Hoiquote:Op woensdag 2 november 2005 20:12 schreef BlaBlub het volgende:
HalloWat heb ik veel gemist vandaag zeg
Ik vind dit masserengedoe maar stom!
van Menno wisten we dat natuurlijk al.. maar dat Rob er ook zo overduidelijk buiten valt, geeft me weer hoopquote:Op woensdag 2 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoi![]()
En ik ben het met je eens.... Dat masseren voegt eigenlijk niets toe...
Behalve dan dat we nu zien dat Rob, Lieske en Menno dus écht geen maatje hebben in het huis...
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
van Menno wisten we dat natuurlijk al.. maar dat Rob er ook zo overduidelijk buiten valt, geeft me weer hoop
Stom gedoequote:Op woensdag 2 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoi![]()
En ik ben het met je eens.... Dat masseren voegt eigenlijk niets toe...
Behalve dan dat we nu zien dat Rob, Lieske en Menno dus écht geen maatje hebben in het huis...
Geen 1 vrouw wil gewoon aan dat oude mannen lichaam zittenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
van Menno wisten we dat natuurlijk al.. maar dat Rob er ook zo overduidelijk buiten valt, geeft me weer hoop
Ik hoop echt van harte dat dit de wakeup-klap in de muil is voor Menno en hij eindelijk eens gaat inzien wat een verraderlijke kolerebitch die ingrid is!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat hij voor dat mannenlichaam met grafkop erboven kiest, in plaats van dat heerlijke lichaam van Lieske.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:19 schreef BlaBlub het volgende:
Als Menno slim was geweest had hij niet Ingrid gekozen, maar Lies.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:23 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat hij voor dat mannenlichaam met grafkop erboven kiest, in plaats van dat heerlijke lichaam van Lieske.
Wat zal Rikkert thuis zuur voor de televisie zitten.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:27 schreef BlaBlub het volgende:![]()
Echt diep triest met de mannen daar! Dat niemand Lieske kiest
![]()
rikkert kijkt geen bbquote:Op woensdag 2 november 2005 20:29 schreef Showtime het volgende:
[..]
Wat zal Rikkert thuis zuur voor de televisie zitten.![]()
Hey newsmanquote:Op woensdag 2 november 2005 20:24 schreef newsman het volgende:
Hips, zelfs over Chantal, ga ik niet heen als ik dronken ben.
Een tijdje terug gebruikte iemand hier een usericon met dansend Lieske, ik weet niet meer wie.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:31 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand een filmpje van dansende Lieske uit de TV-uitzending van vandaag?
Zn reputatie is toch al verpest dus dan had hij net zo goed wel voor Lieske kunnen kiezenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:31 schreef redhair het volgende:
Denk niet dat het slim zou zijn van Menno om Lieske te kiezen, want dan krijgt hij weer de zoveelste negatieve kommentaar van de groep.Hier geeft hij aan dat ie Ingrid nog steeds vertrouwt (dom dom dom)maar heeft geen andere keus.Nu de tweede massage gevolgt en waar gaat het over Menno Menno![]()
![]()
![]()
Ja, weet ik, die was ook erg goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Een tijdje terug gebruikte iemand hier een usericon met dansend Lieske, ik weet niet meer wie.![]()
Is er al gestemd deze week dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef Sonique het volgende:
Dus Joost heeft op Menno gstemt
Er is vanmiddag genomineerd ja. We zien het morgen welquote:
Vanmiddagquote:
Cool! thnxquote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Er is vanmiddag genomineerd ja. We zien het morgen wel
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, weet ik, die was ook erg goed.
Maar ik wil deze graag. Met die strakke spijkerbroek aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |