abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:57:49 #51
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_31961236
Wat heeft Davids van Basten aangedaan? Eerst pakt hij al geniepig zijn aanvoerderband af en nu ook zijn plek. Van Basten................
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_31961239
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:56 schreef Robar het volgende:

[..]

Je bijdrage is weer van een uitmuntende (hoog) kwaliteit hives!
Hoog kwaliteit man
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31961306
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoog kwaliteit man
He houd je erbuiten, dit was een bewuste schrijfwijze, Hivie snapt me tenminste wel

pi_31961325
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is dit ironie, of nuanceer jij om het nuanceren?
Wat denk je cult?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31961371
ja, precies ThomasBerge, wat een kansloze discussie, hij bepaalt gewoon wie er geselecteerd wordt en gezien de resultaten de laatste wedstrijden blijkt hij er ook wel een beetje kijk op te hebben of wacht, het zal wel weer 'geluk' zijn dat je de laatste wedstrijden van de kwalificatie zonder v. Bommel, Davids etc. ongeslagen doorkwam

sommige van zijn keuzes zijn misschien raar, maar hij zal er altijd zijn rede voor hebben. En zolang de spelers die de laatste wedstrijden in de basis spelen het vertrouwen van van Basten niet beschamen hoeft hij zijn selectie gewoon niet aan te passen. Je hebt er niks aan om spelers te selecteren die met ongenoegen op de bank plaats nemen (want ik neem aan dat van Bommel of Davids met hun ervaring ook wel willen spelen en er niet alleen maar 'bij willen zitten' en zo goed voor de sfeer zijn).

Verder is Robben wel wisselvallig de laatste tijd vind ik, speelt niet zoveel bij Chelsea en heel erg blessuregevoelig...Ach, beter heeft hij een rustig seizoen en kan hij vlammen op het WK tegen alle uitgeputte backs
Jack does it in real time...
pi_31961397
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat denk je cult?
Ironie. Maar ik vind Emanuelson serieus goed.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31961406
Deel 19 is denk ik echt te veel van het goede

Marco van Basten is goed, want hij heeft ooit 5 maal op een EK gescoord en dat EK gewonnen!
Daarbij kan hij een aardig balletje golfen . . . .
Ook stond hij met Ajax2 altijd bovenaan de ranglijst.
Een betere bondscoach bestaat er niet.

vrijdag 4 november 2005 @ 15:09:45 #58
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_31961620
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef Robar het volgende:

[..]

He houd je erbuiten, dit was een bewuste schrijfwijze, Hivie snapt me tenminste wel

Hivie

Nu lijk je net een nicht

mijn andere top bijdrage kwam voort uit een tvp
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_31961855
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:09 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Hivie

Nu lijk je net een nicht

mijn andere top bijdrage kwam voort uit een tvp
whehehe, dat jij gelijk aan een nicht denkt, ik denk aan een typvout

Damn, niemand eens met mijn redenen dat MvB een goede bondscoach is
pi_31961970
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:23 schreef cultheld het volgende:
Wat doen die Vennegoor, Cocu en Ooijer in Oranje? Daar win je toch nóóóóit een WK mee .
Helemaal mee eens. Weg met van Basten!

vrijdag 4 november 2005 @ 15:22:36 #61
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_31962034
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:16 schreef Robar het volgende:

[..]

whehehe, dat jij gelijk aan een nicht denkt, ik denk aan een typvout
quote:
Damn, niemand eens met mijn redenen dat MvB een goede bondscoach is
wat vind je dan echt van van Basten?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_31962640
Was weer lachen toen ik de selectie in de auto op het nieuws hoorde - met veel hoofdschudden natuurlijk. Het blijft lachen met die man. Zouden ze het gewoon met een soort grabbelton doen?

Emanuelson

Mathijssen

Vlaar

Babel

Het enige slimme is dat Ooijer terug is, maar dat lijkt me niet meer dan logiSCH
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:47:41 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31962717
Op Boateng na ben ik het eenSCH met de selectie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31962852
Het zit gewoon zo: als voetballer kan je het beste bij ajax spelen, het maakt niet uit hoe slecht ze spelen, ook al staan ze 10de in de competitie, ze worden toch wel geselecteerd . Hadden Maduro,Babel, en Emmanuelson etc.bij Feyenoord gespeeld weet ik zeker dat ze niet geselecteerd waren.
En dan kan iedereen wel roepen dat we bijna alles gewonnen hebben onder van Basten, maar de tegenstanders van formaat moeten nog komen, tegen teams als Brazilië, Argentinië, Engeland, Spanje of Portugal win je nooit met dit team. Dan ga je gigantisch onderuit.
En zeg nou zelf, zo’n prestatie is het niet om te winnen van landen als Armenië, Andorra, Macedonië(lukte ze niet eens om te winnen ), Finland, Roemenië en het verzwakte Tsjechië.
Weg met van Basten
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_31962870
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:22 schreef The_Hives het volgende:

[..]

[..]

wat vind je dan echt van van Basten?
Ik vind dat van Basten het tot nu toe prima doet, maar ik heb ook af en toe vraagtekens bij zijn selectiebeleid. Nu bij deze laatste selectie vind ik hem niet helemaal consequent. Maar ik heb aanzienlijk minder problemen met hem dan een hoop anderen in dit topic . . .
pi_31962928
MasterM26 heeft volledig gelijk en je ziet het ook aan de reacties hier. Als Babel bij PSV zou spelen zouden mensen zich echt rotlachen om zijn selectie, maar nu vinden Ajacieden dat ineens volstrekt aanvaardbaar.

We hebben tot nu toe alleen maar kut gespeeld en blijkbaar willen we dat blijven doen. Van BOmmel niet oproepen getuigt van grote minachting en persoonlijk onvermogen van Van Basten, hij kan zich niet over persoonlijke dingen heenzetten en dat is een grote zwakte. Of hij moet daar eerlijk over zijn.
pi_31962936
Vlaar en boateng hebben niks te zoeken in Oranje. Iemand psv-az gezien? Vlaar werd volledig overlopen door Kone. Zit niet voor niks op de bank. Boateng is niet slecht ofzo, maar ja Bommel, Affelay en Davids zijn veeel beter. Landzaat en vooral Maduro uit vorm, dus nog een reden om Bommel terug te halen. Emanuelson is wel terecht, er is geen alternatief. Babel er uit, Huntelaar er bij. Vennegoor er uit, dan maar extra middenvelder er bij.
pi_31963472
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:54 schreef SCH het volgende:
MasterM26 heeft volledig gelijk en je ziet het ook aan de reacties hier. Als Babel bij PSV zou spelen zouden mensen zich echt rotlachen om zijn selectie, maar nu vinden Ajacieden dat ineens volstrekt aanvaardbaar.

We hebben tot nu toe alleen maar kut gespeeld en blijkbaar willen we dat blijven doen. Van BOmmel niet oproepen getuigt van grote minachting en persoonlijk onvermogen van Van Basten, hij kan zich niet over persoonlijke dingen heenzetten en dat is een grote zwakte. Of hij moet daar eerlijk over zijn.
Je hoort nu toch ook niemand erover dat Aissati nu al is opgeroepen voor Jong Oranje? Dat jochie heeft ook nog maar 2 wedstrijden gespeeld. Is toch net zo debiel?

Babel en Vlaar horen er even voorlopig absoluut niet bij, al zal bij Babel meespelen dat Robben geblesseerd is. Mathijssen is een steuntje in de rug geven na zijn lange blessure, prima. En in plaats van zo debiel met je hand op tafel te slaan, wil ik wel eens een alternatief voor Emanuelson horen?

Nogmaals het is een oefenwedstrijd tegen Italie, die volgens mij totaal geen invloed kan hebben op de voorbereiding op een WK. Bij de Engelse selectie spelen waarschijnlijk alle spelers van Man Utd, Arsenal en Chelsea niet eens.

Van mij had ie Huntelaar, Schaars, Afellay, Stekelenburg en desnoods een Jenner op mogen roepen.
pi_31964903
Het is toch werkelijk niet te geloven dat van Basten Boateng selecteert boven van Bommel. Heeft hij strond in de ogen ofzo? Elke mongool kan zien dat van Bommel weer in goeie vorm is en dus een meerwaarde kan hebben voor het Nederland elftal.

van Basten wordt steeds ongeloofwaardiger
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:22:15 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31965627
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:55 schreef GODSasuke het volgende:
Het is toch werkelijk niet te geloven dat van Basten Boateng selecteert boven van Bommel. Heeft hij strond in de ogen ofzo? Elke mongool kan zien dat van Bommel weer in goeie vorm is en dus een meerwaarde kan hebben voor het Nederland elftal.

van Basten wordt steeds ongeloofwaardiger
Hij heeft een verklaring ervoor afgegeven en Boateng staat niet op de plek van Van Bommel:
quote:
"In de selectie zijn alle posities
dubbel bezet.Wij maken een rijtje met
spelers,daarin komt Van Bommel achter
Landzaat en Sneijder",zo lichtte Marco
van Basten zijn selectie nog eens toe.

Wat zijn keuze betreft voor Vennegoor
of Hesselink in plaats van Roy Makaay,
zei de bondscoach dat de PSV'er beter
te gebruiken is op een groot toernooi:
"Dat zag je tegen AC Milan.Hij hield
constant twee verdedigers bezig.Op die
manier willen wij hem ook gebruiken."

Opvallend is de selectie van Mathijsen,
die na lang blessureleed pas weer één
wedstrijd voor AZ speelde.Van Basten:
"Hij profiteert nu van het feit dat hij
eerder een goede indruk gemaakt heeft."
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31965728
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Hij heeft een verklaring ervoor afgegeven en Boateng staat niet op de plek van Van Bommel:
[..]
Ik zie niks over Boateng staan.

Sneijder en Landzaat boven Van Bommel stellen, laten we er maar niks meer over zeggen
pi_31965740
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef MasterM26 het volgende:

En dan kan iedereen wel roepen dat we bijna alles gewonnen hebben onder van Basten, maar de tegenstanders van formaat moeten nog komen, tegen teams als Brazilië, Argentinië, Engeland, Spanje of Portugal win je nooit met dit team. Dan ga je gigantisch onderuit.
Tegen Engeland heeft de selectei van de heer Van Basten al gespeeld en dat werd een gelijkspel, dus "gigantisch onderuit" valt wel mee. Maar goed, Engeland verliest ook van Noord-Ierland en weet met moeite van Oostenrijk te winnen ...

En Spanje had de scheids nodig om zich überhaupt voor de play-offs te plaatsen ...
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_31965847
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef peksin het volgende:
Vlaar en boateng hebben niks te zoeken in Oranje. Iemand psv-az gezien? Vlaar werd volledig overlopen door Kone. Zit niet voor niks op de bank. Boateng is niet slecht ofzo, maar ja Bommel, Affelay en Davids zijn veeel beter. Landzaat en vooral Maduro uit vorm, dus nog een reden om Bommel terug te halen. Emanuelson is wel terecht, er is geen alternatief. Babel er uit, Huntelaar er bij. Vennegoor er uit, dan maar extra middenvelder er bij.
Maduro is niet zozeer uit vorm als wel op de verkeerde plek op gesteld als-ie centraal in de verdediging speelt.

En wie willen we hebben voor Vlaar?
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_31965854
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zie niks over Boateng staan.

Sneijder en Landzaat boven Van Bommel stellen, laten we er maar niks meer over zeggen
Landzaat - Sneijder - Van Bommel
Cocu - Van der Vaart - Davids
Maduro - Boateng -
pi_31965901
Prachtig dit, Van Bommel is er gewoon wéér niet bij
Voor dit soort momenten volg je het voetbal, dit is nou echt genieten.

Maar de pret is van korte duur, denk ik. Van Bommel gaat toch wel mee naar het WK, Van Basten tergt Van Bommel deze periode, hij zal bij Barcelona alles doen om te schitteren en hoewel ik geen fan van die prutser ben moet ik erkennen dat hij de afgelopen weken puike wedstrijden heeft gespeeld voor Barcelona en hij heeft 2 mooie goals gemaakt.

Als dit zo doorgaat dan hebben we op het WK een getergde Van Bommel die zich voor 200% inzet, die gaat voor iedere bal en vecht voor iedere meter op het middenveld. En zo wil Van Basten hem ook hebben, want dan is Van Bommel op zijn best en dan kan hij zeker waarde hebben voor Oranje.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')