Idd Dido doet niet meer mee met het Menno Bashen en Chantal rekent haar af. Dido is op dit moment het grootste gevaar voor Chantal dus er zal zeker ook nog een Dido bashing aan komen als Roel er niet bij is!quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:01 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
De rest is stekeblind en zijn meelopers. Je ziet gelijk dat iemand als Dido, wat toch geen meeloper is, gelijk wordt afgerekend.
precies.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:04 schreef Day het volgende:
Men is er echt van overtuigd dat Menno Ingrid heeft laten vallen. Terwijl het toch echt andersom is.
Hopelijk komen Dido en Roel weer bij elkaar (en komt Roel een beetje tot zijn sensesquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Idd Dido doet niet meer mee met het Menno Bashen en Chantal rekent haar af. Dido is op dit moment het grootste gevaar voor Chantal dus er zal zeker ook nog een Dido bashing aan komen als Roel er niet bij is!
Nogal, alleen hebben ze zelf het idee dat ze God in Frankrijk zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:06 schreef Lamon het volgende:
Wat een teringwijven zijn het toch. Oh, mijn God!
klinkt bijna als een sprookje...en ze leefde nog lang en (on) gelukkig....quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hopelijk komen Dido en Roel weer bij elkaar (en komt Roel een beetje tot zijn senses) en vormen ze een goed blok tot de finale.
Chantal komt bijna klaar op het feit dat ze Roel en Menno weer tegen elkaar heeft opgezet. Blijft zij weer lekker in de luwte. Hoop dat die man voor Chantal haar inpopulair maakt bij de anderen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:06 schreef Lamon het volgende:
Wat een teringwijven zijn het toch. Oh, mijn God!
Waarom? Hij is als een stuk stront door Dido behandeld de laatste weken, Dido's wraak voor dat Roel met Linda gezoend heeft. Roel vindt Dido nog wel aantrekkelijk en loopt zijn lul nog wel achterna, maar 't is niet dat hij voor haar voor een trein springt ofzo. Dat zou niemand van deze debiele set individuen voor elkaar doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:07 schreef Utwodublin het volgende:
Roel is ook een miet dat ie het helemaal niet voor Dido opneemt...
niks nieuws. roelquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:07 schreef Utwodublin het volgende:
Dat heeft ie wel gedaan vanavond. Vrij lang zelfs. Hij heeft het nu blijknaar even opgegeven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:07 schreef Utwodublin het volgende:
Mee eens samen tegen Chantal stemmen maar zie dit niet gebeuren eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hopelijk komen Dido en Roel weer bij elkaar (en komt Roel een beetje tot zijn senses) en vormen ze een goed blok tot de finale.
Ik laat die van mij nog even staanquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:10 schreef Utwodublin het volgende:
Ik zal kijkenof ik morgen een ander plaatje onder mijn naam kan plakken...
Grote bek, klein hartje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:11 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid vind haar nominatie nu al weer zwak
Ingrid is nu bang dat Roel echt boos wordt op Menno en hem iets gaat aandoen.
Hij was net al aardig aan het bedreigen trouwens
Zou dit eigenlijk NU/ of morgen doen! Kribbet gooi is een zak muizen over dat hek!quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:06 schreef Stereotomy het volgende:
Als Chantal exit gaat moeten we *echt* naar de studio gaan en bij de uitgang haar iets toewensen
jaja, is nu nog gewoon grote bek maar moet ergens beginnen he![]()
Ach hij zou de kop van Joost er ook al afrukken. Heeft ie (helaas) ook nog niet gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:11 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid vind haar nominatie nu al weer zwak
Ingrid is nu bang dat Roel echt boos wordt op Menno en hem iets gaat aandoen.
Hij was net al aardig aan het bedreigen trouwens
quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zou dit eigenlijk NU/ of morgen doen! Kribbet gooi is een zak muizen over dat hek!![]()
gotver, en dan vooral niet zeggen of het micky R. was?quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik laat die van mij nog even staan
Jeanettequote:Op vrijdag 4 november 2005 04:13 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb nog nooit een BB winnaar gezien die echt zichzelf was.
Dus die oproepen om iemand die zichzelf niet was iets toe te gaan roepen volg ik maar niet.
Ga er zelf maar eens in zitten, gegarandeerd dat je jezelf niet bent en altijd een beschermend voor jezelf pak aantrekt.
Ik ga echt niet met Mickey Rourke in mijn avatar posten. Dus ik kan je uit de droom helpen. Die is het niet. Het is 'alleen' maar een van de grootste acteurs aller tijden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:13 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
gotver, en dan vooral niet zeggen of het micky R. was?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:13 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Ik weet dat de sample erg klein is omdat ze de boel vanavond pas gereset hebben, maar zelfs als dit een sample van 500-1000 stemmen is (fok poll had er al meer dan 1000), dan is dit een buitengewoon enge prognose voor wat de uiteindelijke stand zal worden.
Om maar niet te spreken van de toenemende populariteit van Rob
Holy fuck, bij deze stand zou Roel eruit moeten, besef ik opeens.![]()
Daan Schuurmans?quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met Mickey Rourke in mijn avatar posten. Dus ik kan je uit de droom helpen. Die is het niet. Het is 'alleen' maar een van de grootste acteurs aller tijden.
Kijk hier hebben we een waarheidquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:16 schreef Stereotomy het volgende:
Tanjagoddank niet. Maar die was wel haarzelf. Egoistisch, onbeschoft, borderlinend.
Ja zegquote:
Johhnny where are you... de jonge Jack in Wolfquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met Mickey Rourke in mijn avatar posten. Dus ik kan je uit de droom helpen. Die is het niet. Het is 'alleen' maar een van de grootste acteurs aller tijden.
Jeanette was helemaal zichzelf en terecht gewonnen. Lieske is dat dit jaar, maar ik denk niet dat Lieske gaat winnen. BB wil haar niet als winnaar, wat duidelijk wordt in de uitzendingen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:13 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb nog nooit een BB winnaar gezien die echt zichzelf was.
Dus die oproepen om iemand die zichzelf niet was iets toe te gaan roepen volg ik maar niet.
Ga er zelf maar eens in zitten, gegarandeerd dat je jezelf niet bent en altijd een beschermend voor jezelf pak aantrekt.
Niet teveel offtopic anders haalt Cinix of hoe die heet ze allemaal weer wegquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:17 schreef Stereotomy het volgende:
Daan Schuurmans?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:16 schreef Stereotomy het volgende:
Tanjagoddank niet. Maar die was wel haarzelf. Egoistisch, onbeschoft, borderlinend.
idd, in het begin was ze zeker niet mijn favo, maar dat werd ze steeds meer, zeker toen de rest haar als underdog bleef zien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeanette was helemaal zichzelf en terecht gewonnen. Lieske is dat dit jaar, maar ik denk niet dat Lieske gaat winnen. BB wil haar niet als winnaar, wat duidelijk wordt in de uitzendingen.
Morgen de Poll even op de Blog plaatsen dan komen er zo 1000 stemmen bij en kunnen we er een beter beeld van krijgen. Maar de polls zeggen niet alles je kan nl maar 1x stemmen en het kost geen geld,quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja zeg
In de kleine fonts op de weblog frontpage leek er 1080 te staan
Okeequote:Op vrijdag 4 november 2005 04:18 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Johhnny where are you... de jonge Jack in Wolf
hehe ja ja... wat een zelfkennis steeds weer of niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:19 schreef Day het volgende:
Chantal: Ik geloof er nog altijd in dat eerlijkheid het langst duurt!!!![]()
Ongelooflijk wat er uit dat mens d'r smoel komt!
Blijft toch een gevoelig punt he die Jeanette ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:18 schreef scanman01 het volgende:
Jeanette was helemaal zichzelf en terecht gewonnen. Lieske is dat dit jaar, maar ik denk niet dat Lieske gaat winnen. BB wil haar niet als winnaar, wat duidelijk wordt in de uitzendingen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga jij eens terug naar de WC, eend
Oh? Dus haar wel antwoord geven en mij niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee
Jack was al 57 in Wolf.
De avatar is natuurlijk uit de klassieker The Shining, van Stanley Kubrick. Toen was Jack 43
Ja sorry hoor, maar hoezo dat? Ik geef alleen maar iemand gelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Blijft toch een gevoelig punt he die Jeanette ?![]()
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:21 schreef Day het volgende:
Oh? Dus haar wel antwoord geven en mij niet?
Na al mijn lieve woorden tegen je?![]()
Haar??? Dat had ik niet eens door. Damn, nu trek ik me al die posts wel aanquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:21 schreef Day het volgende:
[..]
Oh? Dus haar wel antwoord geven en mij niet?
Na al mijn lieve woorden tegen je?![]()
Krijgt ze daar geld voor danquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:22 schreef Stereotomy het volgende:
Werd er vanavond trouwens gezegd waarom Tanja er niet bij was in de live-uitzending? Omdat ze teveel geld vroeg?
Hap jij altijd zo snel naar het brood dat jou wordt gevoerd in de vijver?quote:
Sorry, t duurde even. Peter te Bos had ook zo maar gekund, maar schande dat ik het niet gelijk zag. k Heb ooit eens een mooi verhaal gehoord van een Ier, met de naam Johnny Daly. Die was aan het werk in Aspen. Stond hij met een vriend s avonds te liften, kregen ze een lift van Jack. Reden over de snelweg en iedere keer die lampen op het gezicht van Jack. Hij zat achterin de auto en kon alleen maar denken: Johnny where are you...quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee
Jack was al 57 in Wolf.
De avatar is natuurlijk uit de klassieker The Shining, van Stanley Kubrick. Toen was Jack 43
Ja jezelf in een eerdere postquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:22 schreef scanman01 het volgende:
Ja sorry hoor, maar hoezo dat? Ik geef alleen maar iemand gelijk
quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hap jij altijd zo snel naar het brood dat jou wordt gevoerd in de vijver?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar??? Dat had ik niet eens door. Damn, nu trek ik me al die posts wel aan
quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb een strict hapbeleid, dat inhoud dat ik dit alleen doe als ik daar zin in heb![]()
quote:
[chantal mode] Ik heb het keer op keer aan je gevraagd en toch negeer je me en haar geef je wel antwoord! Ik dacht dat we een goeie band met elkaar hadden. Je hebt me gekwetstquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar??? Dat had ik niet eens door. Damn, nu trek ik me al die posts wel aan
Doeg welterustenquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:28 schreef Coraatje het volgende:
ik ben chantal ook zat,blij dat er een uitknop op me pc zit ditkeer
weltrust allemaal![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:28 schreef Coraatje het volgende:
ik ben chantal ook zat,blij dat er een uitknop op me pc zit ditkeer
weltrust allemaal![]()
Natuurlijk hebben we een goede band. Je bent het alleen zo vaak met me oneensquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:29 schreef Day het volgende:
[..]
[chantal mode] Ik heb het keer op keer aan je gevraagd en toch negeer je me en haar geef je wel antwoord! Ik dacht dat we een goeie band met elkaar hadden. Je hebt me gekwetst[/chantal mode]
goed begrepen, dat vond ik wel. En idd ik noemde Jeanette's naam het eerst. Iemand die m.i. toen terecht won.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij schreef dat niemand zichzelf is en Utwodublin schreef dat Jeannette dat wel was (althans dat begreep ik eruit)
Ik gaf haar dus gelijk. Opvallend is het wel dat het nu weer lijkt alsof ik over Jeanette begonnen ben![]()
Maar goed, terug naar Channy en Ing maar weer
Zwaai tijdquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:30 schreef BBscanner het volgende:
ga er ook maar is vandoor het bandje van Chantal staat op repeat imo!
Okay, dan ga ik vanaf nu wel Utwodublin-bashenquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben we een goede band. Je bent het alleen zo vaak met me oneens
Maar het was dus Jack Nicholson inderdaad. Jij had het al geraden in een eerdere post.
En verder:![]()
Later!quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:34 schreef Day het volgende:
[..]
Okay, dan ga ik vanaf nu wel Utwodublin-bashen![]()
![]()
Mensen ik ga pitten, want ik ga steeds raarder doen hier.
Laters
Aah blijf nog ffquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:34 schreef Day het volgende:
[..]
Okay, dan ga ik vanaf nu wel Utwodublin-bashen![]()
![]()
(en ik ben nog steeds voor Lieske als winnaar, ook al zijn we het vaak niet met elkaar eens)
Mensen ik ga pitten, want ik ga steeds raarder doen hier.
Laters
Dat weet ik Scanman, maar k zou je zo af en toe graag even door mekaar rammelen. Lach eens wat vaker in de spiegel van.......................................... BBquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. En Utwodublin... ik ben echt de beroerdste niet hoor en ben eigenlijk een softie (is niet overdreven). Dus hak niet meteen mijn kop eraf na vanavond. Misschien moet je me wat beter leren kennen nog ofzo.
Je moest eens weten hoe ik Jeanette hier heb lopen verdedigen vorige keer. Nog veel erger dan nu met Lieskequote:Op vrijdag 4 november 2005 04:33 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
goed begrepen, dat vond ik wel. En idd ik noemde Jeanette's naam het eerst. Iemand die m.i. toen terecht won.
Zoals al eerder gezegd: maak je over dat lachen geen zorgen. Dat doe ik hier voldoende achter de streams en op fokquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat weet ik Scanman, maar k zou je zo af en toe graag even door mekaar rammelen. Lach eens wat vaker in de spiegel van.......................................... BB
Oke, misschien verklaart dat jouw enorme verdediging naar Lieske toe. Had ik toen fok al vast gevonden, want ik was hoe verder in het spel, steeds meer fan van Jeanette. Uiteraard ook vanwege de hautaine houding van de rest, o.a. Margriet, naar haar toe.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik Jeanette hier heb lopen verdedigen vorige keer. Nog veel erger dan nu met Lieske
Ik wou je nog wel even raar zien doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:41 schreef Day het volgende:
Zo hé! Doe de streams alvast uit en het is ineens enorm stil hier!
Ga eens lekker naar m'n mannetje kruipen.
EN Utwodublin, het was maar een geintje, hoor!
Slaap lekker allemaal!
yepquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
En nu ben ik alleen hier?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 05:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik ook maar slapen![]()
't zal eens tijd wordenquote:Op vrijdag 4 november 2005 05:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik ook maar slapen![]()
Jijzelf hebt altijd geschreven dat Jeanette haarzelf was en kom je weer dat een ander dat schreef.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:29 schreef scanman01 het volgende:
Jij schreef dat niemand zichzelf is en Utwodublin schreef dat Jeannette dat wel was (althans dat begreep ik eruit)
Ik gaf haar dus gelijk. Opvallend is het wel dat het nu weer lijkt alsof ik over Jeanette begonnen ben![]()
Het is toch echt 'bijzonder' om te zien wat voor een verstoord beeld de bewoners van zichzelf en elkaar hebben... Natuurlijk hebben wij als kijkers een completer beeld van wat zich daar afspeelt, maar gezien al hun 'voelsprieten' (quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:02 schreef PLAE@ het volgende:
Het gesprek gaat eigenlijk alleen nog maar over Menno en hoe slecht hij wel niet is.
Roel zit nu te dreigen! Dat z'n broertje wel raad weet met Menno als die zijn ex toch voor hem belt ofzo.
Dit is exit Big Brother als men streng zou zijn...
update: Roel zit nog steeds stoere taal te uitten over hoe een pishekel hij wel niet aan 'die mannetjes' begint te krijgen. Chantal vooral is vol begrip.
Het gaat hen (Nat en Dido) meer om de motivatie, denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:37 schreef jessie het volgende:
Ik blijf het toch wel erg gek vinden dat vooral ook Nathalie het zooooooo erg vind van Lieske. Ik snap echt niks van die mensen daar. Allemaal zo verongelijkt dat ze een stem krijgen en allemaal zelf ook een stem gegeven.
Ik had hem tot vannacht nog geen bedreigingen horen uiten...quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:52 schreef rickfcdb1 het volgende:
Hoezo laat Roel nu zijn ware aard zien. Dacht je dat iemand die ieder weekeinde los gaat altijd keurig en beleefd is ofzo. Menno en Joost zijn toch ook gewoon 2 mietjes.
Toen Rikkert er uit ging en iemand moest nomineren koos hij Roel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik had hem tot vannacht nog geen bedreigingen horen uiten...
gelukkig is Menno wel een stukje sterker en in betere conditie dan Roel, als het op vechten aankomt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:58 schreef BBscanner het volgende:
Wat zei Ingrid net tegen Roel waardoor hij zo pissed is op Menno. Ik ga morgen tyfus mongool zeggen tegen Menno. Gaat dit weer over zijn Ex. Dan is Chantal nog erger.
Roel vertouwt dus ook de verkeerde mensen; Chantal en Ingrid, zijn echt erg nu! Ze stoken Roel nu weer op tegen Menno terwijl die roddel over de ex van Roel kwam van Chantal zelf en die schuiven ze nu Menno in zijn schoenen![]()
"Ik sta iig aan jouw kant", zei hij letterlijk, hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:07 schreef Utwodublin het volgende:
Zou ik ook zijn... (of bedoelde je het gekraai van Dido?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:44 schreef Nostalgist het volgende:
Roel is duidelijk geirriteerd door het aanhoudende gekraai...
heb je de bitchfight gemist?quote:
Beide !quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn... (of bedoelde je het gekraai van Dido?)
YESSSS roddeltime!!!quote:
roel - menno bedoel jequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:17 schreef Mike1964 het volgende:
Zo, de verhoudingen Rob <->Menno zijn duidelijk
Ik hoop dat iemand het allemaal bijhoudt voor de streamverslagen...Ik lig plat met een laptop naast me, kan niet zo snel typen nu...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:21 schreef twentemeisje het volgende:
Vertel vertel vertel... what happened with Naat en Menno?
Niet alleen Chantal: ze zijn allemaal even erg!!!!! en dat is BB!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:21 schreef Mike1964 het volgende:
Wat is die Chantal toch een smerige intrigant zeg...verwijt anderen stoken, Flikker toch op zeg...
opvallend aan die rubriek is dat de mensen die genomineerd waren, meestal hoog in de populariteit staan, mensen die niet meer genomineerd worden, kelderen in de populariteit ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:13 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Ik weet dat de sample erg klein is omdat ze de boel vanavond pas gereset hebben, maar zelfs als dit een sample van 500-1000 stemmen is (fok poll had er al meer dan 1000), dan is dit een buitengewoon enge prognose voor wat de uiteindelijke stand zal worden.
Om maar niet te spreken van de toenemende populariteit van Rob
Holy fuck, bij deze stand zou Roel eruit moeten, besef ik opeens.![]()
Wat ik begrepen heb van de gesprekken zojuist heeft Menno tegen Ingrid gezegd dat Dido en Nathalie samen een kliek gaan vormen om mensen eruit te stemmen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:21 schreef twentemeisje het volgende:
Vertel vertel vertel... what happened with Naat en Menno?
Ze moeten nu gaan oppassen dat ze niet gaan doordraaien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Liske denkt dat Menno niet slimn is, ze denkt dat je zo iemand juist in het huis houdt.
Lieske heeft een punt, alleen vergeet ze dat Menno vele malen meer gebasht wordt dan Rob en dus Menno de echte underdog is die hopenlijk blijft.
Als jij dat vindtquote:
Ja, Lieske was toen best verslagen (héél begrijpelijk)...maar ze ging er maar niet steeds maar over door.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:28 schreef regenworm het volgende:
Ze moeten nu gaan oppassen dat ze niet gaan doordraaien.
Dat gaat alleen maar ten koste van stemmen.
Ze moeten een voorbeeld nemen aan lieske 6 stemmen.
Gewoon niet druk maken
Lieske blijft wel haar zelf ook zal ze het de komende weken een stuk moeilijke gaan krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:23 schreef Djoj het volgende:
Wat een verschrikkelijk soort mensen bij elkaar zeg...echt ongelooflijk...
Lieske is wat mij betreft nog de enige normale...
Hoi, welkom en zoquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:31 schreef THB het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier!
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: wat een viezerik is die Rob zeg! Bah! Het is zo'n gluiperd door Menno maar zo veel mogelijk zwart te maken.
Hij heeft van te voren volgens mij al zijn vriendjes de opdracht te geven maar sms'en te blijven versturen als hij genomineert staat.
Ik vind het hele huis trouwens een beetje psycho worden. Ik ben zelf helemaal voor Menno, omdat hij het volgens mij helemaal niet zo slecht bedoeld als de bewoners het willen voorstellen. Beetje de zondebok zeg maar.
Ik luister naar Lieskequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef AnTjUh het volgende:
godver er word op alle streamen tegelijk geroddeld
ppffff niet bij te houden zo
Ach welnee....er haken nooit kijkers af omdat iemand weg wordt gestemdquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:34 schreef rickfcdb1 het volgende:
het probleem voor Talpa is nu alleen dat wie van de 4 er ook uit gaat er kijkers afhaken. Somige hopen op een romance tussen Roel en Dido. Anderen op de ruzies tussen Rob, Roel en Menno. Het was beter geweest als chantal of ingrid op de bank zat die voegen namelijk niets toe aan de show. Rob zal er wel uit gaan door deze reden dan komt er tenminste een nieuwe dimensie bij in het huis namelijk troep en chaos en verwijtende blikken hierover onderling.
Voor Chantal hebben ze nog de mystery-lover verhaallijn lopen. Al vindt niemand die echt boeiend…quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:34 schreef rickfcdb1 het volgende:
het probleem voor Talpa is nu alleen dat wie van de 4 er ook uit gaat er kijkers afhaken. Somige hopen op een romance tussen Roel en Dido. Anderen op de ruzies tussen Rob, Roel en Menno. Het was beter geweest als chantal of ingrid op de bank zat die voegen namelijk niets toe aan de show. Rob zal er wel uit gaan door deze reden dan komt er tenminste een nieuwe dimensie bij in het huis namelijk troep en chaos en verwijtende blikken hierover onderling.
Ik kijk een stuk minder sinds Tanja weg is.... Nja de streams dan...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ach welnee....er haken nooit kijkers af omdat iemand weg wordt gestemd
Ik zit er ook niet op te wachten, daarbij duurt het nu al te lang. Het was al niet zo bijster interessant, maar er op moeten wachten maakt het nog minder interessant.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef Zhenar het volgende:
Voor Chantal hebben ze nog de mystery-lover verhaallijn lopen. Al vindt niemand die echt boeiend…![]()
Hallo "nieuw hier" (rare naamquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:31 schreef THB het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier!
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: wat een viezerik is die Rob zeg! Bah! Het is zo'n gluiperd door Menno maar zo veel mogelijk zwart te maken.
Hij heeft van te voren volgens mij al zijn vriendjes de opdracht te geven maar sms'en te blijven versturen als hij genomineert staat.
Ik vind het hele huis trouwens een beetje psycho worden. Ik ben zelf helemaal voor Menno, omdat hij het volgens mij helemaal niet zo slecht bedoeld als de bewoners het willen voorstellen. Beetje de zondebok zeg maar.
Ze kunnen helemaal geen vent vinden voor die greppelhoer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor Chantal hebben ze nog de mystery-lover verhaallijn lopen. Al vindt niemand die echt boeiend…![]()
Als lieske vertrekt vertrekt regenworm ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach welnee....er haken nooit kijkers af omdat iemand weg wordt gestemd
Inderdaad! Ze zoekt een betrouwbare vent, terwijl ze zelf zo onbetrouwbaar is als de pest... Welke vent trapt daar nou in?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef frizti het volgende:
Ze kunnen helemaal geen vent vinden voor die greppelhoer.![]()
![]()
Lieske blijft tot het eind. Daar geloof ik heilig in.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef regenworm het volgende:
Als lieske vertrekt vertrekt regenworm ook.
In smurfin-mode?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef Isabeau het volgende:
en Nathalie direct: "Zei zij van 19"
verrek...ik heb steeds gedacht dat jij een vrouw was....had je profiel niet eerder gezien...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als lieske vertrekt vertrekt regenworm ook.
Het is te hopen dat het gebeurt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske blijft tot het eind. Daar geloof ik heilig in.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
verrek...ik heb steeds gedacht dat jij een vrouw was....had je profiel niet eerder gezien...
ja..quote:
Lijk je op Joost?quote:
Inderdaad is het moeilijk om voor Chantal een vent te vindenquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze kunnen helemaal geen vent vinden voor die greppelhoer.![]()
![]()
Ik dacht ook dat je een vrouw was....doe iets aan je imago, manquote:
Weet ik, ik lurk al vanaf het begin meequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoi, welkom en zo
De meesten hier zijn ook voor Menno en tegen Rob hoor![]()
Nee hoor, ik denk dat het door dat plaatje bij je naam komt. En de opmerking "zusje haat Talpa"quote:
Cuall...liefde maakt blind. En doof. En je IQ daalt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:43 schreef cuall het volgende:
Wat ik nou niet snap is dat Menno steeds weer allerlei dingen met Ingrid bespreekt, terwijl hij inmiddels heel goed weet dat Ingrid linea recta naar de anderen toe loopt.
Dat had hij allang gedaan door dat gedoe met Linda... Ze zijn maatjes... meer niet...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:45 schreef farceman het volgende:
Roel verneukt wel zijn kans bij Dido nu, door te zeggen tegen iedereen dat hij nog wat voor zijn ex voelt
Ik voel ook nog steeds "iets" voor mijn exen, maar ben al tien jaar bij mijn huidige vriendin...voor haar voel ik veel meer. Mag toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:45 schreef farceman het volgende:
Roel verneukt wel zijn kans bij Dido nu, door te zeggen tegen iedereen dat hij nog wat voor zijn ex voelt
Ja dat denk ( hoop) ik ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zusje is een strip die elke dag in de trouw staat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat het door dat plaatje bij je naam komt. En de opmerking "zusje haat Talpa"
Nee hoor! Gisteravond heeft Dido aangegeven tegen Naat om Roel misschien een tweede kans te gevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat had hij allang gedaan door dat gedoe met Linda... Ze zijn maatjes... meer niet...
Ik vind het niet erg want het is jouw beslissing.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:46 schreef rickfcdb1 het volgende:
Als Lieske vertrekt blijf ik nog ff als je het niet erg vindt.
Uh-huh.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef Djoj het volgende:
Als die ChanKWAL m'n zus zou zijn, dan zou ik me vandaag verhangen...echt, ik zou niet meer willen leven met haar als familie...![]()
![]()
![]()
Oké oké, ik zal je vanaf nu als "man" aanspreken...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zusje is een strip die elke dag in de trouw staat.
Gaat over een 2 jarige brutaal meisje.
En ik hou van eerlijke brutale vrouwen en dan kom je terecht bij Lieske.
Cirkel is weer rond over naar BB
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Cuall...liefde maakt blind. En doof. En je IQ daalt.
Yep.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens ze hadden beter chantal kunnen omruilen voor haar zus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef Djoj het volgende:
Als die ChanKWAL m'n zus zou zijn, dan zou ik me vandaag verhangen...echt, ik zou niet meer willen leven met haar als familie...![]()
![]()
![]()
Ze had wel een leuke zus trouwens, jammer dat ze niks durfde te zeggen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef Djoj het volgende:
![]()
![]()
Dus ze zijn Jalours dan zijn we d'r toch. Iedereen in dat huis is namelijk of aandachtsgeil of bezig met geld verdienen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk komt het er nu dus op neer dat Lieske en Chantal op Dido gestemd hebben omdat ze Dido deze week niet meer hebben gesproken omdat ze alleen nog met Roel optrok. (zeggen ze net samen)
De nominatie stress heeft ook toegeslagen in het forumquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:51 schreef Djoj het volgende:
Lieske wordt even verweten door ChanKWAL en Rob dat zij Dido genomineerd heeft, gvd...alsof een ander uitmaakt wie jij mag nomineren...FLIKKER OP KUTWIJF...
Idd en ik keek al een stuk minder alleen Dido vind ik nog te pruimenquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:52 schreef MissX het volgende:
Is het erg als ik naar aanleiding van de streamverslagen van vannacht iedereen haat daar in huis
ik vind gewoon niemand meer leuk
Dido sprak met iedereen mee en gaaf nooit duidelijk haar mening en bleef er ook nooit achter staan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Dido: naar mijn idee ben ik hier altijd lief geweest voor iederee. Echt! Altijd!!
Nee, zeker niet erg, heel normaal volgens mij...heb ik ook..quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:52 schreef MissX het volgende:
Is het erg als ik naar aanleiding van de streamverslagen van vannacht iedereen haat daar in huis
Dat is wel lekker makkelijk dan kan je op iedereen schelden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:52 schreef MissX het volgende:
Oeps, niet dus...ze zijn harstikke wakker daar..kan ook niet anders met al dat geziek..quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:58 schreef Mike1964 het volgende:
Ze gaan samen douchen!![]()
hopen dat de regie even niet oplet...![]()
Fok! Gemist!quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:48 schreef farceman het volgende:
Nee hoor! Gisteravond heeft Dido aangegeven tegen Naat om Roel misschien een tweede kans te geven
Ze is wel eens naief komt door haar leeftijd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oké oké, ik zal je vanaf nu als "man" aanspreken...![]()
Overigens, om dan maar met e deur in huis te vallen, ik vind naief en omslachtig toch wat anders dan eerlijk en brutaal...
Volgens mij omdat hij heeft aangegeven tegen Naat dat hij nog gevoelens voor zijn ex heeft....dom van hem he kans verpest bij didoquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:59 schreef Giggio het volgende:
Waarom is Dildo nu weer pissed op ROEL????
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Dido: Nou, dat is nu ds ook afgelopen.
Nathalie: Ik had gisteren trouwens een aanvaring met Lies joh!
(...) Ik lag eindelijk in mijn bed, ik lag eindelijk alleen, maar ik wilde zo graag een knuffel. Dus ik denk ik ga bij joost liggen die zit in hetzelfde schuitje. Ik ga naar Joost toe. Maar toen liep ik dus over de gang. Maar toen hoorde ik...Oh jee...Maar ikd acht dat moeten jullie uitzeoeken. Dus ik naar joost toe. Zag ik Menno. Ik dacht ...oooh jee...maar had geen zin om erbij..rob en roel, ikd acht dat komt later wel...maar die moesten hun verhaal weer kwijt...en op bed...'en ik vind haar wel aardig'
Dido: wie zei dat?
Nathalie Chantal. Maar ikz eg je hebt het wel hard gespeeld. En toen..toen kwam lies ook. Eerst Ing, toen chantal, toen lies, en toen begon lies ook (fluisterend) Lies, ik snap het niet helemaal. En toen wilde ze het gaan uitleggen. En ik zeg: lies, nou ja...Kreeg ze de volle lading. Ik zeg vind je het gek, ze mag even boos zijn, ze mag even spuien. Deed ze dit...Neeeee!! Dus!! Neeee!!! Ik zat zo en ik zie dat!! En neee!! Het was zo'n hand van as if uh uh. En zij: nee, zo bedoelde ik het niet, zo bedoelde ik het niet.
Dido: ik heb ze werkelijk waar onder de tafel geveegd!! Allebeid stuk voor stuk. Je weet hoe moeilijk een confrontatie is met Chantal, maar dit keer lukte het niet. En lies? Die heb ik compleet uitgelld. Compleet. Wat een lulreden. Maar bij mij is er nu iets stuk gemaakt. Maar ik hoop dat we weer een band op kunnen bouwen! Nou, ik doe niet meer leuk. Een dikke vette min voor haar.
Ik was synchroon met haar geblaat aan het typen en ik dacht: mijn god, wat praat jij onsamenhangend. Ik dacht echt onder het typen: waar gaat dit héén?? Volgens mij luister ik normaal nooit naar haarquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:05 schreef Djoj het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toen ik dit stukje las vroeg ik me af of het wel goed me je ging, tot ik doorkreeg dat je Naat dicteerde...hahaha..
Stomme kut die Dido. Dat wist ze al, want dat heeft hij tegen haar zelf ook al gezegd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:04 schreef farceman het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij heeft aangegeven tegen Naat dat hij nog gevoelens voor zijn ex heeft....dom van hem he kans verpest bij dido
Menno jongen... word nu eens wakker en schop die Ingrid over het hek!quote:10:28Ook Nathalie heeft het op Menno gemunt
Nathalie schiet even helemaal uit haar slof. Menno denkt dat Nathalie en Dido samen mensen uit het Huis gaan stemmen en deze verdenking heeft hij gisteren tegen Ingrid uitgesproken. Nathalie kreeg hier lucht van en is razend. Ze vertelt hem even goed de waarheid. “Dat jij nou zulke spelletjes speelt, maar zo zit ik niet in elkaar. Als jij zoiets over mij denkt, hou het lekker voor je!”
Complimenten dat je dat kan: Naat synchroon typenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was synchroon met haar geblaat aan het typen en ik dacht: mijn god, wat praat jij onsamenhangend. Ik dacht echt onder het typen: waar gaat dit héén?? Volgens mij luister ik normaal nooit naar haar![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Dido: Nou, dat is nu ds ook afgelopen.
Nathalie: Ik had gisteren trouwens een aanvaring met Lies joh!
(...) Ik lag eindelijk in mijn bed, ik lag eindelijk alleen, maar ik wilde zo graag een knuffel. Dus ik denk ik ga bij joost liggen die zit in hetzelfde schuitje. Ik ga naar Joost toe. Maar toen liep ik dus over de gang. Maar toen hoorde ik...Oh jee...Maar ikd acht dat moeten jullie uitzeoeken. Dus ik naar joost toe. Zag ik Menno. Ik dacht ...oooh jee...maar had geen zin om erbij..rob en roel, ikd acht dat komt later wel...maar die moesten hun verhaal weer kwijt...en op bed...'en ik vind haar wel aardig'
Dido: wie zei dat?
Nathalie Chantal. Maar ikz eg je hebt het wel hard gespeeld. En toen..toen kwam lies ook. Eerst Ing, toen chantal, toen lies, en toen begon lies ook (fluisterend) Lies, ik snap het niet helemaal. En toen wilde ze het gaan uitleggen. En ik zeg: lies, nou ja...Kreeg ze de volle lading. Ik zeg vind je het gek, ze mag even boos zijn, ze mag even spuien. Deed ze dit...Neeeee!! Dus!! Neeee!!! Ik zat zo en ik zie dat!! En neee!! Het was zo'n hand van as if uh uh. En zij: nee, zo bedoelde ik het niet, zo bedoelde ik het niet.
Dido: ik heb ze werkelijk waar onder de tafel geveegd!! Allebeid stuk voor stuk. Je weet hoe moeilijk een confrontatie is met Chantal, maar dit keer lukte het niet. En lies? Die heb ik compleet uitgelld. Compleet. Wat een lulreden. Maar bij mij is er nu iets stuk gemaakt. Maar ik hoop dat we weer een band op kunnen bouwen! Nou, ik doe niet meer leuk. Een dikke vette min voor haar.
quote:ik heb ze werkelijk waar onder de tafel geveegd!! Allebeid stuk voor stuk. Je weet hoe moeilijk een confrontatie is met Chantal, maar dit keer lukte het niet. En lies? Die heb ik compleet uitgelld. Compleet. Wat een lulreden. Maar bij mij is er nu iets stuk gemaakt. Maar ik hoop dat we weer een band op kunnen bouwen! Nou, ik doe niet meer leuk. Een dikke vette min voor haa
Dido moet nu echt gaan stoppen met dat gezeik over die nominaties.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:01 schreef buzzer het volgende:
Ik was al klaar met Dido, maar na gisterenavond dus echt helemaal. Mevrouw is in haar eer aangetast en gaat op zo'n manier tekeer. Van mij mag ze
Dat gevoel kreeg ik ook na het verplicht lezen van de streamverslagen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:09 schreef teamlead het volgende:mogguh
[..]Dido werd zelf onder de tafel geveegd.. zelfs door Lieske..
Allebei volgens mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:10 schreef farceman het volgende:
Wat bedoelt roel nu?
Wil hij met zijn ex of met dido door?
Dat geloof ik ook, ze heeft misschien nog niet veel levenservaring, maar ze zegt wel zinnige dingen, soms wel een beetje simplistisch voorgesteld, maar ik herken er veel in van mijn huisgenoot en haar vriendinnen. Lieske moet gewoon winnen, ze kan het geld vast goed gebruiken en zal er verstandig mee omgaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik kon me gisteren wel vorstellen dat ze nijdig was, maar door zeuren is niet zo slim, al vind ik het stiekum toch wel heel leuk en vermakelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido moet nu echt gaan stoppen met dat gezeik over die nominaties.
Anders mag ze van mij ook oprotten.
Dat ze even boos is kan ik me nog voorstellen.
Maar ze loopt uren te zeiken of niks en spreekt haar zelf ook nog tegen
quote:Dido maakt zich toch een beetje zorgen of ze gisteravond niet te kinderachtig heeft gereageerd op de Nominaties. Rob stelt haar gerust: "Nee, het is niet kinderachtig van je, het was gewoon heel onverwacht voor je."
Dido en Roel wordt de never ending love story.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Allebei volgens mij![]()
Lekker van twee walletjes eten![]()
Helemaal met je eensquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:21 schreef milagro het volgende:
Ik zie werkelijk niet waar en hoe Menno gluiperig is
Hij speelt het spel, ja, in die zin, dat hij gewoon echt wil winnen, maar op echt schandalige dubbele tong of matennaaierij, ongezonde jaloezie heb ik hem niet kunnen betrappen
Ingrid verbaast me steeds meer. Gisteren ook weer, lijkt ze het toch weer uitgepraat te hebben met Menno, ik zie hen iig knuffelen en het gesprek okay beëindigen, nog geen minuut later zit ze in de woonkamer hem weer af te kammen, door compleet mee te gaan met Chantal en Roel
Dido's verontwaardiging over het 'waarom' vd nominatie begrijp ik heel goed, de motivaties waren ook vreemd en bot (Chantal), alleen ze zanikt er altijd zo lang over door, de tegenslagen.
Het is veel leuker om gewoon 1 keer te zeggen "Geeft niet, maar ik onthou het wél" en ze daarmee achter te laten in complete onzekerheid![]()
De ruzies zijn erg vermakelijk voor ons, maar als iedereen dezelfde opmerkingen maakt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik kon me gisteren wel vorstellen dat ze nijdig was, maar door zeuren is niet zo slim, al vind ik het stiekum toch wel heel leuk en vermakelijk![]()
Boos blijven is niet zo'n beste eigenschap
Dido - Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:20 schreef teamlead het volgende:
Aan wie is Dido trouwens gekoppeld voor de opdracht straks?
Volledig eensch Milagro. Met name wat Menno betreft...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:21 schreef milagro het volgende:
Hij speelt het spel, ja, in die zin, dat hij gewoon echt wil winnen, maar op echt schandalige dubbele tong of matennaaierij, ongezonde jaloezie heb ik hem niet kunnen betrappen
Ingrid verbaast me steeds meer. Gisteren ook weer, lijkt ze het toch weer uitgepraat te hebben met Menno, ik zie hen iig knuffelen en het gesprek okay beëindigen, nog geen minuut later zit ze in de woonkamer hem weer af te kammen, door compleet mee te gaan met Chantal en Roel
Dido's verontwaardiging over het 'waarom' vd nominatie begrijp ik heel goed, de motivaties waren ook vreemd en bot (Chantal), alleen ze zanikt er altijd zo lang over door, de tegenslagen.
Het is veel leuker om gewoon 1 keer te zeggen "Geeft niet, maar ik onthou het wél" en ze daarmee achter te laten in complete onzekerheid![]()
Ja wat dat betreft doet Roel het slimmer hij is direct. en gaat er daarna niet over door. Hij gaat ook niet meteen naar Dido gisteren maar gaat eerst bij de tegenpartij zitten meeluisteren dat is pas slim zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:21 schreef milagro het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:23 schreef Giggio het volgende:
Rob speelt GEEN toneel![]()
![]()
![]()
![]()
Man... je bent al lang door de mand gevallen met amateuristisch toneelspel![]()
En Rob EERLIJK???
Hummie geef die man een Dikke Van Dale zodat hij kan zien wat EERLIJK betekend!![]()
![]()
Ik dat toen ralph was vertrokken nu krijgen we de echte Nath te zien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:17 schreef spriet het volgende:
Nathalie verteld alles wat ze hoort dooor aan Dido. Dido mag van mijvertrekken. dan zal Nathalie ook wel veranderen missschien, omdat ze dan vriendjes moet gaan worden met iemand anders...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:21 schreef milagro het volgende:
Het Nederlands publiek ziet dat ook niet zo, al was het alleen al omdat zij weten dat Het Bonenincident héél anders ging dan Joost deed voorkomen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:23 schreef twentemeisje het volgende:
Volledig eensch Milagro. Met name wat Menno betreft...
Ik denk dat als ze nu eens met zijn tweetjes gaan praten en echt eerlijk zijn dat het weee wat wordt..quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:21 schreef rickfcdb1 het volgende:
Voet bij stuk houden is dat wel. (een goede eigenschap dus)
Maar krijgt Roel nu nog een kans of hoe zit het snap er geen bal meer van
Dat wordt feest!! en dan chantal de opdracht verneukenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:25 schreef M-en-A het volgende:
de opdracht koppels zijn....
Dido - Rob
Menno - Chantal![]()
Nathalie - Roel
Joost - Ingrid
Lieske blijft alleen over, daar word een passende oplossing voor gezocht
Maar de manier waarop Menno ermee omgaat vind ik gweldig. Hij strijkt ze gewoon nog meer tegen de haren in en geniet er gewoon van. Als je er geen vriendjes mee kan worden, nou waarom dan nog je best doen? Groot gelijk!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:27 schreef Djoj het volgende:
Menno zei dat hij zich prima vermaakt, m.i. pure zelfbescherming, wat moet je anders zeggen...
Wat een trieste mensen daar, het gaat er bij mij echt niet in dat een hele groep zo tegen 1 persoon kan doen, zegt zoveel over de mensen zelf..BAH!!!!![]()
![]()
Ondanks dat Menno verre van mijn vriend is, vind ik het erg om dit te zien/horen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |