Meningsverschillen met een ER, waardoor ik er minder lol in had.quote:
Gaat lekker ja. Nu weer kijken naar Heerenveenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Van der Vaart is weer goed op dreef.
Had het graag gezien. Gescoord ?En tegen wie ?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Van der Vaart is weer goed op dreef.
Eén keerquote:Op donderdag 3 november 2005 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Al twee keer gescoord Ambro?
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
Altijd leuk zoiets.
Same here.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:46 schreef golfer het volgende:
Restant SCH gaat kijken na uitermate slechte BB-live uitzending.
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:19 schreef methodmich het volgende in het userstopic:
Waardevolste aanwinst voor Fok!: Clauwheee
Beste nieuwkomer 2005 (vrouwen): clauwheee
Wie gaat er dan ook BB kijken als Heerenveen erop is?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:46 schreef golfer het volgende:
Restant SCH gaat kijken na uitermate slechte BB-live uitzending.
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook BB kijken als Heerenveen erop is?
Deel twee komt morgen toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
Straks nog even het eerste deel van 06-05 kijken.
Yups.quote:
We hebben hetzelfde spoorboekje vanavondquote:Op donderdag 3 november 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
Straks nog even het eerste deel van 06-05 kijken.
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen TMF, MTV moest wijken voor Tell Sell![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:17 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind Bruggink een leukerd, maar hij mag van mij zondag ook zoveel kansen missen
Tomas Ross verzinseltje die achter elke boom een spion ziet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
05/06, ik vond het allemaal wat te simpel voorgesteld
geen idee, vreselijke vervelende vent iig, maar van Hout zit hem lekker te jennenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie is de gekke marokkaan?
Oww eendje toch pfffquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:4 november, vandaag was Marianne 23 geworden
![]()
Tja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:4 november, vandaag was Marianne 23 geworden
![]()
Dat is beroerd, ex van je of zo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:4 november, vandaag was Marianne 23 geworden
![]()
ja die krap 2 maanden geleden overleden isquote:
Alsnog gecondoleerd en sterkte met deze dag.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja die krap 2 maanden geleden overleden is
maar laten we dus van het leven genieten, ik geef een rondje
Ik vind dit echt een 'grootse' opmerking van je vadoesjequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, laten we genieten van elke dag.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, laten we genieten van elke dag.
zoek maar iets lekkers uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:47 schreef golfer het volgende:
* golfer neemt rondje drank van eendje aan.
*proost* op iedereens gezondheid.
Wat zit er in die pan links?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoek maar iets lekkers uit
[afbeelding]
k neem een wodkatje
Een goede beslissing, zo ziet mijn hele week er al uit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:47 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh!
Ga morgen niet naar stage heb ik net besloten, neem een dagje 'atv'.
Nadat ik vanmiddag dus zo lekker genaaid ben heb ik me direct ziek gemeld...quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een goede beslissing, zo ziet mijn hele week er al uit.
lekkere worstenquote:
geen probleem Tong ik weet dat niks kwaads bedoeld, je woorden van 2 maanden terug staan me nog voorquote:
Dat heb ik dus ook gehadquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nadat ik vanmiddag dus zo lekker genaaid ben heb ik me direct ziek gemeld...
je kan dus weer rustig in Nederland komen wonenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:07 schreef popolon het volgende:
Da's best klote rubbert, neem er eentje van mij dan.
Ik kreeg vandaag m'n 'permanent resident card' in de bus.
I'm free to leave the country.
ik duimen dat het lukt zaterdag om ze te krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:09 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb wel mijn kaartjes voor Schalke 04 - P$V hier liggen eindelijk.
Wij gaan met 2 Rodafans, waaronder ik dus, en 1 Roda/Schalke fan (die heeft de 3 kaarten geregeld).quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik duimen dat het lukt zaterdag om ze te krijgen
en dat allemaal omdat je hebt gezegd dat je geen terrosist bentquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:11 schreef popolon het volgende:
Kan ja, maar 't gaat me meer om dat ik nu een volwaardigburger ben en legaal mag werken.
En op 't vliegveld niet meer in de touristenrij hoef te gaan staan.
De inburgeringscursus was goed te doen trouwens: Beer & hotdogs eten.
oke, leukquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij gaan met 2 Rodafans, waaronder ik dus, en 1 Roda/Schalke fan (die heeft de 3 kaarten geregeld).
Wij zitten op Ost dacht ik...quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, leukik hoop kaarten van een ander vak te krijgen
Het hoeft niet zo moeilijk allemaal, dat was het anderhalf jaar lang al dus dan kan het best eens wat makkelijker.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat allemaal omdat je hebt gezegd dat je geen terrosist bent
net als die gast van de Telegraaf die dat geintje maakte in het vliegtuis van Orlando naar Dallas met het Nederlands 11tal.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:22 schreef DarkShine het volgende:
Hou op over terroristen.
Moest gister voor stage naar de NATO Air Base in Duitsland net over de grens. Staan we vlakbij de gate, net bezoekerspasjes gehaald, roept hij naar me dat ik de bom opnieuw moet instellen.
D'r zal maar 1 zo'n security guard dat 'geintje' meekrijgen. Zit ik dankzij hem dus ook meteen flink in de shit! Hij begreep 't ook niet dat ik vies link was daarover!
Leuk he, zulke onzin...quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net als die gast van de Telegraaf die dat geintje maakte in het vliegtuis van Orlando naar Dallas met het Nederlands 11tal.Bergkamp zit daar nu nog mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |