ja hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:51 schreef whitef0x het volgende:
Als je me maar ff sms't zodra ze beginnen met de test
Wat is je nummer? 1010? En dan mijn bericht beginnen met ROB?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:51 schreef whitef0x het volgende:
Als je me maar ff sms't zodra ze beginnen met de test
ha teamlead!! heb je het ook zo naar je zin nu??quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Wat is je nummer? 1010? En dan mijn bericht beginnen met ROB?
feestjes zijn tot nu erg leuk geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:52 schreef muizemeis het volgende:
man man wat heerlijk dit!! eindelijk waar we om gevraagd hebben!!
Ruzie in het huis!! Frustraties die uitgesproken worden!! Ik heb genoten gisteravond, ik mag lijden dat ze de weekopdracht halen en dat er subiet een giga lading drank dat huis ingaat zodat ze vanavond echt oorlog krijgen
Ik geniet me gekquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ha teamlead!! heb je het ook zo naar je zin nu??
ik echt, super gewoon!! Dido valt van dr voetstuk, heerlijk om te zien... alleen menno blijft weer overeind, geweldig echt waar... en rob is gewoon te zielig voor woorden, ik begin bijna medelijden met die man te krijgen weet je dat??
GNAquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Wat is je nummer? 1010? En dan mijn bericht beginnen met ROB?
ik had het niet perse over een leuk feestje in de trant van goede sfeer enzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
feestjes zijn tot nu erg leuk geweest.
Alleen het feestbeest linda is er niet meer.
Dus kan het nooit meer zo leuk worden.
Ah, de twee vriendinnen.quote:
ja nouja... het is toch een hopeloos droevig figuur?? de arme man had er gewoon al weken geleden uit gemoeten, ik begin het echt zielig te vinden hoor die man weet niet niet wat hem overkomt als ie straks het huis verlaat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik geniet me gektijd voor alcohol daar en hier
maarre... muizemeis.. gaat het wel goed met jemedelijden met rob???
Menno heeft helemaal geen spulletjes laten bedrukken, dat hebben zijn vrienden gedaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop dat Menno een dezer dagen breekt, en schreeuwt dat het hem allemaal zo spijt en dat ie alleen maar wil winnen, en dat ie zijn spulletjes waar hij al "Menno" op heeft laten drukken moet verkopen om zijn investering terug te kunnen betalen....
Brrr, rare LPF-stemmer.
Ik begin er ook de kriebels van te krijgenquote:
Chantal strompelt door het huis, houdt zich stevig vast aan haar enige vriend, een fles Wodka. In tranen hangt ze boven de wc om tequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gewoon beetje dido en chantal op de vuist als ze laveloos in de badkamer hangen ofzo
Het grappige is, dat Chantal zich altijd enorm inhoudt op feestjes. Ze drinkt nooit te veel, maar weet precies van iedereen wie het er wél van neemt. En is er dan als de kippen bij om hier voordeel uit te halen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:57 schreef muizemeis het volgende:
gewoon beetje dido en chantal op de vuist als ze laveloos in de badkamer hangen ofzo
Dat effect heb ik ook doordat jij Lieske elke keer ophemelt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begin er ook de kriebels van te krijgenVooral omdat hij nu opeens zo opgehemeld wordt.
* Stereotomy houdt scanman nog maar eens extra stevig vastquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begin er ook de kriebels van te krijgenVooral omdat hij nu opeens zo opgehemeld wordt.
Is niks mis met Lieske hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Even wat tegenwicht tegen Scanman's anti-Naat pro-Lieske agitprop scans..
ach gossie, is de stoere krakerchique een beetje eenzaam en verloren??quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:59 schreef Muerte het volgende:
Roel heeft het niet echt naar zijn zin, zo te zien.
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot104a.jpg]afbeelding][/URL]
Jezus, het kan dus nóg erger... waar is het kruis en de knoflook..quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had je deze al gezien in het vorige topic?
[afbeelding]
Kan ik me voorstellen ja. Werkt bij mij dus net zo bij Menno.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:01 schreef style het volgende:
[..]
Dat effect heb ik ook doordat jij Lieske elke keer ophemelt.![]()
Doorgaan, vooral doorgaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Slim van Chankwalquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het grappige is, dat Chantal zich altijd enorm inhoudt op feestjes. Ze drinkt nooit te veel, maar weet precies van iedereen wie het er wél van neemt. En is er dan als de kippen bij om hier voordeel uit te halen.
Jaja, Chantal de zelfverklaarde party-animal.
Lieske is onnozel. En onnozeligheid vind ik nog een betere eigenschap dan gluiperigheid. Daarom staat Lieske gewoon op # 2 bij mij.quote:
Waar is Buffy the vampire slayer als je haar nodig hebtquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Jezus, het kan dus nóg erger... waar is het kruis en de knoflook..
ach, heb nog wel een paar scenario's op die manierquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Chantal strompelt door het huis, houdt zich stevig vast aan haar enige vriend, een fles Wodka. In tranen hangt ze boven de wc om teondertussen schreeuwend dat menno gemeen is en zij alleen maar oprecht... Dido die troost zoekt bij Roel, maar roel is na een krat bier eindelijk bij zijn verstand gekomen en schopt haar weg....Rob die Joost in elkaar staat te meppen met zijn agressiebeen.... Ingrid duimend in een hoekje.... lieske die haar liefde verklaart aan nathalie... Menno die als enige nuchter is en het slagveld overziet
* droomt weg
De feestjes hebben tot nu nog geen oorlog opgeleverd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik had het niet perse over een leuk feestje in de trant van goede sfeer enzo![]()
meert in de zin van, hoe meer alcohol hoe meer overloze discussies over gekwetste hartjes en niet aan te zien komen gemene nominaties...
OORLOG OORLOG OORLOG!!![]()
![]()
![]()
Na alle near-misses met te veel/weinig tand, mondhoeken net te hoog of mond nèt dicht is dit wel een winnaar denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Had je deze al gezien in het vorige topic?
[afbeelding]
Bij mij op 1,ook vanwege haar lichamelijke uitstraling.Ut blijft tenslotte TVquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieske is onnozel. En onnozeligheid vind ik nog een betere eigenschap dan gluiperigheid. Daarom staat Lieske gewoon op # 2 bij mij.
Daarom!! sfeer toch al verrot, giet ze vol met drank, weet je toch bijna zeker dat het escaleert?? en het liefst na een flinke portie sport en voor het eten; kan me dan zo voorstellen dat zelfs chantal erger onder invloed raakt dan ze zichzelf had voorgenomen (zoals gert al schreef, die let idd meestal wel beetje op... stomme slappe bitchquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
De feestjes hebben tot nu nog geen oorlog opgeleverd.
Zelf niet eens echte ruzie, de sfeer die er nu in het huis heerst is voor het eerst echt slecht.
Er mag wel eens oorlog komen![]()
![]()
Ere wie ere toekomt: ik heb er al een paar keer dichtbij gezeten maar dat was 'm wélquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Na alle near-misses met te veel/weinig tand, mondhoeken net te hoog of mond nèt dicht is dit wel een winnaar denk ik.![]()
Heeft toch nog lang geduurd uiteindelijk.
Doping controlequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:05 schreef Kokstra het volgende:
Pffff, daar mochten we even meegenieten van het geluid van de pissende Joost![]()
lieske is slimmer dan je denkt anders had ze de nominatie ronde niet zo gemakkelijk overleeft.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieske is onnozel. En onnozeligheid vind ik nog een betere eigenschap dan gluiperigheid. Daarom staat Lieske gewoon op # 2 bij mij.
mij niet lang genoegquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Na alle near-misses met te veel/weinig tand, mondhoeken net te hoog of mond nèt dicht is dit wel een winnaar denk ik.![]()
Heeft toch nog lang geduurd uiteindelijk.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Daarom!! sfeer toch al verrot, giet ze vol met drank, weet je toch bijna zeker dat het escaleert?? en het liefst na een flinke portie sport en voor het eten; kan me dan zo voorstellen dat zelfs chantal erger onder invloed raakt dan ze zichzelf had voorgenomen (zoals gert al schreef, die let idd meestal wel beetje op... stomme slappe bitch)
Sééérieus???quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
mij niet lang genoeg
ik heb zojuist serieus overwogen of ik Fok maar niet zou gaan blokken... ik kan niet veel meer van dat soort foto's aan hoor
Nou dat geruzie over de boodschappenlijst is ook wel erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:08 schreef teamlead het volgende:
[..]precies.... meteen na het sporten de drank erin gooien.....
en dit keer geen boodschappenlijst laten invullen, maar BB zelf een asociaal luxe pakket erin zetten... des te harder is de klap als ze de volgende keer weer op rantsoen moeten![]()
Omdat ze zo slim is ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:07 schreef regenworm het volgende:
lieske is slimmer dan je denkt anders had ze de nominatie ronde niet zo gemakkelijk overleeft.
Nog maar een dan. Wat dichter bijquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lekkere scan!Die is echt klaar voor de krachtmetig!
![]()
Scanman tochquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat ze zo slim is ja.
Ingrid heeft de nominatieronde ook overleeft, en die heeft in haar linker implantaat meer hersens dan Lieske in haar hoofd.![]()
Wat heeft Lieske's schattigheid die de harten van de mannelijke puberale SMS'ers verovert met haar intelligentie te maken? Intelligentie heeft niks te maken met of je er snel of niet snel uit wordt genomineerd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske is slimmer dan je denkt anders had ze de nominatie ronde niet zo gemakkelijk overleeft.
in haar eigen woorden: "Ik ben van mijn voetstuk afgepleurd"quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
Maar goed, even serieus en genuanceerd enzo...
ik begrijp wel dat Dido pissed is, chantal heeft altijd dr mond vol over eerlijkheid en mensen rechtstreeks aanspreken (ja wij weten wel beter, maar de bewoners niet!!) en dit had Dido niet aan zien komen. Ik zou zelf ook pissed zijn, als je je dan zo irriteert aan dat diva gedrag, waarom heb je dat dan niet al veel eerder gezegd??
Maar dat ze zooo ondersteboven is en beledigd valt me ook wel weer tegen, wat dacht ze nou, dat ze tot het eind onaangetast op dr troon kon blijven zitten
dom wicht..
En Rob heeft meer hersens in zijn kunstbeen dan Dido in háár hoofd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat ze zo slim is ja.
Ingrid heeft de nominatieronde ook overleefd, en die heeft in haar linker implantaat meer hersens dan Lieske in haar hoofd.![]()
scanman... adem eens even stevig door.. je begint Tanja al te citeren.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Rob heeft meer hersens in zijn kunstbeen dan Dido in háár hoofd.
Ze hoefden nog net niet de grond te kussen waar mevrouw Dido liep.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
in haar eigen woorden: "Ik ben van mijn voetstuk afgepleurd"
ze verkeerde dus blijkbaar echt in de veronderstelling dat iedereen haar helemaal geweldig vond en tegen haar opkeek![]()
Ze heeft de underdock positie ingenomen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat heeft Lieske's schattigheid die de harten van de mannelijke puberale SMS'ers verovert met haar intelligentie te maken? Intelligentie heeft niks te maken met of je er snel of niet snel uit wordt genomineerd.
Quotes aanpassen is zooo grappig.quote:
Tanja?? Wie is dat?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
scanman... adem eens even stevig door.. je begint Tanja al te citeren.....![]()
nouja door de manier waarop de bewoners zich tegenover haar gedroegen kan ik me dat wel voorstellen, dat ze dat dacht... daarom komt de klap ook zo hard aan natuurlijk...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze verkeerde dus blijkbaar echt in de veronderstelling dat iedereen haar helemaal geweldig vond en tegen haar opkeek![]()
underdogquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze heeft de underdock positie ingenomen.
Dat vond een groot deel van NL zielig en heeft massaal op haar stemt.
dwing me nu niet om die foto te moeten postenquote:
ja maar dat is logisch, ze zijn met een on-even aantalquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal heeft het over werken in duo's... Samenwerken...
Ze bedoeld natuurlijk, dat zij gaat toekijken en de ander het werk dan laat doen.
teamlead, je begeeft je in de gevarenzone!! dit is een officiele waarschuwing!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
dwing me nu niet om die foto te moeten posten![]()
Lieske is van nature een underdog. Ze komt er gewoon niet bovenuit met haar gewauwel over haar vetpercentage en haar studentenvereniging.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
teamlead, je begeeft je in de gevarenzone!! dit is een officiele waarschuwing!!
het menno bashen neemt wel ernstige vormen aan nu...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:18 schreef Mlose het volgende:
Als Sjankwal de weekopdracht verneukt geeft ze gewoon partner Menno de schuld. Iedereen lult toch wel mee.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop dat als dat gebeurt, Hummie de TV nog maar eens gebruikt....quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:18 schreef Mlose het volgende:
Als Sjankwal de weekopdracht verneukt geeft ze gewoon partner Menno de schuld. Iedereen lult toch wel mee.
ik zie overigens niet dat lieske de underdog is hoor, volgens mij is dat nog steeds menno..quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieske is van nature een underdog. Ze komt er gewoon niet bovenuit met haar gewauwel over haar vetpercentage en haar studentenvereniging.
dat is je geradenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is je geraden
nee zeg ik stel me aan, ik bedacht me van de week dat ik achteraf gezien tanja toch eik nog steeds wel erg leuk vind... ze was tenminste wel zichzelf en dat kun je van de meeste anderen in dat huis niet zeggen... lieske en menno hooguit een beetje
Mijn streams lopen dus gewoon een volle minuut achterquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:24 schreef Kokstra het volgende:
HET IS ZOVER!!
Nu bevind JIJ je in de gevarenzone! Dit is je laatste waarschuwing!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is je geraden
nee zeg ik stel me aan, ik bedacht me van de week dat ik achteraf gezien tanja toch eik nog steeds wel erg leuk vind... ze was tenminste wel zichzelf en dat kun je van de meeste anderen in dat huis niet zeggen... lieske en menno hooguit een beetje
altijd nog 1000% beter dan het gezeik van dido chantal rob enz enz.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieske is van nature een underdog. Ze komt er gewoon niet bovenuit met haar gewauwel over haar vetpercentage en haar studentenvereniging.
Zou het helpenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:27 schreef Kokstra het volgende:
LOL! Natte Lie stapt nog snel op de fiets!
Of dat hij de weekopdracht laat mislukken, zoals hij ook aangekondigd heeft...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:30 schreef teamlead het volgende:
ik ben benieuwd of Menno nu wel alles gaat geven, zoals hij aangekondigd heeft.....
Even een serieuze vraag: ben jij van origine geen Nederlander?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag: ben jij van origine geen Nederlander?
Hier ben ik wel even kapot van ja, dit heb ik helemaal niet aan zien komen, wat achterbaks van je zegquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
* teamlead ziet muizemeis van voetstuk donderen
verdorie... kwam even snel kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:24 schreef Kokstra het volgende:
HET IS ZOVER!!
Dat zei ik toch ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
altijd nog 1000% beter dan het gezeik van dido chantal rob enz enz.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Hier ben ik wel even kapot van ja, dit heb ik helemaal niet aan zien komen, wat achterbaks van je zeg![]()
Ik ga hier denk ik nog een dag of zes over door![]()
Je snapt er gewoon helemaal niets van, stelletje mongolen dat je dr bent![]()
Ik voel me ondergescheten, in mn rug getrapt en ik ben van mn voetstuk gedonderd...![]()
nee ik ben net van voetstuk gedonderd heb ik uit betrouwbare bron vernomen, dus de gevarenzone ben ik weer uit'quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:26 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Nu bevindt JIJ je in de gevarenzone! Dit is je laatste waarschuwing!![]()
te laat!!quote:
worden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ben een te fanatieke lieske fan aan het worden.
dat zat ik ook te denken!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:39 schreef demins het volgende:
[..]
Slechte vraagstelling, Gert!! Nou weten we nog niks!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:40 schreef muizemeis het volgende:
[..]
te laat!!![]()
ik lig al met gebroken enkeltjes naast mn voetstuk,k dat maak je niet goed met een bloemetje...
(![]()
![]()
)
Of een feestje terwijl degene die zich niet hard genoeg inzetten dan op de slaapkamer moeten blijven. Lijkt me ook wel grappig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:43 schreef Kokstra het volgende:
Misschien krijgen duo's die zich hard genoeg inzetten wel extra eten en andere duo's niet. Zou leuk zijn...
HET IS ZOVER!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:45 schreef Greetings het volgende:
Hoe hoorden ze eigenlijk dat de weekopdracht begon?
en de rest van mn lijf laat je ernaast liggenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
[afbeelding]
* lijmt gebroken enkeltjes weer op voetstuk
Nee, dat is helemaal niet offtopic, en ja, dat was inderdaad een prima idee geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:48 schreef cevece het volgende:
ff beetje offtopic, maar had papa joost ook niet even een fijne sportBROEK voor zijn zoon kunnen meesturen ???
oke.. ik geef toe.. dat had ik anders kunnen formuleren... maar ik vind wel dat je nu wel heel erg spijkers op laag water zoekt hoor,.,,,quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en de rest van mn lijf laat je ernaast liggen
dat vind ik redelijk bruut![]()
daar maak je niet bepaald vrienden mee!!
http://streams.versatel.nl/streamgate23quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:48 schreef Kleintje het volgende:
Waar halen jullie die scherpe streams vandaan? Ik heb hier toch een mega down- en upload, maar ik heb alleen maar blokjes!
dat ziet er redelijk dreiend/indrukwekkend uit..quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:46 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot110a.jpg]afbeelding][/URL]
Wacht maar tot HIJ zijn masker af zet, een nog grotere gluiperd dan Mennoquote:
Vreemd maar ze zullen bij BB wel hebben gezien dat alles goed is met de kniequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten ALLES geven.
Mag Lieske dat nu opeens wel dan
Als er was gezegd "Jullie moeten ALLES geven, alleen Lieske hoeft dat niet " was er weer een wapperwapperpieppiepwapper sessie begonnen van minimaal 20 minuten.... op zich ook een warming up natuurlijk zolang ze maar blijft "ademen, ademen, Lies"quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten ALLES geven.
Mag Lieske dat nu opeens wel dan
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. ik geef toe.. dat had ik anders kunnen formuleren... maar ik vind wel dat je nu wel heel erg spijkers op laag water zoekt hoor,.,,,![]()
tis ook nooit goed.... ben ik een keer aardig
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
http://streams.versatel.nl/streamgate23
ook een hoop blokjes...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
http://streams.versatel.nl/streamgate23
geen last vanquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef Greetings het volgende:
Wat een kut-streams, blijven om de haverklap hangen
http://bb5.florisd.nl/?host=streamgate&show=camsquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ook een hoop blokjes...
die screenshots hier zien er stukken beter uit... helaas...
Volgende week kan je volgens mij nog zien dat HIJ het was in het BB huis. Die rode striem van dat elastiekje blijft nog maanden zichtbaarquote:
Het beloofd echt zwaar te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:53 schreef Kleintje het volgende:
hahaha,.... ff lekker warm worden... chantal kan al niet meer... geweldig!
Hij kan straks nog wat uitdoen, de rest niet....geloof me, die jongen weet wat hij doet...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:54 schreef Kokstra het volgende:
Wat doet Menno in godsnaam met die trui aan?!
Ik was al out geweestquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Dit wordt echt lachen...Dit is de warming-up nog maar![]()
Vreselijk. Maar leuk voor de poepsletjes-doelgroep.quote:
Een pijpbeurt geven of uien + pindakaas?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef Gert het volgende:
Het zou ook een "mentale" test worden, zouden die masked dudes iets geniepigs in de zin hebben?
Ohnee ze mogen tussendoor gelukkig weer relaxter lopen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:56 schreef Falco het volgende:
Aah de Steigerrun!
ik zou dit echt never volhouden gewoonquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Dit wordt echt lachen...Dit is de warming-up nog maar![]()
Iemand zei hier net dat t misschien wel bekende zijn. Dat zou best weleens kunnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef Gert het volgende:
Het zou ook een "mentale" test worden, zouden die masked dudes iets geniepigs in de zin hebben?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik kon hem niet laten liggen, was een veel te mooi inkoppertje!!
Kijken die ook streams?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Vreselijk. Maar leuk voor de poepsletjes-doelgroep.
Interessante mogelijkheid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Iemand zei hier net dat t misschien wel bekende zijn. Dat zou best weleens kunnen
Die zijn ook samen met Menno en Nathalie het fitstequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:58 schreef milagro het volgende:
Toch wel bewondering voor Rob, hoor
Lies en Ingrid trekken de hardste sprintjes
Extra controle.. Die Iwan heeft geen ogen in zijn rugquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:59 schreef Fling het volgende:
ben wel heel benieuwd naar de verklaring van wat die enge lui er nou doen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:58 schreef rickfcdb1 het volgende:
Dit is geen warming up meer een killing up
Ws wel, maar volgens mij hebben ze nog niet echt goed gekeken naar de masker mensen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Interessante mogelijkheid.
Maar.... zou je een vriend of familielid niet herkennen, ook al heeft-ie een masker op?
We zullen het zo te weten komen.
Halen! Drank dat huis in, liefst vanavond nog. Ik wil al die spanningen wel eens zien na een fles wodka en al dat afzien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef Falco het volgende:
Wat hopen jullie? Dat ze het halen of verschrikkelijk falen
Dat ze het halen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef Falco het volgende:
Wat hopen jullie? Dat ze het halen of verschrikkelijk falen
Zou dat, dat je per team afvalt? Dan zijn ze mooi genaaid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:01 schreef Day het volgende:
OK, Menno en Chantal vallen dus nu al af, want Chantal houdt dit geen 1,5 minuut vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |