ezelsbruggetjequote:Op donderdag 3 november 2005 14:55 schreef Lionheaad het volgende:
Zij
Bracht
Rozen
Op
Gerrits
Graf
Bij
Vies
Grijs
Weer
quote:
je dacht dat Wytske erop zou zijn? Helaas.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:09 schreef Ambrosius het volgende:
Of ik reed net 54 km/u op de fiets (wind mee).
Dat niet eens, ik dacht 'laat ik eens kijken hoe hard ik kan', dus een stukje rustige weg in de open vlakte opgezocht, wind mee en gaanquote:Op donderdag 3 november 2005 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je dacht dat Wytske erop zou zijn? Helaas.
Dat heb ik ooit dagelijks gedaan, maar dan wou ik gewoon snel thuis zijn van school....quote:Op donderdag 3 november 2005 15:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat niet eens, ik dacht 'laat ik eens kijken hoe hard ik kan', dus een stukje rustige weg in de open vlakte opgezocht, wind mee en gaan.
Dat past toch wel op een floppy?quote:
is dat nou duur zo'n DVD van 12 minutenquote:
beetje weinig voor 2 dvd'squote:Op donderdag 3 november 2005 15:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dat nou duur zo'n DVD van 12 minuten
Die heeft meer eelt op z'n handen dan op z'n voeten volgens mijquote:Op donderdag 3 november 2005 15:39 schreef DIGGER het volgende:
Zo zien je handen eruit als je in 129 dagen de pacific overroeit.
[afbeelding]
Die heeft flink lopen sjorren zeg!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:39 schreef DIGGER het volgende:
Zo zien je handen eruit als je in 129 dagen de pacific overroeit.
[afbeelding]
hij heeft het mooi verdeeld over 2 handenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die heeft flink lopen sjorren zeg!
Je bedoelt te zeggen dat deze handen niet onderdoen voor die van jou?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die heeft flink lopen sjorren zeg!
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat deze handen niet onderdoen voor die van jou?
Precies, allemaal het werk van Jacco Verhaeren.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef DeTolk het volgende:
Al die geintjes over die PSV Alltime DVD
Zij hebben toch ook successen geboekt in de afgelopen jaren
Heel wat kampioenschappen, wereldrecords enzo. Allemaal goede atleten.
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies, allemaal het werk van Jacco Verhaeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |