dat is je geradenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is je geraden
nee zeg ik stel me aan, ik bedacht me van de week dat ik achteraf gezien tanja toch eik nog steeds wel erg leuk vind... ze was tenminste wel zichzelf en dat kun je van de meeste anderen in dat huis niet zeggen... lieske en menno hooguit een beetje
Mijn streams lopen dus gewoon een volle minuut achterquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:24 schreef Kokstra het volgende:
HET IS ZOVER!!
Nu bevind JIJ je in de gevarenzone! Dit is je laatste waarschuwing!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is je geraden
nee zeg ik stel me aan, ik bedacht me van de week dat ik achteraf gezien tanja toch eik nog steeds wel erg leuk vind... ze was tenminste wel zichzelf en dat kun je van de meeste anderen in dat huis niet zeggen... lieske en menno hooguit een beetje
altijd nog 1000% beter dan het gezeik van dido chantal rob enz enz.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieske is van nature een underdog. Ze komt er gewoon niet bovenuit met haar gewauwel over haar vetpercentage en haar studentenvereniging.
Zou het helpenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:27 schreef Kokstra het volgende:
LOL! Natte Lie stapt nog snel op de fiets!
Of dat hij de weekopdracht laat mislukken, zoals hij ook aangekondigd heeft...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:30 schreef teamlead het volgende:
ik ben benieuwd of Menno nu wel alles gaat geven, zoals hij aangekondigd heeft.....
Even een serieuze vraag: ben jij van origine geen Nederlander?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze heeft de underdock positie ingenomen.
Dat vond een groot deel van NL zielig en heeft massaal op haar stemt.
neequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag: ben jij van origine geen Nederlander?
Hier ben ik wel even kapot van ja, dit heb ik helemaal niet aan zien komen, wat achterbaks van je zegquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
* teamlead ziet muizemeis van voetstuk donderen
verdorie... kwam even snel kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:24 schreef Kokstra het volgende:
HET IS ZOVER!!
Dat zei ik toch ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
altijd nog 1000% beter dan het gezeik van dido chantal rob enz enz.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Hier ben ik wel even kapot van ja, dit heb ik helemaal niet aan zien komen, wat achterbaks van je zeg![]()
Ik ga hier denk ik nog een dag of zes over door![]()
Je snapt er gewoon helemaal niets van, stelletje mongolen dat je dr bent![]()
Ik voel me ondergescheten, in mn rug getrapt en ik ben van mn voetstuk gedonderd...![]()
nee ik ben net van voetstuk gedonderd heb ik uit betrouwbare bron vernomen, dus de gevarenzone ben ik weer uit'quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:26 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Nu bevindt JIJ je in de gevarenzone! Dit is je laatste waarschuwing!![]()
te laat!!quote:
worden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ben een te fanatieke lieske fan aan het worden.
dat zat ik ook te denken!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:39 schreef demins het volgende:
[..]
Slechte vraagstelling, Gert!! Nou weten we nog niks!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:40 schreef muizemeis het volgende:
[..]
te laat!!![]()
ik lig al met gebroken enkeltjes naast mn voetstuk,k dat maak je niet goed met een bloemetje...
(![]()
![]()
)
Of een feestje terwijl degene die zich niet hard genoeg inzetten dan op de slaapkamer moeten blijven. Lijkt me ook wel grappig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:43 schreef Kokstra het volgende:
Misschien krijgen duo's die zich hard genoeg inzetten wel extra eten en andere duo's niet. Zou leuk zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |