waarom??quote:Op donderdag 3 november 2005 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat dat over radio's enzo op het werk? Want daar moet je eigenlijk voor betalen ja.
omdat je muziek "publiekelijk"gebruikt zeg maar, in een café moet ook extra betaald worden voor een TV eigenlijk, zeker bijvoorbeeld rond het WK willen ze daar weleens moeilijk over doen. Op het werk hebben we een brief van de Buma gehad, maar als je zegt bij een controlle dat de radio van jezelf is en niet van het werk dan hoeft t weer nietquote:
dat is alleen zo als de klanten of andere de muziek kunnen horen, als het alleen voor jezelf is dan hoeft het niet !quote:Op donderdag 3 november 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat je muziek "publiekelijk"gebruikt zeg maar, in een café moet ook extra betaald worden voor een TV eigenlijk, zeker bijvoorbeeld rond het WK willen ze daar weleens moeilijk over doen. Op het werk hebben we een brief van de Buma gehad, maar als je zegt bij een controlle dat de radio van jezelf is en niet van het werk dan hoeft t weer nietNederland regeltjesland
je weet nu waar Parijs ligtquote:Op donderdag 3 november 2005 14:07 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
Vandaag mijn topo toets gehaaldk had 85 % goed
Eendje.. je bent blauw![]()
![]()
Dat nog niet eens..quote:
ja weet ik veel, ik vond het ook vaag. Ik heb gelukkig weinig verstand van recht voor de restquote:Op donderdag 3 november 2005 14:04 schreef Lionheaad het volgende:en als het werk een algemeen distrubutie netwerk heeft?
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:07 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
Vandaag mijn topo toets gehaaldk had 85 % goed
Eendje.. je bent blauw![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja weet ik veel, ik vond het ook vaag. Ik heb gelukkig weinig verstand van recht voor de rest
[..]kan ik je nou gaan versieren?
ja en dan is het meestal ook nog kutmuziekquote:Op donderdag 3 november 2005 14:15 schreef Lionheaad het volgende:
Voor een wachtmuziekje bij een telefoon gesprek moet ook betaald worden![]()
Ik had laats een bedrijf en die had toch vrij redelijke en recente muziek...quote:Op donderdag 3 november 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en dan is het meestal ook nog kutmuziek
ik kreeg wel eens een badrijf aan de telefoon die hadden geloof ik gewoon de radio als wachtmuziekje !quote:Op donderdag 3 november 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik had laats een bedrijf en die had toch vrij redelijke en recente muziek...
T-Mobile heeft igg over het algemeen bagger en als je die 4 nummers dan ook nog eens voor de 3e keer voorbij hoort komenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik had laats een bedrijf en die had toch vrij redelijke en recente muziek...
had hij een spiekbriefje van 4 bij 6 ofzo? Dat de hele rij mee kon kijken?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:40 schreef DarkShine het volgende:
Net proefwerk gehad, de persoon naast me is betrapt waardoor de hele rij waarin wij zaten het semester opnieuw moet doen...
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:40 schreef DarkShine het volgende:
Net proefwerk gehad, de persoon naast me is betrapt waardoor de hele rij waarin wij zaten het semester opnieuw moet doen...
Dat was de enige rij met dat proefwerk (CCNA2 Voucher) de rest van de klas was met de Final bezig (volgende proefwerk)...quote:Op donderdag 3 november 2005 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
De hele rij, WTF?
Whtfck!?!?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:40 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb wel eens een A4 gehadquote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had hij een spiekbriefje van 4 bij 6 ofzo? Dat de hele rij mee kon kijken?
Maar jij hebt toch niks verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat was de enige rij met dat proefwerk (CCNA2 Voucher) de rest van de klas was met de Final bezig (volgende proefwerk)...
quote:
quote:Dagcijfers van Woensdag 02 November 2005 (00:00 - 23:59)
1. qu63 333
2. _moder8or_ 253
3. Floripas 247
4. Dr_Flash 235
5. k_man 223
6. Alicey 217
7. indahnesia.com 216
8. PrintScreen 179
8. Jaguarized 179
10. Lupa_Solitaria 174
11. zoalshetis 168
12. Messenga 166