quote:
quote:
Nah, geen woorden maar dadenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:51 schreef Snaptnix het volgende:
wel pas na het wk volgend jaar toch zeker... die zijn altijd zo gezellig![]()
Je twee favorieten zijn nu aan de beurt!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben zo geboeid door de massageavond, ik ga de Sopranos maar even opnemen.
Misschien kunnen we iemand in een djeballa wel zo gek krijgenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:52 schreef BlaBlub het volgende:
Zullen we dreigmailtjes naar de Fifa gaan sturen?
Ik ken nog meer vrouwen die voetbal kijken leuk vinden hoor, dus zo raar is het nietquote:Op woensdag 2 november 2005 22:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee jok echt ni kijk vaak voetbal.
ja ik kweet een vrouw die voetbal kijkt lol.
vind gewoon leuk
"You orang-oetang, me huppeltroela."quote:Op woensdag 2 november 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Je twee favorieten zijn nu aan de beurt!![]()
quote:
Hoofdletters staan er lieverdquote:Op woensdag 2 november 2005 22:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik ken nog meer vrouwen die voetbal kijken leuk vinden hoor, dus zo raar is het niet
Ik heb alleen een hekel aan voetbal
zou je asjeblieft met punten, komma's en misschien hoofdletters willen schrijven? Dan snap ik je zin(nen) namelijk in 1 keer
Dit is een anti-voetbal topicquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn jullie allemaal hetzelfde, er zijn topics voor baby's en er zijn topics voor voetbal.
Dit is een topic voor BB en er gebeurt genoeg in BB nu dus laten we het voetbaL even weglaten (of afschaffen)
Hoofdletter staar erquote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoofdletters staan er lieverd![]()
Maar heb plaats van kommas punten en enter gedaan
Dit vind ik laten we zeggen een ehm.. raadselachtige post.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef Sonique het volgende:
Menno tegen Nathalie toen ze vroeg hoe hij die noten zo goed kan kraken: "Beleidt, Dat is voor sommige dingen belangrijk!"
Hint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |