Meningsverschillen met een ER, waardoor ik er minder lol in had.quote:
Gaat lekker ja. Nu weer kijken naar Heerenveenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Van der Vaart is weer goed op dreef.
Had het graag gezien. Gescoord ?En tegen wie ?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Van der Vaart is weer goed op dreef.
Eén keerquote:Op donderdag 3 november 2005 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Al twee keer gescoord Ambro?
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
Altijd leuk zoiets.
Same here.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:46 schreef golfer het volgende:
Restant SCH gaat kijken na uitermate slechte BB-live uitzending.
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:19 schreef methodmich het volgende in het userstopic:
Waardevolste aanwinst voor Fok!: Clauwheee
Beste nieuwkomer 2005 (vrouwen): clauwheee
Wie gaat er dan ook BB kijken als Heerenveen erop is?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:46 schreef golfer het volgende:
Restant SCH gaat kijken na uitermate slechte BB-live uitzending.
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook BB kijken als Heerenveen erop is?
Deel twee komt morgen toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
Straks nog even het eerste deel van 06-05 kijken.
Yups.quote:
We hebben hetzelfde spoorboekje vanavondquote:Op donderdag 3 november 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
Straks nog even het eerste deel van 06-05 kijken.
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen TMF, MTV moest wijken voor Tell Sell![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:17 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind Bruggink een leukerd, maar hij mag van mij zondag ook zoveel kansen missen
Tomas Ross verzinseltje die achter elke boom een spion ziet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
05/06, ik vond het allemaal wat te simpel voorgesteld
geen idee, vreselijke vervelende vent iig, maar van Hout zit hem lekker te jennenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie is de gekke marokkaan?
Oww eendje toch pfffquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:4 november, vandaag was Marianne 23 geworden
![]()
Tja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:4 november, vandaag was Marianne 23 geworden
![]()
Dat is beroerd, ex van je of zo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:4 november, vandaag was Marianne 23 geworden
![]()
ja die krap 2 maanden geleden overleden isquote:
Alsnog gecondoleerd en sterkte met deze dag.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja die krap 2 maanden geleden overleden is
maar laten we dus van het leven genieten, ik geef een rondje
Ik vind dit echt een 'grootse' opmerking van je vadoesjequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, laten we genieten van elke dag.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, laten we genieten van elke dag.
zoek maar iets lekkers uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:47 schreef golfer het volgende:
* golfer neemt rondje drank van eendje aan.
*proost* op iedereens gezondheid.
Wat zit er in die pan links?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoek maar iets lekkers uit
[afbeelding]
k neem een wodkatje
Een goede beslissing, zo ziet mijn hele week er al uit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:47 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh!
Ga morgen niet naar stage heb ik net besloten, neem een dagje 'atv'.
Nadat ik vanmiddag dus zo lekker genaaid ben heb ik me direct ziek gemeld...quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een goede beslissing, zo ziet mijn hele week er al uit.
lekkere worstenquote:
geen probleem Tong ik weet dat niks kwaads bedoeld, je woorden van 2 maanden terug staan me nog voorquote:
Dat heb ik dus ook gehadquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nadat ik vanmiddag dus zo lekker genaaid ben heb ik me direct ziek gemeld...
je kan dus weer rustig in Nederland komen wonenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:07 schreef popolon het volgende:
Da's best klote rubbert, neem er eentje van mij dan.
Ik kreeg vandaag m'n 'permanent resident card' in de bus.
I'm free to leave the country.
ik duimen dat het lukt zaterdag om ze te krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:09 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb wel mijn kaartjes voor Schalke 04 - P$V hier liggen eindelijk.
Wij gaan met 2 Rodafans, waaronder ik dus, en 1 Roda/Schalke fan (die heeft de 3 kaarten geregeld).quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik duimen dat het lukt zaterdag om ze te krijgen
en dat allemaal omdat je hebt gezegd dat je geen terrosist bentquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:11 schreef popolon het volgende:
Kan ja, maar 't gaat me meer om dat ik nu een volwaardigburger ben en legaal mag werken.
En op 't vliegveld niet meer in de touristenrij hoef te gaan staan.
De inburgeringscursus was goed te doen trouwens: Beer & hotdogs eten.
oke, leukquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij gaan met 2 Rodafans, waaronder ik dus, en 1 Roda/Schalke fan (die heeft de 3 kaarten geregeld).
Wij zitten op Ost dacht ik...quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, leukik hoop kaarten van een ander vak te krijgen
Het hoeft niet zo moeilijk allemaal, dat was het anderhalf jaar lang al dus dan kan het best eens wat makkelijker.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat allemaal omdat je hebt gezegd dat je geen terrosist bent
net als die gast van de Telegraaf die dat geintje maakte in het vliegtuis van Orlando naar Dallas met het Nederlands 11tal.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:22 schreef DarkShine het volgende:
Hou op over terroristen.
Moest gister voor stage naar de NATO Air Base in Duitsland net over de grens. Staan we vlakbij de gate, net bezoekerspasjes gehaald, roept hij naar me dat ik de bom opnieuw moet instellen.
D'r zal maar 1 zo'n security guard dat 'geintje' meekrijgen. Zit ik dankzij hem dus ook meteen flink in de shit! Hij begreep 't ook niet dat ik vies link was daarover!
Leuk he, zulke onzin...quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net als die gast van de Telegraaf die dat geintje maakte in het vliegtuis van Orlando naar Dallas met het Nederlands 11tal.Bergkamp zit daar nu nog mee
eigenlijk moet die jongen die dat zei het nogmaals op een fout moment zeggen en dan een stripsearch krijgenquote:
Als die dat nu in de USA zou zeggen zit het ook wel goed...quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eigenlijk moet die jongen die dat zei het nogmaals op een fout moment zeggen en dan een stripsearch krijgenveel plezier Popo
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als die dat nu in de USA zou zeggen zit het ook wel goed...
Sloppel!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ga maar eens mn bedje opzoeken
Je zou allemaal volledige zinnen typen en geen afkortingen, dus: zag het en succes.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
zag t, nou suc6 ermee.
de klamme lappen roepen
die afkortingen waren er al voor de eerste breezers verkocht werdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou allemaal volledige zinnen typen en geen afkortingen, dus: zag het en succes.
Kap nou eens met die BrEeZaHtAal!
Ik blijf aan het pissen met de nieuwe mod.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:08 schreef rubbereend het volgende:
Remco Campert schreef trouwens een boek vol wonderlijke spelling
dat groeit dus lekkerquote:
5 verdiepingen lager, met de rug naar de deurquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
met je gezicht naar de deur of met je rug naar de deur??
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
5 verdiepingen lager, met de rug naar de deur
Ik ben nog maar student, en ik heb het bureau al aangepast.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan kunnen mensen op je scherm kijken als ze binnen komen wandelen
![]()
plonsplaatje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:16 schreef Bluezz het volgende:
Wie wil er allemaal nog meer een plonsplaatje
was Lex Muller van het ADquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net als die gast van de Telegraaf die dat geintje maakte in het vliegtuis van Orlando naar Dallas met het Nederlands 11tal.Bergkamp zit daar nu nog mee
Weekendje Texel?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:54 schreef Againzender het volgende:
goedemorgen
'even' alle spullen pakken en dan richting Texel
Groenlo... daar zit vast wel een kroeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:57 schreef Bjoro het volgende:
vanmiddag naar het oosten ....
weekendje weg naar Groenlo..of all places !
Of een sponskaartjequote:Op vrijdag 4 november 2005 09:18 schreef DeTolk het volgende:
plonsplaatje?
bedoel je een ponskaartje?
zijn dat de variaties die de mensen eraan meegeven ?quote:
Goedzoooooooquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:06 schreef Bjoro het volgende:
zijn dat de variaties die de mensen eraan meegeven ?
Bluezz kent alle bijnamen van het overbekende kaartje uit het hoofd denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zijn dat de variaties die de mensen eraan meegeven ?
De PhotoShopquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goedzooooooo
We hebben ook een runderafdeling hier
(röntgenafdeling)
Wel een prachtige amplitude bij die dubbele Rietberger !quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:13 schreef PyTh het volgende:
Deze schwalbe wil ik jullie niet onthouden![]()
thnxquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:28 schreef Bjoro het volgende:
suc-6 tolkkie !
Mooie spellingquote:
Ja hallo, Groenlo = Grolschquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Groenlo... daar zit vast wel een kroeg.
dan wordt het een grolSCH weekendje denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja hallo, Groenlo = Grolsch
En dat noemt zichzelf student......
Grolsch Groenlooooooooquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:46 schreef Bjoro het volgende:
is dit de plattegrond van het huis van Samir A. ?
aaaahhhhh oke !quote:
quote:Van Hanegem biedt zich aan bij Lierse SK
Willem van Hanegem wil weer aan de slag als trainer. Na Heart of Midlothian bood de oud-international zich aan bij Lierse SK.
Na het ontslag van Paul Put, die de slechte seizoenstart moest bekopen met zijn baan, heeft Lierse SK de zoektocht gestart naar een nieuwe trainer, voorlopig nog zonder succes.
'Er kwamen al wel enkele kandidaturen binnen', vertelde teammanager Donato Lallo in Het Nieuwsblad. 'Zo bood Willem Van Hanegem zich aan. Hij is een naam, maar ongetwijfeld financieel niet haalbaar voor een club als Lierse.'
Lierse SK had oud-keeper Stanley Menzo in het hoofd. 'Stanley ademt Lierse uit. Maar hij is niet vrij. Stanley is trainer bij AGOVV in de Nederlandse eerste divisie. We zien wel.'
Van Hanegem heeft sinds zijn vertrek bij de KNVB niet meer op het veld gestaan als trainer. De Kromme repte van belangstelling uit Turkije, terwijl hij ook in beeld is bij het Schotse Heart of Midlothian.
Je ziet hoe paniekerig en wanhopig sommigen er van worden, die hebber direct er alles voor over om maar bij BB weg te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zal Barbara Barend bij VI ook wel zat zijn
misschien wil Hans Kraaij Sr wel terugkomen !quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je ziet hoe paniekerig en wanhopig sommigen er van worden, die hebber direct er alles voor over om maar bij BB weg te zijn.
oke zat ik er niet zover naastquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:27 schreef Lionheaad het volgende:
Nog effe terugkomen op het mailtje van gister:
Het blijkt dat er al een keer een rechtspraak over is geweest. En het kwam er op neer dat als een medewerker van een bedrijf zijn eigen radio meneemt en zelf één van de luisteraars is het bedrijf hier niet aansprakelijk voor is en SENA geen poot heeft om op te staan
ja maar daar tappen ze overal Grolschquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Groenlo... daar zit vast wel een kroeg.
dat is de brouwerij in Groenlo neem ik aan? die in Enschede lag midden in een wijk...quote:
Is juist een pluspunt, daar kun je als randstedeling met je door luchtvervuiling aangetaste smaak en reukorganen nimmer de fout in gaan, je krijgt automatisch het lekkerste biertje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
ja maar daar tappen ze overal Grolsch
gebroken neus:quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Neus is inderdaad gebroken, maar ze gaan er niets aan doen voorlopig. Over zes weken terug om te kijken hoe het met zwelling etc is en aan de hand daarvan mag ik beslissen of ik onder het mes wil...
* Da_Sandman is blij
Klinkt als muziek in m'n oren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is juist een pluspunt, daar kun je als randstedeling met je door luchtvervuiling aangetaste smaak en reukorganen nimmer de fout in gaan, je krijgt automatisch het lekkerste biertje.
Ja da's de brouwerij in Groenlo (Beugeltjesquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:21 schreef rubbereend het volgende:
dat is de brouwerij in Groenlo neem ik aan? die in Enschede lag midden in een wijk...
Dat zal dan wel normaal zijnquote:
dat weet ik welquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja da's de brouwerij in Groenlo (Beugeltjes)
De nieuwe brouwerij ligt nu aan de A35 bij Boekelo, de oude idd net ten noorden van het centrum van Enschede midden in een woonwijk
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
gebroken neus:
[afbeelding]
(Caracciolo gisteravond)
quote:Berlusconi reveals bomb threat
Milan owner Silvio Berlusconi claims to have been targetted by a suicide bomber in a football stadium.
Berlusconi, who is also the Italian Prime Minister, revealed in an interview with Conservative newspaper Libero that the threat on his life happened at a football match.
“I am the subject of a direct threat," he said on Friday. “A suicide bomber in a stadium aiming at me."
Mr Berlusconi, who was present at the San Siro on Saturday night to watch his side beat Juventus, didn’t reveal where the incident took place but did express concerns that Italy may soon be the subject of terrorist attacks.
Ever since Italy sent troops to Iraq following the fall of Saddam Hussein’s regime, many Italians have feared an attack on their country.
Berlusconi, who has always rejected this theory in the past, now seems genuinely concerned for both his own safety and that of his fellow countrymen.
"It's not about me,” he continued. “This is about Italy. We are exposed to deadly terrorist attacks."
Tellingly, Berlusconi claimed on television recently that he tried to dissuade US President George Bush, whom he is due to meet tomorrow, from invading Iraq.
In addition to stating that he never wanted war in the first place he also urged that his words be heard across the Arab world.
These are troubles times for Italy’s foreign office, which is also experiencing deteriorating diplomatic ties with Iran, whom they have requested be ejected from the UN over remarks by its {resident, Mahmoud Ahmadinejad, that Israel be “wiped off the map”.
With the Winter Olympics set to take place in Turin early next year fears are growing that the event may be chosen as a terrorist target.
je mot ze van binnen zien! (proeverij). Was er vroeger minimaal maandelijks te gastquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat weet ik welheb beide van dichtbij gezien, die oude ligt midden in t gebied wat door de vuurwerkramp getroffen is destijds. We stonden daar plotseling een keer toen we verkeerd gereden waren in Enschede, bizar gezicht
meer mensen zo'n rechtsbuiten in hun team?quote:Rijk dankzij de rechtsbuiten
Door CHRIS VAN ALEM
NIJMEGEN - Van goed voetbal moet Oranje Blauw 4 uit Nijmegen het niet echt hebben. Van geld des te meer. Het halve elftal loopt binnen. Met dank aan rechtsbuiten Marcel Boekhoorn.
Het was een zware gang naar het sportpark De Kluis in Malden, zaterdagmiddag. Dat de uitwedstrijd tegen Union 8 op het programma stond wist een deel van de spelers zich nog vaag te herinneren. De kater van de avond ervoor knetterde nog na onder het schedeldak. "Ik geloof dat het vijf uur 's morgens was toen we bij Marcel weggingen", zegt Mark Muis, 'laatste man' in het vierde elftal van de Christelijke Sportvereniging Oranje Blauw uit Nijmegen.
Het vrijdagfeestje, in Bennekom, zal hem nog lang heugen. En met hem nog een stuk of tien leden van Oranje Blauw. Ze keerden met tonnen op hun bankrekening terug van de thuisparty bij de rechtsbuiten van het elftal, de uiterst succesvolle zakenman Marcel Boekhoorn. "En met een horloge met ingegraveerde toekan, het lievelingsdier van Marcel", zegt Muis. Hij en zijn vrienden incasseerden vrijdagavond een vermogen uit hun belegging in Toeca BV, opgericht in 1999 door Boekhoorn. "Per persoon hebben we er toen iets meer dan duizend gulden ingestoken", zegt Muis. "Ik zeg niet hoeveel we gekregen hebben, maar het gaat om tonnen per persoon."
Dat is allemaal te danken aan de verkoop van belbedrijf Telfort aan KPN. Boekhoorn kocht vorig jaar oktober 52 procent van de aandelen Telfort en verkocht het belbedrijf in juni voor 980 miljoen euro aan KPN. Geschatte winst: een half miljard euro. Te verdelen onder de aandeelhouders, waaronder de voetbalvrienden van Toeca.
Muis: "Twee weken geleden kregen we een sms'je van Marcel dat we vrijdag bij elkaar zouden komen bij hem thuis. Met de vrouwen erbij. We moesten de bijeenkomst vooral niet missen, liet hij weten. We wisten natuurlijk waarvoor we bij elkaar waren, maar de hele zaak is pas anderhalve week geleden beklonken toen Marcel de centen van KPN op de rekening had staan."
Het vierde van Oranje Blauw heeft aan zijn rechtsbuiten een meer begaafde belegger dan begenadigd voetballer. Het vriendenclubje is al jaren bij elkaar wel vijftien jaar, schat elftalleider Frans Kregting en beperkt de activiteiten niet tot voetballen alleen. Muis: "We gaan elk jaar skiën in Oostenrijk. Als je even niet oplet wil Marcel de drankrekening betalen, want hij trekt sneller z'n creditcard dan Lucky Luke z'n pistool. Dan roepen we wel eens: 'Kom Marcel, we zijn niet allemaal arme stakkers'."
ff klikken aub !quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:34 schreef Goofup het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen we niet eens een keer een Hools poker avond organiseren haha, ik geloof dat er toch aardig wat pokeraars zijn hier
Dan doe ik wel mee ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen we niet eens een keer een Hools poker avond organiseren haha, ik geloof dat er toch aardig wat pokeraars zijn hier
9/10 harten starting hand. Flop : 7 schoppen, 8 schoppen, 8 harten. Turn : boer harten. Rïver : 7 hartenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:04 schreef rubbereend het volgende:
Stargazerben zelf nooit hoger gekomen dan 4 vrouwen, die leverden wel mooi 23 euro op
[..]ik poker..... vanavond weer
quote:Doel:
Henk Timmer (AZ),
Edwin van der Sar (Manchester United).
Verdediging:
Nigel de Jong,
Urby Emanuelson (Ajax),
Joris Mathijsen,
Ron Vlaar (AZ),
Giovanni van Bronckhorst (Barcelona),
Khalid Boulahrouz (HSV),
André Ooijer (PSV)
Jan Kromkamp (Villarreal).
Middenveld:
Hedwiges Maduro
Wesley Sneijder (Ajax),
Denny Landzaat (AZ),
Rafael van der Vaart (HSV),
George Boateng (Middlesbrough)
Phillip Cocu (PSV).
Aanval:
Ryan Babel (Ajax),
Robin van Persie (Arsenal),
Romeo Castelen
Dirk Kuijt (Feyenoord),
Ruud van Nistelrooy (Manchester United)
Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Speelde met 5 vrienden, ieder 20 ¤ inleg. Had uiteindelijk iets van een tientje winst ofzoquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:20 schreef Lionheaad het volgende:
Beetje triest weer idd.quote:
Wordt tijd dat er eens een keer een Hools Poker Tournooi komt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Speelde met 5 vrienden, ieder 20 ¤ inleg. Had uiteindelijk iets van een tientje winst ofzo
quote:Doel:
Henk Timmer (AZ),![]()
Edwin van der Sar (Manchester United).![]()
Verdediging:
Nigel de Jong,![]()
Urby Emanuelson (Ajax),
Joris Mathijsen,![]()
Ron Vlaar (AZ),![]()
Giovanni van Bronckhorst (Barcelona),![]()
Khalid Boulahrouz (HSV),![]()
André Ooijer (PSV)![]()
Jan Kromkamp (Villarreal).
Middenveld:
Hedwiges Maduro
Wesley Sneijder (Ajax),
Denny Landzaat (AZ),
Rafael van der Vaart (HSV),
George Boateng (Middlesbrough)![]()
Phillip Cocu (PSV).
Aanval:
Ryan Babel (Ajax),![]()
Robin van Persie (Arsenal),![]()
Romeo Castelen![]()
Dirk Kuijt (Feyenoord),![]()
Ruud van Nistelrooy (Manchester United)![]()
Jan Vennegoor of Hesselink (PSV)![]()
Ah dat is heel mooi...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is een freeroll poker tournament bij MrBookmaker over 20min.
Ik vind dat van Basten van Bommel een beetje belachelijk maakt op deze manier, zeker nu die het zo goed doet bij Barca.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Voorselectie heet toch een beetje als doel nieuwe spelers het vertrouwen te geven, zo van "je zit er tegen aan maar nog net niet"... Voor een Van Bommel is dat niet nodig denk ik...
Links onderaan bij Tournaments en dan Freerollquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah dat is heel mooi...
Hoe werkt dat enzo, ben nu gewoon aant pokeren bij MrB maar hoe kom ik bij zon tournament?
ff op je taal letten Piet !!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Zelfs ik snap niet waarom von bommel er niet bij is, ondanks dat ik het een grafhond vind.....
Live ja, dus voor het echie en niet onlinequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Live?
Zeker ja, ik speel minimaal 1x in de week met vrienden en 2x per maand doe ik aan een live Tournooitje mee ergens in Nederlandquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah okee op die manier..
Ja geregeld met vrienden, altijd leuk
Huis choon maken is nog veel minder leuk en dat ga ik morgen doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:13 schreef DeTolk het volgende:
Los Hoolos!
Kamer SCHoonmaken is een hels karwei.
Ik speel ongeveer 2x per maand met wat maten, aardig wat online (laatste tijd even weinig tijd) en eigenlijk nog nooit met die officiele toernooien meegedaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zeker ja, ik speel minimaal 1x in de week met vrienden en 2x per maand doe ik aan een live Tournooitje mee ergens in Nederland
Met die free rolls laat ik in het begin iedereen even lekker uitrazen met al die All-in's. Dan zorgen dat je eigenlijk altijd boven de average stack zit, dan win je al heel vlug (niet echt, kan lang duren) een paar centen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
En doodHad alleen maar kutkaarten
2400ste geworden ofzo
Op een gegeven moment word je op een andere tafel gegooid. Net zolang tot er nog maar 1 tafel over is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe ga je eigenlijk door in zo'n toernooi?
Ik heb er een paar keer wat mee gewonnen, maar niet meer dan anderhalve dollar. En daar doe je dan meer dan 3 uur over. Kan ik beter echt werk gaan zoeken natuurlijk.quote:
19.00 hoor volgens mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet ik eens vaker doen, zo'n toernooi, das best aardig...
Vanavond om 20.00 dus weer
In het begin ging ik ook niet veel mee nee, op een gegeven moment toch maar een keer meegegaan. Was jammer dat ik de pot van 2000+ moest delen met iemand op een Flushquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Met die free rolls laat ik in het begin iedereen even lekker uitrazen met al die All-in's. Dan zorgen dat je eigenlijk altijd boven de average stack zit, dan win je al heel vlug (niet echt, kan lang duren) een paar centen.
quote:
voornamelijk live eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef PyTh het volgende:
Spelen jullie ook wel eens live?
Rubbereend, Dylandog, Spidey, culty en Suijk spelen volgens mij ook poker.
hoe kom je aan die toernooitjes? Wij zoeken met onze vaste pokergroep wat toernooitjes om aan mee te doen, we willen namelijk meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zeker ja, ik speel minimaal 1x in de week met vrienden en 2x per maand doe ik aan een live Tournooitje mee ergens in Nederland
Van mij mag je, ik pas, drink nooitquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker Ambro, biertijd!
*pakt afstandsbedieningquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef Gollemrulez het volgende:
He die net5/ sbs6 belspelchick kende ik nog niet...
ze lijkt een beetje op Bracha van Doesburghquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef Gollemrulez het volgende:
He die net5/ sbs6 belspelchick kende ik nog niet...
Dan rolt ze ook zo 't bed inquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
*pakt afstandsbediening
Ik vind d'r eigenlijk meteen irritant. Ze praat redelijk met een rollende -r.
Kijk altijd zonder geluid....quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
*pakt afstandsbediening
Ik vind d'r eigenlijk meteen irritant. Ze praat redelijk met een rollende -r.
Wytske is meer dan achtergrond vullingquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Kijk altijd zonder geluid....Als achtergrond opvulling is ze best leuk
![]()
ipv een schilderij bedoel je ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Kijk altijd zonder geluid....Als achtergrond opvulling is ze best leuk
![]()
Tijdens de belspellen wel idd... en ze beweegt nog ookquote:
Als je een flatscreen hebt kun je 'r mooi aan de muur hangen,quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:08 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Tijdens de belspellen wel idd... en ze beweegt nog ook![]()
Die marrionettes worden steeds beter he.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:08 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Tijdens de belspellen wel idd... en ze beweegt nog ook![]()
ze zal van binnen ook wel te vullen zijn jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wytske is meer dan achtergrond vulling
http://www.pokerinfo.nlquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe kom je aan die toernooitjes? Wij zoeken met onze vaste pokergroep wat toernooitjes om aan mee te doen, we willen namelijk meer
hebben ze weer die drempel omhoog gehaald ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:20 schreef golfer het volgende:
*met pokerface op even binnen komt vallen*
en was het zo?quote:
De klant heeft altijd gelijk was het toch?quote:
daar word je toch altijd opgewonden van ?quote:
Klant is koning.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
De klant heeft altijd gelijk was het toch?
Personeel is keizer.quote:
En werd je er nat van?quote:
judopak maatje Dennisvd Geestquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:46 schreef SCH het volgende:
Van je vrienden moet je het hebben - wat een stomme eikel Bluezz
* SCH trekt judopakje aan en stapt op fietSCHje
Het lijkt Heerenveen welquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:48 schreef popolon het volgende:
Jeetje het loopt echt helemaal uit de klauwen daar in Frankrijk. Parijs staat in de fik.
Zijn er daar ook al duizenden auto's in de hens gestoken?quote:
hij had wat gelukkige voorspellingenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:56 schreef DIGGER het volgende:
Wat is dat met Wielerporno is je sig, Vaduz (ranskonijn)?
Het was een koningin en ze vond het maar een kutziekenhuis, en een trut achter de balie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus een koning heeft Bluezz een trut genoemd. Ik zou vereerd zijn.
Remke is het, ze weet er vrij veel van iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, die heb ik net gehoord. Imke is een echte kenner.
Maar waarom deed je dan dan ook,quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was een koningin en ze vond het maar een kutziekenhuis, en een trut achter de balie.
En waarom?
Omdat ik naar haar verzekeringspasje vroeg![]()
Ranskonijn nog wel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:56 schreef DIGGER het volgende:
Wat is dat met Wielerporno is je sig, Vaduz (ranskonijn)?
Bijna goed, krijg jij de DVD box als ze maandag weer wint?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Remke is het, ze weet er vrij veel van idd
Lees nog eens goed wat hij schrijft.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ranskonijn nog wel.
En ja, ik was de allerbeste in het voorspellen van wieleruitslagen. (hele seizoen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |