Verstandig, 15 minuten is een mooi opstapje. Was zeker heerlijk om weer eens op het veld te staan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Dank je Vaduz!
Ondanks dat ik maar 15 minuten heb gespeeld ben ik kapot, trainster hield me uit voorzorg aan de kant met het oog op volgende week, deze gasten waren nog al aan het schoppen nl.
Ja. Pieckenhagen in de laatste seconde bij AZ - Heracles,quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:07 schreef tong80 het volgende:
Heeft er een keeper gescoord ? Of begreep ik het verkeerd ?
Ik heb ook weer genotenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik weet weer waarom ik alleen de eerste ronde van Idols kijk
Ja dat was het zeker, ik heb 2 weken geleden al een keertje 35 minuten gespeeld in een vriendschappelijk potje, maar dat kwam omdat het halve elftal het nodig vond in 10 minuten tijd zich te blesseren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verstandig, 15 minuten is een mooi opstapje. Was zeker heerlijk om weer eens op het veld te staan.
En ik ga dat in me bedje doen, trusten Hoolsquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
Terug van uit eten. Recensie volgt later in CUL.
Nu eerst even de samenvattingen van de wedstrijden op Talpa kijken.
Voor zover Zwolle in jouw buurt ligt, eten we op 14 juli volgend jaar aan de keukentafel van het beste restaurant van Nederland, De Librije.quote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef pascalheister het volgende:
kom je nog eens een keertje deze kant op om te smullen ?
niet echt in de buurt, maar hier zit er ook genoeg goed spulquote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor zover Zwolle in jouw buurt ligt, eten we op 14 juli volgend jaar aan de keukentafel van het beste restaurant van Nederland, De Librije.
Tegenwoordig moet je bijna een jaar van te voren reserveren om in de Librije te kunnen eten.quote:Op zondag 6 november 2005 00:50 schreef popolon het volgende:
Pascal, die komt uit de achterhoek.
Zat zelf op 20 minuten van de Librije.
Wel eens onbeperkt mosselen daar gegeten, kan ik uren over doen.
Waren lekker klaargemaakt.
Hey, lieffie!quote:
Dat zijn vragen die alleen oude vieze mannetjes van boven de 50 stellen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, lieffie!
Ben jij beter in slikken en spuiten dan Sophie, begrijp ik?
Ik gleed uitquote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
Let niet op mij.Moest alleen even pissen.
Wat doe je ook bij de maannen op de pleequote:
Over een paar jaar ben je ook 50, dus dan kan je het als ervaringsdeskundige ook testen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef tong80 het volgende:
Dat zijn vragen die alleen oude vieze mannetjes van boven de 50 stellen.
Wacht wel op het antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |