Zo eenvoudig te prikkelen. Blaas je wel op tijd op de Roelandshoorn?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn rachel bijt verbaa; je kop eraf eer je een vinger op haar legt. En anders ik wel.
heb ik al, sommigen noemen het leedvermaakquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Krijg iets griezeligs, pedofiel.
Ze is ook hetero? Nu ben je me ff kwijt Pasje. Is het nu hetero, rugmuncher of half om half?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze iwst niet veel van politiek. Ze dacht dat de fractievoorzitter van de SP 'rozenmarijn' heette.
Nee, zij is meer van de Franse literatuur, de parfumwolken, de tantrische sex. Zij is ook hetero.![]()
Zelfleedvermaak dan toch.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
heb ik al, sommigen noemen het leedvermaak![]()
Wij ook niet, wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:44 schreef Floripas het volgende:
Ze doet niet aan computers.
Om jou om militaire hulp te vragen? Dat hebben wij, ik de wijze Olivier, zij de stoute Roeland, toch niet nodig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo eenvoudig te prikkelen. Blaas je wel op tijd op de Roelandshoorn?
Wij zijn beiden hetero.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:45 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ze is ook hetero? Nu ben je me ff kwijt Pasje. Is het nu hetero, rugmuncher of half om half?![]()
Dus jullie redden je wel in de pas?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Om jou om militaire hulp te vragen? Dat hebben wij, ik de wijze Olivier, zij de stoute Roeland, toch niet nodig.
Franse literatuur is ook al geleverd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wij ook niet, wat heeft dat er mee te maken?
Wij redden ons, ouwe oom. Spoed jij je maar weer terug naar Aquisgrana.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dus jullie redden je wel in de pas?.
Heerlijk om de meest verheven epen te transponeren naar Abnormaal-niveau.
Ik zeg nergens dat ik daar niet mee kan leven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Leer er naar mee leven, denk ik, o, jij die niet op mij heeft gestemd.
Goed, nat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Warm? Dat is een leugen.
Alle positieve.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:50 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik daar niet mee kan leven.Ik vat het alleen niet helemaal. Heb ik een verkeerd beeld van de relatie tussen jou en grietje?
Welke award had ik aan jou toe moeten kennen dan? Floripas boos zijn?![]()
Nee hoor, ze doen elkaar kreunen als handarbeiders bij het krieken van de dag.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:50 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik daar niet mee kan leven.Ik vat het alleen niet helemaal. Heb ik een verkeerd beeld van de relatie tussen jou en grietje?
Ik? Nee, hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ook dat is niet waar, je schept er slechts plezier in mij het hoofd op hol te brengen.
Toch?
Ben ik dan zo'n ontzettende provinciaal door te stellen dat je niet helemaal hetero bent als je op iemand van hetzelfde geslacht valt?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:52 schreef Floripas het volgende:
We zijn gewoon verliefd.
Neen. Loyauteit en de kans dat ik of sigme leuk zijn in het echt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:53 schreef Sickie het volgende:
[..]
Maar is eerlijkheid niet geboden bij het geven van een stem?
Och, ken beure. We beunen beiden nog bij op het uitsteeksel-vlak.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:54 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ben ik dan zo'n ontzettende provinciaal door te stellen dat je niet helemaal hetero bent als je op iemand van hetzelfde geslacht valt?
En waag het eens "ja" te antwoorden want dan ga je over de knie!
![]()
Dan heb ik het dus toch nog.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zou nooit iets doen om jou te plezieren, Leidse bal.![]()
Wat heeft dit forum met de realiteit te makenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neen. Loyauteit en de kans dat ik of sigme leuk zijn in het echt.
Vind je het goed dat ik je op dit moment nog maar even archiveer in bi-meisje in de ontkenningsfase? Later kunnen eventueel video's en foto's worden bijgevoegd in dat mapje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Och, ken beure. We beunen beiden nog bij op het uitsteeksel-vlak.
Doe jezelf een lol en vraag eerst raad aan Tuana. Je weet hoe boos ze kan wordenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Wanneer komen we weer bijeen?
"Het".quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan heb ik het dus toch nog..
Jij archiveert je vrouwen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Sickie het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik je op dit moment nog maar even archiveer in bi-meisje in de ontkenningsfase? Later kunnen eventueel video's en foto's worden bijgevoegd in dat mapje.![]()
Of je even een tomatenkussen op je hoofd wilde drukken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Doe jezelf een lol en vraag eerst raad aan Tuana. Je weet hoe boos ze kan worden
bilaterale hangmappen werken het bestequote:
Ik ben meer van het staand archief.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
bilaterale hangmappen werken het beste
Je hebt mijn Rachel gemist.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:02 schreef Monidique het volgende:
Godverdomme.
Twee uur eerder naar bed en tien weesgegroetjes.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:02 schreef Monidique het volgende:
Godverdomme.
Johan, ik moet weg, antwoord jij Godlasteraar even? Wetenschap in de Middeleeuwenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Etenstijd.
Utrecht.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:06 schreef Monidique het volgende:
Waar komt Floripas eigenlijk vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |