quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Dat is toch bier.. ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:57 schreef GoLLeM het volgende:
Mooie titel.
*steekt nog een schültenbrau op*
Toch niet krassen in je bifi?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef cerror het volgende:
Bifi.... denkt terug.... kras.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef cerror het volgende:
Beheheheheee..quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef djenneke het volgende:
wat zei ik ook alweer?
O, ja ik vind Janetje een prima zwart Fok!schapske, dat was het...
Die is toch niets waard.quote:
o, shit, dat heb ik nu op mijn gewetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef cerror het volgende:
Ik wou het niet zeggen.. maarre..quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Laat dat oordelen aan ons dames over![]()
Gelukkig was jij niet in dat topic.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Laat dat oordelen aan ons dames over![]()
je hoort er dus nog steeds niet bijquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef zapsel het volgende:
Goffer.... wil ik een BeF-topique openen , ben ik weer te laat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Gelukkig was jij niet in dat topic.![]()
En peet, stfu!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je hoort er dus nog steeds niet bij![]()
Die heeft 'm wel namelijk.quote:
De achterkant heb ik wel... de voorkant mis ik nog, dan nog twee zijkanten, en dan heb ik Cerror-kwartetquote:
denk niet dat dat veel geld op gaat leverenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
De achterkant heb ik wel... de voorkant mis ik nog, dan nog twee zijkanten, en dan heb ik Cerror-kwartet
Voor mijn privé-collectiequote:Op vrijdag 4 november 2005 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
denk niet dat dat veel geld op gaat leveren![]()
Je wint de koelkast.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Naja.. je weet niet wat ik er voor bied...quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar jij hebt me al uitgeprobeerd!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. je weet niet wat ik er voor bied...
Goh.....quote:
Hehehehe.. ssst!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar jij hebt me al uitgeprobeerd!![]()
je dondert me gelijk van msnquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:08 schreef zapsel het volgende:
[..]
Goh.....
wat ben je weer lief voor me!![]()
Uhm... met dan maar?quote:
pak dan de echte.. dan heb je die foto's niet nodigquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. je weet niet wat ik er voor bied...
ik donderde heel msn weg , omdat een collega over werk begon te praten in mijn weekend!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je dondert me gelijk van msn![]()
Met de echte kun je niet kwartettenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pak dan de echte.. dan heb je die foto's niet nodig
als jij genoegen neemt met alleen kwartetten dan moet je ze zeker houdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Met de echte kun je niet kwartetten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is nog even doorkrassen dan...![]()
Dat is wel een heel goed plan eigenlijk.. cerror.. kom eens hier..quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pak dan de echte.. dan heb je die foto's niet nodig
Maar wel andere leuke dingen doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Met de echte kun je niet kwartetten![]()
![]()
dan blokkeer je die collega toch?? maar ja, je gooit mij dus nu ook in de kliko...quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:10 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik donderde heel msn weg , omdat een collega over werk begon te praten in mijn weekend!!!![]()
kut-werk.........
Ik krijg geen seks vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is wel een heel goed plan eigenlijk.. cerror.. kom eens hier..
[..]
Maar wel andere leuke dingen doen
welneej skattie!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan blokkeer je die collega toch?? maar ja, je gooit mij dus nu ook in de kliko...![]()
je bent een vrouw naar mijnhart...quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is wel een heel goed plan eigenlijk.. cerror.. kom eens hier..
[..]
Maar wel andere leuke dingen doen
Je middle name is Damian?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:13 schreef cerror het volgende:
Ik word gedemoniseerd hier!
jaja, ondertussen zit ik nog wel mooi in die klikoquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:14 schreef zapsel het volgende:
[..]
welneej skattie!
daar ben je veel te lief voor!!
get it?veel te lief?
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je bent een vrouw naar mijnhart...![]()
Je hebt geen fotoboekquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:14 schreef zapsel het volgende:
[..]
welneej skattie!
daar ben je veel te lief voor!!
get it?veel te lief?
![]()
nogsteeds geen fotoboek iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt geen fotoboek
ik wou reageren
shit, val ik hier even door de mandquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat ks je mag.. je bent goed in slijmen [afbeelding]
zelfs mijn dinnetje heeft er eentje... dus dan ben je wel erg dom!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:17 schreef zapsel het volgende:
[..]
nogsteeds geen fotoboek idd
ik schaam mezelf diep!.....![]()
ik heb t een keer geprobeerd, heul mooi foto-boek , ik gooi m online , er gaat iets fout en weg fotoboekquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zelfs mijn dinnetje heeft er eentje... dus dan ben je wel erg dom!![]()
Jij hebt tenminste een dinnetje!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zelfs mijn dinnetje heeft er eentje.
Wil jij mijn fliendinnetje zijn c?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:21 schreef djenneke het volgende:
truste allemaal!
lekker sliepequote:Op vrijdag 4 november 2005 01:21 schreef djenneke het volgende:
truste allemaal!
Klinkt ook echt of je er zin in hebtquote:
Tuurlijk, wel raar zo'n vagina.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil jij mijn fliendinnetje zijn c?
Tja het is even wennen maar dan heb je ook wat hoor..quote:
ga daar dan maar even lekker mee spelen, ben je tenminste even rustigquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk, wel raar zo'n vagina.
En trusten djennepenneke!
Goed idee, even een filmpje kijken nu anders.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ga daar dan maar even lekker mee spelen, ben je tenminste even rustig![]()
Ja dat is ff wennen he!quote:
Ineens zo'n ander perspectief.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:24 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ja dat is ff wennen he!![]()
je weet niet wat je ermee moet doen....![]()
Niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:24 schreef zapsel het volgende:
[..]
de pot verwijt de ketelquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:24 schreef zapsel het volgende:
[..]
Het is makkelijk uit te leggen , zacht strelen , lief doen , en tja...... BeFFen....quote:
Die pot zou het wél weten hoor..quote:
We mogen jou ook hoor..quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
Stelletje sufkutten.
Is frank d'r?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*zit even iemand op te geilen op msn
Nou Vm.. dat zou je toch niet zeggen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*zit even iemand op te geilen op msn
Toch?quote:
Grapjas.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, schat, daart doe ik het toch met jou
Allemaal.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
KUTHOEREN!
das duidelijke taalquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
KUTHOEREN!
Vrouwen hé.quote:
Sommige zijn best lievquote:
Avond, C. Het goede volk komt hier altijd pas laat op den avond, zoals VM gister al terecht opmerkte.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:59 schreef cerror het volgende:
Eindelijk eensch wat goed volk hier.
Howdy Jdude!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:59 schreef cerror het volgende:
Eindelijk eensch wat goed volk hier.
Howdy Jdude!
'k had het over iemand anders, maar vooruit...quote:
ik moest gewoon lachen om die foute uitdrukking... voelde me ook niet aangesprokenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:03 schreef JDude het volgende:
[..]
'k had het over iemand anders, maar vooruit...![]()
Dat scheelt alweerquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik moest gewoon lachen om die foute uitdrukking... voelde me ook niet aangesproken
*verdelger aangeeft..quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer
Ochja, vlindersch enzo he, dan doe je dat soort uitspraken... *zucht*
Nouhouquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef Janetje het volgende:
*verdelger aangeeft..
Truste!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*gaat haar bed even vinden, morgen twee afspraken waar ik fit voor wil zijn...
Oant moarn![]()
Werkt goed hoor..quote:
Nee danku!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:10 schreef Janetje het volgende:
Werkt goed hoor..
Naja.. zelf weten..quote:
Whehehehe!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:14 schreef cerror het volgende:
WHEHEHEHEHEHE1!11!
[afbeelding]
cerror 3 broekmaten verder en 2 jaar terug![]()
![]()
![]()
![]()
én zonder mutschquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:14 schreef cerror het volgende:
WHEHEHEHEHEHE1!11!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik moest ook lachen toen ik die foto zagquote:
Beter dan huilen..quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik die foto zag
Ach, zo wast.quote:
Lachen is okay.quote:
Ik 2x als meest overrated.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:20 schreef JDude het volgende:
Wat een fijne users toch op dit forum... ben al 1x genomineerd als vriendelijkste en 1x als meest respectvolle moderator
quote:
Wat je zegt c. wat je zegt.quote:
Ja ik ben ook genomineerd, hè c?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:20 schreef JDude het volgende:
Wat een fijne users toch op dit forum... ben al 1x genomineerd als vriendelijkste en 1x als meest respectvolle moderator
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:23 schreef Janetje het volgende:
*BeFmodje noteert voor in nominatielijstje
Maar nu gaat ik echt weg, op naar dromenlandquote:
Je hebt iets met het woord 'kut-' vandaag he?quote:
Ik mis het fysiek.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt iets met het woord 'kut-' vandaag he?
Tja ik heb er geen over eigenlijk..quote:
Welke usert heeft de hare toch niet nodig?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja ik heb er geen over eigenlijk..
Misschien mag je m lenen van iemand?
Je zei hare.. nou moet ik aan sararaats denken..quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Welke usert heeft de hare toch niet nodig?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je zei hare.. nou moet ik aan sararaats denken..
Nou c! Bah!quote:
Ha die strandquote:
Sorryquote:
quote:
ik heb ju gesitquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:50 schreef Janetje het volgende:
[..]Het is dat ik je nu op msn heb.. anders mocht je sterven..
Wát?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:50 schreef Janetje het volgende:
[..]Het is dat ik je nu op msn heb.. anders mocht je sterven..
Tis toch maar een garpje men =Dquote:
Daar stond ik ook in ja..quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:56 schreef Beach het volgende:
ok ik wou zggen dat ik mn msn lijst heb gschoongemaatk en verwiderd aen daar zat janetje oo inallen verwijderd nie geblokt
Jij hebt vast flink gedonken?quote:
Nu kan ik helemaal niet meer slapenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:14 schreef cerror het volgende:
WHEHEHEHEHEHE1!11!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu kan ik helemaal niet meer slapen![]()
ben ikblij dat ik jou niet op msn hebquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:00 schreef cerror het volgende:
Ik moet ook maar eens een aantal menschen blocken.
Sorryquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu kan ik helemaal niet meer slapen![]()
Je doet maar alsof je dronken bent hoor.quote:
oke jammer emmenraar of derentenaar jammer dat je nie aan de ander kant van het beelsdscherm itquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Je doet maar alsof je dronken bent hoor.
Echt, believe me.
en ik maar denken dat het een Gronings accent isquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Je doet maar alsof je dronken bent hoor.
Echt, believe me.
Oudewaterquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:05 schreef Beach het volgende:
nee man oudweawaters utrecgs accebnts
hey vertel ff wa meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Oudewaterals die verhuizing door was gegaan had ik dus ook zo gepraat... wat erg!
![]()
kan je nog redelijk volgen hoor... maar dan moet het nu niet erger gaan wordenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:08 schreef Beach het volgende:
dat accen valt be mee ik be alleen bezope dan valt het extar op
cerror man geloof het of niet hequote:Op vrijdag 4 november 2005 03:09 schreef cerror het volgende:
Die nepdronken dude begint irritant te worden.
Een gozer die de keys/posten knop laat staan de quote knop weet te vinden is niet dronken.quote:
ik ben een meisjequote:Op vrijdag 4 november 2005 03:09 schreef Beach het volgende:
ja man was je hoe zowat komen wonen>????![]()
![]()
![]()
weer?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben een meisje![]()
en nee, ik laat niet weer mijn tieten zien![]()
hehe nee imweet goieng via R^Pquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben een meisje![]()
en nee, ik laat niet weer mijn tieten zien![]()
en toen was ik je kwijtquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:13 schreef Beach het volgende:
[..]
hehe nee imweet goieng via R^P
![]()
![]()
![]()
en cerro ik ko begeobrg oop fok om brak te oostene
Heeft zendtijd nodig om 100% te laten zien.quote:
Hehehehehequote:
???? dit begrijp ikmjieotquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Heeft zendtijd nodig om 100% te laten zien.
ikweer wel da je blablabalbla enz o bentquote:
heerlijk!! jij ook??quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:23 schreef pc-fr34k het volgende:
En, lekker geslapen VM?
Ja hoor ik ook, en veel plezier of succes, weet niet wat voor afspraak het is. Racen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heerlijk!! jij ook??
ben even pleite trouwens, heb een afspraak om tien uur, dus ik moet nog racen ook![]()
Van dat huiswerk? Ik zit nu 'relaxed' wat krantenknipsels uit te werken die ik vandaag nog eventjes op school in moet leveren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:26 schreef Janetje het volgende:
Ik ben zo gestressed als een stuiterbal op speed...
Jup... project net ingeleverd.. nu kan ik weer een half uurtje relaxen tot ik mag gaan stressen voor mijn volgende deadline..quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Van dat huiswerk? Ik zit nu 'relaxed' wat krantenknipsels uit te werken die ik vandaag nog eventjes op school in moet leveren..
Kranten verknippen is niet moeilijk hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Een goedenmiddag GoLLeM. Door fok kom ik maar niet verder met m'n krantenknipsels..
ben trots op je!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup... project net ingeleverd.. nu kan ik weer een half uurtje relaxen tot ik mag gaan stressen voor mijn volgende deadline..
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
shit, mijn hele broek is nat.. dit gaat echt nog wat worden vandaag
jammer. maar tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hij is niet wit, dus mijn rode string valt niet op![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ben trots op je!![]()
o, shit, weer slijmerig
Het verknippen is dan ookal gebeurd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:24 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Kranten verknippen is niet moeilijk hoor
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jaloers zeker, omdat ik Janetje wil![]()
Mag ik ook eens chagrijnig zijnquote:
tuurlijk poppiequote:Op vrijdag 4 november 2005 12:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Mag ik ook eens chagrijnig zijn
Wat is er?quote:
Een hele goede middag deze middagquote:
Hoewel vannacht ook niet het juiste woord is, aangezien de laatste twee keer drie en twee uur terug warenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben vannacht drie keer m'n nest uitgetrapt![]()
*wil eigenlijk wel een knuffel geven maar durft niet goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben vannacht drie keer m'n nest uitgetrapt![]()
Niet zo in de stemming inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*wil eigenlijk wel een knuffel geven maar durft niet goed![]()
dan ga ik maar stofzuigenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet zo in de stemming inderdaad
Ja, erg he!quote:
Ghehehehe.quote:
Hup, post bezorgen jij! Scheuren met die stink-Ford!quote:
Dank jequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is je al vergevendenk jij maar even aan jezelf!
Logisch dat je er om die tijd uit getrapt wordt!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoewel vannacht ook niet het juiste woord is, aangezien de laatste twee keer drie en twee uur terug waren
Straks om vier uur weer, post ophalen(!) met een keistoere Mercedesquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef rompompom het volgende:
Hup, post bezorgen jij! Scheuren met die stink-Ford!
Smoel! Ik lag er pas om kwart over zeven inquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Logisch dat je er om die tijd uit getrapt wordt!!
Hooguit een automobilist die je ge-irriteerd aankijktquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Straks om vier uur weer, post ophalen(!) met een keistoere Mercedes
Mét laadklep en (soms) achteruitrij-piep. En je kunt er moeiteloos de regels mee aan je laars lappen, dubbelparkeren, etc., zonder dat iemand er vreemd van opkijkt.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:40 schreef rompompom het volgende:
Hooguit een automobilist die je ge-irriteerd aankijkt
Whehehe! Oom Agent nog nooit tegengekomen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:42 schreef JDude het volgende:
[..]
, vooral als je tegen het verkeer in door een smalle straat rijdt
![]()
Laatst wel mezelf opgesloten in de binnenstad, was even vergeten dat het koopavond wasquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe! Oom Agent nog nooit tegengekomen?
had een actie van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Laatst wel mezelf opgesloten in de binnenstad, was even vergeten dat het koopavond was
Paaltje stond nog wel omlaag toen ik er in reed, maar dus niet meer toen ik er uit moest.
Gelukkig was er een behulpzame winkelier met een sleutel present. Als je Parkeerbeheer moet laten komen kost het je 50 euro boete
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Ben ik weer, m'n knipselmap ingeleverd..
Nu is je binnenkant wel ook gelijk schoon.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoe VM aan die natte broek komt:
ik moest nodig met mijn auto even door de wasstraat. Maar ben vandaag een beetje stuntelig aangelegd. Kreeg die klote antenne er niet af, met tangetje, zonder tangetje.. Zuignapjes wilden ook niet goed zuigen, dus mijn flesje water op het dak geleeggegoten en toen wilde het dus wel. Klap mijn deur dicht en ga naar de automaat om die kaart er in te steken. Terwijl mijn auto gewassen wordt sta ik dus die antenne in de gaten te houden. Gaat allemaal heel goed!! Tang en zuignapjes na het wassen weer netjes ingeleverd en ik kom bij mijn auto... Ja hoor, was vergeten mijn raam dicht te draaien, stond ongeveer twee centimeter open
![]()
Ben je zo blij mij te zien?quote:
Die valt in de categorie "Klassiekers"quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoe VM aan die natte broek komt:
ik moest nodig met mijn auto even door de wasstraat. Maar ben vandaag een beetje stuntelig aangelegd. Kreeg die klote antenne er niet af, met tangetje, zonder tangetje.. Zuignapjes wilden ook niet goed zuigen, dus mijn flesje water op het dak geleeggegoten en toen wilde het dus wel. Klap mijn deur dicht en ga naar de automaat om die kaart er in te steken. Terwijl mijn auto gewassen wordt sta ik dus die antenne in de gaten te houden. Gaat allemaal heel goed!! Tang en zuignapjes na het wassen weer netjes ingeleverd en ik kom bij mijn auto... Ja hoor, was vergeten mijn raam dicht te draaien, stond ongeveer twee centimeter open
![]()
heb weer bewezen dat ik vrouw benquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die valt in de categorie "Klassiekers"
en de stoel ontzettend natquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu is je binnenkant wel ook gelijk schoon..
Heb nog eentje:quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die valt in de categorie "Klassiekers"
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb nog eentje:
ik ben in Duitsland bij mijn vriendin. Heel gezellig en we hebben net gegeten. Ik ben die dag net aangekomen en omdat ik honger had hebben we eerst maar gegeten. Ik help haar nog even met de afwas en we staan heerlijk te kleppen. Opeens een stortregen, niet te geloven. Zeg nog tegen mijn vriendin "ben blij dat ik daar niet door hoef". Goed, ik wil mijn spullen uit de auto pakken als het droog is, wat blijkt: autoraam nog open en het dakje ook nog open![]()
Omdat het vermakelijk is, meer meer!quote:waarom vertel ik dit eigenlijk
Mag ik ook weten waarom je daarom zo blij bent?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ook, maar ook omdat je map is ingeleverd!
Nee, om Rompompom weer even te laten lachenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..].
[..]
Omdat het vermakelijk is, meer meer!.
omdat het me gewoon een mooi moment leek om blij te zijn!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mag ik ook weten waarom je daarom zo blij bent?.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, om Rompompom weer even te laten lachen
[Paint] Het laatste moment van je levenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:44 schreef Janetje het volgende:
Eindelijk alles ingeleverd.. nu mag ik doodvallen..
Twee weken lang zelfsquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:44 schreef Janetje het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:44 schreef Janetje het volgende:
En dan een ingeleverde opdracht painten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
[Paint] Het laatste moment van je leven![]()
Zal ik de 'Au daar stond ik lul' opmerking dan maar maken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:57 schreef rompompom het volgende:
Gruwelijke schop. Maar dan ook echt gru-we-lijk.
Neuh, doe maar niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zal ik de 'Au daar stond ik lul' opmerking dan maar maken?
Dat zou zo voorspelbaar zijn he?quote:
Best wel ja. Moet jij niet, net als de overige [BeF]-crew, buiten gaan spelen ofzo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zou zo voorspelbaar zijn he?
Buiten spelen? Nee, ik ben de nerd van de [BeF]-crew.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Best wel ja. Moet jij niet, net als de overige [BeF]-crew, buiten gaan spelen ofzo?
Shalom! Wat is omhoog met de BeF-mod?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef JDude het volgende:
Ghalleau!
Brave usertquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Buiten spelen? Nee, ik ben de nerd van de [BeF]-crew.. Ik zit hier een film te kijken en te Fok!en. Heel lief icoontjes te maken voor mensen enzo.
.
Net weer m'n vertrouwde avondje Wegmisbruikers/Top Gear met een paar pilskes achter de rug. Morgen weer vroeg op, dus ga het niet laat makenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Shalom! Wat is omhoog met de BeF-mod?
[..]
Brave usert
oleeeeeeeeeeeeeeeee olee oleequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef Tiemie het volgende:
lalalalalalalalaaaaaaaa
Top Gearquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Net weer m'n vertrouwde avondje Wegmisbruikers/Top Gear met een paar pilskes achter de rug. Morgen weer vroeg op, dus ga het niet laat maken
Mijn werk vangt aan om 5:45.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:19 schreef rompompom het volgende:
Zeven uur aanwezig?
Och, het went. En het is allemaal werk waarvoor je niet persé 100% aanwezig hoeft te zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:23 schreef rompompom het volgende:
AAAARRRRGHH!!!!
Hehehe, dat is waar. Ik heb het zelf ook een jaar gedaan voordat ik afstudeerde, maar ik ben toch wel blij dat ik een 'late' wijk had op zaterdagquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, het went. En het is allemaal werk waarvoor je niet persé 100% aanwezig hoeft te zijn
Ik doe 2 wijken, postbussen en pakketsorteringquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehe, dat is waar. Ik heb het zelf ook een jaar gedaan voordat ik afstudeerde, maar ik ben toch wel blij dat ik een 'late' wijk had op zaterdag
Dat is wel relaxed inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik doe 2 wijken, postbussen en pakketsortering
Voordeel is wel dat het me 350 de maand oplevert, alleen al voor de zaterdag.
Zekerquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:33 schreef rompompom het volgende:
dan komt er opeens best wel veel geld binnen als je het een beetje gunstig uitkomt allemaal
Jullie? Wie is er nu nog meer dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeker
Maareh, ik ga jullie alweer verlaten
Tot morgen, ongetwijfeld!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
[Paint] Het laatste moment van je leven![]()
quote:
quote:
Ja hier!quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:01 schreef cerror het volgende:
swaar is iederneen??
tifquote:
Dan ben je vast niet de enige..quote:
wie nig meer dan!?quote:
De gemiddelde nu-online zijnde fok!user..quote:
WEven kijken welk zulks onleine is .quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
De gemiddelde nu-online zijnde fok!user..
oh godquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
WEven kijken welk zulks onleine is .
jij bent onlinequote:
Jazeker..quote:
geil!quote:
Valt best mee momenteelquote:
jammerquote:
Ja he? Nah.. misschien laterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |