Ik vind 't best aardig. Maar 25 - 30 jaar geleden deed Brian Eno al dit soort dingen. Gelukkig heel wat beter!!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij bent ook een stuk jonger, ik ben van het "gouwe ouwe" tijdperk![]()
hoop idd dat dit de laatste is, heb er geen krab meer voor!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Is dit de laatste massage? Want ik ben er helemaal klaar mee.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef Timon223 het volgende:
NU EEN SCHEET LATEN ROEL!!!!!!!!! ze zit bijna in zijn bouwvakkersdecolete
Ze klaagt ook regelmatig over haar maag en darmenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:48 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ze slikt Seroxat en 3 naproxen....nou kwestie van tijd voor die maag aan barrels gaat![]()
Bedankt, dokter Regenworm.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:52 schreef regenworm het volgende:
Medische verhandeling
Gedaanquote:Op woensdag 2 november 2005 23:50 schreef BlaBlub het volgende:
Lovebear, ik weet niet of je het al gezien had, maar we hebben zo goed als tegelijkertijd in het "Survival"-topic gepost (alleen jij net iets later) Wil je jou post ff aanpassen?
Overigens wordt naproxen ook voorgeschreven bij menstruatieklachten en bij jicht.quote:
Ja ik vond het ook erg tegen vallen, alleen Lieske vond ik leuk, de rest wasquote:Op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Is dit de laatste massage? Want ik ben er helemaal klaar mee.
Fijnquote:
Dat maakt helemaal niet uit,Hoe oud je bent.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij bent ook een stuk jonger, ik ben van het "gouwe ouwe" tijdperk![]()
zeker niet met een lege maag slikkenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze klaagt ook regelmatig over haar maag en darmen
Toedels terugquote:Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
FijnKan ik met een gerust hart andere dingen gaan doen
Toedels mensen en ws. tot later vanacht
Heb dat maar half gezien.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook erg tegen vallen, alleen Lieske vond ik leuk, de rest was![]()
![]()
met dit maatje zeker nietquote:Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef Timon223 het volgende:
als Roel zich omdraait prikt ie zomaar in een gaatje ergens mee
(sorry, vulgair ik weet het)
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
FijnKan ik met een gerust hart andere dingen gaan doen
Toedels mensen en ws. tot later vanacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |