Ik geef het nog liever aan sinaasappelsap uit dan dat ik het aan die stakkers in Afrika geef.quote:Op zondag 27 november 2005 17:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Oh ¤110,- das niks natuurlijk.
Ik zou ook zo snel niets beters kunnen bedenken dat je van dat geld kan doen.
180 landmijnen ruimen in Afghanistan of een jaar lang schoon drinkwater voor zo'n 30 Ethiopische kinderen of zestig leerboeken, een schoolbord en het maandsalaris van een onderwijzer in Burkina Faso behoorden ook tot de mogelijkheden. Maar hey, jij hebt er een bewerkt stuk leer gekocht, ook leuk hoor!
oh wat jammer zeg deze opmerking. Zeg clown van de prijs van de computer waar je dit berichtje net op hebt getypt kan je ook 1800 landmijnen ruimen in afghanistan of 10 jaar lang schoon drinkwater voor zo'n 30 Ethiopische kindertjes, maar hey, jij had hem nodig voor kansloze berichtjes, ook leuk hoor!quote:Op zondag 27 november 2005 17:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Oh ¤110,- das niks natuurlijk.
Ik zou ook zo snel niets beters kunnen bedenken dat je van dat geld kan doen.
180 landmijnen ruimen in Afghanistan of een jaar lang schoon drinkwater voor zo'n 30 Ethiopische kinderen of zestig leerboeken, een schoolbord en het maandsalaris van een onderwijzer in Burkina Faso behoorden ook tot de mogelijkheden. Maar hey, jij hebt er een bewerkt stuk leer gekocht, ook leuk hoor!
Laat me raden: Je lust geen sinaasappelsapquote:Op zondag 27 november 2005 19:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik geef het nog liever aan sinaasappelsap uit dan dat ik het aan die stakkers in Afrika geef.
![]()
Correct!quote:Op zondag 27 november 2005 20:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laat me raden: Je lust geen sinaasappelsap
Heb ze gehaald, maar de zool blijkt verkeerd gestikt te zijn (zit een gat in) en het binnenzooltje liet losquote:Op zondag 27 november 2005 18:08 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Praeses denk ik, http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=993
Mooiquote:
Om eerlijk te zijn geen idee. Het schijnt dat het door van Bommel gemaakt wordt. Maar ook van Bommel is niet meer wat het geweest is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb ze gehaald, maar de zool blijkt verkeerd gestikt te zijn (zit een gat in) en het binnenzooltje liet losGa ze denk ik deze week maar omruilen. Is dat Avang wat?
Die heb ik ookquote:
Verkoopster van welke winkel??quote:Op maandag 5 december 2005 18:36 schreef Dinamiet het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn m'n nieuwe adidas superstar![]()
Volgens de verkoopster kwamen er nooit weer adidas superstars!![]()
Heus niet leuk!
Eentje bij Aktiesport. Hoezo?quote:
Ja laten we jouw smaak als leidraad hanteren voor alle topicsquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:39 schreef Smaakpolitie het volgende:
Kunnen we hier niet het 'Pimp hier met je schoenen onder de 80 eypo' van maken, zulks een bagger hier wat verblindend makend is voor elke oogbal.![]()
want iets onder 80 euro is natuurlijk altijd lelijk, en boven de 80 meestal mooi.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:39 schreef Smaakpolitie het volgende:
Kunnen we hier niet het 'Pimp hier met je schoenen onder de 80 eypo' van maken, zulks een bagger hier wat verblindend makend is voor elke oogbal.![]()
Die zijn leuk inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |