Het schijnt een body-to-body crotch-to-head massage te worden...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef BlaBlub het volgende:
De massage van Joost door Chantal hoef ik niet te zien
Rob heeft iig door dat mede door dat geroddel van hem die ene stem van menno hem weer een plek op de bank oplevert !quote:Op woensdag 2 november 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Rob vindt dat hij er nog niet uit hoort
Volgende keer stemt iedereen wel weer op hem, denkt hij. Dat waren ze de vorige keer vergeten en daar zijn ze nu vast wel van geschrokken.
Istie zeker ook vergeten dat de rest ook nog vrienden en Fokkers hebben die bellen en SMS-sen en NIET voor hem!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Rob vindt dat hij er nog niet uit hoort
Volgende keer stemt iedereen wel weer op hem, denkt hij. Dat waren ze de vorige keer vergeten en daar zijn ze nu vast wel van geschrokken.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
Voor degene die het nummer van Roel net hebben gemist, dit is het nummer wat werd gespeeld: http://www.dataleak.org/roeland/roelandmusic/Pianobars.mp3
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Moeten ze de ragebol ook niet vergeten.
Smaken verschillen zo blijktquote:Op woensdag 2 november 2005 23:24 schreef cuall het volgende:
[..]
vind je dat ECHT mooi
![]()
Sorry maar dat vind ik dus 3x niks
Toen hij echt dacht dat hij er donderdag uit moest, lachte hij als een boer met kiespijn en zei zoiets onbenulligs als 'Bedankt' tegen Bridget.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]OMG
Die man wil het gewoon niet snappen
Ik wil ZO graag zn hoofd zien als hij dr ooit uit gaat (als dat ooit nog gebeurd)
Hij is zo gefrustreerd, dat hij allemaal idiote verklaringen aanhaalt om zijn afgang enigszins te verminderen. Hij maakt zichzelf duidelijk iets wijsquote:Op woensdag 2 november 2005 23:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
Istie zeker ook vergeten dat de rest ook nog vrienden en Fokkers hebben die bellen en SMS-sen en NIET voor hem!!!
Het dreigt een kruiskop massage te worden!!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Het schijnt een body-to-body crotch-to-head massage te worden...![]()
Heeft ie nog meer van die relaxte lounge nummertjes gemaakt die je kunt downloaden?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
Voor degene die het nummer van Roel net hebben gemist, dit is het nummer wat werd gespeeld: http://www.dataleak.org/roeland/roelandmusic/Pianobars.mp3
Naast Menno op de bank en dan echt ROB eruit... BB zal nu niets doen om de boel nog meer te flessen... (wishfull thinking?)quote:Op woensdag 2 november 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rob heeft iig door dat mede door dat geroddel van hem die ene stem van menno hem weer een plek op de bank oplevert !
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Heeft ie nog meer van die relaxte lounge nummertjes gemaakt die je kunt downloaden?![]()
Ik wil geen boer-met-kiespijn-gezicht zien, ik wil een gezicht zien waar de verbijstering van af te lezen is, waarbij de tranen in zn ogen springen, waarbij zijn nederlaag hem duidelijk wordt etc, etc.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toen hij echt dacht dat hij er donderdag uit moest, lachte hij als een boer met kiespijn en zei zoiets onbenulligs als 'Bedankt' tegen Bridget.
Ik denk eerlijk gezegd dat als iedereen menno gestemd hebben dat ze dasn allemaal op de bank zitten en Menno nietquote:Op woensdag 2 november 2005 23:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
Naast Menno op de bank en dan echt ROB eruit... BB zal nu niets doen om de boel nog meer te flessen... (wishfull thinking?)
Het is Rob zn tijd nog niet,Das een goeiequote:Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef wickie het volgende:
Rob zei ook iets van dat Lieske wel eruit zal gaan, dat het ook haar tijd is om te gaan en dat het vooral nog niet zijn tijd is, hij hoort er nog niet uit. Zoiets zei die.
Dus Rob denkt dat hij van Lieske wint, dan komt ie straks van een koude kermis thuis, laten we het hopen!!
Rob denkt ook dat de bank waar Lieske 1 keer op gezeten heeft, een hele makkelijke bank was.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef wickie het volgende:
Rob zei ook iets van dat Lieske wel eruit zal gaan, dat het ook haar tijd is om te gaan en dat het vooral nog niet zijn tijd is, hij hoort er nog niet uit. Zoiets zei die.
Dus Rob denkt dat hij van Lieske wint, dan komt ie straks van een koude kermis thuis, laten we het hopen!!
Nou daar moet ik je echt gelijk in geven, ik zou er doodnerveus van wordenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:24 schreef cuall het volgende:
vind je dat ECHT mooi
![]()
Sorry maar dat vind ik dus 3x niks
Met een beetje mazzel barst hij in tranen uit in de studioquote:Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik wil geen boer-met-kiespijn-gezicht zien, ik wil een gezicht zien waar de verbijstering van af te lezen is, waarbij de tranen in zn ogen springen, waarbij zijn nederlaag hem duidelijk wordt etc, etc.*O*
Verder vind ik Rob heel lief hoor![]()
Rob telt eigenlijk gewoon al helemaal niet meer mee. Hij is er al uit gestemd, dus zit er wat mij betreft nog voor spek en bonen in.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is Rob zn tijd nog niet,Das een goeie![]()
Rob is allang overtijd.
Hoezo Menno dan niet dan? Dat zou pas echt waanzin ten top zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat als iedereen menno gestemd hebben dat ze dasn allemaal op de bank zitten en Menno niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |