Y.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:54 schreef The_Goaly het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ roep maar letters, bij 10 fouten ben je opgehangen
Hoe langer hoe makkelijker.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:46 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
vrachtwagenventieldopjehouder
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Kin-der-kan-ker-car-na-val!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:05 schreef __Saviour__ het volgende:
desoxyribosenucleļnezuur
Jammerquote:Op donderdag 3 november 2005 20:32 schreef Sammy1805 het volgende:
t
Heej, ben jij niet Kelly uit Big Brother?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:27 schreef lucienne2 het volgende:
korfbalinternational
terugvindpost
karaktertrekjes
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:39 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heej, ben jij niet Kelly uit Big Brother?
nee ik ben Lucienne uit Utrecht (woonachtig) of Antwerp (geboren)quote:Op donderdag 3 november 2005 21:39 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heej, ben jij niet Kelly uit Big Brother?
Nee, je lijkt op haar.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:48 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
nee ik ben Lucienne uit Utrecht (woonachtig) of Antwerp (geboren)
hoezo? waren mijn woorden dan zo slecht????
Die is juist makkelijk. 1 T of een N of een E en je weet het woord zowat alquote:Op donderdag 3 november 2005 21:49 schreef Karina het volgende:
Of de klassieke: Hottentottententententoonstelling
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Kin-der-kan-ker-car-na-val!
[afbeelding]
Haha nee, dat is nu koeieNuier. Nieuw spellingquote:
idd ja, en je lieve lache.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:24 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
mijn blonde haren of mijn cup d nepborsten..... zwart en b dus....
Een compliment zou zo'n beetje dit zijn:quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:24 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een compliment, maar die kelly vergelijking niet....
Sentimentele slijmbal.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Een compliment zou zo'n beetje dit zijn:
Met jouw lach tover je een glimlach, een bloos en een goede bui op iedere jongen zijn gezicht...Ik denk dat ik mijzelf betoverd voel wanneer ik in je aanwezigheid mag zijn, en mijzelf de hemel in prijs 's ochtends naast je wakker te worden.
Ze lijkt er wel op!quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Overigens:
Je lijkt niet op Kelly van Big Brother...JIj bent een mooie deerne
Qat is een tof woord, maar voor galgje gewoon flauw.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:02 schreef Bupatih het volgende:
qat
Niks meer aan doen.Perfect.
Het enige woord waarbij een 'q' niet opgevolgd wordt door een 'u'.
Hey..iedereen is anders he...En ieder zijn smaak is verschillend. Dat heb je maar te waarderen denk ik dan..quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:55 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Sentimentele slijmbal.
[..]
Ze lijkt er wel op!
Maar ze heeft een lieve lach.
Niks 5 letters.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Qat is een tof woord, maar voor galgje gewoon flauw.
Woorden < 5 letters.![]()
Daar ga je de fout in.quote:
nu ga ik blozen hoor, wat lief!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Een compliment zou zo'n beetje dit zijn:
Met jouw lach tover je een glimlach, een bloos en een goede bui op iedere jongen zijn gezicht...Ik denk dat ik mijzelf betoverd voel wanneer ik in je aanwezigheid mag zijn, en mijzelf de hemel in prijs 's ochtends naast je wakker te worden.
Overigens:
Je lijkt niet op Kelly van Big Brother...JIj bent een mooie deerne
Echt weer zo'n kelly opmerking.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:20 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
nu ga ik blozen hoor, wat lief!!!!
Als je dit echt lief vindt dan snap ik waarom ik geen vriendin heb, want dit zou ik dus echt niet over mijn lippen kunnen krijgen, over niemand nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:20 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
nu ga ik blozen hoor, wat lief!!!!
Vanavond weer ja!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:36 schreef Bupatih het volgende:
Ja. En nu weer ontopic.
Kelly aanbidden doe je maar bij Jensen..
Ik gok dat elke random letter die je probeert er toch wel in zit, dus het kutste is het voor jou als je ruim 189 duizend streepjes moet tellen!quote:
Die raad iedereen, omdat je om de galg te tekenen 10 keer een foute letter moet noemen.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:46 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
vrachtwagenventieldopjehouder
quote:Op maandag 24 november 2008 14:49 schreef Flubberbal het volgende:
komop maak dit topic weer levend dan
komt mijne aan:
airconditioningsluchtverversingsecomaterialensysteeminstallatieprocedure
Meer dan 16 verschillende letters, dus wordt gegarandeerd gerade.quote:Op maandag 24 november 2008 15:43 schreef Mozy het volgende:
brandweerautoventieldopjebeschermerfabriekwerknemerverzekering.
Autobandventieldopjesfabrikantverzekeringsmaatschappijdirectriceverenigingstijdschriftenbezorgersshirtsponsoringscontractformulierquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:34 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Autobandventieldopjesfabrikantverzekeringsmaatschappijdirectriceverenigingstijdschriftenbezorgersshirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
.isi.the.a.heutquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |