gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |