absoluut eens is!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Halen! Drank dat huis in, liefst vanavond nog. Ik wil al die spanningen wel eens zien na een fles wodka en al dat afzien.
Lieske en Nathalie kunnen dit volgens mij heel snelquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef Fling het volgende:
2 euro per punt? Dan mogen ze al blij zijn als ze 100 euro ophalen. Die armen van Joost zijn echt al helemaal gaar nu!
wat moeten ze doen dan nu...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:08 schreef Falco het volgende:
Nu gaat het idd fout bij zowel Joost en Roel...
Roel?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
door wie gestopt?
rug tegen de muur, benen 90 graden en gewichten vasthouden met gestrekte armen. vrouwen ondertussen crunshes. elke crunch is een puntquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat moeten ze doen dan nu...
ik kan het niet zien...
Yep, dacht ik ook al. Dit is toch heel andere koek.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef Fling het volgende:
Pushups? Weer armen dus! Heb je mooi 100 uur voor niks zitten fietsen...
Die 91 was de eerste twee bij elkaar geteld. Menno zei dat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
Tussenstand:
51 + 40 + 91 + 0(Chantal) + 60 + 53 voor de vrouwen
joost natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
Wie zat op de knieeen?
thnx!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
rug tegen de muur, benen 90 graden en gewichten vasthouden met gestrekte armen. vrouwen ondertussen crunshes. elke crunch is een punt
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:16 schreef Day het volgende:
Okay, Joost en Roel hebben het dus verpest door te vroeg/snel te stoppen?
Ja snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:15 schreef BlaBlub het volgende:
Waarvoor zijn nou verleden keer die setjes gemaakt
Slechts Joostquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:16 schreef Day het volgende:
Okay, Joost en Roel hebben het dus verpest door te vroeg/snel te stoppen?
Het heeft nog een staartje:quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:16 schreef Giggio het volgende:
was dit alles????????????????????
quote:De Weekopdracht gaat van start met een verplichte warming-up. Hierna volgt een proef. Alleen Bewoners die slagen voor deze proef mogen deelnemen aan de eigenlijke weekopdracht.
Chantal heeft iig de oefening wel volgehouden, maar geen geld verdiend. Dat is beter dan dat de oefening gestopt moest wordenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:17 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
en chantal door verkeerd te crunchen
Ik vind erg zielig voor joost omdat hij de hele week zich er voor ingezet heeft.quote:
Drank èn frustratiesquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:16 schreef teamlead het volgende:
dat wordt een heftig weekbudget dit keer
ZUIPEN![]()
![]()
iedereen haalde die test... wel ff opletten hequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef cevece het volgende:
[..]
Het heeft nog een staartje:
Van de BB-Talpa site:
[..]
Ze hebben gewoon al een proef gehad hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef cevece het volgende:
[..]
Van de BB-Talpa site:
[..]
Het is al afgelopen volgens mij... want na de eerste ronde zei Ivan... iedereen gaat door naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef cevece het volgende:
[..]
Van de BB-Talpa site:
[..]
zou wel hard zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:19 schreef cevece het volgende:
Als ik het goed begrepen heb van de talpa-site moet de eigenlijke weekopdracht NU nog beginnen
dan begrijp je het niet goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:19 schreef cevece het volgende:
Als ik het goed begrepen heb van de talpa-site moet de eigenlijke weekopdracht NU nog beginnen
Ja de test hebben ze nu gehad. Maar op de talpa-site staat toch dat alleen degene die de test doorstaan mogen meedoen aan de eigenlijke weekopdracht. Dus als je het zo bekijkt moet de eigenlijke weekopdracht nog komen en mag, omdat iedereen de test gehaald heeft, meedoen aan de weekopdracht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon al een proef gehad hoor
Ja die indruk kreeg ik ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Onzin, Iwan keek en wees naar Roel toen hij zei stoppen
klopt.,,, maar iwan zei heel duidelijk dat ze allemaal door waren naar de finale oefeningenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef cevece het volgende:
[..]
Ja de test hebben ze nu gehad. Maar op de talpa-site staat toch dat alleen degene die de test doorstaan mogen meedoen aan de eigenlijke weekopdracht. Dus als je het zo bekijkt moet de eigenlijke weekopdracht nog komen en mag, omdat iedereen de test gehaald heeft, meedoen aan de weekopdracht.
Je bent de enige die dat heeft gezienquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Onzin, Iwan keek en wees naar Roel toen hij zei stoppen
mentale testquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:20 schreef Gert het volgende:
Wat was de mentale test nou?
Of komt die nog? Dat ze dadelijk ineens horen dat dit alleen maar de warming up was?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent de enige die dat heeft gezien
Joost is de oorzaak van het stoppen.
Nee hoor. De proef was dat ze het anderhalve minuut moesten volhouden. Daar slaagde iedereen, dus iedereen mocht meedoen aan de weekopdracht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef Day het volgende:
In de Geheime Kamer wordt Iwan de sportinstructeur vergezeld door twee gemaskerde mannen. Deze maken zeker indruk op Dido: “Wat zijn ze eng, man!”, roept ze uit. De Weekopdracht gaat van start met een verplichte warming-up. Hierna volgt een proef. Alleen Bewoners die slagen voor deze proef mogen deelnemen aan de eigenlijke weekopdracht. “Kom op jongens rennen, maak drie korte kniebuigingen…”, moedigt Iwan hen aan. De uitputtingsslag is begonnen.
Eh....volgens mij moet de echte weekopdracht nog komen, als ik het zo lees.....
Zeker weten dat dat voor Joost was. Hij zei ook nog tegen Joost dat het op het randje wasquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
we zullen het zien in de uitzending !!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flauw dan. Zo ontzettend veel stelt dat dan toch niet voor. Okay fysiek wel zwaar, maar dit is dan toch een weggevertje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt.,,, maar iwan zei heel duidelijk dat ze allemaal door waren naar de finale oefeningen
Maar ze hebben toch nu al geld verdiend, dus volgens mij was dit het al. Enige mogelijkheid die ik zie is dat ze nog iets met de koppels gaan doen zo, misschien een metale testquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef Day het volgende:
In de Geheime Kamer wordt Iwan de sportinstructeur vergezeld door twee gemaskerde mannen. Deze maken zeker indruk op Dido: “Wat zijn ze eng, man!”, roept ze uit. De Weekopdracht gaat van start met een verplichte warming-up. Hierna volgt een proef. Alleen Bewoners die slagen voor deze proef mogen deelnemen aan de eigenlijke weekopdracht. “Kom op jongens rennen, maak drie korte kniebuigingen…”, moedigt Iwan hen aan. De uitputtingsslag is begonnen.
Eh....volgens mij moet de echte weekopdracht nog komen, als ik het zo lees.....
Maar niemand is kwaad op hem.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Effe opletten, hoor. Dat was bij de test van 1 minuut en 30 seconden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:24 schreef style het volgende:
[..]
Zeker weten dat dat voor Joost was. Hij zei ook nog tegen Joost dat het op het randje was
niet dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:24 schreef milagro het volgende:
[..]
mentale test
fysiek bedoel je, neem ik aan
ze krijgen eerst een test, en binnen die test een warming up
degene die de test goed doorstaan mogen de eigenlijke opdracht doen en die komt dus nog
De test zou bestaan uit een fysieke en mentale testquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:24 schreef milagro het volgende:
[..]
mentale test
degene die de test goed doorstaan mogen de eigenlijke opdracht doen en die komt dus nog
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:24 schreef avonne het volgende:
[..]
we zullen het zien in de uitzending !!![]()
jij was sneller met laatmaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:25 schreef Inca het volgende:
laatmaar
Volgens mij ook!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Effe opletten, hoor. Dat was bij de test van 1 minuut en 30 seconden.
Roel werd aangewezen bij de opdracht voor geld![]()
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef avonne het volgende:
[..]
klopt zo heb ik het ook gezienquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:24 schreef teamlead het volgende:
[..]de eerste oefening (gewichten) werd door Roel gestopt. De tweede (push-ups) door Joost
Nee, er was woensdag gezegd dat de opdracht van vrijdag niet alleen een fysieke test zou zijn, maar ook een mentale. En dat mentale aspect is me nog niet echt opgevallen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:24 schreef milagro het volgende:
[..]
mentale test
Niet Menno, maar die Ninja'squote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
Menno: voor ellke treffer krijg je een punt, ik dacht dat we gingen sparren.
Roel: dat zou wel cool zijn, zou je alle hoeken van dat hok laten zien.
Die gozer wordt echt met de dag triester.![]()
Joost... vermomd als jimmy van The Bloodhound Gangquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:25 schreef Inca het volgende:
[B]niet veranderen he?! je vroeg wie er op de talpa site tussen Ralluf en Tanja staat[b]
nee, want Joost hield het de eerste test langer vol dan roelquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Rianne84 het volgende:
joost had beter kunnen afvallen, dan hadden ze langer door kunnen gaan
tsk tsk tskquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
Menno: voor ellke treffer krijg je een punt, ik dacht dat we gingen sparren.
Roel: dat zou wel cool zijn, zou je alle hoeken van dat hok laten zien.
Die gozer wordt echt met de dag triester.![]()
Er waren 2 opdrachten voor geld. Bij de eerste (met 90 graden tegen de muur, gewichten omhoog houden) hield Roel volgens mij als eerste op. Bij de 2e (push ups) had Joost zijn knieen op de vloer, en werd door hem de proef gestopt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Okay, dan heb ik het verkeerd verstaan.quote:
Scherp. Je hebt gelijk. En doe Chantal er ook maar meteen bij dan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Rianne84 het volgende:
joost had beter kunnen afvallen, dan hadden ze langer door kunnen gaan
ja, maar met die 2e test hebben ze meer geld verloren door joost, dan bij de 1e test door roel...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, want Joost hield het de eerste test langer vol dan roel
a dirty mind is a joy forever...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, er was woensdag gezegd dat de opdracht van vrijdag niet alleen een fysieke test zou zijn, maar ook een mentale. En dat mentale aspect is me nog niet echt opgevallen.
Dit is het hoor. Ze hebben al die warming up en daarna de afvalrace gehad, maar iedereen was door.
Ik had ook meer van die gemaskerde mannen verwacht. Dat er nog iets lekker kinky's ging plaatsvinden of zo.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:30 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Er waren 2 opdrachten voor geld. Bij de eerste (met 90 graden tegen de muur, gewichten omhoog houden) hield Roel volgens mij als eerste op. Bij de 2e (push ups) had Joost zijn knieen op de vloer, en werd door hem de proef gestopt.
Day had Roel verkeerd gequote. Roel wilde sparren met de Ninja's (zei hij later nogmaals), niet met Menno.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tsk tsk tsk
vraag me af of hij zichzelf gelooft..
Nou, kinky hoor, bekken met maskers opquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, er was woensdag gezegd dat de opdracht van vrijdag niet alleen een fysieke test zou zijn, maar ook een mentale. En dat mentale aspect is me nog niet echt opgevallen.
Dit is het hoor. Ze hebben al die warming up en daarna de afvalrace gehad, maar iedereen was door.
Ik had ook meer van die gemaskerde mannen verwacht. Dat er nog iets lekker kinky's ging plaatsvinden of zo.
[afbeelding]
Dat zeg ik, deze dingen komen ze echt wel achter, het duurt nu eenmaal wat langer bij die gasten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:30 schreef Fling het volgende:
[..]
Scherp. Je hebt gelijk. En doe Chantal er ook maar meteen bij dan.
Gaf mijn fout al toe.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Day had Roel verkeerd gequote. Roel wilde sparren met de Ninja's (zei hij later nogmaals), niet met Menno.
Snap dat jullie iets tegen Roel hebben, maar probeer wel een *beetje* objectief te luisteren.![]()
Het is een verwijzing naar een film waarin nog wel wat meer gebeurde (Eyes Wide Shut)quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, kinky hoor, bekken met maskers op
Normaal gesproken hebben ze 50 euro p.p. (dus 450 euro). Ze hebben nu dus 150 euro meer verdiend als dat ze normaal gesproken zouden krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef frizti het volgende:
Als dit alles is hebben ze niet veel geld bij elkaar verdiend. Ik schat zo'n 600 euro. Da's niet veel om boodschappen te doen voor 9 personen voor een hele week.
NIET veel???quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef frizti het volgende:
Als dit alles is hebben ze niet veel geld bij elkaar verdiend. Ik schat zo'n 600 euro. Da's niet veel om boodschappen te doen voor 9 personen voor een hele week.
Oh, en dat vond ik me een kut filmquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een verwijzing naar een film waar nog wel wat meer gebeurde (Eyes Wide Shut)
zal wel nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef Mlose het volgende:
Hopelijk moet Chantal op rantsoen blijven met die nul punten van dr
Jep. Is weer behoorlijk verkeerd uitgekozen dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef Fling het volgende:
Ze zijn wel weer dikke vrienden nu allemaal zeg, tjongejonge
Dat is allemaal schijn hoor, maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef Fling het volgende:
in dat huis nog nietquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef frizti het volgende:
Ze is er zelf ook teleurgesteld overquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:35 schreef Gert het volgende:
Gek eigenlijk dat Lieske, zo'n lage score had.
Zó'n sporttalent en de jongste van het stel.
Zowel Ingrid, Nathalie als Dido scoorden hoger.
Ik ben er niet eens voor naar de bios geweest, zó werd ie neergesabeld.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh, en dat vond ik me een kut film![]()
ik weet niet waar jij boodschappen haalt? ¤ 200 per 3 personen is niet weinig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef frizti het volgende:
tot na het eten... dan bashen ze wel weer verder...!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef Fling het volgende:
waar shop jijquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:36 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Niet veel????
Heb hier een huishouden van 2 personen en wij eten echt gewoon lekker en er is altijd koek/snoep in huis. Wij eten samen voor 70 euro per week!
Oke, daar komen dan nog sigaretten voor het mannetje bij. Maar voor die 70 euro zit er al bier etc. bij.
Dus volgens mij moeten ze voor 600 euro toch flink kunnen feesten!
Nope, nog nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef muizemeis het volgende:
hebben ze de uitslag al??
Behalve de mond, zijn die ogen ook heel engquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Naat is iedere cappers droom
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef frizti het volgende:
nee, nog niet.... bedragen die genoemd worden zijn nu een schattingquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef muizemeis het volgende:
hebben ze de uitslag al??
verbaasd mij niks dat alles weer goed is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef Fling het volgende:
Doe eens voor, wil ik wel eens zien hoe dat werktquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Pijlemans het volgende:
Niet Roel, maar Joost zakte door zijn poten. Joost was de zwakste schakel. Bij de push ups werd wel 6 keer gezegd: hou je handen achter je hoofd. Er werd zelfs gezegd: als je niet meer kan, leg dan je handen op je voorhoofd. Als ze maar je hoofd aanraken.
Wat doet Chantal: lekker de handjes op de knieen en een beetje dom schudden met haar hoofd.
En bedankt....................
En voor de rest een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
67 euro de man voor een hele week is niet veelquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
excuse me.
Wij doen het met 3 man van maar +/- 125 eur p week ongeveer en dan is 600 voor 9 weinig? Das gvd bijna 67 eur de man wat ze dan te besteden hebben.
Wat eten jullie dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
excuse me.
Wij doen het met 3 man van maar +/- 125 eur p week ongeveer
70 euro per persoon??? Doe ff normaal!!! 560 euro per maand aan boodschappen als je met 2 personen bent. Dan gok ik dat de meeste mensen in Nederland honger moeten leiden als ze op die manier moeten leven!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar shop jijdie 70 heb ik voor mezelf al nodig...
maar met 600 moeten ze een heel eind kunnen komen idd
nou... ik wilde dat ik voor 67 de man boodschappen kon doen. Dat zou hier gelijk staan aan zo'n 200 per week.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:40 schreef milagro het volgende:
[..]
67 euro de man voor een hele week is niet veel
Er moest gewoon weer even wat geluid uit die scheur. Dus dan krast ze wat onzin de ether in.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:39 schreef Sonique het volgende:
Chantal "Mentaal gezien was het echt wel wat hoor, sommige zijn fisiek nu eenmaal beter in die dingen dan andere..."
(?)
Snap ik wel, ik red het zelf ook wel van 50 euro per week.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
excuse me.
Wij doen het met 3 man van maar +/- 125 eur p week ongeveer en dan is 600 voor 9 weinig? Das gvd bijna 67 eur de man wat ze dan te besteden hebben.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
ja, zal best, maar 67 euro de man per week is niet veel , nog geen 150 guldenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nou... ik wilde dat ik voor 67 de man boodschappen kon doen. Dat zou hier gelijk staan aan bijna 180 per week.
een leuk ideequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef Sonique het volgende:
Het zou nu leuk zijn als BB de bewoners gaat betalen per persoon...
Iedereen hetzelfde bedrag, ook zijn de prestaties verschillend.
¤ 70 per week is echt niet gigantisch hoor.. maar ik hou dan ook enorm van lekker uitgebreid eten, wijntje erbij (en dan hou ik het nog op de supermarkt-wijn van 6-7 euro), biertendertje erbij etc etc.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
70 euro per persoon??? Doe ff normaal!!! 560 euro per maand aan boodschappen als je met 2 personen bent. Dan gok ik dat de meeste mensen in Nederland honger moeten leiden als ze op die manier moeten leven!
Ik haal mijn boodschappen gewoon bij de supermarkt. Geen Albert Heijn maar Dekamarkt of Vomar!
Ja wat is "veel".quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, zal best, maar 67 euro de man per week is niet veel , nog geen 150 gulden
quote:
Chantal: ¤0,-quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef Sonique het volgende:
Het zou nu leuk zijn als BB de bewoners gaat betalen per persoon...
Iedereen hetzelfde bedrag, ook zijn de prestaties verschillend.
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef Sonique het volgende:
Jeemig, En nog hebben ze het niet door dat als de Joost chantal en roel gedist hadden ze meer tijd en dus meer geld hadden verdient...
Test 1: niemand gefaald.quote:16:08Houden ze vol?
Anderhalve minuut moeten de Bewoners de volgende proef doorstaan: de mannen moeten tegen de muur 'zitten' terwijl ze met gestrekte armen gewichten vast blijven houden. De dames staan ondertussen in één stand, leunend op de ellebogen en met hun benen gestrekt. Iwan is streng, maar duidelijk: "Als er iemand uitvalt, door z'n benen gaat, of de techniek verwaarloost, dan moet ie terug het Huis in." Zodra de vrouwen klaar staan, gaan de gewichten de lucht in. "Niet denken, gewoon doen!", moedigt de leraar zijn zwetende leerlingen aan. Joost houdt het maar net. Zijn handen trillen en zijn gezicht staat op stand 'ik-kan-het niet-meer-aan'. Ook Roel heeft een verkrampt gezicht. Het zweet druppelt over zijn hoofd. Toch halen ze deze korte opdracht. Hun beloning? Meer geld én 'een minuutje pauze!'
Nou, wij zijn met z'n 2-en ongeveer 100 euro per week kwijt (inclusief drank en luxe dingen) en doen boodschappen bij de AH. Dus met die 600 euro moeten ze het makkelijk redden, lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, zal best, maar 67 euro de man per week is niet veel , nog geen 150 gulden
Ok!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Nog ééntje dan, om het af te leren
[afbeelding]
Blijkbaar wordt het door sommigen veel gevonden , Gert.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wat is "veel".
Van dat bedrag kun je príma eten en drinken, en dan kan er zelfs nog wel een keer een flesje wijn open.
het lastige voor ze is natuurlijk dat ze niet zelf de boodschappen doen.. ALs ik door de ah loop, kan ik er voor kiezen om euroshopper te nemen bijv. Daar kunnen zij natuurlijk geen invloed op uit oefenenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:47 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, wij zijn met z'n 2-en ongeveer 100 euro per week kwijt (inclusief drank en luxe dingen) en doen boodschappen bij de AH. Dus met die 600 euro moeten ze het makkelijk redden, lijkt mij.
Als Roel, Joost en Chantal niet door de voorronde was gekomen, dan hadden ze meer tijd gehad voor de opdrachten.quote:
Iedere avond een stukje vlees, altijd een toetje, ik werk vanaf huis, dus ik drink hier de hele dag thee, suiker erin, fris, wat te snaaien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
¤ 70 per week is echt niet gigantisch hoor.. maar ik hou dan ook enorm van lekker uitgebreid eten, wijntje erbij (en dan hou ik het nog op de supermarkt-wijn van 6-7 euro), biertendertje erbij etc etc.
Als ik gedwongen zou worden kan het absoluut ook met een heel stuk minder... maar om nu te zeggen dat dit een belachelijk bedrag is....
Ja, ik zat me af te vragen of ze nu geslaagd zijn of niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:47 schreef AnTjUh het volgende:
ze zin al druk met de bestelling bezig
doei teamleadquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:47 schreef teamlead het volgende:
right..ik moet nu toch echt even naar de winkel.... laters
True, maar wel wijsheid achteraf ..Ze wisten immers niet wat hun te wachten stondquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als Roel, Joost en Chantal niet door de voorronde was gekomen, dan hadden ze meer tijd gehad voor de opdrachten.
Chantal heeft nul keer een situp gedaan, dus daar hebben ze ook niets aan verdient.
Roel Chantal en Joost hadden zich vrijwillig af moeten laten vallen, dan hadden ze veel meer geld verdient...
Nee, dat zou z'n grote broer doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:52 schreef Mlose het volgende:
Roel is een slap mietje......en hij maar denken dat ie Menno alle hoeken van de kamer kan laten zien.
Dan had Tanja er nog in moeten zitten, had ze vorstelijk kunnen eten...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die mag van het afval van de andere personen eten![]()
![]()
ze wisten wie de zwaksten waren.quote:True, maar wel wijsheid achteraf ..Ze wisten immers niet wat hun te wachten stond
ze deed het wel goed maar was zo traag dat ze pas halverwege de eerste was... GNA GNA GNA GNAquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Maar hoe kan het dat Chantal 0 had? Deed ze iets niet goed of kon ze echt geen enkele situp doen?
Ze kwam niet overeind! Knap hequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Maar hoe kan het dat Chantal 0 had? Deed ze iets niet goed of kon ze echt geen enkele situp doen?
Je moest met je ellebogen je knier raken, Chantal deed met gestrekte armen van haar vingertoppen en raakte met haar polsen de knieen aan...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
ze deed crunches ipv echte situps.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Ze moest haar handen achter haar hoofd houden en met haar ellebogen haar knieën aanraken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
ze wisten tijdens de test nog niet dat bij de echt opdracht bij de 1e afvaller de HELE groep zou moeten stoppen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
ze wisten wie de zwaksten waren.
Ze wisten dat het fisiek en mentaal heel zwaar zou worden en dat de weekopdracht daar vanaf zou hangen.
Er werd voordat de opdracht begon verteld wat er ging gebeuren.
Tijd genoeg lijkt me...
Maar goed. Wanneer krijgen ze uitbetaald?
Tuurlijk wel. Ze hebben toch de punten (dus euro's) te horen gekregen. Was geen kwestie van halen of niet halen. Het was een kwestie van hoeveel ze zouden halen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:59 schreef Bocaj het volgende:
Ze gaan ervan uit dat ze hem gehaald hebben maar dat is toch nog niet zekker ofwel?
Ja, en ik hoop dat ze haar dat flink aanrekenen, die propperige taart die zichzelf nog zo jong vindt.quote:
In feite is het een voorzetje van BBquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ze wisten tijdens de test nog niet dat bij de echt opdracht bij de 1e afvaller de HELE groep zou moeten stoppen.
Hadden ze dat geweten dan hadden ze idd beter bij de test Chantal en Joost/Roel kunnen laten afvallen.
Mocht niet zoveel trainen hè. Dat scheelt toch wel denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en ik hoop dat ze haar dat flink aanrekenen, die propperige taart die zichzelf nog zo jong vindt.
Ook Lieske stelde flink teleur trouwens.
precies een week budget voor een persoon dus...quote:
Het viel me gisteren wel op dat de zus van Chantal gewoon blank is. Misschien heeft die een andere vader?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:01 schreef Day het volgende:
Weet iemand trouwens wie van Chantal's ouders Surinaams is?
Vermoed haar vader, maar weet het niet zeker.
Ik denk wel dat ze er over denken, maar het alleen opnieuw niet uitspreken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
precies een week budget voor een persoon dus...
Het enige is dat de groep zo achterlijk is dat ze gewoon niet over zulke dingen nadenken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |