Nou hartstikke fijn voor je hoor, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Maar je mag hopen wat je wilt hoor.
2 - 4![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is dus nergens op gebaseerd. Dat is orang-oetangedrag.
Die is aan t masserenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:39 schreef weyden het volgende:
waar hangt Menno uit?? Ik hoor hem helemaal niet
Hij hangt niet, hij ligtquote:Op woensdag 2 november 2005 22:39 schreef weyden het volgende:
waar hangt Menno uit?? Ik hoor hem helemaal niet
Eigenlijk zijn jullie allemaal hetzelfde, er zijn topics voor baby's en er zijn topics voor voetbal.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Maar je mag hopen wat je wilt hoor.
2 - 4![]()
![]()
Hij ligt niet, hij staatquote:
quote:
Wat ben jij een MOPPERKONT vandaag zegquote:Op woensdag 2 november 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
Ingrid: jij blijft de enige in dit huis die zo dicht bij me is gekomen ....
JOH NOG 10 MINUTEN EN JE VERKETTERD 'M WEER VIEZE GORE &^%#@&%$@#^%%$^@#$^%$@#^%$@#^%$^&%$e@r#
Beetje boos?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
Ingrid: jij blijft de enige in dit huis die zo dicht bij me is gekomen ....
JOH NOG 10 MINUTEN EN JE VERKETTERD 'M WEER VIEZE GORE &^%#@&%$@#^%%$^@#$^%$@#^%$@#^%$^&%$e@r#
Ik ben voor voetbal afschaffenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn jullie allemaal hetzelfde, er zijn topics voor baby's en er zijn topics voor voetbal.
Dit is een topic voor BB en er gebeurt genoeg in BB nu dus laten we het voetbaL even weglaten (of afschaffen)
Ingrid behoort tot het schuim der aarde, daarover geen misverstand. Maar ze zou, stom toevallig, het wel eens bij het rechte eind kunnen hebben wat betreft Menno.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:38 schreef versabommie het volgende:
ingrid is echt een stinkteef...weer over Menno praten of die een zwaar probleem heeft ...ze probeert 'm gewoon wat aan te lullen ...
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik maakte me zo druk over Dido en Joost dat ik vergat naar de massage te kijken.
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Alle anderen liggen op een handdoek, maar Ingrid ligt op plastic.
[afbeelding]
ja sorry maar zoals ze vanmiddag weer dat roddelen aanvoerde...ik kan heel slecht tegen onbetrouwbare mensen zeker in een soort van relatie maar ingrid is met afstand de meest achterbakse bitch die in deze BB zit.quote:
Flauwquote:Op woensdag 2 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Alle anderen liggen op een handdoek, maar Ingrid ligt op plastic.
-plaatje-
sorry ....gelukkig is de massage zo afgelopen pikquote:Op woensdag 2 november 2005 22:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat ben jij een MOPPERKONT vandaag zeg![]()
Nou, we zijn zeker tot middernacht van de straatquote:Op woensdag 2 november 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
Nog ff het 'spoorboekje':
19.30 natalie ---> roel
20.00 joost ---> natalie
20.30 rob ---> chantal
21.00 lieske ---> joost
21.30 ingrid ---> roel
22.00 menno ---> ingrid
22.30 roel ---> dido
23.00 chantal ---> joost
23.30 dido ---> roel
Snap t best hoor kan er ook niet tegen zulke dingen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja sorry maar zoals ze vanmiddag weer dat roddelen aanvoerde...ik kan heel slecht tegen onbetrouwbare mensen zeker in een soort van relatie maar ingrid is met afstand de meest achterbakse bitch die in deze BB zit.
het begint me nu gewoon te irriteren zo gemeen als dat loeder is...
Dat gepik toppic hebben we al gehadquote:Op woensdag 2 november 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry ....gelukkig is de massage zo afgelopen pik
Begrijp heel goed wat je bedoelt hoor. Is ook gewoon een teringbitch.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja sorry maar zoals ze vanmiddag weer dat roddelen aanvoerde...ik kan heel slecht tegen onbetrouwbare mensen zeker in een soort van relatie maar ingrid is met afstand de meest achterbakse bitch die in deze BB zit.
het begint me nu gewoon te irriteren zo gemeen als dat loeder is...
Je mag niet liegenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Neeee voetbal is ook vaak leuk hoor![]()
Had graag gezien dat Menno Dido had gekozen of zo, en dan natuurlijk vooral om de reactie van Roel daarop. Of nog beter: als Menno Roel had gekozen...quote:Op woensdag 2 november 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
Nog ff het 'spoorboekje':
19.30 natalie ---> roel
20.00 joost ---> natalie
20.30 rob ---> chantal
21.00 lieske ---> joost
21.30 ingrid ---> roel
22.00 menno ---> ingrid
22.30 roel ---> dido
23.00 chantal ---> joost
23.30 dido ---> roel
wel pas na het wk volgend jaar toch zeker... die zijn altijd zo gezelligquote:
Vind ik ook. Vooral EK's en WK'squote:Op woensdag 2 november 2005 22:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee jok echt ni kijk vaak voetbal.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je mag niet liegen
Ik heb een hekel aan voetbalbehalve met een EK/WK, hoezo hypocriet
![]()
alleen als Oranje speelt en wintquote:Op woensdag 2 november 2005 22:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nah, geen woorden maar dadenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:51 schreef Snaptnix het volgende:
wel pas na het wk volgend jaar toch zeker... die zijn altijd zo gezellig![]()
Je twee favorieten zijn nu aan de beurt!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben zo geboeid door de massageavond, ik ga de Sopranos maar even opnemen.
Misschien kunnen we iemand in een djeballa wel zo gek krijgenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:52 schreef BlaBlub het volgende:
Zullen we dreigmailtjes naar de Fifa gaan sturen?
Ik ken nog meer vrouwen die voetbal kijken leuk vinden hoor, dus zo raar is het nietquote:Op woensdag 2 november 2005 22:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee jok echt ni kijk vaak voetbal.
ja ik kweet een vrouw die voetbal kijkt lol.
vind gewoon leuk
"You orang-oetang, me huppeltroela."quote:Op woensdag 2 november 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Je twee favorieten zijn nu aan de beurt!![]()
quote:
Hoofdletters staan er lieverdquote:Op woensdag 2 november 2005 22:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik ken nog meer vrouwen die voetbal kijken leuk vinden hoor, dus zo raar is het niet
Ik heb alleen een hekel aan voetbal
zou je asjeblieft met punten, komma's en misschien hoofdletters willen schrijven? Dan snap ik je zin(nen) namelijk in 1 keer
Dit is een anti-voetbal topicquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn jullie allemaal hetzelfde, er zijn topics voor baby's en er zijn topics voor voetbal.
Dit is een topic voor BB en er gebeurt genoeg in BB nu dus laten we het voetbaL even weglaten (of afschaffen)
Hoofdletter staar erquote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoofdletters staan er lieverd![]()
Maar heb plaats van kommas punten en enter gedaan
Dit vind ik laten we zeggen een ehm.. raadselachtige post.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef Sonique het volgende:
Menno tegen Nathalie toen ze vroeg hoe hij die noten zo goed kan kraken: "Beleidt, Dat is voor sommige dingen belangrijk!"
Hint?
Hee doe niet zo ranzig joh.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Ga eens met je smoel in Chantals kruis liggen, Joost.
Je bent een hooligan... ik wist het welquote:Op woensdag 2 november 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze staan wel slecht in de lijsten,Maar moet zeggen ben ook voor Ado![]()
Daarin ben ik het niet met je eens. Voetbal is prima maar daar zijn andere topics voor.quote:
utreg hieroquote:Op woensdag 2 november 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moi?quote:
Hahahaha ben ik zo erg danquote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent een hooligan... ik wist het wel![]()
Adoquote:Op woensdag 2 november 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ruk die toets eruit en neem een vullingquote:Op woensdag 2 november 2005 23:02 schreef lovebear het volgende:
O sorry![]()
Na nog een x gelezen te hebben,Zie ik dat mn shift ff geweigerd heeft.
Nee hoor niet alleen relschoppersquote:Op woensdag 2 november 2005 23:03 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
AdoHebben die "fans" dan, dacht dat dat alleen maar relschoppers als aanhang hadden
Ik hoor geen muziek, alleen vogeltjes fluiten, oh wacht er komt nu toch muziek, is die van Roel?quote:
To late, nu is het weer reguliere masseer muziek van BB zelfquote:Op woensdag 2 november 2005 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoor geen muziek, alleen vogeltjes fluiten, oh wacht er komt nu toch muziek, is die van Roel?
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
O sorry![]()
Na nog een x gelezen te hebben,Zie ik dat mn shift ff geweigerd heeft.
Nee het ging om het nummer hiervoor. Wat er nu op staat is gewoon weer van die elevator new age-shit.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoor geen muziek, alleen vogeltjes fluiten, oh wacht er komt nu toch muziek, is die van Roel?
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor niet alleen relschoppers![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
To late, nu is het weer reguliere masseer muziek van BB zelfde muziek die ik bedoelde was van een paar min terug
Dat was het vorige nummmer volgens mij. Dit is weer het cdtje van BB.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja,Sommige sporen gewoon nietquote:Op woensdag 2 november 2005 23:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietMaar alsnog veelste veel relschoppers bij Ado
Kom op zeg, Joost in het kruis van Chantal, gadverdamme.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moi?Wat is het verschil tussen DIdo en Chantal dan? Gezellig, gezellig.
Leuke sitequote:Op woensdag 2 november 2005 22:58 schreef BBscanner het volgende:
Data Leak muziek van Roel![]()
Hoop dat Dido het leuk vindt![]()
Het was zwaar ironisch bedoeldquote:Op woensdag 2 november 2005 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op zeg, Joost in het kruis van Chantal, gadverdamme.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:58 schreef BBscanner het volgende:
Data Leak muziek van Roel![]()
Hoop dat Dido het leuk vindt![]()
Ik zie het nog wel zitten als ie er niet meer uitkomtquote:Op woensdag 2 november 2005 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op zeg, Joost in het kruis van Chantal, gadverdamme.![]()
Met een goeie plattegrond en zaklamp,Moet t kunnenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel zitten als ie er niet meer uitkomt![]()
Hoeven we Joost niet meer te zien, niet meer te horen. Goed plan.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel zitten als ie er niet meer uitkomt![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Met een goeie plattegrond en zaklamp,Moet t kunnen
Já ja....quote:Op woensdag 2 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was zwaar ironisch bedoeld![]()
Hoor (lees) wie het zegtquote:Op woensdag 2 november 2005 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Já ja....
Dat zal wel weer.
Je bent gewoon een ranzige pervert.
We hebben het wel over Chantal, hoor!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Met een goeie plattegrond en zaklamp,Moet t kunnen
Ok ok dan,En een heggeschaar erbijquote:Op woensdag 2 november 2005 23:18 schreef demins het volgende:
[..]
We hebben het wel over Chantal, hoor!![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok ok dan,En een heggeschaar erbij
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:19 schreef wickie het volgende:
Roel heeft weer wat puntjes gescoord bij Dido, slimme zet van 'm..
Goedenavond Allen!!
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok ok dan,En een heggeschaar erbij
Goedenavond Allen!!
Goedenavond Allen!!
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Rob vindt dat hij er nog niet uit hoort
Volgende keer stemt iedereen wel weer op hem, denkt hij. Dat waren ze de vorige keer vergeten en daar zijn ze nu vast wel van geschrokken.
Het schijnt een body-to-body crotch-to-head massage te worden...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef BlaBlub het volgende:
De massage van Joost door Chantal hoef ik niet te zien
Rob heeft iig door dat mede door dat geroddel van hem die ene stem van menno hem weer een plek op de bank oplevert !quote:Op woensdag 2 november 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Volgende keer stemt iedereen wel weer op hem, denkt hij. Dat waren ze de vorige keer vergeten en daar zijn ze nu vast wel van geschrokken.
Istie zeker ook vergeten dat de rest ook nog vrienden en Fokkers hebben die bellen en SMS-sen en NIET voor hem!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
Voor degene die het nummer van Roel net hebben gemist, dit is het nummer wat werd gespeeld: http://www.dataleak.org/roeland/roelandmusic/Pianobars.mp3
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Moeten ze de ragebol ook niet vergeten.
Smaken verschillen zo blijktquote:Op woensdag 2 november 2005 23:24 schreef cuall het volgende:
[..]
vind je dat ECHT mooi
![]()
Sorry maar dat vind ik dus 3x niks
Toen hij echt dacht dat hij er donderdag uit moest, lachte hij als een boer met kiespijn en zei zoiets onbenulligs als 'Bedankt' tegen Bridget.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]OMG
Die man wil het gewoon niet snappen
Ik wil ZO graag zn hoofd zien als hij dr ooit uit gaat (als dat ooit nog gebeurd)
Hij is zo gefrustreerd, dat hij allemaal idiote verklaringen aanhaalt om zijn afgang enigszins te verminderen. Hij maakt zichzelf duidelijk iets wijsquote:Op woensdag 2 november 2005 23:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
Istie zeker ook vergeten dat de rest ook nog vrienden en Fokkers hebben die bellen en SMS-sen en NIET voor hem!!!
Het dreigt een kruiskop massage te worden!!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Het schijnt een body-to-body crotch-to-head massage te worden...![]()
Heeft ie nog meer van die relaxte lounge nummertjes gemaakt die je kunt downloaden?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
Voor degene die het nummer van Roel net hebben gemist, dit is het nummer wat werd gespeeld: http://www.dataleak.org/roeland/roelandmusic/Pianobars.mp3
Naast Menno op de bank en dan echt ROB eruit... BB zal nu niets doen om de boel nog meer te flessen... (wishfull thinking?)quote:Op woensdag 2 november 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rob heeft iig door dat mede door dat geroddel van hem die ene stem van menno hem weer een plek op de bank oplevert !
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Heeft ie nog meer van die relaxte lounge nummertjes gemaakt die je kunt downloaden?![]()
Ik wil geen boer-met-kiespijn-gezicht zien, ik wil een gezicht zien waar de verbijstering van af te lezen is, waarbij de tranen in zn ogen springen, waarbij zijn nederlaag hem duidelijk wordt etc, etc.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toen hij echt dacht dat hij er donderdag uit moest, lachte hij als een boer met kiespijn en zei zoiets onbenulligs als 'Bedankt' tegen Bridget.
Ik denk eerlijk gezegd dat als iedereen menno gestemd hebben dat ze dasn allemaal op de bank zitten en Menno nietquote:Op woensdag 2 november 2005 23:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
Naast Menno op de bank en dan echt ROB eruit... BB zal nu niets doen om de boel nog meer te flessen... (wishfull thinking?)
Het is Rob zn tijd nog niet,Das een goeiequote:Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef wickie het volgende:
Rob zei ook iets van dat Lieske wel eruit zal gaan, dat het ook haar tijd is om te gaan en dat het vooral nog niet zijn tijd is, hij hoort er nog niet uit. Zoiets zei die.
Dus Rob denkt dat hij van Lieske wint, dan komt ie straks van een koude kermis thuis, laten we het hopen!!
Rob denkt ook dat de bank waar Lieske 1 keer op gezeten heeft, een hele makkelijke bank was.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef wickie het volgende:
Rob zei ook iets van dat Lieske wel eruit zal gaan, dat het ook haar tijd is om te gaan en dat het vooral nog niet zijn tijd is, hij hoort er nog niet uit. Zoiets zei die.
Dus Rob denkt dat hij van Lieske wint, dan komt ie straks van een koude kermis thuis, laten we het hopen!!
Nou daar moet ik je echt gelijk in geven, ik zou er doodnerveus van wordenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:24 schreef cuall het volgende:
vind je dat ECHT mooi
![]()
Sorry maar dat vind ik dus 3x niks
Met een beetje mazzel barst hij in tranen uit in de studioquote:Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik wil geen boer-met-kiespijn-gezicht zien, ik wil een gezicht zien waar de verbijstering van af te lezen is, waarbij de tranen in zn ogen springen, waarbij zijn nederlaag hem duidelijk wordt etc, etc.*O*
Verder vind ik Rob heel lief hoor![]()
Rob telt eigenlijk gewoon al helemaal niet meer mee. Hij is er al uit gestemd, dus zit er wat mij betreft nog voor spek en bonen in.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is Rob zn tijd nog niet,Das een goeie![]()
Rob is allang overtijd.
Hoezo Menno dan niet dan? Dat zou pas echt waanzin ten top zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat als iedereen menno gestemd hebben dat ze dasn allemaal op de bank zitten en Menno niet
hier word je zoals Roel zegt "knetter uit je pannelap" vanquote:Op woensdag 2 november 2005 23:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou daar moet ik je echt gelijk in geven, ik zou er doodnerveus van worden![]()
Wij zijn van een beter bouwjaar Henk, toen was de muziek ECHT, niet dat gemanipuleerde computergedoe waar je niet echt muzikaal voor hoeft te zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 23:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou daar moet ik je echt gelijk in geven, ik zou er doodnerveus van worden![]()
Ja helaasquote:Op woensdag 2 november 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel barst hij in tranen uit in de studioMaar hij houdt zich vast groot.
Ik moest lachen om Joost vanavond in de uitzending tegen Menno: "Rob is zeker ook heel populair hoor."
kan niet, want Menno mag niet op zichzelf stemmen. Er zitten minimaal 2 mensen dan op de bank, wat BB wel weer zal aanvullen dmv een envelop om de sms inkomsten op te krikken.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat als iedereen menno gestemd hebben dat ze dasn allemaal op de bank zitten en Menno niet
Maar natuurlijk alleen als Dido dat ook zo wil zien...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:32 schreef wickie het volgende:
Volgens mij wil Naat, Roel en Dido wel als een koppeltje zien......
Hou ook nog van de wat oudere muziekquote:Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Wij zijn van een beter bouwjaar Henk, toen was de muziek ECHT, niet dat gemanipuleerde computergedoe waar je niet echt muzikaal voor hoeft te zijn![]()
Geef mij maar de echte Rock and Roll![]()
kans is groot dat BB dan ingrijpt en "straf geeft"onder het mom van stemafspraken.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo Menno dan niet dan? Dat zou pas echt waanzin ten top zijn.
Was verbijsterd dat Lieske in de uitzending vertelde dat Ingrid drie naproxen per dag slikt. Dat is sterk spul waarvan je maagklachten kunt krijgen. Weet iemand hier waarom Ingrid dat neemt? En dat is nog bovenop de antidepressiva?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef wickie het volgende:
Ingrid vraagt pijnstiller advies aan Lieske.... En Lieske zegt "Je moet er wel een beetje mee uit kijken hoor Ing...."
Nog niet opgevallen dat Rob op 2 manieren lacht?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik wil geen boer-met-kiespijn-gezicht zien, ik wil een gezicht zien waar de verbijstering van af te lezen is, waarbij de tranen in zn ogen springen, waarbij zijn nederlaag hem duidelijk wordt etc, etc.*O*
Verder vind ik Rob heel lief hoor![]()
Streamverslagenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:35 schreef Timon223 het volgende:
vraagje, wie is er nou NIET gemasseerd? want er zijn maar 4 koppels
Ja daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:32 schreef wickie het volgende:
Volgens mij wil Naat, Roel en Dido wel als een koppeltje zien......
Naar mijn weten zijn er geen stemafspraken gemaakt... en áls er al iemand stemafspraken heeft gemaakt de afgelopen 2 maand, dan is het Menno. Dus om hem dan nu te bevooroordelen wegens stemafspraken van de anderen, zou echt de wereld op z'n kop zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
kans is groot dat BB dan ingrijpt en "straf geeft"onder het mom van stemafspraken.
Me2 dusquote:Op woensdag 2 november 2005 23:38 schreef BlaBlub het volgende:
*Nummertje van Roel luisterd* Ik vind het een relaxt nummertjeHou wel van dat soort muziek
Dat kan weer een initatief zijn van BB, doordat een heleboel dan op menno gestemd hebben doordat ze alleen maar op Roddels en achterklap afgaan en Dan geen steekhoudende argumentatie hebben gegeven.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo Menno dan niet dan? Dat zou pas echt waanzin ten top zijn.
Hij bedoelt: lees de streamverslagen maar, luie flikker.quote:
quote voortaan even mijn hele post, waar ik hetgeen je nu zegt ook al bevestigde !quote:Op woensdag 2 november 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn er geen stemafspraken gemaakt... en áls er al iemand stemafspraken met de afgelopen 2 maand, dan is het Menno. Dus om hem dan nu te bevooroordelen wegens stemafspraken van de anderen, zou echt de wereld op z'n kop zijn.
Geen idee waarom, maar Lieske heeft dat al eens eerr aangegeven, dus Ingrid zal dat al wel langer doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was verbijsterd dat Lieske in de uitzending vertelde dat Ingrid drie naproxen per dag slikt. Dat is sterk spul waarvan je maagklachten kunt krijgen. Weet iemand hier waarom Ingrid dat neemt? En dat is nog bovenop de antidepressiva?
Ze slikt op dit moment er elke dag 1 vanwege het spierpijn verhaal waar Lieske het in de DBK over had, dat klopt, want ze zei net ook tegen Lieske dat ze die net vergeten was een te nemen en vroeg of dat niet erg was....quote:Op woensdag 2 november 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was verbijsterd dat Lieske in de uitzending vertelde dat Ingrid drie naproxen per dag slikt. Dat is sterk spul waarvan je maagklachten kunt krijgen. Weet iemand hier waarom Ingrid dat neemt? En dat is nog bovenop de antidepressiva?
Zij.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij bedoelt: lees de streamverslagen maar, luie flikker.
In ieder geval Joost niet, als ik Chantal zo bezig zie, maar het is eigenlijk te pijnlijk om naar te kijken.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:35 schreef Timon223 het volgende:
vraagje, wie is er nou NIET gemasseerd? want er zijn maar 4 koppels
Ja dat is echt iets voor een wiet rokende en coke snuivende Roelquote:Op woensdag 2 november 2005 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
hier word je zoals Roel zegt "knetter uit je pannelap" van(dit was het nummer wat Roel wilde stoppen toen BB dat na het rustiger nummer ging draaien)
Vreemd hè?!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent ook een stuk jonger, ik ben van het "gouwe ouwe" tijdperkquote:Op woensdag 2 november 2005 23:38 schreef BlaBlub het volgende:
*Nummertje van Roel luisterd* Ik vind het een relaxt nummertjeHou wel van dat soort muziek
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:43 schreef Day het volgende:
Waarom val ik nou bij bij de massage van Joost. Brrrrr dat lijf
Avond allemaal
De enige die er armer van wordt ben jij ,Rob stapt gewoon vrolijk en wel eruit want hij kan weer terug naar zijn familie en dan is het plezier wat je er om hebt al snel weer verdwenen want hij gaat gewoon weer zijn lekkere leventje tegemoetquote:Op woensdag 2 november 2005 23:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
Naast Menno op de bank en dan echt ROB eruit... BB zal nu niets doen om de boel nog meer te flessen... (wishfull thinking?)
Aan de andere kant wil ik wel eens zien waar het heen gaat als steunpilaar der roddelaars rob weg moet ....denk dat het voor de streamers leuker gaat wordenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:44 schreef riri het volgende:
[..]
De enige die er armer van wordt ben jij ,Rob stapt gewoon vrolijk en wel eruit want hij kan weer terug naar zijn familie en dan is het plezier wat je er om hebt al snel weer verdwenen want hij gaat gewoon weer zijn lekkere leventje tegemoet
de kijkers blijven met de kater zitten dat het ze veel geld kost al dat die dure smsjes...Talpa blij
![]()
Avond allemaal
Ze weten wel dat de muziek vroeger beter was, alleen proberen ze het weer te veranderen met een beat e.d. zodat het beter uit komt bij pillen een andere drugs.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef cuall het volgende:
Wij zijn van een beter bouwjaar Henk, toen was de muziek ECHT, niet dat gemanipuleerde computergedoe waar je niet echt muzikaal voor hoeft te zijn![]()
Geef mij maar de echte Rock and Roll![]()
De door mij geliefde Robquote:Op woensdag 2 november 2005 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote voortaan even mijn hele post, waar ik hetgeen je nu zegt ook al bevestigde !
ennuh zoals jij het brengt is menno zo ongeveer de enige die stemafspraken maakt. de door jou zo geliefde rob doet dat zeker niet ? de wereld op zijn kop![]()
Hij nou dank je welquote:Op woensdag 2 november 2005 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij bedoelt: lees de streamverslagen maar, luie flikker.
En op pagina 1 van dit topic staat ook precies wie wie wanneer masseert.
Avond allemaal
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De door mij geliefde Rob![]()
![]()
Goeie genade
Ze slikt Seroxat en 3 naproxen....nou kwestie van tijd voor die maag aan barrels gaatquote:Op woensdag 2 november 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet van dat tijdperkquote:Op woensdag 2 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij bent ook een stuk jonger, ik ben van het "gouwe ouwe" tijdperk![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:44 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding] krijgt een massage van [afbeelding]
Ze zei het vanmorgen nog tegen iemand. Ze heeft last van haar rug ofzo en slikt daarom die pillen. Ze heeft het nog niet in de dbk gezegd omdat ze niet wil dat BB zo erg op haar gaat letten als ze op Lieske hebben gedaan. Ingrid heeft blijkbaar niet helemaal in de gaten dat BB ook hoort wat ze in de kamer zegtquote:Op woensdag 2 november 2005 23:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar Lieske heeft dat al eens eerr aangegeven, dus Ingrid zal dat al wel langer doen.
Lijkt mij ook niet echt gezond![]()
De kater zal ik pas hebben na de victorie-borrel op zijn exit, en van mij mag hij rustig met zijn lekkere leventje verder, graag zelfs, maar niet meer op mijn TV-scherm!! (een TV gewonnen door SMS-jes aan BB... zo wie is de winnaar hier????quote:Op woensdag 2 november 2005 23:44 schreef riri het volgende:
[..]
De enige die er armer van wordt ben jij ,Rob stapt gewoon vrolijk en wel eruit want hij kan weer terug naar zijn familie en dan is het plezier wat je er om hebt al snel weer verdwenen want hij gaat gewoon weer zijn lekkere leventje tegemoet
de kijkers blijven met de kater zitten dat het ze veel geld kost al die dure smsjes...Talpa blij
![]()
Ik vind 't best aardig. Maar 25 - 30 jaar geleden deed Brian Eno al dit soort dingen. Gelukkig heel wat beter!!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
hoop idd dat dit de laatste is, heb er geen krab meer voor!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Is dit de laatste massage? Want ik ben er helemaal klaar mee.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef Timon223 het volgende:
NU EEN SCHEET LATEN ROEL!!!!!!!!! ze zit bijna in zijn bouwvakkersdecolete
Ze klaagt ook regelmatig over haar maag en darmenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:48 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ze slikt Seroxat en 3 naproxen....nou kwestie van tijd voor die maag aan barrels gaat![]()
Bedankt, dokter Regenworm.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:52 schreef regenworm het volgende:
Medische verhandeling
Gedaanquote:Op woensdag 2 november 2005 23:50 schreef BlaBlub het volgende:
Lovebear, ik weet niet of je het al gezien had, maar we hebben zo goed als tegelijkertijd in het "Survival"-topic gepost (alleen jij net iets later) Wil je jou post ff aanpassen?
Overigens wordt naproxen ook voorgeschreven bij menstruatieklachten en bij jicht.quote:
Ja ik vond het ook erg tegen vallen, alleen Lieske vond ik leuk, de rest wasquote:Op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Is dit de laatste massage? Want ik ben er helemaal klaar mee.
Fijnquote:
Dat maakt helemaal niet uit,Hoe oud je bent.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
zeker niet met een lege maag slikkenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze klaagt ook regelmatig over haar maag en darmen
Toedels terugquote:Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
FijnKan ik met een gerust hart andere dingen gaan doen
Toedels mensen en ws. tot later vanacht
Heb dat maar half gezien.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook erg tegen vallen, alleen Lieske vond ik leuk, de rest was![]()
![]()
met dit maatje zeker nietquote:Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef Timon223 het volgende:
als Roel zich omdraait prikt ie zomaar in een gaatje ergens mee
(sorry, vulgair ik weet het)
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daar hoef je geen pillen voor te slikkenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze klaagt ook regelmatig over haar maag en darmen
Dido heeft van die vieze shagplekken in d'r onderlip.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
met dit maatje zeker niet [afbeelding]
[..]
Oh ja, kan iemand even die foto van naakte Roel in de douche posten? Want die heb ik pas een keer of twintig gezienquote:Op woensdag 2 november 2005 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
met dit maatje zeker niet [afbeelding]
[..]
jij nooit....quote:Op woensdag 2 november 2005 23:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
De kater zal ik pas hebben na de victorie-borrel op zijn exit, en van mij mag hij rustig met zijn lekkere leventje verder, graag zelfs, maar niet meer op mijn TV-scherm!! (een TV gewonnen door SMS-jes aan BB... zo wie is de winnaar hier????![]()
Moeten ze wel een keer de leuke Lieske momenten ook op tv laten zien. Ik betwijfel zelfs of ze de massage goed in beeld gaan brengen morgen of overmorgen.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben er trouwens uit: Lieske mag van mij winnen. De rest is bagger.
Van mij mag ze ook winnen alleen hoop ik dat het gejank en gezeur wegblijft.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb dat maar half gezien.
Ik ben er trouwens uit: Lieske mag van mij winnen. De rest is bagger.
Rob heeft donderdag een stemafspraak gemaakt met Menno. Was het initiatief van Rob naar Menno toe om niet op elkaar te stemmen.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn er geen stemafspraken gemaakt... en áls er al iemand stemafspraken heeft gemaakt de afgelopen 2 maand, dan is het Menno. Dus om hem dan nu te bevooroordelen wegens stemafspraken van de anderen, zou echt de wereld op z'n kop zijn.
Roel vindt dit de lekkerste massage van de drie, reken daar maar op.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:00 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat Roel gewoon in slaap valt van dat saaie gewrijf.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daar hoef je geen pillen voor te slikken
Ik nog nooit!! Maar ik begrijp dat het geen grote foto is...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja, kan iemand even die foto van naakte Roel in de douche posten? Want die heb ik pas een keer of twintig gezien![]()
Ze moeten wel. Ze hebben de massages verzonnen omdat ze anders weer een half uur moeten vullen met fitnessende mensen, volgens mij.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moeten ze wel een keer de leuke Lieske momenten ook op tv laten zien. Ik betwijfel zelfs of ze de massage goed in beeld gaan brengen morgen of overmorgen.
Hij maakte een toespeling. Dat is alles ("misschien moeten we elkaar de volgende keer een keer ontzien"). De afspraak is niet gemaakt. Ze hebben het er alleen over gehad.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:01 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Rob heeft donderdag een stemafspraak gemaakt met Menno. Was het initiatief van Rob naar Menno toe om niet op elkaar te stemmen.
Ze is niet ideaal maar de rest is gewoonweg ver-schrik-ke-lijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook winnen alleen hoop ik dat het gejank en gezeur wegblijft.
Werd van de week erg gewoon gek van.
Ja. Ze doet maar wat, totaal zonder beleid.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:02 schreef Timon223 het volgende:
dido denkt "is dat half uur nog niet voorbij"
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
Dido is niet gewend te masseren, Dido wórdt altjd gemasseerd.
Ik ookquote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
volgens mij is dido het al behoorlijk zat![]()
Chantal blijft wakker omdat ze wil weten hoe het met Dido en Roel gaat omdat ze zelf een oogje op Roel heeft.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:04 schreef Inca het volgende:
naat blijft maar wakker om dido te behoeden en gna gna gna blijft wakker om morgen weer lekker te roddelen
pielemansjequote:Op donderdag 3 november 2005 00:05 schreef wickie het volgende:
Iedereen zegt maar dat Roel een klein pielemanse heeft, wat hij ook heeft in slappe toestand.
Maar we weten niet hoe groot z'n pielemansje is in harde toestand.
Ik heb weleens een vriendje gehad die ook zo'n kleintje had maar die toch erg groeide en een goede lengte had uiteindelijk.
Wat een kansloos en oeverloos gelul van Nat en Chan... bahbah wat saai..
Hangt er een klok ofzo? Ik zag haar een paar keer naar iets omhoog kijkenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
Die lamlul zou het nog lekker vinden als ze hem een half uur op zijn kop ramt met zo'n oranje voetbalhamer.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:01 schreef Gert het volgende:
Roel vindt dit de lekkerste massage van de drie, reken daar maar op.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Die lamlul zou het nog lekker vinden als ze hem een half uur op zijn kop ramt met zo'n oranje voetbalhamer.![]()
Oeh, SM.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Die lamlul zou het nog lekker vinden als ze hem een half uur op zijn kop ramt met zo'n oranje voetbalhamer.![]()
Er blijft inderdaad niet veel meer over die leuk zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is niet ideaal maar de rest is gewoonweg ver-schrik-ke-lijk.
Ik hoop dat Hummie haar tot 2 uur door laat werken.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
Wat is het verschil? Door Menno is het anders geinterpreteerd en ook Rob heeft van de week laten vallen dat hij en menno een deal hebben.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij maakte een toespeling. Dat is alles ("misschien moeten we elkaar de volgende keer een keer ontzien"). De afspraak is niet gemaakt. Ze hebben het er alleen over gehad.
Ja, dat is het wachten wel waardquote:Op donderdag 3 november 2005 00:07 schreef versabommie het volgende:
gaan ze nu naar bed?
pffff nog een uurtje heb ik Meat Loaf - Live With The Melbourne Symphony Orchestra binnen![]()
Dido gaat anders altijd heel vroeg naar bed, ze zal wel moe zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hangt er een klok ofzo? Ik zag haar een paar keer naar iets omhoog kijken
Geniet van je zachte bedje en slaap goedquote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef lovebear het volgende:
ik ga naar mn bedje toe.
Slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
Hij geeft geen liters bier op en linda ligt niet naast hem dus hij moet nog wakker zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Hij zal toch niet in slaap gevallen zijn?
slaap lekkerquote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef lovebear het volgende:
ik ga naar mn bedje toe.
![]()
Je hebt slechte smaak in bewoners, maar muzieksmaak is een heel stuk beterquote:Op donderdag 3 november 2005 00:07 schreef versabommie het volgende:
gaan ze nu naar bed?
pffff nog een uurtje heb ik Meat Loaf - Live With The Melbourne Symphony Orchestra binnen![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef lovebear het volgende:
ik ga naar mn bedje toe.
![]()
Dat is zeer zeker niet wat ik gehoord heb. Rob zei zelf gisteren nog dat Menno nu bij hem zou moeten komen om de afspraak echt te maken.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:07 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Door Menno is het anders geinterpreteerd en ook Rob heeft van de week laten vallen dat hij en menno een deal hebben.
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:11 schreef APK het volgende:
Kan iemand een screenshot maken van stream 2 voor de streamverslagen?
trustequote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef lovebear het volgende:
ik ga naar mn bedje toe.
![]()
Never say never!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:00 schreef riri het volgende:
[..]
jij nooit....![]()
menno wel die lekker met de prijzenpot in Amerika kan gaan wonen en gaan golven daar,hij lacht jullie er allemaal om uit![]()
![]()
Het is toch ook een illusie dat iedereen zomaar kan masseren. Dan krijg je dit soort dingen.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:11 schreef Lamon het volgende:
Ik weet niet wat ze aan het doen is, maar dit heeft geen zak met masseren te maken.
thnx, tis net een dvd waar ik al een tijdje legaal danwel illegaal op aan het jagen ben :-)quote:Op donderdag 3 november 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt slechte smaak in bewoners, maar muzieksmaak is een heel stuk beter
Misschien ik zag Ingrid het ook doenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Hangt er een klok ofzo? Ik zag haar een paar keer naar iets omhoog kijken
Lijkt me wel lachen als die dan ook nog eens golfprof wor en het flink goed gaat doen ....ik mag het lije alleen maar omdat ik weet dat er ergens in nichtevecht dan iemand zijn eigen tanden kapot bijtquote:Op donderdag 3 november 2005 00:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
Never say never!
en als Menno met de poen naar Amerika kan gaan: Mijn steun heeftie !!
Is ook zo.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is toch ook een illusie dat iedereen zomaar kan masseren. Dan krijg je dit soort dingen.
Ikea, uit vrije wilquote:Op donderdag 3 november 2005 00:12 schreef wickie het volgende:
[..]
truste
Ik ga ook zomaar ns naar m'n bedje toe, morgen lekker vrij, lekker ff naar de Ikea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |