Neuh. Maar ja. Niks aan te doen. We kunnen er nu niks meer aan doen verder hè. Sportieve revanche op AZ misschien, de 20equote:Op zondag 6 november 2005 16:47 schreef methodmich het volgende:
Clauw ook geen fijne middag toch zeker?
maarja door die belachelijke play offs maakt t weinig uit of je 2 of 5 wordt, als het zo doorgaat zullen er wel een paar teams balen aan het einde van het seizoen, die hebben dan op 1 of 2 punten de play offs gemistquote:Op zondag 6 november 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Nou, die begint bij Feyenoord ongeveer en eindigt bij Willem II.
had er best eentje meer kunnen zijn, Denneboom was wel weerquote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef popolon het volgende:
Mogge.
Ajax heel netjes zie ik, maar 1 doelpunt tegen.
laat die doelpuntloze periode van Ajax maar net zo lang (of langer) duren als (dan) de dip van Roy Makaayquote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef tong80 het volgende:
Ja en al 4 wedstrijden op rij de 0 gehouden.
Maken de Pistons een kansje dit jaar ?quote:Op zondag 6 november 2005 17:27 schreef popolon het volgende:
Gelukkig wel zeg, als je van statistieken houdt moet je de NBA site eens bekijken.
Ze worden bijna niet genoemd door de 'kenners', goede zaak dus.quote:Op zondag 6 november 2005 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maken de Pistons een kansje dit jaar ?
quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Dat hoge aantal tegengoals baart me wel zorgen.
ziejewel maargoed dat ik een heel fust heb aangeslotenquote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef Noca het volgende:
Nog een rondje azijn aub.
Dat was ook wel nodig, die 5 anderen waren al door de ajacieden geleegd.quote:Op zondag 6 november 2005 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ziejewel maargoed dat ik een heel fust heb aangesloten
Doe mij dan maar een roosviceetjequote:Op zondag 6 november 2005 18:02 schreef pascalheister het volgende:
er wordt meer azijn dan bier gedronken hier![]()
ik heb geen zin in bierquote:Op zondag 6 november 2005 18:02 schreef pascalheister het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik blijf vrolijk hoor
Doet wat water bij de azijn en zet wat balletjes ernaast
ik maakte nog het geintje thuis, dadelijk een foto finnish..... is het bijna een fotofinnish gewordenquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
Een vrouw van 85 wint een Cabriolet bij de sponsorloterij.
Die gaat de blitz maken.
quote:Op zondag 6 november 2005 18:02 schreef pascalheister het volgende:
beginnen we weer met Groningen?quote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zo De Wedstrijden kijken, drie keer raden welke wedstrijd match of the week isHeb er zo'n zin in
voor de cd's blijft de oude brander nog het bestequote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef DeTolk het volgende:
Ik zit me hier een partij op te Fok!en
M'n net aangeschafte DVD brander brandt dus letterlijk alleen DVD's
AAAAAAARRRRRRRGGGGGGGG
Nu moet ik m'n oude 16speed cd bakker van zolder pakken !
ach kom een beetje doorbijten, zet je PSV bril maar opquote:Op zondag 6 november 2005 19:01 schreef Noca het volgende:
Vandaag vind ik de wedstrijden een stom programma, geen zin om te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |