Er waren 2 opdrachten voor geld. Bij de eerste (met 90 graden tegen de muur, gewichten omhoog houden) hield Roel volgens mij als eerste op. Bij de 2e (push ups) had Joost zijn knieen op de vloer, en werd door hem de proef gestopt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Effe opletten, hoor. Dat was bij de test van 1 minuut en 30 seconden.
Roel werd aangewezen bij de opdracht voor geld![]()
Okay, dan heb ik het verkeerd verstaan.quote:
Scherp. Je hebt gelijk. En doe Chantal er ook maar meteen bij dan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Rianne84 het volgende:
joost had beter kunnen afvallen, dan hadden ze langer door kunnen gaan
ja, maar met die 2e test hebben ze meer geld verloren door joost, dan bij de 1e test door roel...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, want Joost hield het de eerste test langer vol dan roel
a dirty mind is a joy forever...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, er was woensdag gezegd dat de opdracht van vrijdag niet alleen een fysieke test zou zijn, maar ook een mentale. En dat mentale aspect is me nog niet echt opgevallen.
Dit is het hoor. Ze hebben al die warming up en daarna de afvalrace gehad, maar iedereen was door.
Ik had ook meer van die gemaskerde mannen verwacht. Dat er nog iets lekker kinky's ging plaatsvinden of zo.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:30 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Er waren 2 opdrachten voor geld. Bij de eerste (met 90 graden tegen de muur, gewichten omhoog houden) hield Roel volgens mij als eerste op. Bij de 2e (push ups) had Joost zijn knieen op de vloer, en werd door hem de proef gestopt.
Day had Roel verkeerd gequote. Roel wilde sparren met de Ninja's (zei hij later nogmaals), niet met Menno.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tsk tsk tsk
vraag me af of hij zichzelf gelooft..
Nou, kinky hoor, bekken met maskers opquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, er was woensdag gezegd dat de opdracht van vrijdag niet alleen een fysieke test zou zijn, maar ook een mentale. En dat mentale aspect is me nog niet echt opgevallen.
Dit is het hoor. Ze hebben al die warming up en daarna de afvalrace gehad, maar iedereen was door.
Ik had ook meer van die gemaskerde mannen verwacht. Dat er nog iets lekker kinky's ging plaatsvinden of zo.
[afbeelding]
Dat zeg ik, deze dingen komen ze echt wel achter, het duurt nu eenmaal wat langer bij die gasten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:30 schreef Fling het volgende:
[..]
Scherp. Je hebt gelijk. En doe Chantal er ook maar meteen bij dan.
Gaf mijn fout al toe.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Day had Roel verkeerd gequote. Roel wilde sparren met de Ninja's (zei hij later nogmaals), niet met Menno.
Snap dat jullie iets tegen Roel hebben, maar probeer wel een *beetje* objectief te luisteren.![]()
Het is een verwijzing naar een film waarin nog wel wat meer gebeurde (Eyes Wide Shut)quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, kinky hoor, bekken met maskers op
Normaal gesproken hebben ze 50 euro p.p. (dus 450 euro). Ze hebben nu dus 150 euro meer verdiend als dat ze normaal gesproken zouden krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef frizti het volgende:
Als dit alles is hebben ze niet veel geld bij elkaar verdiend. Ik schat zo'n 600 euro. Da's niet veel om boodschappen te doen voor 9 personen voor een hele week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |