quote:
Tot nu toe lukt t nog wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef cuall het volgende:
[..]
als je het streamen zat bent, moet je gewoon het stokje aan een ander overdragen, werkt echt![]()
![]()
Ja zag er goed uitquote:Op woensdag 2 november 2005 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Joost kan trouwens best goed masseren heb ik het idee
quote:
Omdat ze Roel, Menno en Rob niet wilde masserenquote:
Ik denk omdat daar weinig sexuele gevoelens bij vrijkomenquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef Showtime het volgende:
Als ze maar niet Been die Kraai masseert gaan uitzenden, dan gaat de stekker er hier meteen uit.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Omdat ze Roel, Menno en Rob niet wilde masseren
Roel, omdat ze niet tussen Roel en Dido wilt (durft) te komen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Omdat ze Roel, Menno en Rob niet wilde masseren
Hai Henkquote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk omdat daar weinig sexuele gevoelens bij vrijkomen![]()
Bestaan die dan ???quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als er een liefmodje is, mag hij of zij het wel even corrigeren
Eerst zijn Roel en Nathalie geweest.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
Waren Joost en Naat de eerste die mochten masseren?
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
De eerste die waren waren Nathalie en Roel.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
Dat veronderstelde ik uit het gesprekje tussen Nathalie en Joost in de massage kamer.... Joost had het over Menno en dat hij uit door de mand was gevallen, en toen zei Nathalie dat ze er maar niet over moesten praten...quote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef farceman het volgende:
He Sonique,
waarom schreef je dat Joost menno heeft genomineerd , zei hij dat? Of was dat af te leiden?
Las nl. in streamverslagen dat ze dachten dat roel menno en Lieske op de bank zitten en dit lijkt me sterk als Joost Roel niet nomineert..
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:57 schreef Sonique het volgende:
Chantal: "Het mag ook in m'n haren komen."
ROb: "Het mag ook in uw haren komen?"
(!)
Ik kreeg juist tijdens de uitzending vanavond het idee dat Joost Roel zou nomineren. Hij had geen klk met hem zei hij tegen Menno.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat veronderstelde ik uit het gesprekje tussen Nathalie en Joost in de massage kamer.... Joost had het over Menno en dat hij uit door de mand was gevallen, en toen zei Nathalie dat ze er maar niet over moesten praten...
Het is niet letterijk gezegt ofzo, en ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben.... We zullen morgen zien wie op wie heeft gestemt...
Schatje, ik moet trouwens nog steeds lachen om je onderschrift! LOLquote:Op woensdag 2 november 2005 20:57 schreef schatje het volgende:
BB, ik weet dat jullie meelezen, als Joost Menno heeft genomineerd vanwege die bonen actie, laat dan even de beelden zien die wij ook te zien hebben gekregen. Dat Joost er wel degelijk vanaf wist.
Deze was van Molluck. Maar misschien heeft iemand ook een filmpje van vandaag gemaakt.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:31 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand een filmpje van dansende Lieske uit de TV-uitzending van vandaag?
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:59 schreef Showtime het volgende:
Chantal is diep in gedachten weggezonken bij haar toekomstige kinderen: Been Jr. en Kraai Jr.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:59 schreef Showtime het volgende:
Chantal is diep in gedachten weggezonken bij haar toekomstige kinderen: Been Jr. en Kraai Jr.
Ik denk het welquote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Sonique het volgende:
Maar wordt ierdereen gemasseerd of hoe zit het.
Ja ze gedragen zich heel keurig, had ik ook niet verwachtquote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef bunnyma het volgende:
Het valt me mee( eigenlijk tegen) dat er niet geroddeld wordt tussen Rob en Chantal.
Niet iedereen, dit is de massagelijst:quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Sonique het volgende:
Beetje verwarrend als je de reguliere uitzending hebt gezien, daar moesten ze in de DBK zeggen zie ze wilde masseren...
Hoi cuall,quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Sonique het volgende:
Beetje verwarrend als je de reguliere uitzending hebt gezien, daar moesten ze in de DBK zeggen zie ze wilde masseren...
streamverslagenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Sonique het volgende:
Ik hoop toch dat jullie je allemaal realiseren dat jullie zelf over een aantal jaren ook die leeftijd hebben? En jullie vrouw of vriendin er dan ook zo uit ziet? Althans, ik HOOP voor jullie dat je vrouw/vriendin er op die leeftijd nog zo uitziet....quote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef Sonique het volgende:
Rob: "Ik smeer het eerst even op m'n handen, en dan krijg je het warm op je huid"
Ik zeg GATVERDAMME!
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Sonique het volgende:
Moet je vaker doen Henk, ik heb je gemistquote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi cuall,
Ja ik dacht, ik gooi er ook weer eens een opmerking tegenaan![]()
thnxquote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
Niet iedereen, dit is de massagelijst:
19.30 natalie ---> roel
20.00 joost ---> natalie
20.30 rob ---> chantal
21.00 lieske ---> joost
21.30 ingrid ---> roel
22.00 menno ---> ingrid
22.30 roel ---> dido
23.00 chantal ---> joost
23.30 dido ---> roel
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat jullie je allemaal realiseren dat jullie zelf over een aantal jaren ook die leeftijd hebben? En jullie vrouw of vriendin er dan ook zo uit ziet? Althans, ik HOOP voor jullie dat je vrouw/vriendin er op die leeftijd nog zo uitziet....
Wou ik even kwijt....overigens ben ik absoluut geen Chantal fan....![]()
Ik denk meer omdat Rob een oogje op Chantal heeft.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat ik weet waarom Rob voor Chantal koos....
Rob heeft door dat Chantal de roddelbrigade aanvoert. Als je Chantal te pakken hebt zit de rest ook in je zak....
Rob heeft een niet zo'n prettig hoofdquote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef cuall het volgende:
[..]
ja Chantal ziet er helemaal niet zo slecht uit hoor voor haar leeftijd. Rob vind ik er veel beroerder uitzien voor zijn leeftijd
Kan nog leuk vinden als haar "date" het huis inkomt...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat Rob een oogje op Chantal heeft.
nathalie fluisterde vanmorgen tegen dido... volgens mij is Rob verliefd op Chantal hihihi
Zo oud is Chantal nu ook weer niet hoor...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat jullie je allemaal realiseren dat jullie zelf over een aantal jaren ook die leeftijd hebben? En jullie vrouw of vriendin er dan ook zo uit ziet? Althans, ik HOOP voor jullie dat je vrouw/vriendin er op die leeftijd nog zo uitziet....
Wou ik even kwijt....overigens ben ik absoluut geen Chantal fan....![]()
jep Ajaxquote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef Mike1964 het volgende:
rustig hier...is er voetbal of zo?
Lijkt mij geen zin hebben... de nominaties zijn vanmiddag al geweest. Dus hij hoeft dit niet te doen om haar aan zijn kant te krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef redhair het volgende:
Rob heeft zeker door Chankwal in mijn zak dan zit ik goed
Ik denk dat het voor hem gewoon de veiligste keus is....quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lijkt mij geen zin hebben... de nominaties zijn vanmiddag al geweest. Dus hij hoeft dit niet te doen om haar aan zijn kant te krijgen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef demins het volgende:
Gruwelijk, deze beelden uit het slachthuis![]()
Goede avond trouwens![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:16 schreef cuall het volgende:
Roel heeft voor meer dan ¤300,- aan boxershorts uitgegeven voor hij het huis in ging
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:21 schreef Showtime het volgende:
Hoeveel orgasmes zal Chantal ondertussen al gehad hebben
Vooralsnog staat het wel 1-0....voor Ajax...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:22 schreef farceman het volgende:
Voetbal voetbal... gisteren was er echt voetbal : PSV
Ach ze hebben een bal en spelen met de voet dus voetbalquote:Op woensdag 2 november 2005 21:22 schreef farceman het volgende:
Voetbal voetbal... gisteren was er echt voetbal : PSV
ik zag er net één koppen....dus?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach ze hebben een bal en spelen met de voet dus voetbal
bijdehandquote:Op woensdag 2 november 2005 21:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik zag er net één koppen....dus?
Klopt tegen het plaatselijke altijd lastige FC Hun....quote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vooralsnog staat het wel 1-0....voor Ajax...
hey showtime...wie is dat op je avatar?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef Showtime het volgende:
Zo Rob, heeft weer een tactische zet achter de rug. Het zal vast zwaar geweest zijn maar de punten zijn binnen.
gaan ze eerst douchenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:25 schreef Sonique het volgende:
Lieske en joost are next!
Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:23 schreef Sonique het volgende:
Eindelijk, we hebben een manier gevonden zodat Chantal eens een keer der mond houdt!!
Rob, Hulde!!!
Vincent Vega uit Pulp Fiction gespeeld door John Travolta.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey showtime...wie is dat op je avatar?
lijkt me wel de grote andrew dice clay
Wat een onzin inderdaad. Idioot. Jammer dat Tanja er niet meer is, die had wel voor wat herrie gezorgd door nee te zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
Het wordt er overigens niet interessanter op met die massage-verhaallijn....
Wat zal Rob balen als er ineens een loffur voor Chantal dat huis binnen komt zetten.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef Foreverblue het volgende:
Reageren als lover voor Chantal hoeft niet meer. De lijnen zijn gesloten. De winnaar staat hieronder:
[afbeelding]
Ze masseren nog tot een uur of 00.00, dus tot die tijd volstaat: "ze masseren"quote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef lovebear het volgende:
Wil iemand anders de verslagen van me overnemen.
alvast bedankt![]()
Volgens mij wel, het lijkt er opquote:Op woensdag 2 november 2005 21:25 schreef Gert het volgende:
Roel stiekem aan het luistervinken?
[afbeelding]
Vincent Vega..... die is toch meer van the footmassage?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vincent Vega uit Pulp Fiction gespeeld door John Travolta.
Die mept hem met dezelfde vaart weer naar buiten.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zal Rob balen als er ineens een loffur voor Chantal dat huis binnen komt zetten.![]()
Komt wel goed, ze stoppen gewoon zo'n ouwe geilneef in het huis, zegt dat ie voor Sjantaal komt.... maar we weten allemaal dat Scanman alleen voor Lieske gaatquote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zal Rob balen als er ineens een loffur voor Chantal dat huis binnen komt zetten.![]()
Dondert van de tafel, dag kniequote:Op woensdag 2 november 2005 21:41 schreef henk.jansen het volgende:
Lieske maakt er een thaise massage van, maar dan anders
nu je het zegt zie ik het,...jammer die kan echt niet tippen aan Dice Clay!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vincent Vega uit Pulp Fiction gespeeld door John Travolta.
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef henk.jansen het volgende:
Joost heeft niet zo vaak hoofdpijn, maar de mensen om hem heen des te meer
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef Wickedangel het volgende:
Wat spannend, de hele avond massages![]()
![]()
Ze is weer helemaal bij getrokken na de dip van van de week.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieske maakt er echt iets moois van
![]()
Zet je het geluid toch gewoon uit.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:49 schreef versabommie het volgende:
Kan Lieske nou niet even 5 minuten haar muil houden ? er zijn ook mensen die de staat van geestdoodheid liever niet willen bereiken!
Lieske is een van de grappigste bewoners. Wat gaan we nou krijgen!quote:
NEEN! ik heb die versatelbox via spdif op me nieuwe home cinemaset aangesloten en nu zal ik verdomme ook het geluid door me installatie laten gaan en zet ik het niet uit omdat er 1 of andere saaie sufgepikte blaag die uit de groningse klei gerukt is om de grote wereld uit naam van al die boeren daar te verkennen zonodig de clown moet uithangen boven een puisterige debiel met de grootheidswaanzin om te denken dat hij ooit presentator of iets in die geest zal worden ...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zet je het geluid toch gewoon uit.![]()
![]()
![]()
da's als je klinisch dood bent!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:55 schreef cuall het volgende:
Ik dacht dat je bij masseren altijd richting het hart moet masseren?
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEEN! ik heb die versatelbox via spdif op me nieuwe home cinemaset aangesloten en nu zal ik verdomme ook het geluid door me installatie laten gaan en zet ik het niet uit omdat er 1 of andere saaie sufgepikte blaag die uit de groningse klei gerukt is om de grote wereld uit naam van al die boeren daar te verkennen zonodig de clown moet uithangen boven een puisterige debiel met de grootheidswaanzin om te denken dat hij ooit presentator of iets in die geest zal worden ...
ARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGIORGELBRAAK!
Kijk, daar krijg ik nou bijna een stramme max vanquote:Op woensdag 2 november 2005 21:56 schreef newsman het volgende:
1-1 stand van ajax tegen een zwitsere club
Bij de meeste manieren wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:55 schreef cuall het volgende:
Ik dacht dat je bij masseren altijd richting het hart moet masseren?
Flauw hoor das hart massagequote:Op woensdag 2 november 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's als je klinisch dood bent!
Ohquote:Op woensdag 2 november 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's als je klinisch dood bent!
Ja sorry, maar flauw wor je al snel na die massage lieske-joost !quote:
Ja ik vond ook dat ze het goed deed, moest wel lachen toen ze op de tafel ging staan. Ze was de 1e die ook de benen ging masseren, hoort vlgs mij ook bij een goeie sportmassage.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:56 schreef Gert het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het dreigde even in flauwe lolbroekerij te verzanden, maar Lieske deed het zowel leuk als goed.
Vond t wel grappigquote:Op woensdag 2 november 2005 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja sorry, maar flauw wor je al snel na die massage lieske-joost !
Ingrid neemt nu de benen van Roel ook goed onder handenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vond ook dat ze het goed deed, moest wel lachen toen ze op de tafel ging staan. Ze was de 1e die ook de benen ging masseren, hoort vlgs mij ook bij een goeie sportmassage.
![]()
dat is het onvoorspelbare van lieske en dat maakt haar leukquote:Op woensdag 2 november 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Ook wel leuk dat Lieske blijkbaar Joost heeft gekozen trouwens. Menno en Roel lagen wat meer voor de hand.
Jep en de boven armenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vond ook dat ze het goed deed, moest wel lachen toen ze op de tafel ging staan. Ze was de 1e die ook de benen ging masseren, hoort vlgs mij ook bij een goeie sportmassage.
![]()
Volgens mij is versabommie de enige die het niet leuk vondquote:
mis het onderwerp mennoquote:Op woensdag 2 november 2005 22:02 schreef Showtime het volgende:
Erg spraakzaam zijn ze niet.
Ja je heb er altij wel 1 die t feestje verpestquote:Op woensdag 2 november 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is versabommie de enige die het niet leuk vond
Die doet aan Tantra, eerst bij Nathalie inhouden nu bij Ingrid om zometeen helemaal leeg te spuiten bij Dido.quote:
Als zijn kont omhoog gaat zet hij hem op de standaardquote:
In eerste instantie vonnik het wel ff grappig maar ze begon door te draaien en het begon op een kinderlijk fantasieverhaaltje te lijken toen ze begon over dat massagestudio lieske en thaise invloeden ....vanaf dat punt maakte lichte walging zich meester van mijquote:Op woensdag 2 november 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is versabommie de enige die het niet leuk vond
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als zijn kont omhoog gaat zet hij hem op de standaard
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef regenworm het volgende:
joost grijpt zijn kans bij dido nu roel weg is
[..]
Ze zette wel een goeie heese rustige stem opquote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
In eerste instantie vonnik het wel ff grappig maar ze begon door te draaien en het begon op een kinderlijk fantasieverhaaltje te lijken toen ze begon over dat massagestudio lieske en thaise invloeden ....vanaf dat punt maakte lichte walging zich meester van mij
moeten we het hier over dat kut ajaks hebben, het kost al moeite genoeg er wat van te maken vanavond.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja je heb er altij wel 1 die t feestje verpest![]()
Sorry hoor maar ik kijk liever na de grappen en grollen van joost en lieske.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
In eerste instantie vonnik het wel ff grappig maar ze begon door te draaien en het begon op een kinderlijk fantasieverhaaltje te lijken toen ze begon over dat massagestudio lieske en thaise invloeden ....vanaf dat punt maakte lichte walging zich meester van mij
Als je er gewoon niet op gereageerd had, hadden we het er niet over hoeven hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
moeten we het hier over dat kut ajaks hebben, het kost al moeite genoeg er wat van te maken vanavond.![]()
[..]
Als we dat maar niet in beeld krijgenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:10 schreef cuall het volgende:
Rob voelt zich op zijn plek gezet door de massage keus.
Hij bagataliseert het snel, vind het niet erg hoor, ik masseer mezelf vanavond wel
Hij zei het zelfs nog iets leuker:quote:Op woensdag 2 november 2005 22:10 schreef cuall het volgende:
Rob voelt zich op zijn plek gezet door de massage keus.
Hij bagataliseert het snel, vind het niet erg hoor, ik masseer mezelf vanavond wel
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als we dat maar niet in beeld krijgen![]()
Ik vind het nog steeds niet leukquote:Op woensdag 2 november 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei het zelfs nog iets leuker:
"Ik kom heus wel aan m'n trekken. Ik masseer vanavond mezelf wel".
OMGquote:Op woensdag 2 november 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei het zelfs nog iets leuker:
"Ik kom heus wel aan m'n trekken. Ik masseer vanavond mezelf wel".
ja mazzelpikkiequote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef D.Rose het volgende:
begrijp ik goed dat Roel door meerdere dames gemasseerd wordt?
Dido denkt dat Joost ongevaarlijk is. Maar intussen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:14 schreef regenworm het volgende:
Joost krijgt meer voorelkaar bij dido dan roel
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!quote:
quote:
Als Roel nu binnen zou komen slaat hij op tilt, Joost met zijn gezicht tegen de boezem van Didoquote:Op woensdag 2 november 2005 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dido denkt dat Joost ongevaarlijk is. Maar intussen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:16 schreef lovebear het volgende:
2-2
Zou ze echt niet in de gaten hebben dat Joost botergeil op haar is, en hoogst waarschijnlijk ook verliefd?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
Dido is echt hopeloos naïef.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 november 2005 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik geef het op, wordt niets vandaag. Ga slapen
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:19 schreef flugeltje het volgende:
trustequote:Op woensdag 2 november 2005 22:19 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ze echt niet in de gaten hebben dat Joost botergeil op haar is, en hoogst waarschijnlijk ook verliefd?
Roel laat je handjes eens wapperen zometeen!
[afbeelding]
Da's zo geregeld hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:18 schreef newsman het volgende:
Jemig, ik wil ook wel is gemasseerd worden door een meid.
O, jij wilt allemaal verstandige bewoners.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Moet Roel niet doen, is onzin. Moet ze zelf doen.
het gaat net beginnen toch?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig hebben we Ajax nog!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:19 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Zullen we het NU over dat kutajax hebben ? hehehehehe
[..]
Denk je dat echtquote:Op woensdag 2 november 2005 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ze echt niet in de gaten hebben dat Joost botergeil op haar is, en hoogst waarschijnlijk ook verliefd?
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
O, jij wilt allemaal verstandige bewoners die verder kijken dan hun neus lang is.
Ja ik geloof nooit zo in dat broertjes-gedoe.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Denk je dat echt![]()
ben ik nou zó blond![]()
Joost probeerde Dido te zoenen na het travestietenfeestje. Zij ontweek hem handig, dus íets zou ze toch door moeten hebben. Jij bent niet blond, zij is blond.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou joepie![]()
Niet echt Echt niet mijn club
minder schelden kan ook, Ze kan er ook nix aan doen dat Menno haar heeft gekozenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:
menno gaat nu ingrid doen ....tyfuswijf
Dido is zo gewend aan veel aandacht van mannen, dat ze nog niet eens meer door heeft wie intresse in haar heeft en wie nietquote:Op woensdag 2 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Joost probeerde Dido te zoenen na het travestietenfeestje. Zij ontweek hem handig, dus íets zou ze toch door moeten hebben. Jij bent niet blond, zij is blond.
Oversext mannetje foeiquote:Op woensdag 2 november 2005 22:25 schreef newsman het volgende:
[..]
De Sexclub is ook best een goede club.
Ok, jij kan het weten, jij bent een manquote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik geloof nooit zo in dat broertjes-gedoe.
Niks maatje. Neuken willen ze. Allemaal.
Maar dat doet toch niet terzake? Hij en Dido hebben niets en hij is ook niet haar beschermer. Dido moet zelf aangeven dat Joost onder het mom van 'gezellig gezellig' over de schreef gaat. Maar die huppeltroela heeft niets in de gaten, is in haar nopjes met de aandacht.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:25 schreef regenworm het volgende:
Dit gaat roel niet leuk vinden dat geklooi tussen joost en dido
Ik vind het ook niet bepaald normaal gedrag voor vriendenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:25 schreef regenworm het volgende:
Dit gaat roel niet leuk vinden dat geklooi tussen joost en dido
Blij omdat een buitenlandse ploeg gelijk heeft gemaakt?quote:
Precies. En daar hebben we waarschijnlijk direct de reden waarom ze erniets van zegtquote:Op woensdag 2 november 2005 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat doet toch niet terzake? Hij en Dido hebben niets en hij is ook niet haar beschermer. Dido moet zelf aangeven dat Joost onder het mom van 'gezellig gezellig' over de schreef gaat. Maar die huppeltroela heeft niets in de gaten, is in haar nopjes met de aandacht.
Maar hij zat met z'n hoofd in haar kruis! Dat is toch niet normaal.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Precies. En daar hebben we waarschijnlijk direct de reden waarom ze erniets van zegt
Gek he, als het bij de groep over niets anders gaat als Menno. Hij voelt dat heus ook welquote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef riri het volgende:
mijn hemel...bij Menno gaat het weer over de groep....het zal ook niet anders![]()
De vrouwen willen niet met Joost neuken hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik geloof nooit zo in dat broertjes-gedoe.
Niks maatje. Neuken willen ze. Allemaal.
oog om oog.....quote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blij omdat een buitenlandse ploeg gelijk heeft gemaakt?
Hoe diep kun je zinken zeg
Nou Roel heeft een hoog bezittersgehalte richting Dido hoor, was vanavond in de tv-uitzending ook te zien, toen beukte hij even heftig in op Joost.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat doet toch niet terzake? Hij en Dido hebben niets en hij is ook niet haar beschermer. Dido moet zelf aangeven dat Joost onder het mom van 'gezellig gezellig' over de schreef gaat. Maar die huppeltroela heeft niets in de gaten, is in haar nopjes met de aandacht.
Roel is een jaloers type en erg bezit-terigquote:Op woensdag 2 november 2005 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoezo lol Ajax is niet mijn club kan toch
Is ook triest. Bet als de reactie van jullie nu. Maar goed. BB maar weerquote:Op woensdag 2 november 2005 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
oog om oog.....
de ajacieden juichen het hardst als een israelische ploeg een nederlandse club uit europa gooit is de afgelopen jaren gebleken ...
Whehehehe, chagrijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blij omdat een buitenlandse ploeg gelijk heeft gemaakt?
Hoe diep kun je zinken zeg
En met zn hoofd tegen dr tieten.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar hij zat met z'n hoofd in haar kruis! Dat is toch niet normaal.
Jawel, maar dat is dus nergens op gebaseerd. Dat is orang-oetangedrag.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Roel heeft een hoog bezittersgehalte richting Dido hoor, was vanavond in de tv-uitzending ook te zien, toen beukte hij even heftig in op Joost.
Nee verre van normaal. IK had er zeker wel iets van gezegd en bij doorgaan had ie een hengst tegen z'n hasses kennen krijgen. Maar je hebt het over Dido, die kickt nu eenmaal op alle mannelijke aandacht. Alhoewel zelfs dat mannelijk in het geval van Joost behoorlijk twijfelachtig is.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik en velen met mij niet even netjes zijn behandeld in amsterdam en dat ajacieden min tuig zijn die het mishandelen van vrouwen en kinderen niet schuwen ....dat geeft mij een reden om te juichen als het slecht met die ^$#%#%#club gaat!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook triest. Bet als de reactie van jullie nu. Maar goed. BB maar weer
Jep. Maar je mag hopen wat je wilt hoor.quote:
Dat heeft Dido toch ook wel door? Blijkbaar vindt ze het prima.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij valt overduidelijk op Dido, hoeveel bewijs willen we nog dat hij hetero is? Of minstens bi.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee verre van normaal. IK had er zeker wel iets van gezegd en bij doorgaan had ie een hengst tegen z'n hasses kennen krijgen. Maar je hebt het over Dido, die kickt nu eenmaal op alle mannelijke aandacht. Alhoewel zelfs dat mannelijk in het geval van Joost behoorlijk twijfelachtig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |