quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Hillebrand?
Hilbrand heet zequote:Op zaterdag 5 november 2005 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Hillebrand?
Kom ik even goed weg met mn weddenschap op Liverpoolquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kom ik even goed weg met mn weddenschap op Liverpool
Om 7 uur pas ... net van $10 even $20 gemaakt in een uurtje, en vannacht al van 20 naar 60quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn bets komen vanavond pas. Is er nog een pokertoernooi?
Zo, dat zijn wel leuke feestdagen dan lijkt me.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat naar Bangkok met kerst en Oud&Nieuw
mooi zijn we ook verlost van jou hierquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat naar Bangkok met kerst en Oud&Nieuw
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:11 schreef pfaf het volgende:
2 keer verloren, nu ben ik het goed zat.
Tsjakkaquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Beide keren het betere spel, dat geeft hoop.
Wil je dat nooit meer roepen ?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:14 schreef golfer het volgende:
Zo meteen maar weer eens uit eten in Haarlem voor een culinaire recensie.![]()
Dank je Vaduz!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse Vom!
Verstandig, 15 minuten is een mooi opstapje. Was zeker heerlijk om weer eens op het veld te staan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Dank je Vaduz!
Ondanks dat ik maar 15 minuten heb gespeeld ben ik kapot, trainster hield me uit voorzorg aan de kant met het oog op volgende week, deze gasten waren nog al aan het schoppen nl.
Ja. Pieckenhagen in de laatste seconde bij AZ - Heracles,quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:07 schreef tong80 het volgende:
Heeft er een keeper gescoord ? Of begreep ik het verkeerd ?
Ik heb ook weer genotenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik weet weer waarom ik alleen de eerste ronde van Idols kijk
Ja dat was het zeker, ik heb 2 weken geleden al een keertje 35 minuten gespeeld in een vriendschappelijk potje, maar dat kwam omdat het halve elftal het nodig vond in 10 minuten tijd zich te blesseren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verstandig, 15 minuten is een mooi opstapje. Was zeker heerlijk om weer eens op het veld te staan.
En ik ga dat in me bedje doen, trusten Hoolsquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
Terug van uit eten. Recensie volgt later in CUL.
Nu eerst even de samenvattingen van de wedstrijden op Talpa kijken.
Voor zover Zwolle in jouw buurt ligt, eten we op 14 juli volgend jaar aan de keukentafel van het beste restaurant van Nederland, De Librije.quote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef pascalheister het volgende:
kom je nog eens een keertje deze kant op om te smullen ?
niet echt in de buurt, maar hier zit er ook genoeg goed spulquote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor zover Zwolle in jouw buurt ligt, eten we op 14 juli volgend jaar aan de keukentafel van het beste restaurant van Nederland, De Librije.
Tegenwoordig moet je bijna een jaar van te voren reserveren om in de Librije te kunnen eten.quote:Op zondag 6 november 2005 00:50 schreef popolon het volgende:
Pascal, die komt uit de achterhoek.
Zat zelf op 20 minuten van de Librije.
Wel eens onbeperkt mosselen daar gegeten, kan ik uren over doen.
Waren lekker klaargemaakt.
Hey, lieffie!quote:
Dat zijn vragen die alleen oude vieze mannetjes van boven de 50 stellen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, lieffie!
Ben jij beter in slikken en spuiten dan Sophie, begrijp ik?
Ik gleed uitquote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
Let niet op mij.Moest alleen even pissen.
Wat doe je ook bij de maannen op de pleequote:
Over een paar jaar ben je ook 50, dus dan kan je het als ervaringsdeskundige ook testen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef tong80 het volgende:
Dat zijn vragen die alleen oude vieze mannetjes van boven de 50 stellen.
Wacht wel op het antwoord
quote:
quote:Ben jij beter in slikken en spuiten dan Sophie, begrijp ik?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
hunk Buijs en Nevie
Okquote:
dat hij snel even een foto in het onderschriftentopic moet zetten Clau?
Ben je er al overheen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef Noca het volgende:
Avond!
Even snel op zoek naar een foto. Die van Lev was leuk geweest, maar die heeft iemand er al ingezet...ik zal even zoeken!
jajajajaja 4-1... wel een geflateerde uitslag overigensquote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Je hebt vandaag gewonnen neem ik aan? Ik heb geen idee wat het geworden is.
Feli. Ik moet binnenkort maar weer eens gaan kijken. Niet dat dat helpt, maar tochquote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
jajajajaja 4-1... wel een geflateerde uitslag overigens
had veel hoger moeten zijn
Deze keet is altijd open.quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef Noca het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan slapen..
Neemt iemand het nog over? Want anders gooi ik de keet dicht.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee er ook nog is.
Ik verdoe mn tijd aan BB geloof ik
Ik keek ook eens een keer mee, dacht dat er wel geneukt zou gaan worden. Nou, niet dus..strontprogramma!quote:Op zondag 6 november 2005 02:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zit ook naar douchende mensen op de streams te kijken.
Dat gevoel heb ik ook steedsquote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee er ook nog is.
Ik verdoe mn tijd aan BB geloof ik
We moeten weer gaan webcammen dus?quote:Op zondag 6 november 2005 02:52 schreef Noca het volgende:
Ik keek ook eens een keer mee, dacht dat er wel geneukt zou gaan worden. Nou, niet dus..strontprogramma!
![]()
Om 5.00 uur snachts enkele knallen horen, vervolgens naar buiten kijken naar onze eigen wagens waar gelukkig niks mee aan de hand was, maar verderop in de straat een wagen + bovenhangende carport en wagen die er achterstond in lichterlaaie te zien staan is ook niet bepaald tof..quote:Op zondag 6 november 2005 09:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wakkergebeld worden op zondagochtend is niet tof
quote:Op zondag 6 november 2005 04:43 schreef Spideyman het volgende:
Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt
als ik jou zo zie klinkt een symfonie
en je weet hoeveel ik van je hou
heel mijn hart staat open voor jou
Jahoor, lekkerquote:Op zondag 6 november 2005 04:36 schreef tong80 het volgende:
Spoor je als je om half vijf in de nacht een broodje garnalen eet ?
Dag SCHat. Jij ook succes.quote:Op zondag 6 november 2005 11:27 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd Pascal
* SCH is de hele dag weg - succes Noca en Clauw
Jaaa lekker he, het waait wel hard, pas op het schuimquote:Op zondag 6 november 2005 13:20 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee terrasje buiten zet.
Lekker weertje!
Ja weet hetquote:Op zondag 6 november 2005 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaa lekker he, het waait wel hard, pas op het schuim
Dido en Roel hebben (eindelijk) liggen frutselen vannacht clauw
in de kantine ?quote:Op zondag 6 november 2005 13:30 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag!
Het badmintonweekend is gisteren mooi afgesloten
Het weekend start met de clubkampioenschappen en het werd afgesloten met een feestavond met thema (blingbling in the nightclub).....quote:
altijd hoogtepunten van het jaar, die feestavondenquote:Op zondag 6 november 2005 13:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het weekend start met de clubkampioenschappen en het werd afgesloten met een feestavond met thema (blingbling in the nightclub).....![]()
![]()
Bijna welquote:Op zondag 6 november 2005 14:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet ik je handje vasthouden[afbeelding]
![]()
Loop zequote:
Ik kan er met m'n pet niet bij dat Ajax niet meer presteertquote:Op zondag 6 november 2005 14:58 schreef tong80 het volgende:
Ga jij maar in de spits geef ik ze wel aan.
echt gaaf/quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef Spideyman het volgende:
Kick-ass Ronaldinho filmpje:
http://nikefootball.nike.(...)front.jsp?language=1
ff doorklikken en hij start. echt ongelofelijk dit.
En de wedstrijd is nog lang niet afgelopenquote:Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef Noca het volgende:
Een meter azijn aub.
Ik kan altijd nog overstappen op iets andersquote:Op zondag 6 november 2005 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de wedstrijd is nog lang niet afgelopen
quote:Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Danny Blind, voor ie straks in de WW zit.
Ja, eerste 20 minuten hebben ze goed gecombineerd en lekker gevoetbald, daarna kreeg NEC meer grip en was het goede voetbal wel over, veel kansen verknald natuurlijk maar Babos keepte erg goed. Maar ik vond de voorhoede nu ik het van dichtbij gezien onthutsend slecht, alle schoten kwamen van de middenveldersquote:
een jongen vie vanmiddag mee was hat NAC goed, NEC goed maar doordat Ado scoorde was ie alsnog genaaidquote:Op zondag 6 november 2005 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ajax verneukt al mijn sportbets
Biertje dan maar .....
Ik bedacht me vannacht dat ik vorige week mn overblijfsel (4 euro) op AZ en Groningen had gezet. En ik had dus gewonnen kwam ik vannacht achter.quote:Op zondag 6 november 2005 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ajax verneukt al mijn sportbets
Biertje dan maar .....
quote:Op zondag 6 november 2005 16:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou ja, Middlesbrough even de 1-1 maken
Hey hey, lach es niet stomme mod!quote:Op zondag 6 november 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:![]()
zie nu pas de tussenstand bij Heerenveen
Neuh. Maar ja. Niks aan te doen. We kunnen er nu niks meer aan doen verder hè. Sportieve revanche op AZ misschien, de 20equote:Op zondag 6 november 2005 16:47 schreef methodmich het volgende:
Clauw ook geen fijne middag toch zeker?
maarja door die belachelijke play offs maakt t weinig uit of je 2 of 5 wordt, als het zo doorgaat zullen er wel een paar teams balen aan het einde van het seizoen, die hebben dan op 1 of 2 punten de play offs gemistquote:Op zondag 6 november 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Nou, die begint bij Feyenoord ongeveer en eindigt bij Willem II.
had er best eentje meer kunnen zijn, Denneboom was wel weerquote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef popolon het volgende:
Mogge.
Ajax heel netjes zie ik, maar 1 doelpunt tegen.
laat die doelpuntloze periode van Ajax maar net zo lang (of langer) duren als (dan) de dip van Roy Makaayquote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef tong80 het volgende:
Ja en al 4 wedstrijden op rij de 0 gehouden.
Maken de Pistons een kansje dit jaar ?quote:Op zondag 6 november 2005 17:27 schreef popolon het volgende:
Gelukkig wel zeg, als je van statistieken houdt moet je de NBA site eens bekijken.
Ze worden bijna niet genoemd door de 'kenners', goede zaak dus.quote:Op zondag 6 november 2005 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maken de Pistons een kansje dit jaar ?
quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Dat hoge aantal tegengoals baart me wel zorgen.
ziejewel maargoed dat ik een heel fust heb aangeslotenquote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef Noca het volgende:
Nog een rondje azijn aub.
Dat was ook wel nodig, die 5 anderen waren al door de ajacieden geleegd.quote:Op zondag 6 november 2005 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ziejewel maargoed dat ik een heel fust heb aangesloten
Doe mij dan maar een roosviceetjequote:Op zondag 6 november 2005 18:02 schreef pascalheister het volgende:
er wordt meer azijn dan bier gedronken hier![]()
ik heb geen zin in bierquote:Op zondag 6 november 2005 18:02 schreef pascalheister het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik blijf vrolijk hoor
Doet wat water bij de azijn en zet wat balletjes ernaast
ik maakte nog het geintje thuis, dadelijk een foto finnish..... is het bijna een fotofinnish gewordenquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
Een vrouw van 85 wint een Cabriolet bij de sponsorloterij.
Die gaat de blitz maken.
quote:Op zondag 6 november 2005 18:02 schreef pascalheister het volgende:
beginnen we weer met Groningen?quote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zo De Wedstrijden kijken, drie keer raden welke wedstrijd match of the week isHeb er zo'n zin in
voor de cd's blijft de oude brander nog het bestequote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef DeTolk het volgende:
Ik zit me hier een partij op te Fok!en
M'n net aangeschafte DVD brander brandt dus letterlijk alleen DVD's
AAAAAAARRRRRRRGGGGGGGG
Nu moet ik m'n oude 16speed cd bakker van zolder pakken !
ach kom een beetje doorbijten, zet je PSV bril maar opquote:Op zondag 6 november 2005 19:01 schreef Noca het volgende:
Vandaag vind ik de wedstrijden een stom programma, geen zin om te kijken.
Volgens mij deze week niet, maar het is wel motwquote:
Net vanavond nietquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:36 schreef Vom het volgende:
[..]![]()
Ze lurkt hier voor spuiten en slikken![]()
Ik ben naar de voetbal, eerste competitiewedstrijd voor mij dit seizoen
Mazzel Hools
quote:Op zondag 6 november 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens mij deze week niet, maar het is wel motw
Ah, Utrecht eerst. Waar is Eilandje eigenlijk
probeer iets met een mesquote:Op zondag 6 november 2005 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk dat Sophie dus meeleest dat ik haarvind
Denk hetquote:Op zondag 6 november 2005 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd geen Groningen, dus ze zijn de laatste wedstrijd?
Ik heb in het spuiten en slikken topic gevraagd of ze wil neuken.Nog geen reactie gehad helaas.quote:Op zondag 6 november 2005 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik lees nu eigenlijk pas de TT.
leuk dat Sophie dus meeleest dat ik haarvind
ik ben bang dat ze dat verkeerd op zal pakken, als ik haar een mes opstuurquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb in het spuiten en slikken topic gevraagd of ze wil neuken.Nog geen reactie gehad helaas.
Heren Heren, ..........en Karel van der Graaf hoorde de kogels langs zijn oren vliegen.quote:
quote:
Dat kun je wel zeggenquote:Op zondag 6 november 2005 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]die was ff een partij pissig zeg
quote:Op zondag 6 november 2005 19:24 schreef VoreG het volgende:
Mod-wissel op VBL!
Ik kom er nu pas achter
Jawel, maar ik dacht er eigenlijk niet over naquote:Op zondag 6 november 2005 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
het was je nog niet opgevallen dat ik blauw ben?
het kwam dus heel natuurlijk op je overquote:Op zondag 6 november 2005 19:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht er eigenlijk niet over na
mij iig nietquote:Op zondag 6 november 2005 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
het was je nog niet opgevallen dat ik blauw ben?
Ja-wel-hel! Als troost!quote:Op zondag 6 november 2005 20:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Grongingen verloren, dan krijg je ook geen ijsje hé![]()
![]()
Jeetjequote:
nee NECquote:Op zondag 6 november 2005 21:23 schreef borisz het volgende:
werd feyenoord weer als laatste uitgezonden?
Nee, NEC-Ajax.quote:Op zondag 6 november 2005 21:23 schreef borisz het volgende:
werd feyenoord weer als laatste uitgezonden?
Succesquote:Op zondag 6 november 2005 21:59 schreef DeTolk het volgende:
Pakt nog een biertje van Clau, en zegt welterusten Hools!
Laat me in slaap zingen door Bert Visscher.
Eilandjequote:Op zondag 6 november 2005 21:59 schreef Eilanden het volgende:
Claaaaaaaaautje!
(verdriet verdrinken na de 4-0?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |