quote:
Op vrijdag 4 november 2005 08:37 schreef jessie het volgende:Ik blijf het toch wel erg gek vinden dat vooral ook Nathalie het zooooooo erg vind van Lieske. Ik snap echt niks van die mensen daar. Allemaal zo verongelijkt dat ze een stem krijgen en allemaal zelf ook een stem gegeven.
Het gaat hen (Nat en Dido) meer om de motivatie, denk ik
![]()
Chantal's motivatie was heel persoonlijk, niet zozeer op iemand's incidentele gedrag, een voorvalletje, maar op iemand's karakter, zo als die persoon gewoon ís.
Het kwam over alsof ze Dido gewoon helemaal niet mag, jaloers zelfs op haar is.
Dat Lieske haar nomineerde vond ze schijnheilig omdat Lies idd diezelfde week nog gezegd had "ik zou jou echt nooit nomineren, Dido, echt niet" en dan prompt haar toch nomineert.
Dat ze op de bank zit vindt ze niet erg, wel de manier waarop, vooral door Chantal, dat gemotiveerd is, en ik kan dat wel begrijpen.
Het feit dat ze niet echt over Ingrid heen viel geeft dat ook aan. Diens motivatie kon ze niet veel tegen in brengen, en die was ook niet zo persoonlijk.
Chantal zegt dat je altijd moet rekenen op een harde nominatie, dat de motivatie dus soms bot kan zijn, nu, dan heeft Dido gelijk dat je dan ook moet kunnen rekenen op een harde reactie op die motivatie/nominatie, actie >reactie.
Dat Dido beide dames er op aansprak vond ik wel dapper. Het is best lastig om die 'aanval' in te zetten als je denkt dat drie dames iets tegen je hebben
Net zo goed als ik het stoer vond dat Lieske achter haar aan ging, toen Dido weg wilde lopen. Jammer alleen dat ze weer bijna begon te janken erbij
![]()
Chantal heeft het iig goed geregeld, heeft lekker over Menno zitten roddelen, om vervolgens zelf op iemand anders te stemmen. Vorige keer deed ze dat ook, iedereen stemt op Rob, na haar offensief, en hup zij stemt op Lieske.
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]