quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat gaat ie doen dan onze mr universe...met zo'n blote handen een bloemstengel doormidden knakken?![]()
Dit is toch veel leuker om te zien een stel verontwaardigde bewoners! Laat ze maar ruzie krijgen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:47 schreef regenworm het volgende:
Nou roel breek de tent maar af.
En ik geef ze groot gelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:49 schreef Zw0rld het volgende:
BB is wel streng geworden met deze gasten.
Ze zijn het gezeur en gekonkel zat.
Maar als ze geen muziek draaien, wordt het toch wéér een avond vol gekonkel?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:49 schreef Zw0rld het volgende:
BB is wel streng geworden met deze gasten.
Ze zijn het gezeur en gekonkel zat.
het is een klote vent maar hij heeft wel een beetje gelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:50 schreef Bocaj het volgende:
Roel is pissed
Wat een klote vent is dat eigenlijk
nou ze komen nu met die enorme rode liederen dus ik haak ook ff af op ned3quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:50 schreef Minouishere het volgende:
op ned.3 is het wel feest tenminste..........
Naar de disco in aalsmeer, en dan weer terug.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:50 schreef yantjes het volgende:
als ze slim zijn pakken ze hun spullen en verlaten met z'n allen het huis over de schutting
wordt wereldnieuws
ik zou het doen
Of ff Joost op het scherm dat hij met Menno overlegd met de bonenopdrachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit is toch veel leuker om te zien een stel verontwaardigde bewoners! Laat ze maar ruzie krijgen.
Roddel sessies op de LCD lijkt me een goede start![]()
Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:50 schreef Minouishere het volgende:
op ned.3 is het wel feest tenminste..........
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou ze komen nu met die enorme rode liederen dus ik haak ook ff af op ned3![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |