Hoog kwaliteit manquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Je bijdrage is weer van een uitmuntende (hoog) kwaliteit hives!
Wat denk je cult?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is dit ironie, of nuanceer jij om het nuanceren?
Ironie. Maar ik vind Emanuelson serieus goed.quote:
Hiviequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef Robar het volgende:
[..]
He houd je erbuiten, dit was een bewuste schrijfwijze, Hivie snapt me tenminste wel![]()
whehehe, dat jij gelijk aan een nicht denkt, ik denk aan een typvoutquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hivie
Nu lijk je net een nicht
mijn andere top bijdrage kwam voort uit een tvp![]()
Helemaal mee eens. Weg met van Basten!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:23 schreef cultheld het volgende:
Wat doen die Vennegoor, Cocu en Ooijer in Oranje? Daar win je toch nóóóóit een WK mee.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:16 schreef Robar het volgende:
[..]
whehehe, dat jij gelijk aan een nicht denkt, ik denk aan een typvout
wat vind je dan echt van van Basten?quote:Damn, niemand eens met mijn redenen dat MvB een goede bondscoach is
Ik vind dat van Basten het tot nu toe prima doet, maar ik heb ook af en toe vraagtekens bij zijn selectiebeleid. Nu bij deze laatste selectie vind ik hem niet helemaal consequent. Maar ik heb aanzienlijk minder problemen met hem dan een hoop anderen in dit topic . . .quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
wat vind je dan echt van van Basten?
Je hoort nu toch ook niemand erover dat Aissati nu al is opgeroepen voor Jong Oranje? Dat jochie heeft ook nog maar 2 wedstrijden gespeeld. Is toch net zo debiel?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:54 schreef SCH het volgende:
MasterM26 heeft volledig gelijk en je ziet het ook aan de reacties hier. Als Babel bij PSV zou spelen zouden mensen zich echt rotlachen om zijn selectie, maar nu vinden Ajacieden dat ineens volstrekt aanvaardbaar.
We hebben tot nu toe alleen maar kut gespeeld en blijkbaar willen we dat blijven doen. Van BOmmel niet oproepen getuigt van grote minachting en persoonlijk onvermogen van Van Basten, hij kan zich niet over persoonlijke dingen heenzetten en dat is een grote zwakte. Of hij moet daar eerlijk over zijn.
Hij heeft een verklaring ervoor afgegeven en Boateng staat niet op de plek van Van Bommel:quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:55 schreef GODSasuke het volgende:
Het is toch werkelijk niet te geloven dat van Basten Boateng selecteert boven van Bommel. Heeft hij strond in de ogen ofzo? Elke mongool kan zien dat van Bommel weer in goeie vorm is en dus een meerwaarde kan hebben voor het Nederland elftal.
van Basten wordt steeds ongeloofwaardiger![]()
quote:"In de selectie zijn alle posities
dubbel bezet.Wij maken een rijtje met
spelers,daarin komt Van Bommel achter
Landzaat en Sneijder",zo lichtte Marco
van Basten zijn selectie nog eens toe.
Wat zijn keuze betreft voor Vennegoor
of Hesselink in plaats van Roy Makaay,
zei de bondscoach dat de PSV'er beter
te gebruiken is op een groot toernooi:
"Dat zag je tegen AC Milan.Hij hield
constant twee verdedigers bezig.Op die
manier willen wij hem ook gebruiken."
Opvallend is de selectie van Mathijsen,
die na lang blessureleed pas weer één
wedstrijd voor AZ speelde.Van Basten:
"Hij profiteert nu van het feit dat hij
eerder een goede indruk gemaakt heeft."
Ik zie niks over Boateng staan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft een verklaring ervoor afgegeven en Boateng staat niet op de plek van Van Bommel:
[..]
Tegen Engeland heeft de selectei van de heer Van Basten al gespeeld en dat werd een gelijkspel, dus "gigantisch onderuit" valt wel mee. Maar goed, Engeland verliest ook van Noord-Ierland en weet met moeite van Oostenrijk te winnen ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef MasterM26 het volgende:
En dan kan iedereen wel roepen dat we bijna alles gewonnen hebben onder van Basten, maar de tegenstanders van formaat moeten nog komen, tegen teams als Brazilië, Argentinië, Engeland, Spanje of Portugal win je nooit met dit team. Dan ga je gigantisch onderuit.![]()
Maduro is niet zozeer uit vorm als wel op de verkeerde plek op gesteld als-ie centraal in de verdediging speelt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef peksin het volgende:
Vlaar en boateng hebben niks te zoeken in Oranje. Iemand psv-az gezien? Vlaar werd volledig overlopen door Kone. Zit niet voor niks op de bank. Boateng is niet slecht ofzo, maar ja Bommel, Affelay en Davids zijn veeel beter. Landzaat en vooral Maduro uit vorm, dus nog een reden om Bommel terug te halen. Emanuelson is wel terecht, er is geen alternatief. Babel er uit, Huntelaar er bij. Vennegoor er uit, dan maar extra middenvelder er bij.
Landzaat - Sneijder - Van Bommelquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie niks over Boateng staan.
Sneijder en Landzaat boven Van Bommel stellen, laten we er maar niks meer over zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |