quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:38 schreef BBscanner het volgende:
Chantal voelt een depressie aan komen![]()
Ach gut.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:38 schreef BBscanner het volgende:
Chantal voelt een depressie aan komen![]()
Niet doen, kutfilmquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:39 schreef wickie het volgende:
Chantal voelt een depressie aankomen, dat wil ik niet meemaken. Dus ik ga maar even wat nuttigs doen en Spirited Away kijken, in afwachting op betere tijden in het BBhuis.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:39 schreef Zw0rld het volgende:
Bestaat het leven nou alleen maar uit oraal innemen?
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Michelle-74 het volgende:
juist ja, sinterklaasliedjes.
Geweldige actie van BB
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
Omdat Scanman er nog niet is, neem ik de honneurs even waar:
Wat is iedereen chagrijnig zeg. Alleen Lieske houdt de stemming er nog een beetje in.
Ja waar is ie eigenlijk? Normaal zie ik hem bijna continu hierquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
Slikt Ingrid Seroxat? Bevreemd mij nog steeds dat ze iemand in het huis plaatsen die anti-depressiva slikt.Lijkt mij niet echt verantwoord.quote:
Je hebt in Amsterdam een tijdje een restaurant gehad, waar het eten geserveerd werd "in je kleine mondje".quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:40 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
de andere manieren ga ik hier niet zeggen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
Wat is iedereen chagrijnig zeg. Alleen Lieske houdt de stemming er nog een beetje in.
Hij is er toch.....quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja waar is ie eigenlijk? Normaal zie ik hem bijna continu hier
En daar logt hij net inquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
er wordt nu wel beter op haar gelet met al die kamera'squote:Op zaterdag 5 november 2005 21:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Slikt Ingrid Seroxat? Bevreemd mij nog steeds dat ze iemand in het huis plaatsen die anti-depressiva slikt.Lijkt mij niet echt verantwoord.
ONBEGRIJPELIJKquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt in Amsterdam een tijdje een restaurant gehad, waar het eten geserveerd werd "in je kleine mondje".![]()
Dit revolutionaire concept heeft het niet gered.
Nou ik vond Princess Mononoke en Howl's moving castle echt ontzettend mooi, dus waarschijnlijk deze ook. En anders heb ik nog Lost in Translation liggen maar die heb ik al gezien. Net hebben we Batman begins gekeken, was wel leuk. En ik heb ook nog 3 uitzendingen Everwood nieuwe seizoen maar die wou ik eigenlijk strax lekker op bed gaan kijken.quote:
Ik denk dat Nederland het enige land is waar überhaupt zo'n restaurant bestaan heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef cuall het volgende:
[..]
ONBEGRIJPELIJKwat een bekrompen volk toch die Nederlanders
Wat gaat ie doen dan onze mr universe...met zo'n blote handen een bloemstengel doormidden knakken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
Roel "over een halfuur ga ik de toko hier afbreken"
U zei?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef Minouishere het volgende:
die roel is wel hardleers zeg, weer naar de DBK !! grrrrrrrrr
das beter ja met al die cameras in de buurt kan er nix gebeurenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
er wordt nu wel beter op haar gelet met al die kamera's
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
Roel "over een halfuur ga ik de toko hier afbreken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |