abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31959722
quote:
Urby Emanuelson debuteert in Oranje-selectie

4/11/2005 12:45

Hij was al verbaasd over zijn plaats in de voorlopige selectie. En nu mag Urby Emanuelson zich ook daadwerkelijk gaan melden in het Oranje-kamp. Arjen Robben, Edgar Davids en Mark van Bommel zijn niet van de partij.

De carrière van Emanuelson verloopt stormachtig. De negentienjarige linksback van Ajax leek voorbestemd voor een jaar rijpen buiten Amsterdam, maar mag zich inmiddels een vaste waarde noemen in de ploeg van Danny Blind.

Desondanks was hij verrast door zijn uitverkiezing in de voorlopige selectie voor het Nederlands elftal, die heeft geleid tot een uitnodiging voor de interland tegen Italië. Emanuelson dankt zijn selectie mede aan de absentie van Tim de Cler. De AZ-back staat aan de kant met een hamstringblessure.

Ondanks zijn goede spel bij Barcelona kreeg Mark van Bommel wederom geen uitnodiging. Ook Edgar Davids hoeft zich maandag niet te melden in Noordwijk. De middenvelder van Tottenham Hotspur moet plaatsmaken voor Phillip Cocu, die vanwege zijn schorsing tegen Tsjechië en Macedonië niet van de partij was. Nederland treedt in de Arena ook aan zonder Arjen Robben. De frêle linksbuiten van Chelsea is niet opgenomen in de selectie.

André Ooijer is ook terug in Oranje-selectie. De PSV-verdediger komt in de plaats van Barry Opdam, die geblesseerd aan de kant staat. Twee andere opvallende namen zijn Joris Mathijsen en Romeo Castelen. De AZ-verdediger en Feyenoord-aanvaller ontbraken mede door blessures het laatste half jaar in de Oranje-selectie. Vooral Mathijsen rekende niet op een uitnodiging, aangezien hij pas één wedstrijd heeft gespeeld na zijn knieblessure.

Nederland speelt zaterdag 12 november de vriendschappelijke interland tegen Italië. De wedstrijd wordt gespeeld in de Amsterdam Arena.

Selectie Nederland
Doel: Henk Timmer (AZ), Edwin van der Sar (Manchester United).
Verdediging: Nigel de Jong, Urby Emanuelson (Ajax), Joris Mathijsen, Ron Vlaar (beiden AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Khalid Boulahrouz (HSV), André Ooijer (PSV) en Jan Kromkamp (Villarreal).
Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Rafael van der Vaart (HSV), George Boateng (Middlesbrough) en Phillip Cocu (PSV).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Game on.
pi_31959762
Van Bommel hoort er gewoon bij, klaar
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:10:10 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31959861
Geheel terechte selectie. Emanuelson doet 't gewoon prima, Maduro is een van de betere verdedigende middenvelders die we beschikbaar hebben en Babel is de enige echt heel snelle aanvaller voorhanden. Compleet logische selectie dus, met uitzondering van Boateng. Daar had best Heitinga voor in de plaats gemogen.
pi_31959863
VB : Weg ermee

-edit-
Voor de bijdehandjes : van Basten dus, niet van Bommel. :
pi_31959887
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:10 schreef twi het volgende:
Geheel terechte selectie. Emanuelson doet 't gewoon prima, Maduro is een van de betere verdedigende middenvelders die we beschikbaar hebben en Babel is de enige echt heel snelle aanvaller voorhanden. Compleet logische selectie dus, met uitzondering van Boateng. Daar had best Heitinga voor in de plaats gemogen.
Hij is leuk.
pi_31959897
quote:
Met Boateng eruit ben ik het nog wel eens, maar Heitinga erin is wel het meest slechte alternatief.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:11:42 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31959910
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:10 schreef superdude05 het volgende:
VB : Weg ermee
Van Bommel? Ja, dat klopt
pi_31959913
Goeie selectie, alleen vreemd dat Robben er niet bij zit
pi_31959935
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:11 schreef twi het volgende:

[..]

Van Bommel? Ja, dat klopt
Die middenvelder die deze week in z'n eentje beter speelde dan heel Ajax hoort inderdaad niet in Oranje thuis.
pi_31959960
quote:
Nederland treedt in de Arena ook aan zonder Arjen Robben. De frêle linksbuiten van Chelsea is niet opgenomen in de selectie.
waarom?
pi_31959963
Die is weer eens geblesseerd. Tobben met Robben.
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:13:37 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31959968
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:12 schreef superdude05 het volgende:
Die middenvelder die deze week in z'n eentje beter speelde dan heel Ajax hoort inderdaad niet in Oranje thuis.
Knap dat jij de wedstrijden van Barcelona hebt gezien. Schotel?
pi_31960012
Een samenvatting en vele verslagen die allemaal hetzelfde zeiden zijn genoeg.
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:16:10 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31960056
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:14 schreef superdude05 het volgende:
Een samenvatting en vele verslagen die allemaal hetzelfde zeiden zijn genoeg.
Ik oordeel liever zelf in plaats van anderen achterna te praten.
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:16:18 #15
132379 Stew
Heldenzeit
pi_31960061
Maduro heeft zeker een mindere periode en daarom kan je 'm beter even thuislaten, het betreft immmers toch een oefenwedstrijd en kan je beter andere spelers aan het werk zien.
Prima om Emanuelson een keertje aan het werk te zien, maar zoals al meer is gezegd zou dat dan ook moeten gelden voor Affelay.
Daarnaast is de ranglijst natuurlijk best een criterium, al spelen er ook vele meer factoren mee. Een team, het geheel der individuen, staat immers niet voor niets op een bepaalde plaats.

Overigens ben ik van mening dat als spelers echt uit vorm zijn, ze niet opgeroepen dienen te worden. Als er dan geen alternatieven zijn moet de speelwijze maar aangepast worden.
Hat irgendwer gesagt es wäre Zeit für Helden?
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:16:23 #16
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31960064
quote:
Compleet logische selectie dus, met uitzondering van Boateng. Daar had best Heitinga voor in de plaats gemogen.
Dit kan je toch niet serieus menen of wel?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:17:37 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31960105
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:16 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dit kan je toch niet serieus menen of wel?
Hap nou gewoon lul
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:18:25 #18
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31960129
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:17 schreef twi het volgende:

[..]

Hap nou gewoon lul
heh
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 november 2005 @ 14:18:30 #19
862 Arcee
Look closer
pi_31960135
Van Basten
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:22:10 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31960256
Maar even serieus, Afellay had inderdaad wel uitgenodigd mogen worden. Aissati, het spijt me maar hij heeft mij echt nog niet overtuigd. Daarvoor moet je meer kunnen dan tegen Milan je zenuwen onder controle kunnen houden. En zoveel heeft PSV niet tegen Milan laten zien in goed opbouwend aanvallend perspectief.

Ooijer had natuurlijk gewoon in plaats van Boateng geselecteerd moeten worden, voor de rest weet je hoe de vlag van van Bommel staat wat betreft het Nederlands Elftal en vind ik er dus geen verrassingen meer tussen zitten.

Oefenen met Jenner, Huntelaar, Aissati (en dus ook een beetje Afellay) en dergelijke is natuurlijk prachtig, maar dat is voor na het WK tenzij beiden echt iets gaan doen waardoor je ze niet meer kunt negeren. Tot die tijd moet je gewoon met de huidige groep blijven werken waar je al anderhalf jaar mee bezig bent.

We hebben nog maar een handvol oefenwedstrijden tot het WK, en die moet je gewoon ten volle benutten om met de huidige groep een elftal te smeden wat nog beter op elkaar ingespeeld kan raken. Die vrij schaarse oefenpotjes moet je dan niet gebruiken om de hele groep weer ondersteboven te kieperen en opnieuw te beginnen.
pi_31960293
Wat een kutselectie. Ik mis Heitinga, Stekelenburg, Lindenbergh, Boerrigter, Anita, Goossens en Sarpong. Wat doen die Vennegoor, Cocu en Ooijer in Oranje? Daar win je toch nóóóóit een WK mee .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31960351
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Goeie selectie, alleen vreemd dat Robben er niet bij zit
Robben is geblesseerd.

Maar Babel hoort gewoon niet in oranje, en in deze vorm niet eens in een voorselectie.
VoH heeft hier ook helemaal niets tussen te zoeken.
Maduro speelt dit seizoen tot nu toe ook gewoon duidelijk ondermaats, als van Basten consequent was had ie hem niet mee moeten nemen en iemand anders die gelegenheid moeten geven.

De selectie van Maduro is tegenstrijdig met die van Emanuelson, waar ie wel ervoor kiest een nieuw iemand een kans te geven (hoewel hij in mijn ogen te licht, niet goed genoeg is).

In die zin verbazingwekkend dat Heitinga er niet tussenstaat daar die ook maar opgeroepen bleef worden, als had z'n reet de afdruk van de latjes van de reservebank aangenomen.

Het feit dat van Bommel er weer niet bij zit, terwijl meneer bij alle UEFA/FIFA/CL awards in de voorselectie zit als zo ongeveer de enige Nederlandse speler en op dit moment je bij Barca doet vergeten dat Deco daar doorgaans speelde is gewoon triest. Het middenveld van Barca is keurig in balans, speelt goed, van Bommel scoort, geeft assist, maar ja, hij had beter minder goed kunnen spelen maar wel bij die neuzen, dan was ie geselecteerd.
Wel Boateng en niet Davids? Merkwaardig, denk dat Davids 10 keer zo waardevol is, zelfs al zou hij niet spelen.

Zeer terecht dat Ooijer er tussen zit, speelt zelden slecht, is kopsterk, en is 1 van de redenen dat PSV bovenaan staat en, op Fenerbache na, de PSV verdediging in de CL ook staat als een huis.

Als Marco een beetje lef heeft, zet ie trouwens de totaal uit vorm zijnde RvN op de bank en begint ie met Kuijt in de Spits.

Nu is NL geplaatst voor het WK, nu heeft marco nog geen match verloren, maar vanaf moment 1 al is z'n selectiebeleid zeer merkwaardig.
Tuurlijk kan de ene trainer eerder besluiten iemand uit vorm te vervangen daar waar de ander vaste waarden langer vertrouwen geeft, maar de enorme tegenstrijdigheid in het selecteren, waarbij de neuzen achtergrond duidelijk 1 van de zaken is die een rol speelt, is gewoon bijzonder triest. Helemaal daar hij daar niet voor uit durft te komen en met kul verhalen komt.
Hoeveel meer moet van Bommel presteren voor een uitverkiezing, en hoe veel slechter kan een Babel spelen voordat Omniworld komt aankloppen in IJdorp voor zijn diensten waardoor van Basten wellicht wel wakker wordt?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31960353
Al dat gezeur ook weer ja, best wel vermakelijk.
That's all folks!
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:25:42 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31960362
Stekelenburg had er inderdaad bij gemogen. Staat goed te keepen en is een jaar of twaalf jonger dan Timmer.
pi_31960419
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:23 schreef cultheld het volgende:
Wat een kutselectie. Ik mis Heitinga, Stekelenburg, Lindenbergh, Boerrigter, Anita, Goossens en Sarpong.

quote:
Wat doen die Vennegoor, Cocu en Ooijer in Oranje? Daar win je toch nóóóóit een WK mee .
Klopt helemaal. Met uitzondering als Ooijer misschien en heel heeeel misschien Vennegoor als breekijzer, voor Cocu hebben mintens 5 betere alternatieven
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_31960422
Als je naar de namen kijkt niet de meest logische selectie. Wellicht met blessures (Robben? Davids?) te maken. Maar Van Bommel had ik wel verwacht eigenlijk.

Als je naar de te bezetten posities (en dus blessures?) kijkt dan is het weer beter te vatten. Dan nog was een selectie van Van Bommel (of Seedorf) te rechtvaardigen (boven Boateng bijvoorbeeld), maar de selectie van Babel (die in deze vorm eigenlijk niet in Oranje thuishoort) en Emanuelson (eigenlijk te vroeg) is dan beter te begrijpen.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_31960424
Kan me goed vinden in de selectie, vind het net als twi wel jammer dat Heitinga er niet bij is. Hij speelt toch behoorlijk de laatste weken. Verder verbaas ik me over de selectie van Van Nistelrooy, die speelt al weken als een krant. En waarom zit Van der Sar erbij? Iemand de blunders gezien tegen Middlesborough? Als Urby blijft spelen, hebben we Van Bronkhorst niet meer nodig, wat een geweldenaar! En wie heeft Van Bommel nodig als je een topfitte en in vorm zijnde Landzaat hebt?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31960481
Ik lach om t feit dat Davids er niet bij zit. zijn selectiebeleid is om te janken, en dat zeg ik als Ajacied.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_31960500
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:25 schreef DIGGER het volgende:

Da's een PSV-er dus dan weet jet het wel bij Marco van Basten: automatisch geselecteerd
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_31960524
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan me goed vinden in de selectie, vind het net als twi wel jammer dat Heitinga er niet bij is. Hij speelt toch behoorlijk de laatste weken. Verder verbaas ik me over de selectie van Van Nistelrooy, die speelt al weken als een krant. En waarom zit Van der Sar erbij? Iemand de blunders gezien tegen Middlesborough? Als Urby blijft spelen, hebben we Van Bronkhorst niet meer nodig, wat een geweldenaar! En wie heeft Van Bommel nodig als je een topfitte en in vorm zijnde Landzaat hebt?
Is dit ironie, of nuanceer jij om het nuanceren? Ruud en Sar zitten er bij omdat ze een enorme positieve invloed hebben op de groepssfeer in en buiten het veld. Wat Emanuelson betreft heb je gelijk. Maar die laatste opmerking van je slaat alles.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31960554
Ik weet echt van de helft van de reacties niet of ik ze serieus moet nemen ? ? ? ?
pi_31960567
Het gaat toch over v. Basten hier en niet over de selectie en hoe goed die spelers wel of niet zijn?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:32:21 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31960573
quote:
Maar Babel hoort gewoon niet in oranje, en in deze vorm niet eens in een voorselectie.
Redelijk ermee eens.
quote:
De selectie van Maduro is tegenstrijdig met die van Emanuelson, waar ie wel ervoor kiest een nieuw iemand een kans te geven (hoewel hij in mijn ogen te licht, niet goed genoeg is).
Ik weet niet of je wedstrijden van Ajax hebt bekeken (lijkt me zeer sterk met je anti-neuzen instelling), maar Emanuelson doet het gewoon erg, erg goed als linksbacks. En de linksbacks in onze selectie zijn op 1 vinger te tellen. Letterlijk dus.
quote:
In die zin verbazingwekkend dat Heitinga er niet tussenstaat daar die ook maar opgeroepen bleef worden, als had z'n reet de afdruk van de latjes van de reservebank aangenomen.
Dat is overdreven, daarom hapt er ook niemand op m'n eerste post, omdat Heitinga gewoon onze eigen Jordi Hoogstrate is. Hoort er dus absoluut niet bij met deze faalangst.
quote:
van Bommel
Bekende verhaal, heeft weinig zin meer om over te discussieren.
quote:
Als Marco een beetje lef heeft, zet ie trouwens de totaal uit vorm zijnde RvN op de bank en begint ie met Kuijt in de Spits.
Kuijt speelt anders de laatste weken ook ontzettend zwak, wat dat betreft zou ik niet echt een Nederlandse spits kunnen noemen die het wel goed doet dit seizoen.

En al dat neuzen gedoe is gewoon overdreven, anders zouden Kluivert, Seedorf, Reiziger, Davids en weet ik veel allemaal nog meer met Ajax-achtergrond ook wel geselecteerd zijn.
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:34:46 #34
132379 Stew
Heldenzeit
pi_31960641
Stiekum denk ik eigenlijk dat van Basten een contract heeft met SBS6 en Talpa en dat zijn selectiemethodieken er op zijn gericht om een zo groot mogelijke amusementswaarde te hebben.

En gezien alle discussie's gaat 'm dat erg goed af.....
Hat irgendwer gesagt es wäre Zeit für Helden?
pi_31960681
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:30 schreef cultheld het volgende:

Ruud en Sar zitten er bij omdat ze een enorme positieve invloed hebben op de groepssfeer in en buiten het veld.
Ja dan had je mij ook wel kunnen selecteren
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31960696
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:22 schreef twi het volgende:
Maar even serieus, Afellay had inderdaad wel uitgenodigd mogen worden. Aissati, het spijt me maar hij heeft mij echt nog niet overtuigd. Daarvoor moet je meer kunnen dan tegen Milan je zenuwen onder controle kunnen houden. En zoveel heeft PSV niet tegen Milan laten zien in goed opbouwend aanvallend perspectief.

Ooijer had natuurlijk gewoon in plaats van Boateng geselecteerd moeten worden, voor de rest weet je hoe de vlag van van Bommel staat wat betreft het Nederlands Elftal en vind ik er dus geen verrassingen meer tussen zitten.

Oefenen met Jenner, Huntelaar, Aissati (en dus ook een beetje Afellay) en dergelijke is natuurlijk prachtig, maar dat is voor na het WK tenzij beiden echt iets gaan doen waardoor je ze niet meer kunt negeren. Tot die tijd moet je gewoon met de huidige groep blijven werken waar je al anderhalf jaar mee bezig bent.

We hebben nog maar een handvol oefenwedstrijden tot het WK, en die moet je gewoon ten volle benutten om met de huidige groep een elftal te smeden wat nog beter op elkaar ingespeeld kan raken. Die vrij schaarse oefenpotjes moet je dan niet gebruiken om de hele groep weer ondersteboven te kieperen en opnieuw te beginnen.
Mwah, je hoeft het niet ondersteboven te kieperen. Wanneer Afellay en Huntelaar het hele seizoen door zo blijven spelen, dan is het alleen maar fijn dat ze er al een keer bij zijn geweest, in rustige omstandigheden aan iedereen kunnen werken en om kunnen gaan. Voor Van Basten is het alleen maar fijn om te zien wat die jongens nou echt precies kunnen en hoe ze het op trainingen doen.

Het is een oefenwedstrijd tegen Italie in November, ik kan me echt niet voorstellen dat dit van belang is voor de voorbereiding richting het WK. Er kan nog zoveel veranderen. Laat al die jonge talenten in vorm maar lekker meetrainen, ze hoeven niet persee te spelen.

En mensen die de selectie van Emanuelson afzeiken, begrijpen het niet helemaal.
pi_31960710
ik denk dat Marco met vBommel een afspraak heeft gemaakt, dat hij hem niet oproept, en dat heel Calimero-dorp vervolgens erboven op vliegt, zodat er niet te veel een Halleluja-stemming komt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:39:51 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31960768
Wanneer Afellay en Huntelaar zo door blijven spelen, heb ik alsnog liever Van Nistelrooij, Makaay en Kuijt als 9's mee naar het WK, en Cocu, van Bommel, Landzaat, Davids, Sneijder, Van der Vaart en Maduro en De Jong als middenvelders. De enige reden om anderen mee te nemen is dus een zware blessure.
pi_31960822
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:34 schreef Stew het volgende:
Stiekum denk ik eigenlijk dat van Basten een contract heeft met SBS6 en Talpa en dat zijn selectiemethodieken er op zijn gericht om een zo groot mogelijke amusementswaarde te hebben.

En gezien alle discussie's gaat 'm dat erg goed af.....

Dat Aissati nog niet is geselecteerd kan ik begrijpen (geen Ajacied) , maar Afellay doet Van Bommel al vergeten, diezelfde Van Bommel speelt de sterren van de hemel bij Barcelona en ik snap al helemaal niet dat een Boateng de voorkeur boven Davids krijgt.
En als je Vlaar selecteert, dan kun je Zomer en Luirink net zo goed selecteren.

Nee dan tovert Bassie in de beginfase van zijn regime gewoon idiote namen van middenmoters en degradantiekandidaten uit de hoed om te laten zien dat iedereen bij hem in aanmerking kan komen voor een selectie zodat niemand daar meer over zeurt, om vervolgens alleen nog van de Nederlandse top-4 en clubs uit het buitenland te selecteren.
pi_31960866
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:39 schreef twi het volgende:
Wanneer Afellay en Huntelaar zo door blijven spelen, heb ik alsnog liever Van Nistelrooij, Makaay en Kuijt als 9's mee naar het WK, en Cocu, van Bommel, Landzaat, Davids, Sneijder, Van der Vaart en Maduro en De Jong als middenvelders. De enige reden om anderen mee te nemen is dus een zware blessure.
Heel veel liever Huntelaar dan Makaay. Hoe kan je een 442 spits boven een 433 spits zetten?

Je weet dat Van Basten 433 wil spelen, Makaay is GEEN 433 spits, volgens mij hebben we dat de laatste 10 interlands wel doorgekregen. Makaay is bovendien hopeloos uit vorm en moet een team op zich afgestemt hebben, wil hij er echt iets van maken.

Huntelaar is talentvol, snapt het 433 spelletje, wil ook graag in die vorm spelen en denkt ook dat hij daar goed uit de voeten kan. Hij is nog jong en moet dus veel leren, maar ik denk dat hij serieus van meer waarde kan zijn dan Makaay.
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:44:11 #41
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31960871
Komt hij met z'n Luirink. Je hebt vorige week dus toevallig een naam horen vallen. Misschien dat je van de week even hier naartoe kunt komen? Ik heb nog een repeater nodig voor m'n netwerkje.
pi_31960944
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:44 schreef twi het volgende:
Komt hij met z'n Luirink. Je hebt vorige week dus toevallig een naam horen vallen. Misschien dat je van de week even hier naartoe kunt komen? Ik heb nog een repeater nodig voor m'n netwerkje.
Je conclusie is net zo simpel als je interpretatie van mijn post.
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:47:45 #43
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_31960955
Waar is Davids???
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_31960971
quote:

[..]

Maduro speelt dit seizoen tot nu toe ook gewoon duidelijk ondermaats, als van Basten consequent was had ie hem niet mee moeten nemen en iemand anders die gelegenheid moeten geven.
Babel moet bij Ajax uitgroeien, daarom neemt Van Basten hem aan de arm. Als Babel geen potentie had, zou ie dat niet doen.
quote:
Het feit dat van Bommel er weer niet bij zit, terwijl meneer bij alle UEFA/FIFA/CL awards in de voorselectie zit als zo ongeveer de enige Nederlandse speler en op dit moment je bij Barca doet vergeten dat Deco daar doorgaans speelde is gewoon triest. Het middenveld van Barca is keurig in balans, speelt goed, van Bommel scoort, geeft assist, maar ja, hij had beter minder goed kunnen spelen maar wel bij die neuzen, dan was ie geselecteerd.
Wel Boateng en niet Davids? Merkwaardig, denk dat Davids 10 keer zo waardevol is, zelfs al zou hij niet spelen.
Van Bommel is anti-Ajacieden, dat gaat botsen. Davids heeft kennelijk geen goede invloed binnen de groep. Vennegoor of hesselink is een type speler als van Hooijdonk, altijd handig om er bij te hebben. De selectie van Boateng is mysterieus, kennelijk ook een bruikbaar puzzlestukje.
pi_31960976
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:47 schreef Alessandro het volgende:
Waar is Davids???
In Den Bosch aan het trainen.
That's all folks!
pi_31961015
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:28 schreef Jajong het volgende:
Ik lach om t feit dat Davids er niet bij zit. zijn selectiebeleid is om te janken, en dat zeg ik als Ajacied.
pi_31961070
De discussie begint weer opnieuw
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:53:52 #48
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_31961129
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:47 schreef Alessandro het volgende:
Waar is Davids???
In Engeland.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_31961195
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef The_Hives het volgende:

[..]

In Engeland.
Je bijdrage is weer van een uitmuntende (hoog) kwaliteit hives!
pi_31961201
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:51 schreef ThomasBerge het volgende:
De discussie begint weer opnieuw
Dit is niet voor niets al deel 19.
That's all folks!
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:57:49 #51
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_31961236
Wat heeft Davids van Basten aangedaan? Eerst pakt hij al geniepig zijn aanvoerderband af en nu ook zijn plek. Van Basten................
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_31961239
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:56 schreef Robar het volgende:

[..]

Je bijdrage is weer van een uitmuntende (hoog) kwaliteit hives!
Hoog kwaliteit man
pi_31961306
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoog kwaliteit man
He houd je erbuiten, dit was een bewuste schrijfwijze, Hivie snapt me tenminste wel

pi_31961325
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is dit ironie, of nuanceer jij om het nuanceren?
Wat denk je cult?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31961371
ja, precies ThomasBerge, wat een kansloze discussie, hij bepaalt gewoon wie er geselecteerd wordt en gezien de resultaten de laatste wedstrijden blijkt hij er ook wel een beetje kijk op te hebben of wacht, het zal wel weer 'geluk' zijn dat je de laatste wedstrijden van de kwalificatie zonder v. Bommel, Davids etc. ongeslagen doorkwam

sommige van zijn keuzes zijn misschien raar, maar hij zal er altijd zijn rede voor hebben. En zolang de spelers die de laatste wedstrijden in de basis spelen het vertrouwen van van Basten niet beschamen hoeft hij zijn selectie gewoon niet aan te passen. Je hebt er niks aan om spelers te selecteren die met ongenoegen op de bank plaats nemen (want ik neem aan dat van Bommel of Davids met hun ervaring ook wel willen spelen en er niet alleen maar 'bij willen zitten' en zo goed voor de sfeer zijn).

Verder is Robben wel wisselvallig de laatste tijd vind ik, speelt niet zoveel bij Chelsea en heel erg blessuregevoelig...Ach, beter heeft hij een rustig seizoen en kan hij vlammen op het WK tegen alle uitgeputte backs
Jack does it in real time...
pi_31961397
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat denk je cult?
Ironie. Maar ik vind Emanuelson serieus goed.
pi_31961406
Deel 19 is denk ik echt te veel van het goede

Marco van Basten is goed, want hij heeft ooit 5 maal op een EK gescoord en dat EK gewonnen!
Daarbij kan hij een aardig balletje golfen . . . .
Ook stond hij met Ajax2 altijd bovenaan de ranglijst.
Een betere bondscoach bestaat er niet.

vrijdag 4 november 2005 @ 15:09:45 #58
50936 The_Hives
pi_31961620
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef Robar het volgende:

[..]

He houd je erbuiten, dit was een bewuste schrijfwijze, Hivie snapt me tenminste wel

Hivie

Nu lijk je net een nicht

mijn andere top bijdrage kwam voort uit een tvp
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_31961855
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:09 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Hivie

Nu lijk je net een nicht

mijn andere top bijdrage kwam voort uit een tvp
whehehe, dat jij gelijk aan een nicht denkt, ik denk aan een typvout

Damn, niemand eens met mijn redenen dat MvB een goede bondscoach is
pi_31961970
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:23 schreef cultheld het volgende:
Wat doen die Vennegoor, Cocu en Ooijer in Oranje? Daar win je toch nóóóóit een WK mee .
Helemaal mee eens. Weg met van Basten!

vrijdag 4 november 2005 @ 15:22:36 #61
50936 The_Hives
pi_31962034
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:16 schreef Robar het volgende:

[..]

whehehe, dat jij gelijk aan een nicht denkt, ik denk aan een typvout
quote:
Damn, niemand eens met mijn redenen dat MvB een goede bondscoach is
wat vind je dan echt van van Basten?
Fok! Federatie
pi_31962640
Was weer lachen toen ik de selectie in de auto op het nieuws hoorde - met veel hoofdschudden natuurlijk. Het blijft lachen met die man. Zouden ze het gewoon met een soort grabbelton doen?

Emanuelson

Mathijssen

Vlaar

Babel

Het enige slimme is dat Ooijer terug is, maar dat lijkt me niet meer dan logiSCH
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:47:41 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31962717
Op Boateng na ben ik het eenSCH met de selectie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31962852
Het zit gewoon zo: als voetballer kan je het beste bij ajax spelen, het maakt niet uit hoe slecht ze spelen, ook al staan ze 10de in de competitie, ze worden toch wel geselecteerd . Hadden Maduro,Babel, en Emmanuelson etc.bij Feyenoord gespeeld weet ik zeker dat ze niet geselecteerd waren.
En dan kan iedereen wel roepen dat we bijna alles gewonnen hebben onder van Basten, maar de tegenstanders van formaat moeten nog komen, tegen teams als Brazilië, Argentinië, Engeland, Spanje of Portugal win je nooit met dit team. Dan ga je gigantisch onderuit.
En zeg nou zelf, zo’n prestatie is het niet om te winnen van landen als Armenië, Andorra, Macedonië(lukte ze niet eens om te winnen ), Finland, Roemenië en het verzwakte Tsjechië.
Weg met van Basten
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_31962870
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:22 schreef The_Hives het volgende:

[..]

[..]

wat vind je dan echt van van Basten?
Ik vind dat van Basten het tot nu toe prima doet, maar ik heb ook af en toe vraagtekens bij zijn selectiebeleid. Nu bij deze laatste selectie vind ik hem niet helemaal consequent. Maar ik heb aanzienlijk minder problemen met hem dan een hoop anderen in dit topic . . .
pi_31962928
MasterM26 heeft volledig gelijk en je ziet het ook aan de reacties hier. Als Babel bij PSV zou spelen zouden mensen zich echt rotlachen om zijn selectie, maar nu vinden Ajacieden dat ineens volstrekt aanvaardbaar.

We hebben tot nu toe alleen maar kut gespeeld en blijkbaar willen we dat blijven doen. Van BOmmel niet oproepen getuigt van grote minachting en persoonlijk onvermogen van Van Basten, hij kan zich niet over persoonlijke dingen heenzetten en dat is een grote zwakte. Of hij moet daar eerlijk over zijn.
pi_31962936
Vlaar en boateng hebben niks te zoeken in Oranje. Iemand psv-az gezien? Vlaar werd volledig overlopen door Kone. Zit niet voor niks op de bank. Boateng is niet slecht ofzo, maar ja Bommel, Affelay en Davids zijn veeel beter. Landzaat en vooral Maduro uit vorm, dus nog een reden om Bommel terug te halen. Emanuelson is wel terecht, er is geen alternatief. Babel er uit, Huntelaar er bij. Vennegoor er uit, dan maar extra middenvelder er bij.
pi_31963472
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:54 schreef SCH het volgende:
MasterM26 heeft volledig gelijk en je ziet het ook aan de reacties hier. Als Babel bij PSV zou spelen zouden mensen zich echt rotlachen om zijn selectie, maar nu vinden Ajacieden dat ineens volstrekt aanvaardbaar.

We hebben tot nu toe alleen maar kut gespeeld en blijkbaar willen we dat blijven doen. Van BOmmel niet oproepen getuigt van grote minachting en persoonlijk onvermogen van Van Basten, hij kan zich niet over persoonlijke dingen heenzetten en dat is een grote zwakte. Of hij moet daar eerlijk over zijn.
Je hoort nu toch ook niemand erover dat Aissati nu al is opgeroepen voor Jong Oranje? Dat jochie heeft ook nog maar 2 wedstrijden gespeeld. Is toch net zo debiel?

Babel en Vlaar horen er even voorlopig absoluut niet bij, al zal bij Babel meespelen dat Robben geblesseerd is. Mathijssen is een steuntje in de rug geven na zijn lange blessure, prima. En in plaats van zo debiel met je hand op tafel te slaan, wil ik wel eens een alternatief voor Emanuelson horen?

Nogmaals het is een oefenwedstrijd tegen Italie, die volgens mij totaal geen invloed kan hebben op de voorbereiding op een WK. Bij de Engelse selectie spelen waarschijnlijk alle spelers van Man Utd, Arsenal en Chelsea niet eens.

Van mij had ie Huntelaar, Schaars, Afellay, Stekelenburg en desnoods een Jenner op mogen roepen.
pi_31964903
Het is toch werkelijk niet te geloven dat van Basten Boateng selecteert boven van Bommel. Heeft hij strond in de ogen ofzo? Elke mongool kan zien dat van Bommel weer in goeie vorm is en dus een meerwaarde kan hebben voor het Nederland elftal.

van Basten wordt steeds ongeloofwaardiger
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:22:15 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31965627
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:55 schreef GODSasuke het volgende:
Het is toch werkelijk niet te geloven dat van Basten Boateng selecteert boven van Bommel. Heeft hij strond in de ogen ofzo? Elke mongool kan zien dat van Bommel weer in goeie vorm is en dus een meerwaarde kan hebben voor het Nederland elftal.

van Basten wordt steeds ongeloofwaardiger
Hij heeft een verklaring ervoor afgegeven en Boateng staat niet op de plek van Van Bommel:
quote:
"In de selectie zijn alle posities
dubbel bezet.Wij maken een rijtje met
spelers,daarin komt Van Bommel achter
Landzaat en Sneijder",zo lichtte Marco
van Basten zijn selectie nog eens toe.

Wat zijn keuze betreft voor Vennegoor
of Hesselink in plaats van Roy Makaay,
zei de bondscoach dat de PSV'er beter
te gebruiken is op een groot toernooi:
"Dat zag je tegen AC Milan.Hij hield
constant twee verdedigers bezig.Op die
manier willen wij hem ook gebruiken."

Opvallend is de selectie van Mathijsen,
die na lang blessureleed pas weer één
wedstrijd voor AZ speelde.Van Basten:
"Hij profiteert nu van het feit dat hij
eerder een goede indruk gemaakt heeft."
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31965728
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Hij heeft een verklaring ervoor afgegeven en Boateng staat niet op de plek van Van Bommel:
[..]
Ik zie niks over Boateng staan.

Sneijder en Landzaat boven Van Bommel stellen, laten we er maar niks meer over zeggen
pi_31965740
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef MasterM26 het volgende:

En dan kan iedereen wel roepen dat we bijna alles gewonnen hebben onder van Basten, maar de tegenstanders van formaat moeten nog komen, tegen teams als Brazilië, Argentinië, Engeland, Spanje of Portugal win je nooit met dit team. Dan ga je gigantisch onderuit.
Tegen Engeland heeft de selectei van de heer Van Basten al gespeeld en dat werd een gelijkspel, dus "gigantisch onderuit" valt wel mee. Maar goed, Engeland verliest ook van Noord-Ierland en weet met moeite van Oostenrijk te winnen ...

En Spanje had de scheids nodig om zich überhaupt voor de play-offs te plaatsen ...
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_31965847
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef peksin het volgende:
Vlaar en boateng hebben niks te zoeken in Oranje. Iemand psv-az gezien? Vlaar werd volledig overlopen door Kone. Zit niet voor niks op de bank. Boateng is niet slecht ofzo, maar ja Bommel, Affelay en Davids zijn veeel beter. Landzaat en vooral Maduro uit vorm, dus nog een reden om Bommel terug te halen. Emanuelson is wel terecht, er is geen alternatief. Babel er uit, Huntelaar er bij. Vennegoor er uit, dan maar extra middenvelder er bij.
Maduro is niet zozeer uit vorm als wel op de verkeerde plek op gesteld als-ie centraal in de verdediging speelt.

En wie willen we hebben voor Vlaar?
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_31965854
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zie niks over Boateng staan.

Sneijder en Landzaat boven Van Bommel stellen, laten we er maar niks meer over zeggen
Landzaat - Sneijder - Van Bommel
Cocu - Van der Vaart - Davids
Maduro - Boateng -
pi_31965901
Prachtig dit, Van Bommel is er gewoon wéér niet bij
Voor dit soort momenten volg je het voetbal, dit is nou echt genieten.

Maar de pret is van korte duur, denk ik. Van Bommel gaat toch wel mee naar het WK, Van Basten tergt Van Bommel deze periode, hij zal bij Barcelona alles doen om te schitteren en hoewel ik geen fan van die prutser ben moet ik erkennen dat hij de afgelopen weken puike wedstrijden heeft gespeeld voor Barcelona en hij heeft 2 mooie goals gemaakt.

Als dit zo doorgaat dan hebben we op het WK een getergde Van Bommel die zich voor 200% inzet, die gaat voor iedere bal en vecht voor iedere meter op het middenveld. En zo wil Van Basten hem ook hebben, want dan is Van Bommel op zijn best en dan kan hij zeker waarde hebben voor Oranje.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_31965917
Ja, een speler van Ajax in redelijke vorm boven een speler van Barcelona in topvorm verkiezen En ook nog een matige spits als Babel die nog geen enkele keer gescoord heeft dit seizoen boven een goede spits als Huntelaar die er de ene na de andere inschiet kiezen.
pi_31965942
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:32 schreef Shreyas het volgende:
Prachtig dit, Van Bommel is er gewoon wéér niet bij
Voor dit soort momenten volg je het voetbal, dit is nou echt genieten.

Maar de pret is van korte duur, denk ik. Van Bommel gaat toch wel mee naar het WK, Van Basten tergt Van Bommel deze periode, hij zal bij Barcelona alles doen om te schitteren en hoewel ik geen fan van die prutser ben moet ik erkennen dat hij de afgelopen weken puike wedstrijden heeft gespeeld voor Barcelona en hij heeft 2 mooie goals gemaakt.

Als dit zo doorgaat dan hebben we op het WK een getergde Van Bommel die zich voor 200% inzet, die gaat voor iedere bal en vecht voor iedere meter op het middenveld. En zo wil Van Basten hem ook hebben, want dan is Van Bommel op zijn best en dan kan hij zeker waarde hebben voor Oranje.
Eerst is het een prutser en daarna heeft ie opeens veel waarde voor het Nederlands elftal?
pi_31966184
Van Bommel moet uiteindelijk dus gewoon in de selectie mee... Dat hoeft niet uitgelegd te worden... Redenen om 'm niet mee te nemen zijn er nu niet. Dat is de enige echte zekerheid. Einde.
pi_31966219
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:33 schreef superdude05 het volgende:

[..]

Eerst is het een prutser en daarna heeft ie opeens veel waarde voor het Nederlands elftal?
Tja, rupsen worden ook vlinders.....
Spelers kunnen veranderen en beter worden, ik heb het idee dat Van Bommel wel beter wordt nu hij met sterren speelt als Messi, Deco en Ronaldinho. Uiteindelijk is dat voor het Nederlandse voetbal alleen maar goed.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:00:16 #80
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31966671
Emanuelson
Boateng
Babel

Op bovenstaande namen na ben ik het redelijk eens met de selectie. Maar Boateng <=> Bommel, Babel <=> Makaay en Emanuelson <=> Davids, en dan heb je al een stuk betere selectie
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_31966827
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Emanuelson
Boateng
Babel

Op bovenstaande namen na ben ik het redelijk eens met de selectie. Maar Boateng <=> Bommel, Babel <=> Makaay en Emanuelson <=> Davids, en dan heb je al een stuk betere selectie
Davids als linksback

Dan toch echt liever Emanuelson.
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:08:29 #82
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31966893
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Davids als linksback

Dan toch echt liever Emanuelson.
In de zone Maar Urby is ook meer middenvelder, en Davids kan het ook beide hoor
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:27:53 #83
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31967396
quote:
Compleet logische selectie dus, met uitzondering van Boateng. Daar had best Heitinga voor in de plaats gemogen.

Ik neem aan dat dit een uitlokpostje was

EDIT:

Even verder lezen dus
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:17 schreef twi het volgende:

[..]

Hap nou gewoon lul
pi_31967975
Dan maar hopen dat Sneijder flink geblesseerd raakt voor de zomer
pi_31968107
Emanuelson lijkt me terecht, maar Babel? Die gast komt de rechtsachter van FC Bal op 't Dak nog niet voorbij
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:58:26 #86
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31968209
Inderdaad, wat doet Babel bij die selectie? Die schiet nog geen deuk in een pakje boter..
pi_31968230
Maar alsjeblieft ook geen Huntelaar in plaats van Babel.
pi_31968293
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:59 schreef SCH het volgende:
Maar alsjeblieft ook geen Huntelaar in plaats van Babel.
Wanneer begint je tirade over Foppe?

Die selecteert ook een broekie voor de meest belangrijke wedstrijd van Jong Oranje.
pi_31968307
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wanneer begint je tirade over Foppe?

Die selecteert ook een broekie voor de meest belangrijke wedstrijd van Jong Oranje.
Moet ik me ook nog boos maken over Jong Oranje??? Man ik heb het al zo druk met Marco
pi_31968367
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Moet ik me ook nog boos maken over Jong Oranje??? Man ik heb het al zo druk met Marco
Het zou je wel een iemand maken met principes en niet met een anti-Ajax/Van Basten bril.
pi_31968496
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het zou je wel een iemand maken met principes en niet met een anti-Ajax/Van Basten bril.
Onzin, dan zou ik me eerst moeten verdiepen in het selectiebeleid van Jong Oranje. Is dat niet bedoeld voor jong talent dan?
pi_31968634
Wel mooi dat Urby er bij zit. Had ik al voorspeld in mijn glazen bol column. Marco is zo voorspelbaar. Vurnon Anita is de volgende.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31968666
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin, dan zou ik me eerst moeten verdiepen in het selectiebeleid van Jong Oranje. Is dat niet bedoeld voor jong talent dan?
Lichteraan hoe je het ziet. Jouw principe is dat iemand die amper een wedstrijd in een eerste elftal heeft gespeeld, wordt opgeroepen voor het nationale elftal. Babel, Maduro, Emanuelson, etc. Aissati heeft nog maar twee wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld en zit nu al bij Jong Oranje, wat de belangrijkste wedstrijd moet gaan spelen, waarvoor Foppe zelfs al die talenten die bij de A-selectie zitten, graag bij zou willen hebben.

Ik zou niet weten waarom je dat wel goed kan praten, en dan van Van Basten niet, ook al is het misschien een ander niveau en kwaliteit. Al vind ik de play-off belangrijker dan een oefenpot.
pi_31968708
Ik weet niks over de selectie van Jong Oranje BS, kan best zijn dat het daar net zo stom aan toe gaat. Zou ik me er eerst in moeten verdiepen.
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:13:31 #95
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31968748
Lijkt me toch wel de bedoeling van Jong Oranje BS
Kun je niet echt vergelijken
pi_31968982
Hoe dan ook, het beleid van van Basten deugt voor geen meter en op de een of andere manier blijft ie ajax een handje boven het hoofd houden
het is gewoon niet meer leuk om op deze manier naar het nederlands elftal te kijken, de lol is er aardig vanaf
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_31969008
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef MasterM26 het volgende:
Hoe dan ook, het beleid van van Basten deugt voor geen meter en op de een of andere manier blijft ie ajax een handje boven het hoofd houden
het is gewoon niet meer leuk om op deze manier naar het nederlands elftal te kijken, de lol is er aardig vanaf
Zullen we fan van Trinidad worden?
pi_31969032
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Zullen we fan van Trinidad worden?
Daar heb je een punt
pi_31969049
Ik heb Emanuelson nu verscheidene malen zien spelen en vraag me echt af waarom zo'n iemand maar direct weer voor Oranje wordt geselecteerd. Hij doet het aardig maar hij laat ook veel steekjes vallen, logisch op zijn leeftijd. Gewoon een aardige voetballer die zich best kan ontwikkelen maar vroeger moest je echt heel goed zijn om mee te doen met Oranje.
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:24:41 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31969074
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef MasterM26 het volgende:

Mooi, alweer een teletoeter minder tussen die josti's in het stadion.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')