Vreemd met muziek was het veel leuker geworden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:21 schreef Bocaj het volgende:
Volgens bb moeten ze zichzelf vermaken dus een bezoek aan de dbk heeft geen enkele zin.. dus laten ze hen er ook niet in....
ze moeten een persoon de zwarte piet geven voor het feit dat er geen muziek is, net zoals ze vandeweek bij Dido hebben gedaan, moet je eens kijken hoe snel het gezellig wordt!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vreemd met muziek was het veel leuker geworden.
En had voor hun ook leuke beelden opgeleverd.
Nu wordt het weer een saaie kut avond.
Bedankt BB jullie zijn net drank: drank maakt meer kapot dan je lief is.
Die had ik ooit eens op een ander forum als avatarquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis een adoptiekindje...ik vond hem net bij het googlen op de term "nietszeggend"
![]()
erg jammerquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, helaas is deze groep iets te braaf
Thanks!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nou ok voor deze keer gun ik jou de eer![]()
ja, dat had ik wel verwacht, eigenlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:29 schreef Minouishere het volgende:
sjesus dido, hoezo denk jij dat ze voor de DBK wel open doen, trut !
afgelopen dinsdagavond gebeurde er ook niks.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze moeten een persoon de zwarte piet geven voor het feit dat er geen muziek is, net zoals ze vandeweek bij Dido hebben gedaan, moet je eens kijken hoe snel het gezellig wordt!
Om welke reden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:30 schreef milagro het volgende:
heeft Chantal het nu meteen niet meer naar haar zin
Nou het heeft haar wel een paar nominaties opgeleverdquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
afgelopen dinsdagavond gebeurde er ook niks.
Dido 'verpestte" het feestje en iedereen ging gewoon opruimen
Queen Dido, dacht er wel in te kunnenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:29 schreef Minouishere het volgende:
sjesus dido, hoezo denk jij dat ze voor de DBK wel open doen, trut !
21.30 uur , er is drank, er is eten,.....................Dido gaat naar bedquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:27 schreef avonne het volgende:
Valt niet op, he, dat Dido al weer spelbreker is?
nee, hoor, echt niet
welles, Menno kreeg de schuldquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
afgelopen dinsdagavond gebeurde er ook niks.
Dido 'verpestte" het feestje en iedereen ging gewoon opruimen
Ze stinkt uit heur giegel door de shoarma en ze wil straks gaan zoenen met Roel!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:30 schreef wickie het volgende:
Waarom gaat Dido nu haar tandenpoetsen??
Inderdaad!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
Waarom maken ze geen gebruik van de jacuzzi? Daar mogen ze toch weer in als het goed is
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:34 schreef Bocaj het volgende:
Ze stinkt uit heur giegel door de shoarma en ze wil straks gaan zoenen Roel!![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze stinkt uit heur giegel door de shoarma en ze wil straks gaan zoenen Roel!![]()
ze willen muziek aanvragen in de DBK maar ze worden niet toegelaten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:34 schreef Minouishere het volgende:
nou, naar bed dan maar met z'n allen......wat een duf zootje zeg !
Als er geen muziek komt dan ben ik bang dat iedereen vroeg op bed ligt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:35 schreef cuall het volgende:
[..]
oh was het dat, ik dacht al dat ze naar bed ging
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
Avond samen![]()
Gezellig feestje, zie ik![]()
't is weleens leuker geweest ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
Avond samen![]()
De uitzending van maandagavond zit al vol met de ruzie van donderdag avond daarom is er nu geen nut voor een feestje. Juist leuk om te zien hoe ze zichzelf gaan vermaken. Dit is BB Back to Basic!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:34 schreef Ferdii het volgende:
echt BB suckt hard, ze hadden gewoon een feestje moeten geven, hadden ze miscchien es een leuke uitzending kunnen laten zien wat wat intressante beelden ipv dit gezeik
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
Avond samen![]()
Goeie avondquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
Avond samen![]()
Avondquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
Avond samen![]()
Ze zijn niet consequent hard en dat irriteert mij vreselijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben het er zelf naar gemaakt.... ben blij dat BB eens hard is, alleen wel jammer dat het op zaterdagavond is
en het bubbelbad komt nu toch op bij Lieske en Dido
precies... helemaal mee eensquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
De uitzending van maandagavond zit al vol met de ruzie van donderdag avond daarom is er nu geen nut voor een feestje. Juist leuk om te zien hoe ze zichzelf gaan vermaken. Dit is BB Back to Basic!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:38 schreef BBscanner het volgende:
Chantal voelt een depressie aan komen![]()
Ach gut.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:38 schreef BBscanner het volgende:
Chantal voelt een depressie aan komen![]()
Niet doen, kutfilmquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:39 schreef wickie het volgende:
Chantal voelt een depressie aankomen, dat wil ik niet meemaken. Dus ik ga maar even wat nuttigs doen en Spirited Away kijken, in afwachting op betere tijden in het BBhuis.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:39 schreef Zw0rld het volgende:
Bestaat het leven nou alleen maar uit oraal innemen?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Michelle-74 het volgende:
juist ja, sinterklaasliedjes.
Geweldige actie van BB
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
Omdat Scanman er nog niet is, neem ik de honneurs even waar:
Wat is iedereen chagrijnig zeg. Alleen Lieske houdt de stemming er nog een beetje in.
Ja waar is ie eigenlijk? Normaal zie ik hem bijna continu hierquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
Slikt Ingrid Seroxat? Bevreemd mij nog steeds dat ze iemand in het huis plaatsen die anti-depressiva slikt.Lijkt mij niet echt verantwoord.quote:
Je hebt in Amsterdam een tijdje een restaurant gehad, waar het eten geserveerd werd "in je kleine mondje".quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:40 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
de andere manieren ga ik hier niet zeggen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
Wat is iedereen chagrijnig zeg. Alleen Lieske houdt de stemming er nog een beetje in.
Hij is er toch.....quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja waar is ie eigenlijk? Normaal zie ik hem bijna continu hier
En daar logt hij net inquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
er wordt nu wel beter op haar gelet met al die kamera'squote:Op zaterdag 5 november 2005 21:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Slikt Ingrid Seroxat? Bevreemd mij nog steeds dat ze iemand in het huis plaatsen die anti-depressiva slikt.Lijkt mij niet echt verantwoord.
ONBEGRIJPELIJKquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt in Amsterdam een tijdje een restaurant gehad, waar het eten geserveerd werd "in je kleine mondje".![]()
Dit revolutionaire concept heeft het niet gered.
Nou ik vond Princess Mononoke en Howl's moving castle echt ontzettend mooi, dus waarschijnlijk deze ook. En anders heb ik nog Lost in Translation liggen maar die heb ik al gezien. Net hebben we Batman begins gekeken, was wel leuk. En ik heb ook nog 3 uitzendingen Everwood nieuwe seizoen maar die wou ik eigenlijk strax lekker op bed gaan kijken.quote:
Ik denk dat Nederland het enige land is waar überhaupt zo'n restaurant bestaan heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef cuall het volgende:
[..]
ONBEGRIJPELIJKwat een bekrompen volk toch die Nederlanders
Wat gaat ie doen dan onze mr universe...met zo'n blote handen een bloemstengel doormidden knakken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
Roel "over een halfuur ga ik de toko hier afbreken"
U zei?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef Minouishere het volgende:
die roel is wel hardleers zeg, weer naar de DBK !! grrrrrrrrr
das beter ja met al die cameras in de buurt kan er nix gebeurenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
er wordt nu wel beter op haar gelet met al die kamera's
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
Roel "over een halfuur ga ik de toko hier afbreken"
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat gaat ie doen dan onze mr universe...met zo'n blote handen een bloemstengel doormidden knakken?![]()
Dit is toch veel leuker om te zien een stel verontwaardigde bewoners! Laat ze maar ruzie krijgen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:47 schreef regenworm het volgende:
Nou roel breek de tent maar af.
En ik geef ze groot gelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:49 schreef Zw0rld het volgende:
BB is wel streng geworden met deze gasten.
Ze zijn het gezeur en gekonkel zat.
Maar als ze geen muziek draaien, wordt het toch wéér een avond vol gekonkel?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:49 schreef Zw0rld het volgende:
BB is wel streng geworden met deze gasten.
Ze zijn het gezeur en gekonkel zat.
het is een klote vent maar hij heeft wel een beetje gelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:50 schreef Bocaj het volgende:
Roel is pissed
Wat een klote vent is dat eigenlijk
nou ze komen nu met die enorme rode liederen dus ik haak ook ff af op ned3quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:50 schreef Minouishere het volgende:
op ned.3 is het wel feest tenminste..........
Naar de disco in aalsmeer, en dan weer terug.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:50 schreef yantjes het volgende:
als ze slim zijn pakken ze hun spullen en verlaten met z'n allen het huis over de schutting
wordt wereldnieuws
ik zou het doen
Of ff Joost op het scherm dat hij met Menno overlegd met de bonenopdrachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit is toch veel leuker om te zien een stel verontwaardigde bewoners! Laat ze maar ruzie krijgen.
Roddel sessies op de LCD lijkt me een goede start![]()
Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:50 schreef Minouishere het volgende:
op ned.3 is het wel feest tenminste..........
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou ze komen nu met die enorme rode liederen dus ik haak ook ff af op ned3![]()
ja en daarna elk commentaar van ELKE bewoner over menno mbt die opdracht!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef Anitra het volgende:
[..]
Of ff Joost op het scherm dat hij met Menno overlegd met de bonenopdracht
snap het niet want die feestje hebben wel de leukste beelden opgeleverdquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar als ze geen muziek draaien, wordt het toch wéér een avond vol gekonkel?![]()
Weet je dat zeker?quote:
Met drank op word het gewoon een agresief kutmannetjequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Gert het volgende:
Dido heeft het nu al gehad met Roel en zijn gezeur.
"Roehoeeel, Hou nou eens op!"
Roel: "Bepaal jij dat, missie?"
Dido: "Ja!"
Roel: "O ja joh, nou dacht het niet."
Dido tegen Chantal: "Hij verandert écht met drank op. Pffff. "
Proostquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, ik ga maar een borrel inschenken![]()
Proost!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Proostquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Martini baby... ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske, dat heeft ze ooit met een lp van de Stones van haar vader gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef Zw0rld het volgende:
Wie zit nou die vervelende sckrech geluiden te maken.![]()
Mooi! Denk dat BB hem ook aardig zat is dus dat ze nu de goede beelden wel een keer laten zien !quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Met drank op word het gewoon een agresief kutmannetje![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Nou mensen ik geloof het wel.. ik ga douchen en stappen, naar een plek waar wel bier is
tot morgen!
Fijne nachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Nou mensen ik geloof het wel.. ik ga douchen en stappen, naar een plek waar wel bier is
tot morgen!
Ja. En zonder drank op is het een gewoon kutmannetjequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
tot morgen!
Niet alleen van drank....wat wel waar is is dat het dan meer opvalt, maar vorige keer dat slaan bij Joost....de spierballentaal jegens Menno...en het trieste is dat dat sukkeltje nog zelf gelooft ook dat ie wat voorstelt...quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef yantjes het volgende:
Ik vind dat Roel altijd wat agressief wordt van drank....raar
Goed plan *proost*quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht het alchoholvrij te houden vanavond, maar de fles wijn is zojuist open gegaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Hoop t ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi! Denk dat BB hem ook aardig zat is dus dat ze nu de goede beelden wel een keer laten zien !
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja. En zonder drank op is het een gewoon kutmannetje![]()
hier ook maar bij schenktquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goed plan *proost*
* schenkt ook nog maar eens bij
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
tot morgen!
inderdaad met drank op wordt hij erg agressief.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Have funquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
tot morgen!
Sneu héquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet alleen van drank....wat wel waar is is dat het dan meer opvalt, maar vorige keer dat slaan bij Joost....de spierballentaal jegens Menno...en het trieste is dat dat sukkeltje nog zelf gelooft ook dat ie wat voorstelt...![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:02 schreef Gert het volgende:
Nathalie: "Als we nou voorstellen dat als ze nu muziek doen, dat we dan allemaal onze tieten even 1 seconde laten zien?"
Leuk plan Nathalie, alleen: wat je niet hebt, kun je niet verkopen.![]()
Maakt niet uit maar het is bolognesequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:59 schreef Zw0rld het volgende:
Natte lie moet geen bolonesge (hoe spel je dat?) sjips.
O sorry, vergeten te vragen.... Volgende rondje is voor mij.quote:
Kan we voorstellen dat ze nu zitten te vreten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:02 schreef Zw0rld het volgende:
Die groeien echt dus dicht.
Tia Maria golden brownquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/tiamaria.jpg]afbeelding][/URL]
wat je niet hebt, kun je niet verkopen dat dacht ik ook toen ik het haar hoorde zeggenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:02 schreef Gert het volgende:
Nathalie: "Als we nou voorstellen dat als ze nu muziek doen, dat we dan allemaal onze tieten even 1 seconde laten zien?"
Leuk plan Nathalie, alleen: wat je niet hebt, kun je niet verkopen.![]()
Het gekke is dat ze helemaal niet zo zijn afgevallen van al die noodrantsoenen. De meesten zijn juist aangekomen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan we voorstellen dat ze nu zitten te vreten.
Als je drie weken niet veel te eten hebt gehad,
Lief van jequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
O sorry, vergeten te vragen.... Volgende rondje is voor mij.
* vragend rondkijkt of er nog meer mensen een refill willen
Leuk die muzieknootjes!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Tia Maria golden brown [afbeelding]
Drink it when the sun goes down [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* ]vragend rondkijkt of er nog meer mensen een refill willen [/me]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:03 schreef Bocaj het volgende:
Je zou maar het vriendinnetje van Roel zijn als hij dronken is...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:06 schreef Sonique het volgende:
Goede avond allemaal (ben wezen karten en tweede geworden!!![]()
)
maaruhh...
Ze hebben drank, sigaretten en eten...
En de sfeer is klote...
Nou Chantal en Roel, gooi er eens wat feest tegen aan... Feestjes zijn toch het enige wat telt in het huis?
Doen er anders niet veel voor.....
Ff een blond vraagje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* vragend rondkijkt of er nog meer mensen een refill willen
En wat kan ik voor je inschenken.quote:
/ me text < zonder spatiequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ff een blond vraagje.
Hoe doe je de rode text
* Geen ideequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ff een blond vraagje.
Hoe doe je de rode text
* Als je iemands tekst quoot, dan kun je zien wat diegene heeft ingetypt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ff een blond vraagje.
Hoe doe je de rode text
dacht ik ook, Roel gaat zo de jacuzzi in, heeft zijn badjas al aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:07 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij mogen ze gewoon de Jacuzzi in alleen durven ze niet....
uhm... als je nu even de tekst quote zie je de code staan. Als ik hem intyp hier, word je er waarschijnlijk weinig wijzer van.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ff een blond vraagje.
Hoe doe je de rode text
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En wat kan ik voor je inschenken.
Er komt toch meer sperma uit dat pikkie van Roel dan je denktquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:10 schreef Sonique het volgende:
Wat liogt er eigenlijk op die bank voor een vlek...
Is roel met Dido bezig geweest?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[me] test [/me]
lieske werd ook 2dequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:06 schreef Sonique het volgende:
Goede avond allemaal (ben wezen karten en tweede geworden!!![]()
)
maaruhh...
Ze hebben drank, sigaretten en eten...
En de sfeer is klote...
Nou Chantal en Roel, gooi er eens wat feest tegen aan... Feestjes zijn toch het enige wat telt in het huis?
Doen er anders niet veel voor.....
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe doe je dat, met dat sterretje?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 | # # ########################### ########################### # # # # # # # # # # ### # ##### # # ## ##### # # ### # #### #### # #### # #### # #### # ########## # ########### ############ # ########### # ############ ########## ###### ## # ####### ############### ################### ###### ####### #### ### ## ## # # # ## # # ### ## ##### ### ####### ##### ######################## ## ################# # ########### |
APSEquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ff een blond vraagje.
Hoe doe je de rode text
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
o wacht had spatie
(me=)lief(/me)
Je moet niet de gewone haakjes ( ) hebben, maar de vierkante [ ] .quote:
Waarom zou hij trouwens, hij wordt door de groep genegeerd... Als hij iets zou doen zou dat alleen maar verkeerd opgevat worden door het feestende publiek...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:13 schreef yantjes het volgende:
Menno is ontzettend initiatiefloos....doet nooit eens iets leuks uit zichzelf
1 |
Je moet de haakjes naast de letter "p"hebbenquote:
POrt.. oe goeie keus.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
nou doe me dan maar een portje, of rode wijn, wat je open hebt
![]()
quote:
dat betekent toch niet dat hij dan maar niks moet blijven doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waarom zou hij trouwens, hij wordt door de groep genegeerd... Als hij iets zou doen zou dat alleen maar verkeerd opgevat worden door het feestende publiek...
quote:
* frizti snapt het.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:17 schreef Sonique het volgende:
* Sonique zal uitleggen hoe je deze tekst (met sterretje kan krijgen, en daarna mond houden okay
bovenstaande tekst tik je zo in:
[ code verwijderd ]
* Sonique vind dit een goed plan en rolt ook naar beneden om een biertje te vatten, en misschien ook nog wat blokjes kaas en worst voor de extra gezelligheid...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:17 schreef versabommie het volgende:
* versabommie pakt nog een biertje om de verveling in het huis rooskleuriger in te zien
"Effe checken, ja ze zitten er nog."quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:18 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot039a1.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
POrt.. oe goeie keus.
* schenkt portje in en geeft glas terug aan cuall
*proost*
wel kut want vier streams kamer is ook niksquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alleen is dat helaas niet te zien
Ojaquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:18 schreef cuall het volgende:
[..]
je kunt ook even Preview proberen hoor, daar is die knop voor
Ik denk over een halfuurtje dat de regie wel wakker is gewordenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
wel kut want vier streams kamer is ook niks
Ja echt tnxquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zie je. We komen er wel uit eindelijk!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique vind dit een goed plan en rolt ook naar beneden om een biertje te vatten, en misschien ook nog wat blokjes kaas en worst voor de extra gezelligheid...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Iedereen een drankje? Dan nog wat
[[url=http://www.filedump.nl/files/pistach.jpg]afbeelding][/URL]
erbij.
Jij laat je ook alles wijsmaken he? :pquote:
Dat is wat je noemt een lekker kaasplankjequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:24 schreef Zw0rld het volgende:
Als we toch aan het eten zijn:
[afbeelding]
"De mijne zijn mooier dan die van Chantal"quote:
Het valt tegen iddquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:24 schreef regenworm het volgende:
Mijn god er gebeurt nu helemaal niks meer.
Jawel hoor:quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:24 schreef regenworm het volgende:
Mijn god er gebeurt nu helemaal niks meer.
* BONG4002 denkt dat er een koppeltje is geboren in het BB forumquote:
ikke wel. Ik ga uit van het goede in de mens.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij laat je ook alles wijsmaken he? :p
zijn die boobs nou echtquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:26 schreef versabommie het volgende:
Ik heb veel feestjes meegemaakt maar dit is wel het kutste van allemaal!
Het is inderdaad om gek van te worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:26 schreef rickfcdb1 het volgende:
Zet die camera naar buiten gooi wat muziek aan en niet zo jangken daar in dat tering huis het is zaterdag. Wakker worden hummie de kijkers rennen weg!!!!!!!!!
Aan het bubbelenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:27 schreef kwakveense het volgende:
wie zitten er nu allemaal te bubbelen en waar is roel?
roel nath didoquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:27 schreef kwakveense het volgende:
wie zitten er nu allemaal te bubbelen en waar is roel?
Hoerenfeest, dat is het!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:26 schreef versabommie het volgende:
Ben ik niet de enigste dusquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:27 schreef cuall het volgende:
[..]
geeft niet hoor, duurde bij mij ook een tijdje voor ik alles door had
ben ook blond
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:28 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat wat anders doen met zijn leven.![]()
![]()
NEPquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:26 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
zijn die boobs nou echt
Of zijn het siliconen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:28 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat wat anders doen met zijn leven.![]()
![]()
Ze willen het mss bewaren voor de reguliere uitzending of ze zijn pissed op Roel door zijn gedrag en streamen hem met opzet nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:29 schreef kwakveense het volgende:
bb loopt op hun website dido/roel hevig te promoten, maar filmen ze vervolgens niet samen in de bubbels, nee heel logisch...
hoerenfeest
hoerenregie
Vind het wel aardig van de bewoners dat ze speciaal voor Linda een hoerenfeest houden...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:26 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:29 schreef kwakveense het volgende:
bb loopt op hun website dido/roel hevig te promoten, maar filmen ze vervolgens niet samen in de bubbels, nee heel logisch...
hoerenfeest
hoerenregie
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:31 schreef Jappie het volgende:
Zit er al iemand te f5en met een nieuw slowchattopic onder de knop ?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:31 schreef Jappie het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
You can check out any time you like, but you can never leave
Heb er 1 staan maar hij is ni goequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:31 schreef Jappie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |