NIET veel???quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef frizti het volgende:
Als dit alles is hebben ze niet veel geld bij elkaar verdiend. Ik schat zo'n 600 euro. Da's niet veel om boodschappen te doen voor 9 personen voor een hele week.
Oh, en dat vond ik me een kut filmquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een verwijzing naar een film waar nog wel wat meer gebeurde (Eyes Wide Shut)
zal wel nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef Mlose het volgende:
Hopelijk moet Chantal op rantsoen blijven met die nul punten van dr
Jep. Is weer behoorlijk verkeerd uitgekozen dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef Fling het volgende:
Ze zijn wel weer dikke vrienden nu allemaal zeg, tjongejonge
Dat is allemaal schijn hoor, maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef Fling het volgende:
in dat huis nog nietquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef frizti het volgende:
Als dit alles is hebben ze niet veel geld bij elkaar verdiend. Ik schat zo'n 600 euro. Da's niet veel om boodschappen te doen voor 9 personen voor een hele week.
Ze is er zelf ook teleurgesteld overquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:35 schreef Gert het volgende:
Gek eigenlijk dat Lieske, zo'n lage score had.
Zó'n sporttalent en de jongste van het stel.
Zowel Ingrid, Nathalie als Dido scoorden hoger.
Ik ben er niet eens voor naar de bios geweest, zó werd ie neergesabeld.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh, en dat vond ik me een kut film![]()
ik weet niet waar jij boodschappen haalt? ¤ 200 per 3 personen is niet weinig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef frizti het volgende:
tot na het eten... dan bashen ze wel weer verder...!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef Fling het volgende:
waar shop jijquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:36 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Niet veel????
Heb hier een huishouden van 2 personen en wij eten echt gewoon lekker en er is altijd koek/snoep in huis. Wij eten samen voor 70 euro per week!
Oke, daar komen dan nog sigaretten voor het mannetje bij. Maar voor die 70 euro zit er al bier etc. bij.
Dus volgens mij moeten ze voor 600 euro toch flink kunnen feesten!
Nope, nog nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef muizemeis het volgende:
hebben ze de uitslag al??
Behalve de mond, zijn die ogen ook heel engquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Naat is iedere cappers droom
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef frizti het volgende:
nee, nog niet.... bedragen die genoemd worden zijn nu een schattingquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef muizemeis het volgende:
hebben ze de uitslag al??
verbaasd mij niks dat alles weer goed is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef Fling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |