Het verknippen is dan ookal gebeurd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:24 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Kranten verknippen is niet moeilijk hoor
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jaloers zeker, omdat ik Janetje wil![]()
Mag ik ook eens chagrijnig zijnquote:
tuurlijk poppiequote:Op vrijdag 4 november 2005 12:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Mag ik ook eens chagrijnig zijn
Wat is er?quote:
Een hele goede middag deze middagquote:
Hoewel vannacht ook niet het juiste woord is, aangezien de laatste twee keer drie en twee uur terug warenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben vannacht drie keer m'n nest uitgetrapt![]()
*wil eigenlijk wel een knuffel geven maar durft niet goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben vannacht drie keer m'n nest uitgetrapt![]()
Niet zo in de stemming inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*wil eigenlijk wel een knuffel geven maar durft niet goed![]()
dan ga ik maar stofzuigenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet zo in de stemming inderdaad
Hup, post bezorgen jij! Scheuren met die stink-Ford!quote:
Dank jequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is je al vergevendenk jij maar even aan jezelf!
Logisch dat je er om die tijd uit getrapt wordt!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoewel vannacht ook niet het juiste woord is, aangezien de laatste twee keer drie en twee uur terug waren
Straks om vier uur weer, post ophalen(!) met een keistoere Mercedesquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef rompompom het volgende:
Hup, post bezorgen jij! Scheuren met die stink-Ford!
Smoel! Ik lag er pas om kwart over zeven inquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Logisch dat je er om die tijd uit getrapt wordt!!
Hooguit een automobilist die je ge-irriteerd aankijktquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Straks om vier uur weer, post ophalen(!) met een keistoere Mercedes
Mét laadklep en (soms) achteruitrij-piep. En je kunt er moeiteloos de regels mee aan je laars lappen, dubbelparkeren, etc., zonder dat iemand er vreemd van opkijkt.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:40 schreef rompompom het volgende:
Hooguit een automobilist die je ge-irriteerd aankijkt
Whehehe! Oom Agent nog nooit tegengekomen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:42 schreef JDude het volgende:
[..]
, vooral als je tegen het verkeer in door een smalle straat rijdt
![]()
Laatst wel mezelf opgesloten in de binnenstad, was even vergeten dat het koopavond wasquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe! Oom Agent nog nooit tegengekomen?
had een actie van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Laatst wel mezelf opgesloten in de binnenstad, was even vergeten dat het koopavond was
Paaltje stond nog wel omlaag toen ik er in reed, maar dus niet meer toen ik er uit moest.
Gelukkig was er een behulpzame winkelier met een sleutel present. Als je Parkeerbeheer moet laten komen kost het je 50 euro boete
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Ben ik weer, m'n knipselmap ingeleverd..
Nu is je binnenkant wel ook gelijk schoon.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoe VM aan die natte broek komt:
ik moest nodig met mijn auto even door de wasstraat. Maar ben vandaag een beetje stuntelig aangelegd. Kreeg die klote antenne er niet af, met tangetje, zonder tangetje.. Zuignapjes wilden ook niet goed zuigen, dus mijn flesje water op het dak geleeggegoten en toen wilde het dus wel. Klap mijn deur dicht en ga naar de automaat om die kaart er in te steken. Terwijl mijn auto gewassen wordt sta ik dus die antenne in de gaten te houden. Gaat allemaal heel goed!! Tang en zuignapjes na het wassen weer netjes ingeleverd en ik kom bij mijn auto... Ja hoor, was vergeten mijn raam dicht te draaien, stond ongeveer twee centimeter open
![]()
Ben je zo blij mij te zien?quote:
Die valt in de categorie "Klassiekers"quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoe VM aan die natte broek komt:
ik moest nodig met mijn auto even door de wasstraat. Maar ben vandaag een beetje stuntelig aangelegd. Kreeg die klote antenne er niet af, met tangetje, zonder tangetje.. Zuignapjes wilden ook niet goed zuigen, dus mijn flesje water op het dak geleeggegoten en toen wilde het dus wel. Klap mijn deur dicht en ga naar de automaat om die kaart er in te steken. Terwijl mijn auto gewassen wordt sta ik dus die antenne in de gaten te houden. Gaat allemaal heel goed!! Tang en zuignapjes na het wassen weer netjes ingeleverd en ik kom bij mijn auto... Ja hoor, was vergeten mijn raam dicht te draaien, stond ongeveer twee centimeter open
![]()
heb weer bewezen dat ik vrouw benquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die valt in de categorie "Klassiekers"
en de stoel ontzettend natquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu is je binnenkant wel ook gelijk schoon..
Heb nog eentje:quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die valt in de categorie "Klassiekers"
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb nog eentje:
ik ben in Duitsland bij mijn vriendin. Heel gezellig en we hebben net gegeten. Ik ben die dag net aangekomen en omdat ik honger had hebben we eerst maar gegeten. Ik help haar nog even met de afwas en we staan heerlijk te kleppen. Opeens een stortregen, niet te geloven. Zeg nog tegen mijn vriendin "ben blij dat ik daar niet door hoef". Goed, ik wil mijn spullen uit de auto pakken als het droog is, wat blijkt: autoraam nog open en het dakje ook nog open![]()
Omdat het vermakelijk is, meer meer!quote:waarom vertel ik dit eigenlijk
Mag ik ook weten waarom je daarom zo blij bent?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ook, maar ook omdat je map is ingeleverd!
Nee, om Rompompom weer even te laten lachenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..].
[..]
Omdat het vermakelijk is, meer meer!.
omdat het me gewoon een mooi moment leek om blij te zijn!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mag ik ook weten waarom je daarom zo blij bent?.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, om Rompompom weer even te laten lachen
[Paint] Het laatste moment van je levenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:44 schreef Janetje het volgende:
Eindelijk alles ingeleverd.. nu mag ik doodvallen..
Twee weken lang zelfsquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:44 schreef Janetje het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:44 schreef Janetje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |