ja en daarna elk commentaar van ELKE bewoner over menno mbt die opdracht!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef Anitra het volgende:
[..]
Of ff Joost op het scherm dat hij met Menno overlegd met de bonenopdracht
snap het niet want die feestje hebben wel de leukste beelden opgeleverdquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar als ze geen muziek draaien, wordt het toch wéér een avond vol gekonkel?![]()
Weet je dat zeker?quote:
Met drank op word het gewoon een agresief kutmannetjequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Gert het volgende:
Dido heeft het nu al gehad met Roel en zijn gezeur.
"Roehoeeel, Hou nou eens op!"
Roel: "Bepaal jij dat, missie?"
Dido: "Ja!"
Roel: "O ja joh, nou dacht het niet."
Dido tegen Chantal: "Hij verandert écht met drank op. Pffff. "
Proostquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, ik ga maar een borrel inschenken![]()
Proost!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Proostquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Martini baby... ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske, dat heeft ze ooit met een lp van de Stones van haar vader gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef Zw0rld het volgende:
Wie zit nou die vervelende sckrech geluiden te maken.![]()
Mooi! Denk dat BB hem ook aardig zat is dus dat ze nu de goede beelden wel een keer laten zien !quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Met drank op word het gewoon een agresief kutmannetje![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Nou mensen ik geloof het wel.. ik ga douchen en stappen, naar een plek waar wel bier is
tot morgen!
Fijne nachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Nou mensen ik geloof het wel.. ik ga douchen en stappen, naar een plek waar wel bier is
tot morgen!
Ja. En zonder drank op is het een gewoon kutmannetjequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Met drank op word het gewoon een agresief kutmannetje![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
tot morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |