abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32991697
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
Mooi
Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt? En hoeveel ze kosten?

Ben zelf ook op zoek naar zulke laarzen.
Beetje late reactie, maar ze kosten ¤ 119,95 en ik heb ze gekocht bij Pro Sport, maar ze hebben ze ook bij Invito en nog wat andere schoenenwinkels.
amokaapjeeh O+
pi_32992202

Click Me

Het is niet zo goed te zien, maar het is een beetje oud bruin.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  zondag 11 december 2005 @ 17:42:12 #128
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_32992256
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:39 schreef Avani het volgende:
[[url=http://www.imgtank.com/thumb/799993oudbruin26.thumb.jpg]afbeelding]
Click Me[/URL]

Het is niet zo goed te zien, maar het is een beetje oud bruin.
ik zou bijna zeggen dat die schoenen een beetje oud bruin zijn....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_32992824

Nieuwe schoentjes
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 11 december 2005 @ 21:46:46 #130
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32999526
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:18 schreef Coconut het volgende:

[..]

Beetje late reactie, maar ze kosten ¤ 119,95 en ik heb ze gekocht bij Pro Sport, maar ze hebben ze ook bij Invito en nog wat andere schoenenwinkels.
Ik heb ze Vrijdag inmiddels gekocht.

Zitten heerlijk En voor 95,- euro gescoord, dus erg blij mee
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33030251
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_33033322
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:53 schreef Mastroianni het volgende:
[afbeelding]
Heb je nou alweer nieuwe??

Wat een opluchting tussen als die oogbalkrenkende lelijkheid der gympjes.....
pi_33033455
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:45 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Heb je nou alweer nieuwe??

Wat een opluchting tussen als die oogbalkrenkende lelijkheid der gympjes.....
Ik heb vanmiddag nog een telefoontje gekregen dat er nóg een paar klaar ligt in Amsterdam voor me
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_33033971
quote:
[afbeelding]
Mooi mooi Alleen die neus lijkt wel veel donkerder dan de rest, maar dat zal wel door de lichtinval komen neem ik aan?
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
pi_33035790
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:29 schreef Thundertje het volgende:

[..]

Mooi mooi Alleen die neus lijkt wel veel donkerder dan de rest, maar dat zal wel door de lichtinval komen neem ik aan?
Denk het niet.....

Differentieel patina , dat zie je wel vaker in de wereld van de "high-end shoes". Alleen met handwerk te verkrijgen....
pi_33039200
Wat kosten zulke schoenen nu Mastroianni?
En hoeveel ben jij gemiddeld per maand wel niet kwijt aan schoenen?
pi_33040237
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:43 schreef Rekkie het volgende:
Wat kosten zulke schoenen nu Mastroianni?
En hoeveel ben jij gemiddeld per maand wel niet kwijt aan schoenen?
Over het afgelopen jaar heb ik ongeveer 3000 euro uitgegeven aan schoenen geloof ik. Niet weinig dus, maar goed dit soort schoenen gaan makkelijk een jaar of vijftien tot twintig mee. Ben nu aan het kijken of ik een paar schoenen door Kiton ga laten maken, die zijn wat duurder maar dan kun je ze helemaal laten maken volgens eigen 'ontwerp'. Zelf het leer kiezen en de zooldikte etc. etc.
pi_33041172
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Over het afgelopen jaar heb ik ongeveer 3000 euro uitgegeven aan schoenen geloof ik. Niet weinig dus, maar goed dit soort schoenen gaan makkelijk een jaar of vijftien tot twintig mee. Ben nu aan het kijken of ik een paar schoenen door Kiton ga laten maken, die zijn wat duurder maar dan kun je ze helemaal laten maken volgens eigen 'ontwerp'. Zelf het leer kiezen en de zooldikte etc. etc.
Ja dat is wel het grote verschil tussen schoenen die jij koopt en schoenen die ik koop.
De mijne gaan meestal maar een jaar, hooguit 2 jaar mee.
Die schoenen die jij koopt zijn blijvertjes.

Ik vind zulke schoenen absoluut erg mooi, echter passen ze totaal niet bij wie ik ben.
Als is nou mijn oude baan nog had gehad en dagelijks in pak moest lopen, had ik het er wel voor over.
pi_33042753
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Even daargelaten dat handwerk helemaal te gek is, de boel onwaarschijnlijk mooi is afgewerkt en dat de schoenen van absolute topkwaliteit zijn. Het langer meegaan van de schoenen is vaak ook resultaat van het hebben van méér dan 2 paar, en het om de dag dragen er van.
De vergelijking met 'gewone' schoenen is daarom niet helemaal zo zwart wit te zien.

Ze zijn wel erg mooi weer Ik twijfel nog steeds een beetje of ik een dergelijk bedrag momenteel reëel vindt om aan schoenen uit te geven. Ik wil zoveel mooie kwaliteitsspullen maar m'n stufi+werk is niet toereikend genoeg om aan al deze wensen te voldoen. Wellicht als ik een meevallertje heb dat ik de knoop doorhak.
pi_33043003
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 08:33 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Denk het niet.....

Differentieel patina , dat zie je wel vaker in de wereld van de "high-end shoes". Alleen met handwerk te verkrijgen....
Zover was ik ook wel Het houdt alleen zo abrupt op na het teen-stuk zeg maar, bij deze C&J gaat het heel geleidelijk en ik kon me niet voorstellen dat het bij die Santoni's ook niet zo hoort te zijn.
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
pi_33048912
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:12 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Even daargelaten dat handwerk helemaal te gek is, de boel onwaarschijnlijk mooi is afgewerkt en dat de schoenen van absolute topkwaliteit zijn. Het langer meegaan van de schoenen is vaak ook resultaat van het hebben van méér dan 2 paar, en het om de dag dragen er van.
De vergelijking met 'gewone' schoenen is daarom niet helemaal zo zwart wit te zien.

Ze zijn wel erg mooi weer Ik twijfel nog steeds een beetje of ik een dergelijk bedrag momenteel reëel vindt om aan schoenen uit te geven. Ik wil zoveel mooie kwaliteitsspullen maar m'n stufi+werk is niet toereikend genoeg om aan al deze wensen te voldoen. Wellicht als ik een meevallertje heb dat ik de knoop doorhak.
Klopt helemaal wat je zegt. Daarom wil ik nu rond de 8 a 9 paar mooie schoenen hebben. Dan kun je gewoon elke dag een ander paar dragen en dat draagt er natuurlijk ook weer aan bij dat ze langer meegaan. Het is dus even een investering, maar daarna kun je er weer eventjes tegenaan

Maar goed, goede schoenspanners helpen ook een hoop.
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:22 schreef Thundertje het volgende:

[..]

Zover was ik ook wel Het houdt alleen zo abrupt op na het teen-stuk zeg maar, bij deze C&J gaat het heel geleidelijk en ik kon me niet voorstellen dat het bij die Santoni's ook niet zo hoort te zijn.
Klopt, het is behoorlijk zichtbaar, maar ik wil het wat geleidelijker aan laten lopen. Dat kun je zelf nog een beetje afwerken met het poetsen
pi_33049879
Ik ben ook wel blij met mijn standaard Bossjes
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_33051814
Mijnes (maar dan in zwart)

Tja konden ook 130 Afrikaantjes een maand van drinken maar van deze uitgave heb ik meer plezier
pi_33052296
quote:
[afbeelding]
echt het type (en kleur) schoen dat ik zou willen kopen. helaas ligt het ver boven mijn budget en ben ik toch maar op zoek naar 'sluipertjes'
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_33058582
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef Fastcruiser het volgende:
Mijnes (maar dan in zwart)

[afbeelding]

Tja konden ook 130 Afrikaantjes een maand van drinken maar van deze uitgave heb ik meer plezier
Egoïstisch maar weer.
pi_33058648
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:52 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag nog een telefoontje gekregen dat er nóg een paar klaar ligt in Amsterdam voor me
Waar betaal je dat van al die schoenen? Hele goede baan of gewoon veel geld opsparen?
pi_33058757
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Waar betaal je dat van al die schoenen? Hele goede baan of gewoon veel geld opsparen?
Hele goede baan inderdaad i.c.m. relatief weinig vaste lasten (geen gezin/kinderen). Op het moment dat dat allemaal komt zal ik idd ook een stapje terug moeten doen. Maar nu is voor mij de tijd om nog eventjes egoÏstisch bezig te kunnen zijn.
pi_33059040
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 23:24 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Hele goede baan inderdaad i.c.m. relatief weinig vaste lasten (geen gezin/kinderen). Op het moment dat dat allemaal komt zal ik idd ook een stapje terug moeten doen. Maar nu is voor mij de tijd om nog eventjes egoÏstisch bezig te kunnen zijn.
nice!!
pi_33060080
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 23:19 schreef Avani het volgende:

[..]

Egoïstisch maar weer.
Ja inderdaad, immers jij koopt nooit kleding of schoenen of uberhaupt iets voor jezelf.
pi_33060419
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja inderdaad, immers jij koopt nooit kleding of schoenen of uberhaupt iets voor jezelf.
Zie de PostIcon!
Ik ben dit weekend nog zelf wezen winkelen, dus je hoort mij nergens over.

Ik heb alweer andere schoenen op het oog. Gouden sneakers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')