Eerst is het een prutser en daarna heeft ie opeens veel waarde voor het Nederlands elftal?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:32 schreef Shreyas het volgende:
Prachtig dit, Van Bommel is er gewoon wéér niet bij![]()
Voor dit soort momenten volg je het voetbal, dit is nou echt genieten.
Maar de pret is van korte duur, denk ik. Van Bommel gaat toch wel mee naar het WK, Van Basten tergt Van Bommel deze periode, hij zal bij Barcelona alles doen om te schitteren en hoewel ik geen fan van die prutser ben moet ik erkennen dat hij de afgelopen weken puike wedstrijden heeft gespeeld voor Barcelona en hij heeft 2 mooie goals gemaakt.
Als dit zo doorgaat dan hebben we op het WK een getergde Van Bommel die zich voor 200% inzet, die gaat voor iedere bal en vecht voor iedere meter op het middenveld. En zo wil Van Basten hem ook hebben, want dan is Van Bommel op zijn best en dan kan hij zeker waarde hebben voor Oranje.
Tja, rupsen worden ook vlinders.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:33 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Eerst is het een prutser en daarna heeft ie opeens veel waarde voor het Nederlands elftal?
Davids als linksbackquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Emanuelson
Boateng
Babel
Op bovenstaande namen na ben ik het redelijk eens met de selectie. Maar Boateng <=> Bommel, Babel <=> Makaay en Emanuelson <=> Davids, en dan heb je al een stuk betere selectie
In de zonequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Davids als linksback
Dan toch echt liever Emanuelson.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:10 schreef twi het volgende:
Compleet logische selectie dus, met uitzondering van Boateng. Daar had best Heitinga voor in de plaats gemogen.
quote:
Wanneer begint je tirade over Foppe?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:59 schreef SCH het volgende:
Maar alsjeblieft ook geen Huntelaar in plaats van Babel.
Moet ik me ook nog boos maken over Jong Oranje??? Man ik heb het al zo druk met Marcoquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wanneer begint je tirade over Foppe?
Die selecteert ook een broekie voor de meest belangrijke wedstrijd van Jong Oranje.
Het zou je wel een iemand maken met principes en niet met een anti-Ajax/Van Basten bril.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet ik me ook nog boos maken over Jong Oranje??? Man ik heb het al zo druk met Marco![]()
Onzin, dan zou ik me eerst moeten verdiepen in het selectiebeleid van Jong Oranje. Is dat niet bedoeld voor jong talent dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het zou je wel een iemand maken met principes en niet met een anti-Ajax/Van Basten bril.
Lichteraan hoe je het ziet. Jouw principe is dat iemand die amper een wedstrijd in een eerste elftal heeft gespeeld, wordt opgeroepen voor het nationale elftal. Babel, Maduro, Emanuelson, etc. Aissati heeft nog maar twee wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld en zit nu al bij Jong Oranje, wat de belangrijkste wedstrijd moet gaan spelen, waarvoor Foppe zelfs al die talenten die bij de A-selectie zitten, graag bij zou willen hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, dan zou ik me eerst moeten verdiepen in het selectiebeleid van Jong Oranje. Is dat niet bedoeld voor jong talent dan?
Zullen we fan van Trinidad worden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef MasterM26 het volgende:
Hoe dan ook, het beleid van van Basten deugt voor geen meter en op de een of andere manier blijft ie ajax een handje boven het hoofd houden![]()
het is gewoon niet meer leuk om op deze manier naar het nederlands elftal te kijken, de lol is er aardig vanaf![]()
Daar heb je een puntquote:
Mooi, alweer een teletoeter minder tussen die josti's in het stadion.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef MasterM26 het volgende:
het is gewoon niet meer leuk om op deze manier naar het nederlands elftal te kijken, de lol is er aardig vanaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |