En dan een ingeleverde opdracht painten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
[Paint] Het laatste moment van je leven![]()
Zal ik de 'Au daar stond ik lul' opmerking dan maar maken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:57 schreef rompompom het volgende:
Gruwelijke schop. Maar dan ook echt gru-we-lijk.
Neuh, doe maar niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zal ik de 'Au daar stond ik lul' opmerking dan maar maken?
Dat zou zo voorspelbaar zijn he?quote:
Best wel ja. Moet jij niet, net als de overige [BeF]-crew, buiten gaan spelen ofzo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zou zo voorspelbaar zijn he?
Buiten spelen? Nee, ik ben de nerd van de [BeF]-crew.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Best wel ja. Moet jij niet, net als de overige [BeF]-crew, buiten gaan spelen ofzo?
Shalom! Wat is omhoog met de BeF-mod?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef JDude het volgende:
Ghalleau!
Brave usertquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Buiten spelen? Nee, ik ben de nerd van de [BeF]-crew.. Ik zit hier een film te kijken en te Fok!en. Heel lief icoontjes te maken voor mensen enzo.
.
Net weer m'n vertrouwde avondje Wegmisbruikers/Top Gear met een paar pilskes achter de rug. Morgen weer vroeg op, dus ga het niet laat makenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Shalom! Wat is omhoog met de BeF-mod?
[..]
Brave usert
oleeeeeeeeeeeeeeeee olee oleequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef Tiemie het volgende:
lalalalalalalalaaaaaaaa
Top Gearquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Net weer m'n vertrouwde avondje Wegmisbruikers/Top Gear met een paar pilskes achter de rug. Morgen weer vroeg op, dus ga het niet laat maken
Mijn werk vangt aan om 5:45.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:19 schreef rompompom het volgende:
Zeven uur aanwezig?
Och, het went. En het is allemaal werk waarvoor je niet persé 100% aanwezig hoeft te zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:23 schreef rompompom het volgende:
AAAARRRRGHH!!!!
Hehehe, dat is waar. Ik heb het zelf ook een jaar gedaan voordat ik afstudeerde, maar ik ben toch wel blij dat ik een 'late' wijk had op zaterdagquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, het went. En het is allemaal werk waarvoor je niet persé 100% aanwezig hoeft te zijn
Ik doe 2 wijken, postbussen en pakketsorteringquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehe, dat is waar. Ik heb het zelf ook een jaar gedaan voordat ik afstudeerde, maar ik ben toch wel blij dat ik een 'late' wijk had op zaterdag
Dat is wel relaxed inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik doe 2 wijken, postbussen en pakketsortering
Voordeel is wel dat het me 350 de maand oplevert, alleen al voor de zaterdag.
Zekerquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:33 schreef rompompom het volgende:
dan komt er opeens best wel veel geld binnen als je het een beetje gunstig uitkomt allemaal
Jullie? Wie is er nu nog meer dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeker
Maareh, ik ga jullie alweer verlaten
Tot morgen, ongetwijfeld!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
[Paint] Het laatste moment van je leven![]()
quote:
quote:
Ja hier!quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:01 schreef cerror het volgende:
swaar is iederneen??
tifquote:
Dan ben je vast niet de enige..quote:
wie nig meer dan!?quote:
De gemiddelde nu-online zijnde fok!user..quote:
WEven kijken welk zulks onleine is .quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
De gemiddelde nu-online zijnde fok!user..
oh godquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
WEven kijken welk zulks onleine is .
jij bent onlinequote:
Jazeker..quote:
geil!quote:
Valt best mee momenteelquote:
jammerquote:
Ja he? Nah.. misschien laterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |