Ja ik geloof nooit zo in dat broertjes-gedoe.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Denk je dat echt![]()
ben ik nou zó blond![]()
Joost probeerde Dido te zoenen na het travestietenfeestje. Zij ontweek hem handig, dus íets zou ze toch door moeten hebben. Jij bent niet blond, zij is blond.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou joepie![]()
Niet echt Echt niet mijn club
minder schelden kan ook, Ze kan er ook nix aan doen dat Menno haar heeft gekozenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:
menno gaat nu ingrid doen ....tyfuswijf
Dido is zo gewend aan veel aandacht van mannen, dat ze nog niet eens meer door heeft wie intresse in haar heeft en wie nietquote:Op woensdag 2 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Joost probeerde Dido te zoenen na het travestietenfeestje. Zij ontweek hem handig, dus íets zou ze toch door moeten hebben. Jij bent niet blond, zij is blond.
Oversext mannetje foeiquote:Op woensdag 2 november 2005 22:25 schreef newsman het volgende:
[..]
De Sexclub is ook best een goede club.
Ok, jij kan het weten, jij bent een manquote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik geloof nooit zo in dat broertjes-gedoe.
Niks maatje. Neuken willen ze. Allemaal.
Maar dat doet toch niet terzake? Hij en Dido hebben niets en hij is ook niet haar beschermer. Dido moet zelf aangeven dat Joost onder het mom van 'gezellig gezellig' over de schreef gaat. Maar die huppeltroela heeft niets in de gaten, is in haar nopjes met de aandacht.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:25 schreef regenworm het volgende:
Dit gaat roel niet leuk vinden dat geklooi tussen joost en dido
Ik vind het ook niet bepaald normaal gedrag voor vriendenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:25 schreef regenworm het volgende:
Dit gaat roel niet leuk vinden dat geklooi tussen joost en dido
Blij omdat een buitenlandse ploeg gelijk heeft gemaakt?quote:
Precies. En daar hebben we waarschijnlijk direct de reden waarom ze erniets van zegtquote:Op woensdag 2 november 2005 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat doet toch niet terzake? Hij en Dido hebben niets en hij is ook niet haar beschermer. Dido moet zelf aangeven dat Joost onder het mom van 'gezellig gezellig' over de schreef gaat. Maar die huppeltroela heeft niets in de gaten, is in haar nopjes met de aandacht.
Maar hij zat met z'n hoofd in haar kruis! Dat is toch niet normaal.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Precies. En daar hebben we waarschijnlijk direct de reden waarom ze erniets van zegt
Gek he, als het bij de groep over niets anders gaat als Menno. Hij voelt dat heus ook welquote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef riri het volgende:
mijn hemel...bij Menno gaat het weer over de groep....het zal ook niet anders![]()
De vrouwen willen niet met Joost neuken hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik geloof nooit zo in dat broertjes-gedoe.
Niks maatje. Neuken willen ze. Allemaal.
oog om oog.....quote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blij omdat een buitenlandse ploeg gelijk heeft gemaakt?
Hoe diep kun je zinken zeg
Nou Roel heeft een hoog bezittersgehalte richting Dido hoor, was vanavond in de tv-uitzending ook te zien, toen beukte hij even heftig in op Joost.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat doet toch niet terzake? Hij en Dido hebben niets en hij is ook niet haar beschermer. Dido moet zelf aangeven dat Joost onder het mom van 'gezellig gezellig' over de schreef gaat. Maar die huppeltroela heeft niets in de gaten, is in haar nopjes met de aandacht.
Roel is een jaloers type en erg bezit-terigquote:Op woensdag 2 november 2005 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoezo lol Ajax is niet mijn club kan toch
Is ook triest. Bet als de reactie van jullie nu. Maar goed. BB maar weerquote:Op woensdag 2 november 2005 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
oog om oog.....
de ajacieden juichen het hardst als een israelische ploeg een nederlandse club uit europa gooit is de afgelopen jaren gebleken ...
Whehehehe, chagrijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blij omdat een buitenlandse ploeg gelijk heeft gemaakt?
Hoe diep kun je zinken zeg
En met zn hoofd tegen dr tieten.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar hij zat met z'n hoofd in haar kruis! Dat is toch niet normaal.
Jawel, maar dat is dus nergens op gebaseerd. Dat is orang-oetangedrag.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Roel heeft een hoog bezittersgehalte richting Dido hoor, was vanavond in de tv-uitzending ook te zien, toen beukte hij even heftig in op Joost.
Nee verre van normaal. IK had er zeker wel iets van gezegd en bij doorgaan had ie een hengst tegen z'n hasses kennen krijgen. Maar je hebt het over Dido, die kickt nu eenmaal op alle mannelijke aandacht. Alhoewel zelfs dat mannelijk in het geval van Joost behoorlijk twijfelachtig is.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik en velen met mij niet even netjes zijn behandeld in amsterdam en dat ajacieden min tuig zijn die het mishandelen van vrouwen en kinderen niet schuwen ....dat geeft mij een reden om te juichen als het slecht met die ^$#%#%#club gaat!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook triest. Bet als de reactie van jullie nu. Maar goed. BB maar weer
Jep. Maar je mag hopen wat je wilt hoor.quote:
Dat heeft Dido toch ook wel door? Blijkbaar vindt ze het prima.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij valt overduidelijk op Dido, hoeveel bewijs willen we nog dat hij hetero is? Of minstens bi.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee verre van normaal. IK had er zeker wel iets van gezegd en bij doorgaan had ie een hengst tegen z'n hasses kennen krijgen. Maar je hebt het over Dido, die kickt nu eenmaal op alle mannelijke aandacht. Alhoewel zelfs dat mannelijk in het geval van Joost behoorlijk twijfelachtig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |