geen last vanquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef Greetings het volgende:
Wat een kut-streams, blijven om de haverklap hangen
http://bb5.florisd.nl/?host=streamgate&show=camsquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ook een hoop blokjes...
die screenshots hier zien er stukken beter uit... helaas...
Volgende week kan je volgens mij nog zien dat HIJ het was in het BB huis. Die rode striem van dat elastiekje blijft nog maanden zichtbaarquote:
Het beloofd echt zwaar te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:53 schreef Kleintje het volgende:
hahaha,.... ff lekker warm worden... chantal kan al niet meer... geweldig!
Hij kan straks nog wat uitdoen, de rest niet....geloof me, die jongen weet wat hij doet...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:54 schreef Kokstra het volgende:
Wat doet Menno in godsnaam met die trui aan?!
Ik was al out geweestquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Dit wordt echt lachen...Dit is de warming-up nog maar![]()
Vreselijk. Maar leuk voor de poepsletjes-doelgroep.quote:
Een pijpbeurt geven of uien + pindakaas?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef Gert het volgende:
Het zou ook een "mentale" test worden, zouden die masked dudes iets geniepigs in de zin hebben?
Ohnee ze mogen tussendoor gelukkig weer relaxter lopen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:56 schreef Falco het volgende:
Aah de Steigerrun!
ik zou dit echt never volhouden gewoonquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Dit wordt echt lachen...Dit is de warming-up nog maar![]()
Iemand zei hier net dat t misschien wel bekende zijn. Dat zou best weleens kunnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef Gert het volgende:
Het zou ook een "mentale" test worden, zouden die masked dudes iets geniepigs in de zin hebben?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik kon hem niet laten liggen, was een veel te mooi inkoppertje!!
Kijken die ook streams?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Vreselijk. Maar leuk voor de poepsletjes-doelgroep.
Interessante mogelijkheid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Iemand zei hier net dat t misschien wel bekende zijn. Dat zou best weleens kunnen
Die zijn ook samen met Menno en Nathalie het fitstequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:58 schreef milagro het volgende:
Toch wel bewondering voor Rob, hoor
Lies en Ingrid trekken de hardste sprintjes
Extra controle.. Die Iwan heeft geen ogen in zijn rugquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:59 schreef Fling het volgende:
ben wel heel benieuwd naar de verklaring van wat die enge lui er nou doen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:58 schreef rickfcdb1 het volgende:
Dit is geen warming up meer een killing up
Ws wel, maar volgens mij hebben ze nog niet echt goed gekeken naar de masker mensen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Interessante mogelijkheid.
Maar.... zou je een vriend of familielid niet herkennen, ook al heeft-ie een masker op?
We zullen het zo te weten komen.
Halen! Drank dat huis in, liefst vanavond nog. Ik wil al die spanningen wel eens zien na een fles wodka en al dat afzien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef Falco het volgende:
Wat hopen jullie? Dat ze het halen of verschrikkelijk falen
Dat ze het halen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef Falco het volgende:
Wat hopen jullie? Dat ze het halen of verschrikkelijk falen
Zou dat, dat je per team afvalt? Dan zijn ze mooi genaaid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:01 schreef Day het volgende:
OK, Menno en Chantal vallen dus nu al af, want Chantal houdt dit geen 1,5 minuut vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |