Ik dacht ook dat je een vrouw was....doe iets aan je imago, manquote:
Weet ik, ik lurk al vanaf het begin meequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoi, welkom en zo
De meesten hier zijn ook voor Menno en tegen Rob hoor![]()
Nee hoor, ik denk dat het door dat plaatje bij je naam komt. En de opmerking "zusje haat Talpa"quote:
Cuall...liefde maakt blind. En doof. En je IQ daalt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:43 schreef cuall het volgende:
Wat ik nou niet snap is dat Menno steeds weer allerlei dingen met Ingrid bespreekt, terwijl hij inmiddels heel goed weet dat Ingrid linea recta naar de anderen toe loopt.
Dat had hij allang gedaan door dat gedoe met Linda... Ze zijn maatjes... meer niet...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:45 schreef farceman het volgende:
Roel verneukt wel zijn kans bij Dido nu, door te zeggen tegen iedereen dat hij nog wat voor zijn ex voelt
Ik voel ook nog steeds "iets" voor mijn exen, maar ben al tien jaar bij mijn huidige vriendin...voor haar voel ik veel meer. Mag toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:45 schreef farceman het volgende:
Roel verneukt wel zijn kans bij Dido nu, door te zeggen tegen iedereen dat hij nog wat voor zijn ex voelt
Ja dat denk ( hoop) ik ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske blijft tot het eind. Daar geloof ik heilig in.
Zusje is een strip die elke dag in de trouw staat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat het door dat plaatje bij je naam komt. En de opmerking "zusje haat Talpa"
Nee hoor! Gisteravond heeft Dido aangegeven tegen Naat om Roel misschien een tweede kans te gevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat had hij allang gedaan door dat gedoe met Linda... Ze zijn maatjes... meer niet...
Ik vind het niet erg want het is jouw beslissing.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:46 schreef rickfcdb1 het volgende:
Als Lieske vertrekt blijf ik nog ff als je het niet erg vindt.
Uh-huh.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef Djoj het volgende:
Als die ChanKWAL m'n zus zou zijn, dan zou ik me vandaag verhangen...echt, ik zou niet meer willen leven met haar als familie...![]()
![]()
![]()
Oké oké, ik zal je vanaf nu als "man" aanspreken...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zusje is een strip die elke dag in de trouw staat.
Gaat over een 2 jarige brutaal meisje.
En ik hou van eerlijke brutale vrouwen en dan kom je terecht bij Lieske.
Cirkel is weer rond over naar BB
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Cuall...liefde maakt blind. En doof. En je IQ daalt.
Yep.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Lieske blijft tot het eind. Daar geloof ik heilig in.
Trouwens ze hadden beter chantal kunnen omruilen voor haar zus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef Djoj het volgende:
Als die ChanKWAL m'n zus zou zijn, dan zou ik me vandaag verhangen...echt, ik zou niet meer willen leven met haar als familie...![]()
![]()
![]()
Ze had wel een leuke zus trouwens, jammer dat ze niks durfde te zeggen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef Djoj het volgende:
![]()
![]()
Dus ze zijn Jalours dan zijn we d'r toch. Iedereen in dat huis is namelijk of aandachtsgeil of bezig met geld verdienen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk komt het er nu dus op neer dat Lieske en Chantal op Dido gestemd hebben omdat ze Dido deze week niet meer hebben gesproken omdat ze alleen nog met Roel optrok. (zeggen ze net samen)
De nominatie stress heeft ook toegeslagen in het forumquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:51 schreef Djoj het volgende:
Lieske wordt even verweten door ChanKWAL en Rob dat zij Dido genomineerd heeft, gvd...alsof een ander uitmaakt wie jij mag nomineren...FLIKKER OP KUTWIJF...
Idd en ik keek al een stuk minder alleen Dido vind ik nog te pruimenquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:52 schreef MissX het volgende:
Is het erg als ik naar aanleiding van de streamverslagen van vannacht iedereen haat daar in huis
ik vind gewoon niemand meer leuk
Dido sprak met iedereen mee en gaaf nooit duidelijk haar mening en bleef er ook nooit achter staan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Dido: naar mijn idee ben ik hier altijd lief geweest voor iederee. Echt! Altijd!!
Nee, zeker niet erg, heel normaal volgens mij...heb ik ook..quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:52 schreef MissX het volgende:
Is het erg als ik naar aanleiding van de streamverslagen van vannacht iedereen haat daar in huis
Dat is wel lekker makkelijk dan kan je op iedereen schelden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:52 schreef MissX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |