abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31965917
Ja, een speler van Ajax in redelijke vorm boven een speler van Barcelona in topvorm verkiezen En ook nog een matige spits als Babel die nog geen enkele keer gescoord heeft dit seizoen boven een goede spits als Huntelaar die er de ene na de andere inschiet kiezen.
pi_31965942
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:32 schreef Shreyas het volgende:
Prachtig dit, Van Bommel is er gewoon wéér niet bij
Voor dit soort momenten volg je het voetbal, dit is nou echt genieten.

Maar de pret is van korte duur, denk ik. Van Bommel gaat toch wel mee naar het WK, Van Basten tergt Van Bommel deze periode, hij zal bij Barcelona alles doen om te schitteren en hoewel ik geen fan van die prutser ben moet ik erkennen dat hij de afgelopen weken puike wedstrijden heeft gespeeld voor Barcelona en hij heeft 2 mooie goals gemaakt.

Als dit zo doorgaat dan hebben we op het WK een getergde Van Bommel die zich voor 200% inzet, die gaat voor iedere bal en vecht voor iedere meter op het middenveld. En zo wil Van Basten hem ook hebben, want dan is Van Bommel op zijn best en dan kan hij zeker waarde hebben voor Oranje.
Eerst is het een prutser en daarna heeft ie opeens veel waarde voor het Nederlands elftal?
pi_31966184
Van Bommel moet uiteindelijk dus gewoon in de selectie mee... Dat hoeft niet uitgelegd te worden... Redenen om 'm niet mee te nemen zijn er nu niet. Dat is de enige echte zekerheid. Einde.
pi_31966219
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:33 schreef superdude05 het volgende:

[..]

Eerst is het een prutser en daarna heeft ie opeens veel waarde voor het Nederlands elftal?
Tja, rupsen worden ook vlinders.....
Spelers kunnen veranderen en beter worden, ik heb het idee dat Van Bommel wel beter wordt nu hij met sterren speelt als Messi, Deco en Ronaldinho. Uiteindelijk is dat voor het Nederlandse voetbal alleen maar goed.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:00:16 #80
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31966671
Emanuelson
Boateng
Babel

Op bovenstaande namen na ben ik het redelijk eens met de selectie. Maar Boateng <=> Bommel, Babel <=> Makaay en Emanuelson <=> Davids, en dan heb je al een stuk betere selectie
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_31966827
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Emanuelson
Boateng
Babel

Op bovenstaande namen na ben ik het redelijk eens met de selectie. Maar Boateng <=> Bommel, Babel <=> Makaay en Emanuelson <=> Davids, en dan heb je al een stuk betere selectie
Davids als linksback

Dan toch echt liever Emanuelson.
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:08:29 #82
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31966893
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Davids als linksback

Dan toch echt liever Emanuelson.
In de zone Maar Urby is ook meer middenvelder, en Davids kan het ook beide hoor
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:27:53 #83
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31967396
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:10 schreef twi het volgende:
Compleet logische selectie dus, met uitzondering van Boateng. Daar had best Heitinga voor in de plaats gemogen.

Ik neem aan dat dit een uitlokpostje was

EDIT:

Even verder lezen dus
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:17 schreef twi het volgende:

[..]

Hap nou gewoon lul
pi_31967975
Dan maar hopen dat Sneijder flink geblesseerd raakt voor de zomer
pi_31968107
Emanuelson lijkt me terecht, maar Babel? Die gast komt de rechtsachter van FC Bal op 't Dak nog niet voorbij
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:58:26 #86
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31968209
Inderdaad, wat doet Babel bij die selectie? Die schiet nog geen deuk in een pakje boter..
pi_31968230
Maar alsjeblieft ook geen Huntelaar in plaats van Babel.
pi_31968293
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:59 schreef SCH het volgende:
Maar alsjeblieft ook geen Huntelaar in plaats van Babel.
Wanneer begint je tirade over Foppe?

Die selecteert ook een broekie voor de meest belangrijke wedstrijd van Jong Oranje.
pi_31968307
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wanneer begint je tirade over Foppe?

Die selecteert ook een broekie voor de meest belangrijke wedstrijd van Jong Oranje.
Moet ik me ook nog boos maken over Jong Oranje??? Man ik heb het al zo druk met Marco
pi_31968367
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Moet ik me ook nog boos maken over Jong Oranje??? Man ik heb het al zo druk met Marco
Het zou je wel een iemand maken met principes en niet met een anti-Ajax/Van Basten bril.
pi_31968496
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het zou je wel een iemand maken met principes en niet met een anti-Ajax/Van Basten bril.
Onzin, dan zou ik me eerst moeten verdiepen in het selectiebeleid van Jong Oranje. Is dat niet bedoeld voor jong talent dan?
pi_31968634
Wel mooi dat Urby er bij zit. Had ik al voorspeld in mijn glazen bol column. Marco is zo voorspelbaar. Vurnon Anita is de volgende.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31968666
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin, dan zou ik me eerst moeten verdiepen in het selectiebeleid van Jong Oranje. Is dat niet bedoeld voor jong talent dan?
Lichteraan hoe je het ziet. Jouw principe is dat iemand die amper een wedstrijd in een eerste elftal heeft gespeeld, wordt opgeroepen voor het nationale elftal. Babel, Maduro, Emanuelson, etc. Aissati heeft nog maar twee wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld en zit nu al bij Jong Oranje, wat de belangrijkste wedstrijd moet gaan spelen, waarvoor Foppe zelfs al die talenten die bij de A-selectie zitten, graag bij zou willen hebben.

Ik zou niet weten waarom je dat wel goed kan praten, en dan van Van Basten niet, ook al is het misschien een ander niveau en kwaliteit. Al vind ik de play-off belangrijker dan een oefenpot.
pi_31968708
Ik weet niks over de selectie van Jong Oranje BS, kan best zijn dat het daar net zo stom aan toe gaat. Zou ik me er eerst in moeten verdiepen.
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:13:31 #95
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31968748
Lijkt me toch wel de bedoeling van Jong Oranje BS
Kun je niet echt vergelijken
pi_31968982
Hoe dan ook, het beleid van van Basten deugt voor geen meter en op de een of andere manier blijft ie ajax een handje boven het hoofd houden
het is gewoon niet meer leuk om op deze manier naar het nederlands elftal te kijken, de lol is er aardig vanaf
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_31969008
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef MasterM26 het volgende:
Hoe dan ook, het beleid van van Basten deugt voor geen meter en op de een of andere manier blijft ie ajax een handje boven het hoofd houden
het is gewoon niet meer leuk om op deze manier naar het nederlands elftal te kijken, de lol is er aardig vanaf
Zullen we fan van Trinidad worden?
pi_31969032
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Zullen we fan van Trinidad worden?
Daar heb je een punt
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_31969049
Ik heb Emanuelson nu verscheidene malen zien spelen en vraag me echt af waarom zo'n iemand maar direct weer voor Oranje wordt geselecteerd. Hij doet het aardig maar hij laat ook veel steekjes vallen, logisch op zijn leeftijd. Gewoon een aardige voetballer die zich best kan ontwikkelen maar vroeger moest je echt heel goed zijn om mee te doen met Oranje.
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:24:41 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31969074
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef MasterM26 het volgende:

Mooi, alweer een teletoeter minder tussen die josti's in het stadion.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')