Ja snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:15 schreef BlaBlub het volgende:
Waarvoor zijn nou verleden keer die setjes gemaakt
Slechts Joostquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:16 schreef Day het volgende:
Okay, Joost en Roel hebben het dus verpest door te vroeg/snel te stoppen?
Het heeft nog een staartje:quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:16 schreef Giggio het volgende:
was dit alles????????????????????
quote:De Weekopdracht gaat van start met een verplichte warming-up. Hierna volgt een proef. Alleen Bewoners die slagen voor deze proef mogen deelnemen aan de eigenlijke weekopdracht.
Chantal heeft iig de oefening wel volgehouden, maar geen geld verdiend. Dat is beter dan dat de oefening gestopt moest wordenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:17 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
en chantal door verkeerd te crunchen
Ik vind erg zielig voor joost omdat hij de hele week zich er voor ingezet heeft.quote:
Drank èn frustratiesquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:16 schreef teamlead het volgende:
dat wordt een heftig weekbudget dit keer
ZUIPEN![]()
![]()
iedereen haalde die test... wel ff opletten hequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef cevece het volgende:
[..]
Het heeft nog een staartje:
Van de BB-Talpa site:
[..]
Ze hebben gewoon al een proef gehad hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef cevece het volgende:
[..]
Van de BB-Talpa site:
[..]
Het is al afgelopen volgens mij... want na de eerste ronde zei Ivan... iedereen gaat door naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef cevece het volgende:
[..]
Van de BB-Talpa site:
[..]
zou wel hard zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:19 schreef cevece het volgende:
Als ik het goed begrepen heb van de talpa-site moet de eigenlijke weekopdracht NU nog beginnen
dan begrijp je het niet goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:19 schreef cevece het volgende:
Als ik het goed begrepen heb van de talpa-site moet de eigenlijke weekopdracht NU nog beginnen
Ja de test hebben ze nu gehad. Maar op de talpa-site staat toch dat alleen degene die de test doorstaan mogen meedoen aan de eigenlijke weekopdracht. Dus als je het zo bekijkt moet de eigenlijke weekopdracht nog komen en mag, omdat iedereen de test gehaald heeft, meedoen aan de weekopdracht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon al een proef gehad hoor
Ja die indruk kreeg ik ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Onzin, Iwan keek en wees naar Roel toen hij zei stoppen
klopt.,,, maar iwan zei heel duidelijk dat ze allemaal door waren naar de finale oefeningenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef cevece het volgende:
[..]
Ja de test hebben ze nu gehad. Maar op de talpa-site staat toch dat alleen degene die de test doorstaan mogen meedoen aan de eigenlijke weekopdracht. Dus als je het zo bekijkt moet de eigenlijke weekopdracht nog komen en mag, omdat iedereen de test gehaald heeft, meedoen aan de weekopdracht.
Je bent de enige die dat heeft gezienquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Onzin, Iwan keek en wees naar Roel toen hij zei stoppen
mentale testquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:20 schreef Gert het volgende:
Wat was de mentale test nou?
Of komt die nog? Dat ze dadelijk ineens horen dat dit alleen maar de warming up was?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent de enige die dat heeft gezien
Joost is de oorzaak van het stoppen.
Nee hoor. De proef was dat ze het anderhalve minuut moesten volhouden. Daar slaagde iedereen, dus iedereen mocht meedoen aan de weekopdracht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef Day het volgende:
In de Geheime Kamer wordt Iwan de sportinstructeur vergezeld door twee gemaskerde mannen. Deze maken zeker indruk op Dido: “Wat zijn ze eng, man!”, roept ze uit. De Weekopdracht gaat van start met een verplichte warming-up. Hierna volgt een proef. Alleen Bewoners die slagen voor deze proef mogen deelnemen aan de eigenlijke weekopdracht. “Kom op jongens rennen, maak drie korte kniebuigingen…”, moedigt Iwan hen aan. De uitputtingsslag is begonnen.
Eh....volgens mij moet de echte weekopdracht nog komen, als ik het zo lees.....
Zeker weten dat dat voor Joost was. Hij zei ook nog tegen Joost dat het op het randje wasquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
we zullen het zien in de uitzending !!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |