abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31953919
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:58 schreef Mike1964 het volgende:
Ze gaan samen douchen!
hopen dat de regie even niet oplet...
Oeps, niet dus...ze zijn harstikke wakker daar..kan ook niet anders met al dat geziek..
pi_31953929
kloteregie....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:01:12 #253
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31953933
Ik was al klaar met Dido, maar na gisterenavond dus echt helemaal. Mevrouw is in haar eer aangetast en gaat op zo'n manier tekeer. Van mij mag ze
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:01:17 #254
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_31953936
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:48 schreef farceman het volgende:
Nee hoor! Gisteravond heeft Dido aangegeven tegen Naat om Roel misschien een tweede kans te geven
Fok! Gemist!
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_31953975
hmm....
teveel streams met het sportlichaam van Joost...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_31953978
Dido geeft net aan over "zo is hij mijn maatje en zo laat hij je vallen" Ging dat nou over Roel?
Ik heb vast ergens iets gemist, leek of ze boos is op Roel.
pi_31954000
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:51 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Oké oké, ik zal je vanaf nu als "man" aanspreken...
Overigens, om dan maar met e deur in huis te vallen, ik vind naief en omslachtig toch wat anders dan eerlijk en brutaal...
Ze is wel eens naief komt door haar leeftijd.
Maar ze is eerlijk en kan erg leuk uit de hoek komen.
pi_31954016
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:59 schreef Giggio het volgende:
Waarom is Dildo nu weer pissed op ROEL????
Volgens mij omdat hij heeft aangegeven tegen Naat dat hij nog gevoelens voor zijn ex heeft....dom van hem he kans verpest bij dido
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:04:59 #259
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_31954017
Goedemorgen, Joost uit zichzelf op de fiets gestapt zie ik?
pi_31954031
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Dido: Nou, dat is nu ds ook afgelopen.

Nathalie: Ik had gisteren trouwens een aanvaring met Lies joh!
(...) Ik lag eindelijk in mijn bed, ik lag eindelijk alleen, maar ik wilde zo graag een knuffel. Dus ik denk ik ga bij joost liggen die zit in hetzelfde schuitje. Ik ga naar Joost toe. Maar toen liep ik dus over de gang. Maar toen hoorde ik...Oh jee...Maar ikd acht dat moeten jullie uitzeoeken. Dus ik naar joost toe. Zag ik Menno. Ik dacht ...oooh jee...maar had geen zin om erbij..rob en roel, ikd acht dat komt later wel...maar die moesten hun verhaal weer kwijt...en op bed...'en ik vind haar wel aardig'
Dido: wie zei dat?
Nathalie Chantal. Maar ikz eg je hebt het wel hard gespeeld. En toen..toen kwam lies ook. Eerst Ing, toen chantal, toen lies, en toen begon lies ook (fluisterend) Lies, ik snap het niet helemaal. En toen wilde ze het gaan uitleggen. En ik zeg: lies, nou ja...Kreeg ze de volle lading. Ik zeg vind je het gek, ze mag even boos zijn, ze mag even spuien. Deed ze dit...Neeeee!! Dus!! Neeee!!! Ik zat zo en ik zie dat!! En neee!! Het was zo'n hand van as if uh uh. En zij: nee, zo bedoelde ik het niet, zo bedoelde ik het niet.

Dido: ik heb ze werkelijk waar onder de tafel geveegd!! Allebeid stuk voor stuk. Je weet hoe moeilijk een confrontatie is met Chantal, maar dit keer lukte het niet. En lies? Die heb ik compleet uitgelld. Compleet. Wat een lulreden. Maar bij mij is er nu iets stuk gemaakt. Maar ik hoop dat we weer een band op kunnen bouwen! Nou, ik doe niet meer leuk. Een dikke vette min voor haar.

Toen ik dit stukje las vroeg ik me af of het wel goed me je ging, tot ik doorkreeg dat je Naat dicteerde...hahaha..
pi_31954056
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:05 schreef Djoj het volgende:

[..]

Toen ik dit stukje las vroeg ik me af of het wel goed me je ging, tot ik doorkreeg dat je Naat dicteerde...hahaha..
Ik was synchroon met haar geblaat aan het typen en ik dacht: mijn god, wat praat jij onsamenhangend. Ik dacht echt onder het typen: waar gaat dit héén?? Volgens mij luister ik normaal nooit naar haar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:07:44 #262
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_31954079
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:04 schreef farceman het volgende:

[..]

Volgens mij omdat hij heeft aangegeven tegen Naat dat hij nog gevoelens voor zijn ex heeft....dom van hem he kans verpest bij dido
Stomme kut die Dido. Dat wist ze al, want dat heeft hij tegen haar zelf ook al gezegd.
Maar ja, zij wil in het middelpunt van de belangstelling staan. Alles moet om HAAR draaien.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:07:50 #263
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31954083
quote:
10:28Ook Nathalie heeft het op Menno gemunt

Nathalie schiet even helemaal uit haar slof. Menno denkt dat Nathalie en Dido samen mensen uit het Huis gaan stemmen en deze verdenking heeft hij gisteren tegen Ingrid uitgesproken. Nathalie kreeg hier lucht van en is razend. Ze vertelt hem even goed de waarheid. “Dat jij nou zulke spelletjes speelt, maar zo zit ik niet in elkaar. Als jij zoiets over mij denkt, hou het lekker voor je!”
Menno jongen... word nu eens wakker en schop die Ingrid over het hek!
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:08:12 #264
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31954092
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was synchroon met haar geblaat aan het typen en ik dacht: mijn god, wat praat jij onsamenhangend. Ik dacht echt onder het typen: waar gaat dit héén?? Volgens mij luister ik normaal nooit naar haar
Complimenten dat je dat kan: Naat synchroon typen
... en huiver mee
pi_31954094
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Dido: Nou, dat is nu ds ook afgelopen.

Nathalie: Ik had gisteren trouwens een aanvaring met Lies joh!
(...) Ik lag eindelijk in mijn bed, ik lag eindelijk alleen, maar ik wilde zo graag een knuffel. Dus ik denk ik ga bij joost liggen die zit in hetzelfde schuitje. Ik ga naar Joost toe. Maar toen liep ik dus over de gang. Maar toen hoorde ik...Oh jee...Maar ikd acht dat moeten jullie uitzeoeken. Dus ik naar joost toe. Zag ik Menno. Ik dacht ...oooh jee...maar had geen zin om erbij..rob en roel, ikd acht dat komt later wel...maar die moesten hun verhaal weer kwijt...en op bed...'en ik vind haar wel aardig'
Dido: wie zei dat?
Nathalie Chantal. Maar ikz eg je hebt het wel hard gespeeld. En toen..toen kwam lies ook. Eerst Ing, toen chantal, toen lies, en toen begon lies ook (fluisterend) Lies, ik snap het niet helemaal. En toen wilde ze het gaan uitleggen. En ik zeg: lies, nou ja...Kreeg ze de volle lading. Ik zeg vind je het gek, ze mag even boos zijn, ze mag even spuien. Deed ze dit...Neeeee!! Dus!! Neeee!!! Ik zat zo en ik zie dat!! En neee!! Het was zo'n hand van as if uh uh. En zij: nee, zo bedoelde ik het niet, zo bedoelde ik het niet.

Dido: ik heb ze werkelijk waar onder de tafel geveegd!! Allebeid stuk voor stuk. Je weet hoe moeilijk een confrontatie is met Chantal, maar dit keer lukte het niet. En lies? Die heb ik compleet uitgelld. Compleet. Wat een lulreden. Maar bij mij is er nu iets stuk gemaakt. Maar ik hoop dat we weer een band op kunnen bouwen! Nou, ik doe niet meer leuk. Een dikke vette min voor haar.
Isabeau jij kan snel typen zeg, echt goed
pi_31954116
Waarom laten ze dat gesprek in Douche niet horen? Desnoods zonder beeld?
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:09:30 #267
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31954129
mogguh
quote:
ik heb ze werkelijk waar onder de tafel geveegd!! Allebeid stuk voor stuk. Je weet hoe moeilijk een confrontatie is met Chantal, maar dit keer lukte het niet. En lies? Die heb ik compleet uitgelld. Compleet. Wat een lulreden. Maar bij mij is er nu iets stuk gemaakt. Maar ik hoop dat we weer een band op kunnen bouwen! Nou, ik doe niet meer leuk. Een dikke vette min voor haa
Dido werd zelf onder de tafel geveegd.. zelfs door Lieske..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31954155
Wat bedoelt roel nu?
Wil hij met zijn ex of met dido door?
pi_31954182
Waar hebben Roel en chantal het over heb geen geluid hier?
Fok! de Roel(s)
pi_31954187
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:01 schreef buzzer het volgende:
Ik was al klaar met Dido, maar na gisterenavond dus echt helemaal. Mevrouw is in haar eer aangetast en gaat op zo'n manier tekeer. Van mij mag ze
Dido moet nu echt gaan stoppen met dat gezeik over die nominaties.
Anders mag ze van mij ook oprotten.
Dat ze even boos is kan ik me nog voorstellen.
Maar ze loopt uren te zeiken of niks en spreekt haar zelf ook nog tegen
pi_31954229
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:09 schreef teamlead het volgende:
mogguh
[..]

Dido werd zelf onder de tafel geveegd.. zelfs door Lieske..
Dat gevoel kreeg ik ook na het verplicht lezen van de streamverslagen.
pi_31954238
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:10 schreef farceman het volgende:
Wat bedoelt roel nu?
Wil hij met zijn ex of met dido door?
Allebei volgens mij
Lekker van twee walletjes eten
pi_31954263
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lieske blijft tot het eind. Daar geloof ik heilig in.
Dat geloof ik ook, ze heeft misschien nog niet veel levenservaring, maar ze zegt wel zinnige dingen, soms wel een beetje simplistisch voorgesteld, maar ik herken er veel in van mijn huisgenoot en haar vriendinnen. Lieske moet gewoon winnen, ze kan het geld vast goed gebruiken en zal er verstandig mee omgaan.
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:14:25 #274
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31954276
Begrijp ik nu goed dat Nathalie toch tegen Dido verteld heeft wat Roel over zijn ex zei Gisteravond (toen dido zich afvroeg of Roel een 2e kans moest krijgen) hield ze haar kaken stijf op elkaar
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_31954288
Wat een lef van Ingrid!
Ingrid tegen Menno: "Mischien heb jij wel een geheime opdracht. Dan zou alles duidelijk worden dat je zo loopt te stoken!"
pi_31954301
Chan: Ik vin dhet zo verwarrend en vermoeiend genoeg.
Lies: Hmm hmm!! Ik ben blij dat ik geen andere gevoelens heb dan op een platonische manier zeg maar
Chan: ja
Lies: dat zou de boel een stuk lastiger maken!
Chan tegen Roel: Kut voor je
Roel: Als iemand achter je rug (...) ik kan het gewoon recht tegen je zeggen, in plaats van dat geglij naar elkaar toe
Chan: Ik denk dat het wel over is dat geglij, daarom is zo'n rondje ook wel goed. Mensen zijn veels te veilig. Je ziet soms ogen flitsen. En mensen lullen achter elkaars rug om. Het is gewoon tijd om kleur te gaan bekennen. Klaar! Je ontkomt er hie rniet aan, daar gaat het spel ook over. En wat dat aan gaat vind ik ook dat dido een domme fout heeft gemaakt. Nou toen, met die bonen...met Menno...toen heeft ze ook gezegd 'ik vind het heel lief dat hij dat gedaan heeft' En dat begrijp ik niet. Zeg dan gewoon ; ik vind het ook een klotestreek'
Roel: Ik heb ook gezegd dat ik dat naief van haar vind
Chan: en als jij heel lief eb veilig wilt zijn in een groep en je wilt geen kleur bekennen dan heb...dan heb ik meer waardering voor mensen die dat wel doen. Het spel gaat over echte gevoelens. een afspiegeling van een maatschappijtje...(...) en volgens mij is dat de enige manier om het te doen hier en het gaat over echte gevoelens en je kan je hie rniet inhouden en je afzijdig houden van dingen en als je het een vindt dan moet je niet het andere zeggen. Klaar. Daar hou ik niet van. Vind ik te makkelijk. Dan moet ik het wel gaan zeggen en een ander houdt z'n mond dicht. Snap je? Want door het wel te zeggen kan je heel sympathiek ove rkomen. Ik zit hier niet dat iedereen denkt wat is die chan toch een schatje. Ik ben wel een schatje, maar...weet je wat ik bedoel? Jij wekt veel meer sympathiek op omdat je het wel allemaal zegt
Roel: Ik ben wat directer dan de gemiddelde mens denk ik.Andere mensen hebben dat minder, maar ik =vind het een belangrijke kwaliteit
Chan: dat ben je van nature, en anders kan je een verkeerde indruk wekken wat heel verwarrend is voo rmensen. AMar als jij gaat roepen ik vind haar lief dan denk ik wat vind jij daar dan zo lief aan?
Roel: ja, vind ik wel een punt
Chan: ja, voor mij...ik vind...ja ja ...dat is ook wat bedoel als ik het daar met haar overheb dan weet ik zeker dat ze begrijpt wast ik bedoel en dan weet ik zeker dat ze weet dat het niet slim van haar is geweest. Maar er waren er meerdere, maar ik heb verder niemand gehoord. Altijd de lieve vrede willen bewaren kom je ook niet verder mee.
Roel: nou, het was een stukje medelijden bijna...Lies zei ook..
Chan: nou ja, je kan op zijn minst zeggen dat je het een vreemde ac=tie vond waarvan ik de lievigheid niet inzag

(merk je de verkapte mennobash op?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31954323
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:11 schreef regenworm het volgende:

[..]

Dido moet nu echt gaan stoppen met dat gezeik over die nominaties.
Anders mag ze van mij ook oprotten.
Dat ze even boos is kan ik me nog voorstellen.
Maar ze loopt uren te zeiken of niks en spreekt haar zelf ook nog tegen
Ja, ik kon me gisteren wel vorstellen dat ze nijdig was, maar door zeuren is niet zo slim, al vind ik het stiekum toch wel heel leuk en vermakelijk

Boos blijven is niet zo'n beste eigenschap
pi_31954357
Nathalie verteld alles wat ze hoort dooor aan Dido. Dido mag van mijvertrekken. dan zal Nathalie ook wel veranderen missschien, omdat ze dan vriendjes moet gaan worden met iemand anders...
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:17:24 #279
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31954364
quote:
Dido maakt zich toch een beetje zorgen of ze gisteravond niet te kinderachtig heeft gereageerd op de Nominaties. Rob stelt haar gerust: "Nee, het is niet kinderachtig van je, het was gewoon heel onverwacht voor je."
pi_31954402
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:13 schreef cuall het volgende:

[..]

Allebei volgens mij
Lekker van twee walletjes eten
Dido en Roel wordt de never ending love story.
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:20:45 #281
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31954440
Aan wie is Dido trouwens gekoppeld voor de opdracht straks?
pi_31954451
Voet bij stuk houden is dat wel. (een goede eigenschap dus)

Maar krijgt Roel nu nog een kans of hoe zit het snap er geen bal meer van
Fok! de Roel(s)
pi_31954456
En het gaat wéér over Het Bonenincident
pi_31954463
Ik zie werkelijk niet waar en hoe Menno gluiperig is
Hij speelt het spel, ja, in die zin, dat hij gewoon echt wil winnen, maar op echt schandalige dubbele tong of matennaaierij, ongezonde jaloezie heb ik hem niet kunnen betrappen
Ingrid verbaast me steeds meer. Gisteren ook weer, lijkt ze het toch weer uitgepraat te hebben met Menno, ik zie hen iig knuffelen en het gesprek okay beëindigen, nog geen minuut later zit ze in de woonkamer hem weer af te kammen, door compleet mee te gaan met Chantal en Roel

Dido's verontwaardiging over het 'waarom' vd nominatie begrijp ik heel goed, de motivaties waren ook vreemd en bot (Chantal), alleen ze zanikt er altijd zo lang over door, de tegenslagen.
Het is veel leuker om gewoon 1 keer te zeggen "Geeft niet, maar ik onthou het wél" en ze daarmee achter te laten in complete onzekerheid
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31954501
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:21 schreef milagro het volgende:
Hij speelt het spel, ja, in die zin, dat hij gewoon echt wil winnen, maar op echt schandalige dubbele tong of matennaaierij, ongezonde jaloezie heb ik hem niet kunnen betrappen
Ingrid verbaast me steeds meer. Gisteren ook weer, lijkt ze het toch weer uitgepraat te hebben met Menno, ik zie hen iig knuffelen en het gesprek okay beëindigen, nog geen minuut later zit ze in de woonkamer hem weer af te kammen, door compleet mee te gaan met Chantal en Roel

Dido's verontwaardiging over het 'waarom' vd nominatie begrijp ik heel goed, de motivaties waren ook vreemd en bot (Chantal), alleen ze zanikt er altijd zo lang over door, de tegenslagen.
Het is veel leuker om gewoon 1 keer te zeggen "Geeft niet, maar ik onthou het wél" en ze daarmee achter te laten in complete onzekerheid
Helemaal met je eens
pi_31954507
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef cuall het volgende:

[..]

Ja, ik kon me gisteren wel vorstellen dat ze nijdig was, maar door zeuren is niet zo slim, al vind ik het stiekum toch wel heel leuk en vermakelijk

Boos blijven is niet zo'n beste eigenschap
De ruzies zijn erg vermakelijk voor ons, maar als iedereen dezelfde opmerkingen maakt.
En steeds dezelfde zetten doet dan gaat het vervelen en dan gaat de haat tegen sommige bewoners toenemen.
pi_31954514
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:20 schreef teamlead het volgende:
Aan wie is Dido trouwens gekoppeld voor de opdracht straks?
Dido - Rob
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:23:53 #288
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31954525
quote:

Volledig eensch Milagro. Met name wat Menno betreft...
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:23:56 #289
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31954527
Rob speelt GEEN toneel
Man... je bent al lang door de mand gevallen met amateuristisch toneelspel

En Rob EERLIJK???
Hummie geef die man een Dikke Van Dale zodat hij kan zien wat EERLIJK betekend!
... en huiver mee
pi_31954542
quote:

Ja wat dat betreft doet Roel het slimmer hij is direct. en gaat er daarna niet over door. Hij gaat ook niet meteen naar Dido gisteren maar gaat eerst bij de tegenpartij zitten meeluisteren dat is pas slim zijn.
Fok! de Roel(s)
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:24:39 #291
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31954545
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:23 schreef Giggio het volgende:
Rob speelt GEEN toneel
Man... je bent al lang door de mand gevallen met amateuristisch toneelspel

En Rob EERLIJK???
Hummie geef die man een Dikke Van Dale zodat hij kan zien wat EERLIJK betekend!
dan zegt ie ongetwijfeld dat meneer van Dale het echt niet goed begrepen heeft.. Rob knows best.....
pi_31954551
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:17 schreef spriet het volgende:
Nathalie verteld alles wat ze hoort dooor aan Dido. Dido mag van mijvertrekken. dan zal Nathalie ook wel veranderen missschien, omdat ze dan vriendjes moet gaan worden met iemand anders...
Ik dat toen ralph was vertrokken nu krijgen we de echte Nath te zien.
Nou ik zit nog te wachten op de veranderingen
pi_31954554
quote:

ja ze moeten nog het nodige leren
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:25:28 #294
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31954568
Lieske... de RUST???
haha.... nadat de laatste bewoner het huis heeft verlaten!!!
... en huiver mee
pi_31954574
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:23 schreef twentemeisje het volgende:

Volledig eensch Milagro. Met name wat Menno betreft...
Het Nederlands publiek ziet dat ook niet zo, al was het alleen al omdat zij weten dat Het Bonenincident héél anders ging dan Joost deed voorkomen.
Menno gaat er dan ook niet uit. Roel of Rob gaan er nog eerder uit dan Menno.
pi_31954579
de opdracht koppels zijn....
Dido - Rob
Menno - Chantal
Nathalie - Roel
Joost - Ingrid
Lieske blijft alleen over, daar word een passende oplossing voor gezocht
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31954595
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:21 schreef rickfcdb1 het volgende:
Voet bij stuk houden is dat wel. (een goede eigenschap dus)

Maar krijgt Roel nu nog een kans of hoe zit het snap er geen bal meer van
Ik denk dat als ze nu eens met zijn tweetjes gaan praten en echt eerlijk zijn dat het weee wat wordt..
Maar nu denkt Dido dat hij wat voor ex volet
En van de andere kant weet Roel niet dat Dido hem een tweede kans wilt geven...
pi_31954635
Menno zei dat hij zich prima vermaakt, m.i. pure zelfbescherming, wat moet je anders zeggen...

Wat een trieste mensen daar, het gaat er bij mij echt niet in dat een hele groep zo tegen 1 persoon kan doen, zegt zoveel over de mensen zelf..BAH!!!!
Ondanks dat Menno verre van mijn vriend is, vind ik het erg om dit te zien/horen...
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:27:56 #299
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31954644
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:25 schreef M-en-A het volgende:
de opdracht koppels zijn....
Dido - Rob
Menno - Chantal
Nathalie - Roel
Joost - Ingrid
Lieske blijft alleen over, daar word een passende oplossing voor gezocht
Dat wordt feest!! en dan chantal de opdracht verneuken
en een passende opdracht voor lieske: knie amputeren?
pi_31954681
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:27 schreef Djoj het volgende:
Menno zei dat hij zich prima vermaakt, m.i. pure zelfbescherming, wat moet je anders zeggen...

Wat een trieste mensen daar, het gaat er bij mij echt niet in dat een hele groep zo tegen 1 persoon kan doen, zegt zoveel over de mensen zelf..BAH!!!!
Ondanks dat Menno verre van mijn vriend is, vind ik het erg om dit te zien/horen...
Maar de manier waarop Menno ermee omgaat vind ik gweldig. Hij strijkt ze gewoon nog meer tegen de haren in en geniet er gewoon van. Als je er geen vriendjes mee kan worden, nou waarom dan nog je best doen? Groot gelijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')