Niet alleen van drank....wat wel waar is is dat het dan meer opvalt, maar vorige keer dat slaan bij Joost....de spierballentaal jegens Menno...en het trieste is dat dat sukkeltje nog zelf gelooft ook dat ie wat voorstelt...quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef yantjes het volgende:
Ik vind dat Roel altijd wat agressief wordt van drank....raar
Goed plan *proost*quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, ik ga maar een borrel inschenken![]()
Ik dacht het alchoholvrij te houden vanavond, maar de fles wijn is zojuist open gegaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, ik ga maar een borrel inschenken![]()
Hoop t ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi! Denk dat BB hem ook aardig zat is dus dat ze nu de goede beelden wel een keer laten zien !
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja. En zonder drank op is het een gewoon kutmannetje![]()
hier ook maar bij schenktquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goed plan *proost*
* schenkt ook nog maar eens bij
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Nou mensen ik geloof het wel.. ik ga douchen en stappen, naar een plek waar wel bier is
tot morgen!
inderdaad met drank op wordt hij erg agressief.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Met drank op word het gewoon een agresief kutmannetje![]()
Have funquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Nou mensen ik geloof het wel.. ik ga douchen en stappen, naar een plek waar wel bier is
tot morgen!
Sneu héquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet alleen van drank....wat wel waar is is dat het dan meer opvalt, maar vorige keer dat slaan bij Joost....de spierballentaal jegens Menno...en het trieste is dat dat sukkeltje nog zelf gelooft ook dat ie wat voorstelt...![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:02 schreef Gert het volgende:
Nathalie: "Als we nou voorstellen dat als ze nu muziek doen, dat we dan allemaal onze tieten even 1 seconde laten zien?"
Leuk plan Nathalie, alleen: wat je niet hebt, kun je niet verkopen.![]()
Maakt niet uit maar het is bolognesequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:59 schreef Zw0rld het volgende:
Natte lie moet geen bolonesge (hoe spel je dat?) sjips.
O sorry, vergeten te vragen.... Volgende rondje is voor mij.quote:
Kan we voorstellen dat ze nu zitten te vreten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:02 schreef Zw0rld het volgende:
Die groeien echt dus dicht.
Tia Maria golden brownquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/tiamaria.jpg]afbeelding][/URL]
wat je niet hebt, kun je niet verkopen dat dacht ik ook toen ik het haar hoorde zeggenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:02 schreef Gert het volgende:
Nathalie: "Als we nou voorstellen dat als ze nu muziek doen, dat we dan allemaal onze tieten even 1 seconde laten zien?"
Leuk plan Nathalie, alleen: wat je niet hebt, kun je niet verkopen.![]()
Het gekke is dat ze helemaal niet zo zijn afgevallen van al die noodrantsoenen. De meesten zijn juist aangekomen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan we voorstellen dat ze nu zitten te vreten.
Als je drie weken niet veel te eten hebt gehad,
Lief van jequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
O sorry, vergeten te vragen.... Volgende rondje is voor mij.
* vragend rondkijkt of er nog meer mensen een refill willen
Leuk die muzieknootjes!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Tia Maria golden brown [afbeelding]
Drink it when the sun goes down [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* ]vragend rondkijkt of er nog meer mensen een refill willen [/me]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:03 schreef Bocaj het volgende:
Je zou maar het vriendinnetje van Roel zijn als hij dronken is...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:06 schreef Sonique het volgende:
Goede avond allemaal (ben wezen karten en tweede geworden!!![]()
)
maaruhh...
Ze hebben drank, sigaretten en eten...
En de sfeer is klote...
Nou Chantal en Roel, gooi er eens wat feest tegen aan... Feestjes zijn toch het enige wat telt in het huis?
Doen er anders niet veel voor.....
Ff een blond vraagje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* vragend rondkijkt of er nog meer mensen een refill willen
En wat kan ik voor je inschenken.quote:
/ me text < zonder spatiequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ff een blond vraagje.
Hoe doe je de rode text
* Geen ideequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ff een blond vraagje.
Hoe doe je de rode text
* Als je iemands tekst quoot, dan kun je zien wat diegene heeft ingetypt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ff een blond vraagje.
Hoe doe je de rode text
dacht ik ook, Roel gaat zo de jacuzzi in, heeft zijn badjas al aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:07 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij mogen ze gewoon de Jacuzzi in alleen durven ze niet....
uhm... als je nu even de tekst quote zie je de code staan. Als ik hem intyp hier, word je er waarschijnlijk weinig wijzer van.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ff een blond vraagje.
Hoe doe je de rode text
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En wat kan ik voor je inschenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |