Ik geef het nog liever aan sinaasappelsap uit dan dat ik het aan die stakkers in Afrika geef.quote:Op zondag 27 november 2005 17:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Oh ¤110,- das niks natuurlijk.
Ik zou ook zo snel niets beters kunnen bedenken dat je van dat geld kan doen.
180 landmijnen ruimen in Afghanistan of een jaar lang schoon drinkwater voor zo'n 30 Ethiopische kinderen of zestig leerboeken, een schoolbord en het maandsalaris van een onderwijzer in Burkina Faso behoorden ook tot de mogelijkheden. Maar hey, jij hebt er een bewerkt stuk leer gekocht, ook leuk hoor!

oh wat jammer zeg deze opmerking. Zeg clown van de prijs van de computer waar je dit berichtje net op hebt getypt kan je ook 1800 landmijnen ruimen in afghanistan of 10 jaar lang schoon drinkwater voor zo'n 30 Ethiopische kindertjes, maar hey, jij had hem nodig voor kansloze berichtjes, ook leuk hoor!quote:Op zondag 27 november 2005 17:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Oh ¤110,- das niks natuurlijk.
Ik zou ook zo snel niets beters kunnen bedenken dat je van dat geld kan doen.
180 landmijnen ruimen in Afghanistan of een jaar lang schoon drinkwater voor zo'n 30 Ethiopische kinderen of zestig leerboeken, een schoolbord en het maandsalaris van een onderwijzer in Burkina Faso behoorden ook tot de mogelijkheden. Maar hey, jij hebt er een bewerkt stuk leer gekocht, ook leuk hoor!

Laat me raden: Je lust geen sinaasappelsapquote:Op zondag 27 november 2005 19:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik geef het nog liever aan sinaasappelsap uit dan dat ik het aan die stakkers in Afrika geef.
![]()

Correct!quote:Op zondag 27 november 2005 20:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laat me raden: Je lust geen sinaasappelsap

Heb ze gehaald, maar de zool blijkt verkeerd gestikt te zijn (zit een gat in) en het binnenzooltje liet losquote:Op zondag 27 november 2005 18:08 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Praeses denk ik, http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=993

Mooiquote:

Om eerlijk te zijn geen idee. Het schijnt dat het door van Bommel gemaakt wordt. Maar ook van Bommel is niet meer wat het geweest is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb ze gehaald, maar de zool blijkt verkeerd gestikt te zijn (zit een gat in) en het binnenzooltje liet losGa ze denk ik deze week maar omruilen. Is dat Avang wat?

Die heb ik ookquote:

Verkoopster van welke winkel??quote:Op maandag 5 december 2005 18:36 schreef Dinamiet het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn m'n nieuwe adidas superstar![]()
Volgens de verkoopster kwamen er nooit weer adidas superstars!![]()
Heus niet leuk!

Eentje bij Aktiesport. Hoezo?quote:

Ja laten we jouw smaak als leidraad hanteren voor alle topicsquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:39 schreef Smaakpolitie het volgende:
Kunnen we hier niet het 'Pimp hier met je schoenen onder de 80 eypo' van maken, zulks een bagger hier wat verblindend makend is voor elke oogbal.![]()

want iets onder 80 euro is natuurlijk altijd lelijk, en boven de 80 meestal mooi.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:39 schreef Smaakpolitie het volgende:
Kunnen we hier niet het 'Pimp hier met je schoenen onder de 80 eypo' van maken, zulks een bagger hier wat verblindend makend is voor elke oogbal.![]()

Die zijn leuk inderdaadquote:

Beetje late reactie, maar ze kosten ¤ 119,95 en ik heb ze gekocht bij Pro Sport, maar ze hebben ze ook bij Invito en nog wat andere schoenenwinkels.quote:Op zondag 4 december 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
Mooi![]()
Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt? En hoeveel ze kosten?
Ben zelf ook op zoek naar zulke laarzen.![]()

ik zou bijna zeggen dat die schoenen een beetje oud bruin zijn....quote:Op zondag 11 december 2005 17:39 schreef Avani het volgende:
[[url=http://www.imgtank.com/thumb/799993oudbruin26.thumb.jpg]afbeelding]
Click Me[/URL]
Het is niet zo goed te zien, maar het is een beetje oud bruin.![]()

Ik heb ze Vrijdag inmiddels gekocht.quote:Op zondag 11 december 2005 17:18 schreef Coconut het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ze kosten ¤ 119,95 en ik heb ze gekocht bij Pro Sport, maar ze hebben ze ook bij Invito en nog wat andere schoenenwinkels.

Heb je nou alweer nieuwe??quote:

Ik heb vanmiddag nog een telefoontje gekregen dat er nóg een paar klaar ligt in Amsterdam voor mequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:45 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Heb je nou alweer nieuwe??![]()
Wat een opluchting tussen als die oogbalkrenkende lelijkheid der gympjes.....![]()

Mooi mooiquote:

Denk het niet.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:29 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Mooi mooiAlleen die neus lijkt wel veel donkerder dan de rest, maar dat zal wel door de lichtinval komen neem ik aan?

Over het afgelopen jaar heb ik ongeveer 3000 euro uitgegeven aan schoenen geloof ik. Niet weinig dus, maar goed dit soort schoenen gaan makkelijk een jaar of vijftien tot twintig mee. Ben nu aan het kijken of ik een paar schoenen door Kiton ga laten maken, die zijn wat duurder maar dan kun je ze helemaal laten maken volgens eigen 'ontwerp'. Zelf het leer kiezen en de zooldikte etc. etc.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:43 schreef Rekkie het volgende:
Wat kosten zulke schoenen nu Mastroianni?
En hoeveel ben jij gemiddeld per maand wel niet kwijt aan schoenen?

Ja dat is wel het grote verschil tussen schoenen die jij koopt en schoenen die ik koop.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Over het afgelopen jaar heb ik ongeveer 3000 euro uitgegeven aan schoenen geloof ik. Niet weinig dus, maar goed dit soort schoenen gaan makkelijk een jaar of vijftien tot twintig mee. Ben nu aan het kijken of ik een paar schoenen door Kiton ga laten maken, die zijn wat duurder maar dan kun je ze helemaal laten maken volgens eigen 'ontwerp'. Zelf het leer kiezen en de zooldikte etc. etc.

Even daargelaten dat handwerk helemaal te gek is, de boel onwaarschijnlijk mooi is afgewerkt en dat de schoenen van absolute topkwaliteit zijn. Het langer meegaan van de schoenen is vaak ook resultaat van het hebben van méér dan 2 paar, en het om de dag dragen er van.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Over het afgelopen jaar heb ik ongeveer 3000 euro uitgegeven aan schoenen geloof ik. Niet weinig dus, maar goed dit soort schoenen gaan makkelijk een jaar of vijftien tot twintig mee. Ben nu aan het kijken of ik een paar schoenen door Kiton ga laten maken, die zijn wat duurder maar dan kun je ze helemaal laten maken volgens eigen 'ontwerp'. Zelf het leer kiezen en de zooldikte etc. etc.

Zover was ik ook welquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:33 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Denk het niet.....![]()
Differentieel patina , dat zie je wel vaker in de wereld van de "high-end shoes". Alleen met handwerk te verkrijgen....

Klopt helemaal wat je zegt. Daarom wil ik nu rond de 8 a 9 paar mooie schoenen hebben. Dan kun je gewoon elke dag een ander paar dragen en dat draagt er natuurlijk ook weer aan bij dat ze langer meegaan. Het is dus even een investering, maar daarna kun je er weer eventjes tegenaanquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Even daargelaten dat handwerk helemaal te gek is, de boel onwaarschijnlijk mooi is afgewerkt en dat de schoenen van absolute topkwaliteit zijn. Het langer meegaan van de schoenen is vaak ook resultaat van het hebben van méér dan 2 paar, en het om de dag dragen er van.
De vergelijking met 'gewone' schoenen is daarom niet helemaal zo zwart wit te zien.
Ze zijn wel erg mooi weerIk twijfel nog steeds een beetje of ik een dergelijk bedrag momenteel reëel vindt om aan schoenen uit te geven. Ik wil zoveel mooie kwaliteitsspullen maar m'n stufi+werk is niet toereikend genoeg om aan al deze wensen te voldoen. Wellicht als ik een meevallertje heb dat ik de knoop doorhak.
Klopt, het is behoorlijk zichtbaar, maar ik wil het wat geleidelijker aan laten lopen. Dat kun je zelf nog een beetje afwerken met het poetsenquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:22 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Zover was ik ook welHet houdt alleen zo abrupt op na het teen-stuk zeg maar, bij deze C&J gaat het heel geleidelijk en ik kon me niet voorstellen dat het bij die Santoni's ook niet zo hoort te zijn.

echt het type (en kleur) schoen dat ik zou willen kopen. helaas ligt het ver boven mijn budget en ben ik toch maar op zoek naar 'sluipertjes'quote:

Egoïstisch maar weer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef Fastcruiser het volgende:
Mijnes (maar dan in zwart)
[afbeelding]
Tja konden ook 130 Afrikaantjes een maand van drinken maar van deze uitgave heb ik meer plezier![]()

Waar betaal je dat van al die schoenen? Hele goede baan of gewoon veel geld opsparen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:52 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog een telefoontje gekregen dat er nóg een paar klaar ligt in Amsterdam voor me![]()

Hele goede baan inderdaad i.c.m. relatief weinig vaste lasten (geen gezin/kinderen). Op het moment dat dat allemaal komt zal ik idd ook een stapje terug moeten doen. Maar nu is voor mij de tijd om nog eventjes egoÏstisch bezig te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Waar betaal je dat van al die schoenen? Hele goede baan of gewoon veel geld opsparen?

quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:24 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Hele goede baan inderdaad i.c.m. relatief weinig vaste lasten (geen gezin/kinderen). Op het moment dat dat allemaal komt zal ik idd ook een stapje terug moeten doen. Maar nu is voor mij de tijd om nog eventjes egoÏstisch bezig te kunnen zijn.

Zie de PostIcon!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, immers jij koopt nooit kleding of schoenen of uberhaupt iets voor jezelf.

waarom maak je iemand anders uit voor egoïstisch dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef Avani het volgende:
[..]
Zie de PostIcon! [afbeelding]
Ik ben dit weekend nog zelf wezen winkelen, dus je hoort mij nergens over.![]()
Ik heb alweer andere schoenen op het oog. Gouden sneakers.![]()
![]()

Want je weet het zelf eigenlijk niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:21 schreef Erasmusch het volgende:
Moet ze m anders nog ff voor je uitleggen?

quote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef Avani het volgende:
Ik heb alweer andere schoenen op het oog. Gouden sneakers.![]()
![]()

Ah wat leukquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:44 schreef Avani het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik moest ze gewoon hebben.![]()

maar ze kan het wel hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:26 schreef Thundertje het volgende:
Erg pimpy.

Neem van mij aan dat ze het kan hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:59 schreef Thundertje het volgende:
Beetje lastig te zien op die foto maar je hebt ongetwijfeld gelijk

quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat ze het kan hebben![]()

ohhh die zijn mooi!!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef wackey_scream het volgende:
[[url=http://x11.putfile.com/11/31211282828.jpg]afbeelding][/url]
van de bovenkant

ohhhhhhhhhhh ben gelijk verliefdquote:Op donderdag 8 december 2005 16:52 schreef manou het volgende:
mijn laatste aankoop Stella shoes!!!
[afbeelding]

quote:

Van den Assem in Rotterdam Hillegersberg. Ze hadden nog erg veel Santoni staan in verschillende maten, in de vestiging aan de Aert van Nesstraat hadden ze het meest.quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:18 schreef Z3R0-C00L het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarvandaan? Ik kon laatst tijdens die stomme uitverkoop die schoenen niet meer vinden in de winkel waar ik ze zag staan
en hoe duur waren ze?

puik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef Mastroianni het volgende:
Krijg de kleuren maar niet goed, irl issie wat lichter
[[url=http://www.photohosting.info/uploads/04a3689986.jpg]afbeelding][/url]

Oe... prachtige wholecut..quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef Mastroianni het volgende:

Dit zijn ook Santoni's toch? Erg mooi!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef Mastroianni het volgende:

Ouderwets mooi!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef Mastroianni het volgende:

quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:07 schreef Striet het volgende:
Deze eindelijk gevonden voor een schappelijk prijsje:
[afbeelding]

Ze zijn inderdaad een beetje apart op het eerste gezicht, maar als je er een tijdje naar kijkt worden ze echt te vet. Daarom heb ik ze vorige week ook maar gekocht.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef FB-aight het volgende:
Gisteren gekocht;
[afbeelding]
Met vet wazige hologram achtige shit erop :/
Vond ze op het eerste gezicht gay...:/
Maar ik vond ze dope genoeg om te kopen...![]()

Ik zag ze vandaag bij patta liggen. Wel grappig dat hologram achtige spul.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef FB-aight het volgende:
Gisteren gekocht;
[afbeelding]
Met vet wazige hologram achtige shit erop :/
Vond ze op het eerste gezicht gay...:/
Maar ik vond ze dope genoeg om te kopen...![]()

Hakkuh!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef Avani het volgende:
[..]![]()
En zo pimpy zijn ze niet hoor. Ze zijn helemaal oke.Volgende keer koop ik wel weer iets met hakken. Variatie is goed voor een mens
![]()

Bij een XL spanner denk ik eerder aan schoenmaat 11 of groterquote:Op donderdag 22 december 2005 17:13 schreef Niowskie het volgende:
Lijkt mij de beste plek om te plaatsen.... zo niet open ik wel een nieuw topic.
Net nieuwe schoentjes gekocht! (Zal straks wat foto’s posten) (van bommel 1421 in het zwart) maatje 8. Ik heb er een paar schoenspanners (van bommel XL) bij gekregen van de verkoper. Nu wil ik die net in me schoenen proppen, alleen heb ik het gevoel dat ze te groot zijn (de schoenspanners).
Ik moet behoorlijk kracht zetten om ze erin te krijgen, en om ze eruit te halen moet ik me behoorlijk in het zweet werken.
Hoort dit?

Maar je schoenen zijn naar de klote?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:47 schreef Niowskie het volgende:
Opgelost.... verkoper heeft per abuis verkeerde mee gegeven.
Heb inmiddels de goede!

Sorry maar bikkembergs vind ik echt super lelijk. En ze mogen ook wel minstens een jaar meegaan voor dat geld.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Dagguzz het volgende:
Mooie lakschoentjes![]()
Moet ze alleen weer ff poetsen![]()
[afbeelding]
Gaan al dik een jaar mee..

Daar heb je zeker een puntquote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
. En ze mogen ook wel minstens een jaar meegaan voor dat geld.

Het is natuurlijk zeer aantrekkelijk mee te lopen met de algemene mening over Bikkembergs op dit forumquote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Sorry maar bikkembergs vind ik echt super lelijk. En ze mogen ook wel minstens een jaar meegaan voor dat geld.

oeh die wil ik ookquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |