Beetje late reactie, maar ze kosten ¤ 119,95 en ik heb ze gekocht bij Pro Sport, maar ze hebben ze ook bij Invito en nog wat andere schoenenwinkels.quote:Op zondag 4 december 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
Mooi![]()
Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt? En hoeveel ze kosten?
Ben zelf ook op zoek naar zulke laarzen.![]()
ik zou bijna zeggen dat die schoenen een beetje oud bruin zijn....quote:Op zondag 11 december 2005 17:39 schreef Avani het volgende:
[[url=http://www.imgtank.com/thumb/799993oudbruin26.thumb.jpg]afbeelding]
Click Me[/URL]
Het is niet zo goed te zien, maar het is een beetje oud bruin.![]()
Ik heb ze Vrijdag inmiddels gekocht.quote:Op zondag 11 december 2005 17:18 schreef Coconut het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ze kosten ¤ 119,95 en ik heb ze gekocht bij Pro Sport, maar ze hebben ze ook bij Invito en nog wat andere schoenenwinkels.
Heb je nou alweer nieuwe??quote:
Ik heb vanmiddag nog een telefoontje gekregen dat er nóg een paar klaar ligt in Amsterdam voor mequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:45 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Heb je nou alweer nieuwe??![]()
Wat een opluchting tussen als die oogbalkrenkende lelijkheid der gympjes.....![]()
Mooi mooiquote:
Denk het niet.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:29 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Mooi mooiAlleen die neus lijkt wel veel donkerder dan de rest, maar dat zal wel door de lichtinval komen neem ik aan?
Over het afgelopen jaar heb ik ongeveer 3000 euro uitgegeven aan schoenen geloof ik. Niet weinig dus, maar goed dit soort schoenen gaan makkelijk een jaar of vijftien tot twintig mee. Ben nu aan het kijken of ik een paar schoenen door Kiton ga laten maken, die zijn wat duurder maar dan kun je ze helemaal laten maken volgens eigen 'ontwerp'. Zelf het leer kiezen en de zooldikte etc. etc.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:43 schreef Rekkie het volgende:
Wat kosten zulke schoenen nu Mastroianni?
En hoeveel ben jij gemiddeld per maand wel niet kwijt aan schoenen?
Ja dat is wel het grote verschil tussen schoenen die jij koopt en schoenen die ik koop.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Over het afgelopen jaar heb ik ongeveer 3000 euro uitgegeven aan schoenen geloof ik. Niet weinig dus, maar goed dit soort schoenen gaan makkelijk een jaar of vijftien tot twintig mee. Ben nu aan het kijken of ik een paar schoenen door Kiton ga laten maken, die zijn wat duurder maar dan kun je ze helemaal laten maken volgens eigen 'ontwerp'. Zelf het leer kiezen en de zooldikte etc. etc.
Even daargelaten dat handwerk helemaal te gek is, de boel onwaarschijnlijk mooi is afgewerkt en dat de schoenen van absolute topkwaliteit zijn. Het langer meegaan van de schoenen is vaak ook resultaat van het hebben van méér dan 2 paar, en het om de dag dragen er van.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Over het afgelopen jaar heb ik ongeveer 3000 euro uitgegeven aan schoenen geloof ik. Niet weinig dus, maar goed dit soort schoenen gaan makkelijk een jaar of vijftien tot twintig mee. Ben nu aan het kijken of ik een paar schoenen door Kiton ga laten maken, die zijn wat duurder maar dan kun je ze helemaal laten maken volgens eigen 'ontwerp'. Zelf het leer kiezen en de zooldikte etc. etc.
Zover was ik ook welquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:33 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Denk het niet.....![]()
Differentieel patina , dat zie je wel vaker in de wereld van de "high-end shoes". Alleen met handwerk te verkrijgen....
Klopt helemaal wat je zegt. Daarom wil ik nu rond de 8 a 9 paar mooie schoenen hebben. Dan kun je gewoon elke dag een ander paar dragen en dat draagt er natuurlijk ook weer aan bij dat ze langer meegaan. Het is dus even een investering, maar daarna kun je er weer eventjes tegenaanquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Even daargelaten dat handwerk helemaal te gek is, de boel onwaarschijnlijk mooi is afgewerkt en dat de schoenen van absolute topkwaliteit zijn. Het langer meegaan van de schoenen is vaak ook resultaat van het hebben van méér dan 2 paar, en het om de dag dragen er van.
De vergelijking met 'gewone' schoenen is daarom niet helemaal zo zwart wit te zien.
Ze zijn wel erg mooi weerIk twijfel nog steeds een beetje of ik een dergelijk bedrag momenteel reëel vindt om aan schoenen uit te geven. Ik wil zoveel mooie kwaliteitsspullen maar m'n stufi+werk is niet toereikend genoeg om aan al deze wensen te voldoen. Wellicht als ik een meevallertje heb dat ik de knoop doorhak.
Klopt, het is behoorlijk zichtbaar, maar ik wil het wat geleidelijker aan laten lopen. Dat kun je zelf nog een beetje afwerken met het poetsenquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:22 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Zover was ik ook welHet houdt alleen zo abrupt op na het teen-stuk zeg maar, bij deze C&J gaat het heel geleidelijk en ik kon me niet voorstellen dat het bij die Santoni's ook niet zo hoort te zijn.
echt het type (en kleur) schoen dat ik zou willen kopen. helaas ligt het ver boven mijn budget en ben ik toch maar op zoek naar 'sluipertjes'quote:
Egoïstisch maar weer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef Fastcruiser het volgende:
Mijnes (maar dan in zwart)
[afbeelding]
Tja konden ook 130 Afrikaantjes een maand van drinken maar van deze uitgave heb ik meer plezier![]()
Waar betaal je dat van al die schoenen? Hele goede baan of gewoon veel geld opsparen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:52 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog een telefoontje gekregen dat er nóg een paar klaar ligt in Amsterdam voor me![]()
Hele goede baan inderdaad i.c.m. relatief weinig vaste lasten (geen gezin/kinderen). Op het moment dat dat allemaal komt zal ik idd ook een stapje terug moeten doen. Maar nu is voor mij de tijd om nog eventjes egoÏstisch bezig te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Waar betaal je dat van al die schoenen? Hele goede baan of gewoon veel geld opsparen?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:24 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Hele goede baan inderdaad i.c.m. relatief weinig vaste lasten (geen gezin/kinderen). Op het moment dat dat allemaal komt zal ik idd ook een stapje terug moeten doen. Maar nu is voor mij de tijd om nog eventjes egoÏstisch bezig te kunnen zijn.
Zie de PostIcon!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, immers jij koopt nooit kleding of schoenen of uberhaupt iets voor jezelf.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |