Een tijdje terug gebruikte iemand hier een usericon met dansend Lieske, ik weet niet meer wie.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:31 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand een filmpje van dansende Lieske uit de TV-uitzending van vandaag?
Zn reputatie is toch al verpest dus dan had hij net zo goed wel voor Lieske kunnen kiezenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:31 schreef redhair het volgende:
Denk niet dat het slim zou zijn van Menno om Lieske te kiezen, want dan krijgt hij weer de zoveelste negatieve kommentaar van de groep.Hier geeft hij aan dat ie Ingrid nog steeds vertrouwt (dom dom dom)maar heeft geen andere keus.Nu de tweede massage gevolgt en waar gaat het over Menno Menno![]()
![]()
![]()
Ja, weet ik, die was ook erg goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Een tijdje terug gebruikte iemand hier een usericon met dansend Lieske, ik weet niet meer wie.![]()
Is er al gestemd deze week dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef Sonique het volgende:
Dus Joost heeft op Menno gstemt
Er is vanmiddag genomineerd ja. We zien het morgen welquote:
Vanmiddagquote:
Cool! thnxquote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Er is vanmiddag genomineerd ja. We zien het morgen wel
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, weet ik, die was ook erg goed.
Maar ik wil deze graag. Met die strakke spijkerbroek aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |