Dan heb ik het dus toch nog.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zou nooit iets doen om jou te plezieren, Leidse bal.![]()
Wat heeft dit forum met de realiteit te makenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neen. Loyauteit en de kans dat ik of sigme leuk zijn in het echt.
Vind je het goed dat ik je op dit moment nog maar even archiveer in bi-meisje in de ontkenningsfase? Later kunnen eventueel video's en foto's worden bijgevoegd in dat mapje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Och, ken beure. We beunen beiden nog bij op het uitsteeksel-vlak.
Doe jezelf een lol en vraag eerst raad aan Tuana. Je weet hoe boos ze kan wordenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Wanneer komen we weer bijeen?
"Het".quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan heb ik het dus toch nog..
Jij archiveert je vrouwen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Sickie het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik je op dit moment nog maar even archiveer in bi-meisje in de ontkenningsfase? Later kunnen eventueel video's en foto's worden bijgevoegd in dat mapje.![]()
Of je even een tomatenkussen op je hoofd wilde drukken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Doe jezelf een lol en vraag eerst raad aan Tuana. Je weet hoe boos ze kan worden
bilaterale hangmappen werken het bestequote:
Ik ben meer van het staand archief.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
bilaterale hangmappen werken het beste
Je hebt mijn Rachel gemist.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:02 schreef Monidique het volgende:
Godverdomme.
Twee uur eerder naar bed en tien weesgegroetjes.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:02 schreef Monidique het volgende:
Godverdomme.
Johan, ik moet weg, antwoord jij Godlasteraar even? Wetenschap in de Middeleeuwenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Etenstijd.
Utrecht.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:06 schreef Monidique het volgende:
Waar komt Floripas eigenlijk vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |