jaja, ondertussen zit ik nog wel mooi in die klikoquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:14 schreef zapsel het volgende:
[..]
welneej skattie!
daar ben je veel te lief voor!!
get it?veel te lief?
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je bent een vrouw naar mijnhart...![]()
Je hebt geen fotoboekquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:14 schreef zapsel het volgende:
[..]
welneej skattie!
daar ben je veel te lief voor!!
get it?veel te lief?
![]()
nogsteeds geen fotoboek iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt geen fotoboek
ik wou reageren
shit, val ik hier even door de mandquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat ks je mag.. je bent goed in slijmen [afbeelding]
zelfs mijn dinnetje heeft er eentje... dus dan ben je wel erg dom!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:17 schreef zapsel het volgende:
[..]
nogsteeds geen fotoboek idd
ik schaam mezelf diep!.....![]()
ik heb t een keer geprobeerd, heul mooi foto-boek , ik gooi m online , er gaat iets fout en weg fotoboekquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zelfs mijn dinnetje heeft er eentje... dus dan ben je wel erg dom!![]()
Jij hebt tenminste een dinnetje!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zelfs mijn dinnetje heeft er eentje.
Wil jij mijn fliendinnetje zijn c?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:21 schreef djenneke het volgende:
truste allemaal!
lekker sliepequote:Op vrijdag 4 november 2005 01:21 schreef djenneke het volgende:
truste allemaal!
Klinkt ook echt of je er zin in hebtquote:
Tuurlijk, wel raar zo'n vagina.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil jij mijn fliendinnetje zijn c?
Tja het is even wennen maar dan heb je ook wat hoor..quote:
ga daar dan maar even lekker mee spelen, ben je tenminste even rustigquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk, wel raar zo'n vagina.
En trusten djennepenneke!
Goed idee, even een filmpje kijken nu anders.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ga daar dan maar even lekker mee spelen, ben je tenminste even rustig![]()
Ja dat is ff wennen he!quote:
Ineens zo'n ander perspectief.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:24 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ja dat is ff wennen he!![]()
je weet niet wat je ermee moet doen....![]()
Niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:24 schreef zapsel het volgende:
[..]
de pot verwijt de ketelquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:24 schreef zapsel het volgende:
[..]
Het is makkelijk uit te leggen , zacht strelen , lief doen , en tja...... BeFFen....quote:
Die pot zou het wél weten hoor..quote:
We mogen jou ook hoor..quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
Stelletje sufkutten.
Is frank d'r?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*zit even iemand op te geilen op msn
Nou Vm.. dat zou je toch niet zeggen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*zit even iemand op te geilen op msn
Toch?quote:
Grapjas.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, schat, daart doe ik het toch met jou
Allemaal.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
KUTHOEREN!
das duidelijke taalquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
KUTHOEREN!
Vrouwen hé.quote:
Avond, C. Het goede volk komt hier altijd pas laat op den avond, zoals VM gister al terecht opmerkte.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:59 schreef cerror het volgende:
Eindelijk eensch wat goed volk hier.
Howdy Jdude!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:59 schreef cerror het volgende:
Eindelijk eensch wat goed volk hier.
Howdy Jdude!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |