waarom maak je iemand anders uit voor egoïstisch dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef Avani het volgende:
[..]
Zie de PostIcon! [afbeelding]
Ik ben dit weekend nog zelf wezen winkelen, dus je hoort mij nergens over.![]()
Ik heb alweer andere schoenen op het oog. Gouden sneakers.![]()
![]()
Want je weet het zelf eigenlijk niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:21 schreef Erasmusch het volgende:
Moet ze m anders nog ff voor je uitleggen?
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef Avani het volgende:
Ik heb alweer andere schoenen op het oog. Gouden sneakers.![]()
![]()
Ah wat leukquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:44 schreef Avani het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik moest ze gewoon hebben.![]()
maar ze kan het wel hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:26 schreef Thundertje het volgende:
Erg pimpy.
Neem van mij aan dat ze het kan hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:59 schreef Thundertje het volgende:
Beetje lastig te zien op die foto maar je hebt ongetwijfeld gelijk
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat ze het kan hebben![]()
ohhh die zijn mooi!!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef wackey_scream het volgende:
[[url=http://x11.putfile.com/11/31211282828.jpg]afbeelding][/url]
van de bovenkant
ohhhhhhhhhhh ben gelijk verliefdquote:Op donderdag 8 december 2005 16:52 schreef manou het volgende:
mijn laatste aankoop Stella shoes!!!
[afbeelding]
quote:
Van den Assem in Rotterdam Hillegersberg. Ze hadden nog erg veel Santoni staan in verschillende maten, in de vestiging aan de Aert van Nesstraat hadden ze het meest.quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:18 schreef Z3R0-C00L het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarvandaan? Ik kon laatst tijdens die stomme uitverkoop die schoenen niet meer vinden in de winkel waar ik ze zag staan
en hoe duur waren ze?
puik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef Mastroianni het volgende:
Krijg de kleuren maar niet goed, irl issie wat lichter
[[url=http://www.photohosting.info/uploads/04a3689986.jpg]afbeelding][/url]
Oe... prachtige wholecut..quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef Mastroianni het volgende:
Dit zijn ook Santoni's toch? Erg mooi!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef Mastroianni het volgende:
Ouderwets mooi!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef Mastroianni het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:07 schreef Striet het volgende:
Deze eindelijk gevonden voor een schappelijk prijsje:
[afbeelding]
Ze zijn inderdaad een beetje apart op het eerste gezicht, maar als je er een tijdje naar kijkt worden ze echt te vet. Daarom heb ik ze vorige week ook maar gekocht.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef FB-aight het volgende:
Gisteren gekocht;
[afbeelding]
Met vet wazige hologram achtige shit erop :/
Vond ze op het eerste gezicht gay...:/
Maar ik vond ze dope genoeg om te kopen...![]()
Ik zag ze vandaag bij patta liggen. Wel grappig dat hologram achtige spul.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef FB-aight het volgende:
Gisteren gekocht;
[afbeelding]
Met vet wazige hologram achtige shit erop :/
Vond ze op het eerste gezicht gay...:/
Maar ik vond ze dope genoeg om te kopen...![]()
Hakkuh!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef Avani het volgende:
[..]![]()
En zo pimpy zijn ze niet hoor. Ze zijn helemaal oke.Volgende keer koop ik wel weer iets met hakken. Variatie is goed voor een mens
![]()
Bij een XL spanner denk ik eerder aan schoenmaat 11 of groterquote:Op donderdag 22 december 2005 17:13 schreef Niowskie het volgende:
Lijkt mij de beste plek om te plaatsen.... zo niet open ik wel een nieuw topic.
Net nieuwe schoentjes gekocht! (Zal straks wat foto’s posten) (van bommel 1421 in het zwart) maatje 8. Ik heb er een paar schoenspanners (van bommel XL) bij gekregen van de verkoper. Nu wil ik die net in me schoenen proppen, alleen heb ik het gevoel dat ze te groot zijn (de schoenspanners).
Ik moet behoorlijk kracht zetten om ze erin te krijgen, en om ze eruit te halen moet ik me behoorlijk in het zweet werken.
Hoort dit?
Maar je schoenen zijn naar de klote?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:47 schreef Niowskie het volgende:
Opgelost.... verkoper heeft per abuis verkeerde mee gegeven.
Heb inmiddels de goede!
Sorry maar bikkembergs vind ik echt super lelijk. En ze mogen ook wel minstens een jaar meegaan voor dat geld.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Dagguzz het volgende:
Mooie lakschoentjes![]()
Moet ze alleen weer ff poetsen![]()
[afbeelding]
Gaan al dik een jaar mee..
Daar heb je zeker een puntquote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
. En ze mogen ook wel minstens een jaar meegaan voor dat geld.
Het is natuurlijk zeer aantrekkelijk mee te lopen met de algemene mening over Bikkembergs op dit forumquote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Sorry maar bikkembergs vind ik echt super lelijk. En ze mogen ook wel minstens een jaar meegaan voor dat geld.
oeh die wil ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |